بلاگ

بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

بهترین ایرپاد های کپی - مای ایرپادز

بهترین ایرپاد های کپی اونیه که کیفیت صداش عالی باشه مکالمه هم عالی باشه. اینجا یه لیست عالی براتون تهیه کردم که همه چیز تمومه و با خیال راحت میتونید از کیفیتشون مطمئن باشید. لیستی که با اون مواجه هستید از همه لحاظ تایید هستند و از لحاظ قیمتی هم از بالا به پایین مرتب شده و میتونید با خیال راحت و بر اساس سلیقه انتخابشون کنید. این لیستی که براتون آوردیم دقت کنید که ایرپاد و هدفونهای های کپی هستن و ممکنه توی رنج قیمتی که دارن از برخی از برندها اورجینالش باشه. در ثانی به ترتیب قیمت هم سعی شده از هر رنجی یه دونه باشه. بخوام سرتون رو درد نیارم و سریع یکی دوتاشون رو انتخاب کنم و بعنوان بهترین ایرپاد های کپی معرفی کنم که هم قیمتی خوب باشن و هم کیفیتی که اگه حوصله مطالعه نداشتید سریع برید سراغ اونها باید بگم ایرپاد پرو 2 های کپی و ایرپاد پرو های کپی البته درجه یک درجه یک که اتفاقا توی مای ایرپادز موجوه. همچنین میتونید در بخش بلاگ بهترین ایرپادی برای موزیک رو در مای ایرپادز مطالعه کنید.

هدفونهای که داخل بازار هست از یک مدل خاص کیفیتهای مختلفی داره باید توی خرید دقت داشته باشید که کیفیت پایین رو به جای کیفیت بالاتر بهتون نفروشند. بهترین هندزفری بلوتوثی های کپی بر اساس این لیست و به ترتیب قیمت براتون گذاشتم. از گرونش تا به قیمت مناسبش . هر کدوم توی رنج قیمتی خودشون بهترینن.

اون سری افرادی که وقت و حال و حوصله‌ی خوندن کاملش رو ندارن حداقل سرتیترهارو بخونن و عکسهارو هم ببینن تا با مدلها آشنا بشن، یا جدول زیر رو هم ببینند. لیست بر اساس کیفیت و قیمت ترتیب شده .

ردیف مدل ایرپاد
1ایرپاد پرو 2 های کپی
2گلکسی بادز 2 پرو های کپی
3ایرپاد پرو های کپی
4ایرپاد 3 های کپی
5ایرپاد 2 های کپی
6گلکسی بادز پرو های کپی
7ایرپاد گیمینگ tws Apro 366 
8لنوو گیمینگ GM5
9شیائومی Air 2 Se

1- ایرپاد پرو 2 های کپی

میشه با قاطعیت اینو گفت که ایرپاد پرو 2 های کپی بهترین ایرپاد های کپی هست که فعلا توی بازار موجوده. البته فراموش نشه از این مدل چند کیفیت مختلف موجوده از فیک تا کیفیت خوب اما اینی که میگم بهترین ایرپاد های کپی مدلی که بالاترین کیفیت رو داره و ما هم داخل فروشگاه مای ایرپادز داریم منظورمه.

ساعت پخش مداوم بالا در حد اورجینال و همچنین پخش موزیک با کیس چیزی بیش از 25 ساعت و در حد باز اورجینالش ، تونسته این مدل رو در لول بالای ایرپادها قرار بده اما این مشخصه اونی نیست که بشه بعنوان بهترین هندزفری بلوتوثی معرفیش کرد. علتی که میشه روش اتکا کرد کیفیت صدای عالی و امکاناتی هست که داره .

از طرفی پیشرفت بیشتری نسبت به برادر و هم خانواده خود یعنی ایرپاد پرو کرده و اونم اینه که یکی از معایب ایرپاد پرو اینه که سنسور قطع کن خودکارش برخی اوقات واقع رو مخه و اگه کسی ندونه چکارش کنه ممکنه که کلا قید استفاده ازش رو بزنه اما در این مورد ایرپاد پرو 2 های کپی عملکرد بهتری داره. اما اینم بگم اگه این مدل رو دارید و مدام قطع و وصل میشه سعی کنید سری مناسب گوش خودتون رو براش بزنید که تو گوش بازی نکنه و مدام سنسور لمس نشه که همش عمل کنه و موزیک قطع و وصل بشه.

بهترین هندزفری بلوتوثی های کپی از لحاظ سایز بندی و شکل ظاهر هیچ تفاوتی با اورجینالش نداره و کاملا میتونید جانبیهای ایرپاد اورجینال رو براش استفاده کنید. کیفیت ساخت و متریال استفاده شده در ایرپاد هم از متریال درجه 1 و عالی هست و وقتی که ازش استفاده میکنید حس ایرپاد اورجیتال بهتون میده.

بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

2- گلکسی بادز 2 پرو های کپی

هماندد ایرپاد پرو 2 که به تازه گی وارد بازار شده و سریع ازش کپی زدن، از گلکسی بادز 2 پرو هم به سرعت هرچه تمامتر کپی زدن و توی بازار هم موجودش کردن. یک مدل عالی از سامسونگ و حالا هم های کپی گلکسی بادز 2 که میتونه گزینه‌ی جذابی برای خریداران باشه.

رنج قیمتی این مدل حوالی 1 تومن هست البته جنس درجه 1 و با کیفیتش اما اگه طبق روال شرکتهای کپی زن باشه قطعا در اینده‌ای نچندان دور کیفیتهای پایینتر و مدلهای فیک توی بازار زیاد خواهند شد.

انتخاب لیست بهترین ایرپاد های کپی واقعا سخته اما وقتی مدلهایی مثل ایرپاد پرو 2 اپل و گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ هست با خیال راحت میتونی سرلیست این دو مدل رو بذاری و جواب مشتریتو بدی. بیش از 5 ساعت پخش موزیک و مکالمه بدون وقفه شاید یکی از علتهایی باشه که این مدل رو محبوب میکنه.از طرفی بیش از 25 ساعت موزیک همراه کیس شارژ میتونه یک هفته استفاده از بادزهارو براتون تضمین کنه.

طراحی و شکل ظاهری هم که کپی برداری دقیق از خود بادز 2 پرو اورجینال هست و اصلا بحثی در مورد طراحی نداریم چرا که طراحیش بینظیره. در بحث مکالمه هم میشه گفت هم اندازه‌ی پول پرداختی مکالمه‌ی خوب و مناسبی میتونید انتظار داشته باشید.

بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

3- ایرپاد پرو های کپی

یکی از اون مدلها که اصلا نمیشه به این راحتی ازش گذشت و اونو نادیده گرفت . مدلی که شاید پرتکرار ترین با کیفیت بازار باشه. پر تکرار کپی و های کپی زیاد داریم اما اونی که کیفیتش عالیه و یه جورایی همه سعی در کپی برداری از اونن به پای ایرپاد پرو نمیرسن. تا قبل از ورود ایرپاد پرو 2 های کپی پادشاه بلامنازع فروش در بازار همین مدل بود. پرفروشترین و پر طرفدارترین همین بود. در مقایسه با گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ هم یک رده پایینتر گذاشتم که عاشقان سامسونگ ناراحت نباشن وگرنه توی لیست بهترین ایرپاد های کپی میتونه گزینه 2 باشه.

شاید بشه گفت موفق ترین های کپی زیر 1 میلیون همین ایرپاد پرو های کپی باشه که کیفیت عالی، تایم بالای 4 ساعت پخش موزیک مداوم و بالای 20 ساعت پخش موزیک با کیس و قابلیتهای مثل شارژ وایرلس و نویز کنسلینگ تونسته این مدل رو تاپ و یکتا بکنه.

قابلیتهایی که ایرپاد پرو های کپی داره رو میشه در حد یک ایرپاد اورجینال در نظرش گرفت که واقعا بینظیر و عالیه با این مشخصاتی که توی هر ایرپادی نمیتونید پیداش کنید. طراحی آرگونومیک عالی و متریال بینظیرش یک آپشن اورجینال براتون رو کرده که این کیفیتهارو شما در اورجینالها میتونید ببینید.

اما جالبتر ماجرا اینجاست که کیفیتی که در مای ایرپادز از این مدل میبینید تقریبا هیچ کدوم از فروشگاه ها اینو ندارن چون یک ایرپاد سفارشی شده توسط خود وارد کننده هست به این گونه که مبلغ بالاتری به تولید کننده پرداخت شده که کیفیت بالاتری تحویل بده و منم مستقیم از خود وارد کننده این مدل رو گرفتم. ایشون هم تا جایی که میدونم تک فروشی ندارن و بیشتر تعدادی میفروشن.

ایرپاد پرو کپی

4- ایرپاد 3 های کپی و مهمترین نکته بهترین ایرپاد های کپی

از اون مدلهاست که بخاطر طراحی و کیفیتش به شخصه عاشقشم.بنظر خود من بهترین ایرپاد های کپی همین مدل ایرپاد 3 هست چرا که همه جوره باهاتون میسازه. از لحاظ طراحی خیلی این مدل رو میپسندم و دلیلی که میگم این بهترینه بخاطر طراحیش هست وگرنه در مقایسه با ایرپاد پرو 2 های کپی و مقایسه کیفیت و مشخصات قطعا ایرپاد پرو 2 برنده خواهد شد.

سریهای بدون سیلیکونی که خیلی راحت تو گوش میشینه و یه حس راحتی بهتون دست میده. ایرپاد 3 اورجینال که سال 2021 معرفی شد از لحاظ قابلیت از ایرپاد پرو پایینتر بود اما قیمت مناسبتر ولی طراحی سری ایرپاد که بدون سیلیکونی بود بشدت مورد توجه قرار گرفت و مدل های کپی اون هم به راحت تونست توی لیست بهترین ایرپاد های کپی قرار بگیره .

شارژدهی عالی همراه کیس جمع و جورش میتونه تجربه‌ی داشتن یک ایرپاد 3 اورجینال رو بهتون بده. متریال اصلی و اورجینال هم توی این مدل به کار رفته و به هیچ وجه تجربه یک ایرپاد کپی یا های کپی رو بهتون نمیده چونکه کیفیت ساختش بشدت بالاست.

نکته‌ی منفی این ایرپاد و ایرپاد پرو اینه که چندین و چند کیفیت مختلف تو بازار ازشون هست و تشخیص اینکه کدوم ایرپاد کپی درجه یک هست سخته واقعا . مثلا به بهانه ایرلندی و ویتنامی بودن و یا سفارش کالیفرنیا بودن بشدت شده مانور اونایی که میخوان کیفیت محصولشون رو بالا نشون بده در صورتی که با یک بسته بندی و یک نوشته‌ی خاص که همه روش متکی هستن بازهم چند کیفیت مختلف داریم.

مبلغ خرید ایرپاد 3 های کپی و ایرپاد پرو های کپی درجه یک که جز لیست بهترین ایرپاد های کپی هستن هردوتاشون ، وقتی که وارد کشور میکنیم از یک لول کیفیت پایینتر چیزی حدود 250 هزار تا 300 هزار تومان بیشتر و گرونتره در صورتی که بسته بندیشون دقیقا یکیه، نوشته‌های رو جعبه هم یکی. لطفا این موضوع رو مورد توجه قرار بدید که واقعا درجه یک بخرید.

ایرپاد 3 های کپی
مشخصات ایرپاد های کپی

5- ایرپاد 2 های کپی

تو انتخاب ایرپاد 2 خیلی دقت کنید چرا که بشدت تعداد بالایی کپی و های کپی از ایرپاد 2 زده شده ولی تشخیصش برای کسی که تخصصی نداشته باشه واقعا سخته. ایرپاد خوش فرم و لمسی با کیفیت صدای بسیار عالی که واقعا ارزش خرید بینظیری بالایی داره.

طرح و سری ایرپاد 2 بر گرفته از طرح هندزفری لایتنینگ گرفته شده و طرفدارای خاص خودشو داره از مشخصات ایرپاد های کپی مدل ایرپاد 2 میشه به کیفیت صدای عالی و پخش مداوم 3ونیم تا 4 ساعته اشاره کرد.

آخرین ورژنی که از این مدل در فروشگاه ایرپاد مای ایرپادز موجود کردیم یک ورژن خاص با امکانات عالی وکیفیت بالای پخش موزیک و همچنین کیفیت مکالمه مناسب اون هست که میتونید یکی از بهترین هندزفری بلوتوثی های کپی بازار رو در اختیار داشته باشید و از داشتنش لذت ببرید.

نقطه قوت این ایرپاد طراحی مناسب و مکالمه‌ی خوب اون نسبت به قیمتش هست که تقریبا توی این رنج قیمت مکالمه بینظیری داره و از اون مدلهاست که سفارشی شده و اختصاصی برای وارد کننده تولید شده. بنظرم واقعا استحقاق قرار گرفتن در این لیست بهترین ایرپاد های کپی رو داره و میتونید روش خیلی حساب کنید.

بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

6- گلکسی بادز پرو های کپی نماینده دوم سامسونگ در لیست بهترین ایرپاد های کپی

ایرپاد سامسونگ باشه و داخل بازار های کپی ازش نباشه اونم کیفیت بالا ؟ تجربه‌ی بسیار موفق سامسونگ در گلکسی بادز پرو باعث شده که از این مدل عالی کپی زیادی به بازار بیاد و شما اینجا با یکی از بهترینهاش آشنا میشید. لیست بهترین ایرپاد های کپی باشه و سامسونگ باید و قطعا نماینده‌ای در خور نامش داشته باشه.

کیفیت صدا و تایم بالای پخش موزیک و طراحی کوچک سری های بادزهای سامسونگ باعث شده با مشخصات ایرپاد های کپی بسیار عالی رو به رو باشیم. بسته بندی عالی و رنگبندی متنوع تونسته گزینه‌های انتخاب مشتری رو بیشتر کنه.

بیش از 4 ساعت پخش مداوم موزیک و همچنین شارژدهی بیش از 22 ساعت همراه کیس تونسته این مدل رو بشدت پر امتیاز و با ارزش خرید بالا تبدیل بکنه.

سامسونگ گلکسی بادز پرو های کپی مای ایرپادز

7- ایرپاد گیمینگ tws Apro 366 

توی لیست بهترین ایرپاد های کپی قطعا باید یک هدفون بلوتوثی و یک ایرپاد گیمینگ باشه چرا که قابلیتهای بینظیری دارن و زراحی خیلی زیبا و منحصر بفردشون باعث میشه استقبال براشون خیلی زیاد باشه.

6 ساعت موزیک مداوم و پخش 24 ساعته موزیک از یک ایرپاد میان رده قابلیتهای اورجینال رو ساخته و علاوه بر این بیس بسیار عالی که یک هدفون بلوتوث گیمینگ رو براتون به یک هدفون بینظیر تبدیل میکنه.

قابلیت اکتیو نویز کنسلینگ یا همون anc یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد این غول گیمینگه . پخش صدای استریو و پشتیبانی از صدای 3 بعدی که میتونه این نوید رو بهتون بده که توی گیم صدای کوچکترین تحرک دشمنتون از قبیل صدای پا همراه جهتش رو به سرعت هرچه تمامتر تشخیص بدید.

بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

8- لنوو گیمینگ GM5

کیس زیبا همراه چراغهای ال ای دی بسیار جذاب کنار اون در دید اول میتونه یه حس ایرپاد گرون قیمت رو بهتون بده . در لیست بهترین ایرپاد های کپی باید چندتایی هدفون بلوتوثی گیمینگ باشه که منم بهترینهاشو از هر لحاظ براتون آوردم.

مدل لنوو گیمینگ gm5 میتونه کیفیت صدای بینظیری بهتون بده و طراحیش برگرفته از ایرپاد 3 اپل هست. لمس بسیار قوی اما روی ایرپاد بر خلاف ایرپاد 3 که محل لمس در ساقه‌ی ایرپاد هست.

9- شیائومی Air 2 Se

غول صدای شیائومی ایر 2 اس ای . مدلی که از هر لحاظ درشت و یغور بنظر میاد و صدا و باس بینظیری داره. مدلی که بخاطر سدی ایربادزها از درایور بزرگتری استفاده کرده و صدای بسیار عالی و بلندی رو به گوش مصرف کننده میرسونه. قابلیتی که تونسته شیائومی air 2 se رو در لیست بهترین ایرپاد های کپی قرار داده کیفیت صدای پخش موزیک این مدل هست و تونسته در پخش صدا بینظیر باشه.

5 فکر در مورد “ بهترین ایرپاد های کپی بهترینهای پاییز 1402

  1. عبدالهی گفت:

    واقعا تشکر میکنم بابت اطلاعات کامل و خوبی که در سایتتون قرار دادید.خداقوت

    1. hosein kalhor گفت:

      خیلی ممنوند. نظر لطفتونه

  2. صفایی گفت:

    من که لذت بردم. سریع جوابمو گرفتم بدون اینکه به حاشیه برم. به ترتیب قیمت گذاشته شده و در اختیار خودمونه😍😍

    1. hosein kalhor گفت:

      با سپاس از شما کاربر گرامی

  3. صادقیان گفت:

    عالی و کاربردی بود. بسیار سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *