مای ایرپادز جهت سهولت استفاده‌ی شما و تعامل با سایت مای ایرپادز اقدام به ایجاد بستری جهت فروش ایرپاد دست دوم مشتریان نموده است، از این رو اگر ایرپاد و یا هدفونی دارید که بنا به هر علتی قصد فروش و یا تعویض آن را دارید میتوانید ما را در جریان بگذارید. قبل از هر اقدامی لطفا قوانین ایرپاد دست دوم را مطالعه کنید.

1 – خرید و فروش ایرپادهای فیک دست دوم انجام نمیپذیرد.

هدفون و ایرپادهای فیک بنا به سیاستهای مای ایرپادز محل فروش خاصی در سایت ما ندارند خصوصا اگر دست دوم باشند.

2 – شکل ظاهری خیلی مهم در فروش ایرپاد دست دوم

از لحاظ شکل ظاهری ایرپادی که قصد فروش آن را دارید حتما باید سالم و بدون آسیب دیدگی باشد. این مورد به این علت است که تجربه‌ی کاربری با یک ایرپاد با ظاهری نامناسب این تصویر را در ذهن مخاطب تداعی میکند کلاه برداری صورت گرفته یا اینکه ارزش خرید نداشته است و مای ایرپادز هم اصل فعالیت را بر رضایت مشتری بنا نموده است.

3 – وارد کردن اطلاعات دقیق

لطفا اطلاعات را صادقانه و دقیق در فرم زیر وارد کنید. عدم تطابق اطلاعات باعث عودت ایرپاد خواهد شد و مشتری عزیز وقت و هزینه‌ی پست را متضرر خواهد شد.

4 – قیمت فروش در سایت را مای ایرپادز تعیین میکند.

گاها مشاهده شده که فروشنده از بی اطلاعی خریدار سو استفاده کرده و کالا رو با قیمتی بیش از ارزش آن فروخته است. مثلا ایرپاد پرو های کپی را بجای ایرپاد پرو اورجینال فروخته است . اگر برای مشتری همچین اتفاقی افتاده باشد و قصد داشته باشد که ایرپاد دست دوم خود را به قیمتی نزدیک به اورجینال بفروشد ما این کار را نخواهیم کرد. ما مقصر نیستیم که یک فروشنده کلاه برداری کرده است و بخواهیم ضرر کسی را جبران کنیم با ضرر زدن به فرد دیگری.

جهت مشاهده هدفون و ایرپادهای دست دوم موجود روی دکمه زیر کلیک کنید.

فرم زیر را پر کنید

اگر شما ایرپادی دارید که قصد فروش آن را دارید حتما از طریق فرم زیر ، ما را در جریان بگذارید.

[iphorm id=”1″ name=”ایرپاد دست دوم”]