بلاگ

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک

مقدمه بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک : ماموریت اصلی و اولیه‌ی یک هندزفری بلوتوثی یا همون ایرپاد گوش دادن به موزیک بدون دردسر و چالشهای هندزفری سیمی بود و از این رو در مبحث پخش موزیک بشدت مورد توجه قرار گرفتند و خیلی زود جایگزین مناسبی برای باسیمها شدن. توی این پست از پستهای کاربردی مای ایرپادز لیستی از بهترین ایرپادها برای موزیک آماده کردیم که امیدواریم از اون استفاده کافی و وافی رو ببرید. همیشه یکی از پرتکرارترین سوالات از ما این بوده که بهترین ایرپاد برای موزیک کدوم ایرپاد هست؟ آیا ایرپادهای اپل بهترینند برای موسیقی ؟ یا ایرپاد و بادزهای سامسونگ در صدر بهترینها هستند؟ در نظر داشته باشید که رتبه بندی ایرپادها از نظر مکالمه با این رتبه بندی متفاوته و همچنین رتبه بندی بر اساس جمع بندی و کل ویژگیها نیز متفاوته. ” بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمهبهترین هندزفری بلوتوثی

جدول زیر خلاصه آنچه که قراره توی این مقاله بلند بالا بخونید و اطلاعات کسب کنید هست. قبل از هرچیزی دقت کنید که فقط لیست بهترینها در حوزه‌ی بادز و ایرپاد هست و هندزفری باسیم و هدفون روگوشی در این مقاله نیست. اگه وقت مطالعه ندارید فعلا روی جدول و مشخصاتش زوم کنید اگه اطلاعات بیشتر میخوایید و قصد دارید که انتخاب عالی داشته باشید پس حتما کل مقاله رو مطالعه کنید. لیست تهیه شده ابتدا بصورت کیفیت خروجی صدا هست و بعدش تا حدودی به ترتیب قیمت. یعنی از پرچمدار شروع شده به دیگر برندها و اورجینالها رسیده و در آخرسر هم مدلهای های کپی و بدرد بخور نیز آورده شده.

ردیف نام مدل
1 Sony Wf-1000XM4
2 Sennheiser Momentum Wireless 3
3 Jabra Elite 85t
4 Galaxy Buds 2 pro
5 Airpods pro 2
6 Anker Liberty 4
7 Galaxy Buds pro
8 Airpods pro
9 Airpods 3
10 Galaxy Buds 2
11 Anker Liberty Sport X10
12 AirPods 2
13 Anker Liberty air2 pro
14 Galaxy Buds live
15 Haylou x1 pro
16 Haylou g3
17 Haylou w1
18 airpods pro 2 hicopy
بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

1- بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک از برند سونی Sony Wf-1000XM4

برای انتخاب بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک و یا همان بهترین ایرپاد برای موزیک یک حساسیت وسواس خاص باید به کار برد تا بتوان خروجی قابل ارائه و درستی را به شما مخاطب مای ایرپادز ارائه داد. از این جهت 3 گزینه اول از لیست بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک هر کدام را بنا به سلیقه میتوانید انتخاب کنید چرا که اختلاف بسیار ناچیز در کیفیت و قابلیتها با هم دارند.

ایرپاد Sony WH-1000XM4 یک هدفون بی سیم بسیار پیشرفته است که برای ارائه یک تجربه شنیداری بی نظیر طراحی شده است. با یک ویژگی استثنایی حذف نویز، تمام نویزهای اطراف را مسدود می کند و به شما امکان می دهد از موسیقی خود با وضوح عالی لذت ببرید. این هدفون مجهز به سنسورهای مختلفی است که حرکت شما را تشخیص می‌دهد و اطمینان می‌دهد که صدا مطابق با آن تنظیم می‌شود. آنها همچنین دارای یک ویژگی کنترل لمسی هستند که به شما امکان می دهد صدا را کنترل کنید، آهنگ ها را رد کنید و حتی به تماس ها به راحتی پاسخ دهید. این هدفون دارای عمر باتری طولانی است که تا 30 ساعت دوام می آورد و به سرعت شارژ می شود. به طور کلی، Sony WH-1000XM4 یک سرمایه گذاری عالی برای هر کسی است که می خواهد از موسیقی خود در آرامش و آسایش لذت ببرد.

ویژگیهای هدفون بلوتوثی Sony Wf-1000XM4

هدفون بلوتوثی Sony Wf-1000XM4 یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم با صدای بسیار خوب است. این هدفون با قابلیت کنترل صدای محیطی و کیفیت بالای صدا، به عنوان یکی از بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ شناخته می‌شود. همچنین این هدفون دارای باتری با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ سریع است. از دیگر ویژگی‌های این هدفون می‌توان به سیستم تشخیص حرکت، کنترل لمسی روی هدفون، وجود چند حالت صدای مختلف و قابلیت تنظیم صدای محیطی اشاره کرد. در کل، هدفون بلوتوثی Sony WH-1000XM4 با ویژگی‌های برتر، یکی از بهترین گزینه‌های هدفون‌های بی‌سیم برای کاربرانی است که به دنبال کیفیت صدای بالا و نویز کنسلینگ قوی هستند.

2- ایرپاد Sennheiser Momentum Wireless 3

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

مورد بعدی از بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک یک از بهترین بادزهای حال حاضر بازار هندزفری بلوتوثی و یکی از محبوبترینهای این بازار هست. هدفون Sennheiser Momentum Wireless 3 یک انتخاب برتر برای علاقه مندان به صدا است که به دنبال تجربه صوتی برتر هستند. با فناوری پیشرفته حذف نویز، این هدفون ها می توانند صداهای ناخواسته محیط را مسدود کنند و به شما این امکان را می دهند که به طور کامل در موسیقی یا پادکست های خود غوطه ور شوید. طراحی شیک هدفون ها با عمر باتری عالی و کنترل های لمسی عالی تکمیل می شود و استفاده از آنها را در حین حرکت آسان می کند. چه در حال رفت و آمد باشید، چه در حال کار یا صرفاً در خانه استراحت کنید، هدفون Sennheiser Momentum Wireless 3 یک انتخاب فوق‌العاده برای هر کسی است که به صدای با کیفیت بالا، راحتی و راحتی اهمیت می‌دهد.

بررسی هندزفری بلوتوثی Sennheiser Momentum Wireless 3

هندزفری بلوتوثی Sennheiser Momentum Wireless 3 یکی از بهترین هندزفری های بی سیم با کیفیت صدای بسیار بالا است. این هدفون دارای سیستم کنترل لمسی بر روی گوشی های هدفون است و می توانید با استفاده از آن، موزیک را پخش کرده، جستجو کنید، تماس بگیرید و حتی تعویض آهنگ و موزیک کنید. هندزفری Sennheiser Momentum Wireless 3 دارای دو میکروفون برای کاهش نویز در مکالمه است و باتری آن تا 17 ساعت کار می کند. همچنین، این هندزفری دارای طراحی زیبا و جذابی است که باعث می شود که شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید. در کل، هندزفری بلوتوثی Sennheiser Momentum Wireless 3 یکی از بهترین ایرپاد برای موزیک است که شما می توانید برای استفاده خود در نظر بگیرید. طراحی خاص و شیک با بدنه از جنس روکش پارچه طور و بادزهای سازگار با آناتومی گوش که در گوش کاربر به خوبی قرار میگیرد.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری هدفون بلوتوثی Sennheiser Momentum Wireless 3

هدفون بلوتوث سنهایزر Momentum Wireless 3 مجهز به باتری بادوام است که با یک بار شارژ تا 17 ساعت گوش دادن بدون وقفه را فراهم می کند. این بدان معناست که می‌توانید از موسیقی، پادکست یا کتاب‌های صوتی مورد علاقه‌تان برای مدت طولانی بدون نگرانی از تمام شدن شارژ لذت ببرید. این هدفون همچنین دارای ویژگی شارژ سریع است که به شما امکان می دهد تنها با 10 دقیقه شارژ تا 1.5 ساعت بازی داشته باشید. این برای مواقعی مناسب است که قبل از بیرون رفتن به یک تقویت سریع نیاز دارید. باتری آن نیز قابل تعویض است، به این معنی که می توانید عمر هدفون خود را به سادگی با تعویض باتری زمانی که شروع به فرسوده شدن کرد، افزایش دهید. به طور کلی، عمر باتری هدفون Sennheiser Momentum Wireless 3 قابل توجه است و تضمین می کند که می توانید بدون وقفه از موسیقی خود لذت ببرید.

3- ایرپاد Jabra Elite 85t

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

صنعت صدا و پخش موسیقی باشد و یکی از محالات قطعا این مورد هست که jabra و jbl نماینده نداشته باشند!!! بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک و موسیقی قطعا جز بهترینها میتوان به نماینده جبرا اشاره کرد. Jabra Elite 85t یک هدفون بی‌سیم واقعی ممتاز است که کیفیت صدای استثنایی، حذف نویز و گزینه‌های صدای قابل تنظیم را ارائه می‌دهد. آنها با تناسب راحت طراحی شده اند و مهر و موم ایمنی را ارائه می دهند که تجربه کلی گوش دادن را افزایش می دهد. این هدفون دارای یک کیف شارژ جمع و جور است که تا 25 ساعت عمر باتری را فراهم می کند. هدفون Jabra Elite 85t دارای یک سیستم کنترل لمسی بصری است که به شما امکان می دهد موسیقی و تماس های خود را سفارشی کنید. آنها همچنین دارای ویژگی دستیار صوتی هستند که به شما امکان می دهد دستگاه خود را با دستورات صوتی کنترل کنید. چه در خانه باشید، چه در محل کار یا در حال حرکت، هدفون های Jabra Elite 85t تجربه صوتی ممتازی را ارائه می دهند که بی نظیر است.

 

ویژگیهای ایرپاد Jabra Elite 85t

ایرپاد Jabra Elite 85t یکی از بهترین ایرپادهای موجود در بازار است. این ایرپاد دارای ویژگی‌های بسیاری است که آن را از دیگر ایرپادها متمایز می‌کند. این ایرپاد دارای صدایی بسیار عالی است که می‌تواند به راحتی با سایر ایرپادهای برتر رقابت کند. این ایرپاد همچنین دارای طراحی زیبا و جذاب است که برای همه سلیقه‌ها مناسب است. ویژگی‌های دیگر این ایرپاد شامل عمر باتری بلند، قابلیت شارژ سریع، مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و دسترسی آسان به کنترل‌های لمسی است. به طور کلی، ایرپاد Jabra Elite 85t یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال ایرپاد با عملکرد عالی و طراحی زیبا هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و مقدار شارژ دهی ویژگیهای ایرپاد Jabra Elite 85t

ایرپاد Jabra Elite 85t با باتری قوی و قابلیت شارژ دهی سریع، یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به موسیقی و تمرینات ورزشی می باشد. با مقدار شارژ کامل، ایرپادهای Jabra Elite 85t تا 5.5 ساعت مداومت دارند و با استفاده از شارژر قابل حمل، می توانند تا 25 ساعت به کار خود ادامه دهند. همچنین، با قابلیت شارژ دهی سریع، فقط با 15 دقیقه شارژ، می توانید تا 1 ساعت موسیقی گوش کنید. این ویژگی ها به کاربران اجازه می دهد تا بدون نیاز به تغییر باتری، برای مدت طولانی از موسیقی و تمرینات ورزشی لذت ببرند.

4- هدفون بلوتوثی Galaxy Buds 2 pro

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

در پخش موزیک شرکت بزرگ سامسونگ از رقیب سنتی خود یعنی اپل جلو زده است و از قدرت پخش موزیک بالاتری برخوردار هست.لیست بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک کم کم دارد به بهترین شکل ممکن خود تکمیل میشود و از هر برندی حداقل یک نماینده میتوان انتخاب کرد. گلکسی بادز 2 پرو، هدفون های بی سیمی هستند که از اتصال بلوتوث بهره می برند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که صدایی با کیفیت بالا و تناسب راحت ارائه دهند. این هدفون دارای چندین نوک گوش برای اطمینان از تناسب ایمن و راحت برای اندازه های مختلف گوش است. با حذف فعال نویز، نویز پس‌زمینه را مسدود می‌کنند و به شما امکان می‌دهند روی موسیقی یا تماس‌های خود تمرکز کنید. این هدفون ها همچنین دارای کنترل های لمسی هستند که تنظیم صدا، رد شدن از آهنگ ها و گرفتن تماس را آسان می کند. Galaxy Buds 2 Pro عمر باتری طولانی دارد و تا 7 ساعت پخش مداوم و تا 20 ساعت با قاب شارژ را ارائه می دهد. آنها همچنین دارای شارژ سریع هستند و تنها با 5 دقیقه شارژ تا 1 ساعت پخش می شود.

بررسی طراحی هدفون بلوتوثی Galaxy Buds 2 pro

هدفون بلوتوثی Galaxy Buds 2 pro طراحی زیبا و جذابی دارد و با رنگبندی متنوعی عرضه شده است. این هدفون دارای فناوری Active Noise Cancellation است که با کاهش صداهای مزاحم محیط اطراف، به کاربر اجازه می دهد تا به موسیقی دلخواه خود بدون تداخل گوش دهد. همچنین، هدفون Galaxy Buds 2 pro دارای دو میکروفن است که باعث کاهش نویز در حین مکالمه می شود. این هدفون با باتری بسیار قوی، حدود ۲۸ ساعت زمان پخش موسیقی به صورت پیوسته دارد و با استفاده از شارژر بی سیم، به سرعت شارژ می شود. به طور کلی، هدفون بلوتوثی Galaxy Buds 2 pro یک گزینه عالی برای علاقمندان به موسیقی و تماس های تلفنی است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری ایرپاد Galaxy Buds 2 pro

گلکسی بادز 2 پرو یک جفت هدفون بی‌سیم سامسونگ است که عمر باتری طولانی‌تری دارد. این هدفون ها دارای باتری قدرتمندی هستند که می تواند تا 11 ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد و برای جلسات گوش دادن طولانی مدت ایده آل باشد. علاوه بر این، قاب شارژ 22 ساعت عمر باتری اضافی را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد هدفون‌های خود را در حین حرکت شارژ کنید. Galaxy Buds 2 pro همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است، به این معنی که شما می توانید تنها با پنج دقیقه شارژ یک ساعت زمان بازی داشته باشید. به طور کلی، عمر باتری Galaxy Buds 2 pro چشمگیر است و تضمین می کند که می توانید بدون وقفه از موسیقی خود لذت ببرید.

5- بررسی Airpods pro 2 در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

Airpods pro 2 آخرین نسخه از خط تولید Airpods است و دارای برخی ویژگی‌ها و بهبودهای جدید است. برخی از ویژگی های اصلی Airpods pro 2 شامل حذف نویز، حالت شفافیت، بهبود کیفیت صدا و تناسب بهتر است. ویژگی حذف نویز می تواند نویزهای خارجی را مسدود کند و تجربه صوتی فراگیرتری را ارائه دهد. حالت شفافیت به کاربران این امکان را می دهد که صداهای اطراف را در حین گوش دادن به موسیقی بشنوند و استفاده از آن را در عموم ایمن تر می کند. کیفیت صوتی بهبود یافته صدای متعادل تری را با باس بهتر ارائه می دهد. طراحی جدید Airpods pro 2 آن‌ها را راحت‌تر می‌کند و دارای نوک گوش‌های مختلف برای متناسب با اندازه‌های مختلف گوش است. به طور کلی، Airpods pro 2 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال تجربه ایرباد بی سیم ممتاز هستند.

طراحی و ویژگیهای Airpods pro 2

هنگامی که به طراحی و ویژگی های AirPods Pro 2 نگاه می کنیم، مشاهده می کنیم که آنها به دنبال بهبود ارتباط بین کاربر و دستگاه هستند. AirPods Pro 2 با فناوری Noise Cancellation، تجربه گوش دادن به موسیقی را تحول بخشیده و در عین حال، کاربران را از صداهای محیط اطراف خود محافظت می کند. همچنین، AirPods Pro 2 با طراحی کاملاً بی سیم و تکنولوژی Bluetooth 5.0، ارتباطی پایدارتر و کیفیت صدای بهتری را به کاربران ارائه می دهد. این هدفون ها همچنین با باتری قوی تر و قابلیت شارژ سریع، برای کاربرانی که از هدفون ها برای گوش دادن به موسیقی یا انجام تماس های تلفنی استفاده می کنند، بسیار مناسب هستند. در کل، AirPods Pro 2 با ترکیب طراحی زیبا و ویژگی های فنی برتر، یک پیشنهاد عالی برای کاربران موبایل و علاقه مندان به موسیقی هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و شارژدهی ایرپاد پرو 2 اپل

باتری و شارژدهی ایرپاد پرو 2 اپل، یکی از مهمترین ویژگی های این هدفون های بی سیم می باشد. باتری این دستگاه به طور میانگین حدود ۵ ساعت استفاده مستمر را پشتیبانی می کند، که با استفاده از جعبه شارژ ارائه شده، می توانید به طور کامل آن را شارژ کنید و به مدت ۲۴ ساعت دیگر استفاده کنید. همچنین، با فعال کردن حالت صرفه جویی در مصرف باتری، می توانید زمان استفاده را به طور قابل توجهی بیشتر کنید. در مجموع، باتری و شارژدهی ایرپاد پرو 2 اپل، به شما امکان استفاده بلندمدت و بدون نیاز به شارژ مکرر را می دهد.

6- بررسی و مشخصات ایرپاد Anker Liberty 4

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

انکر لیبرتی 4 یکی از محصولات پرطرفدار شرکت انکر در دسته‌ی هدفون‌های بی‌سیم است که با کیفیت صدای عالی، طراحی زیبا و قیمت مناسب توانسته جایگاه خود را در بازار به دست آورد. این هدفون دارای ویژگی‌هایی همچون داشتن میکروفون داخلی برای تماس‌های تلفنی، تکنولوژی حذف نویز CVC 8.0، قابلیت شارژ سریع و دارای باتریی با ظرفیت 32 ساعت است. ایرپاد Anker Liberty 4 همچنین دارای کدک aptX و AAC برای بهترین کیفیت صدا در تمامی دستگاه‌های مختلف است.

طراحی و ویژگیهای ایرپاد Anker Liberty 4

ایرپاد Anker Liberty 4 یکی از بهترین گزینه های ایرپاد های بی سیم با کیفیت صدای بالا و ویژگی های جالب است. این ایرپاد با استفاده از تکنولوژی Bluetooth 5.0 که دارای محدوده پوشش بیشتر و استهلاک کمتری از باتری است، به دستگاه شما متصل می شود. این ایرپاد دارای گوشی های سیلیکونی با گوش دهانه های چند لایه است که به شما اجازه می دهد تا به صورت راحت تر و با کیفیت بالاتری صدا را بشنوید. همچنین، این ایرپاد با داشتن یک باتری 10 ساعته و 30 ساعت با جعبه شارژ، اطمینان می دهد که شما می توانید طولانی مدت از آن استفاده کنید. در مجموع، ایرپاد Anker Liberty 4 یکی از ایرپاد های محبوب و با کیفیت در بازار است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

کیفیت صدای خروجی هندزفری بلوتوثی Anker Liberty 4

هندزفری بلوتوثی Anker Liberty 4 با کیفیت صدای بالا و واضحی عرضه می‌شود. این هندزفری با دارا بودن فناوری های مختلف از جمله Bluetooth 5، LDS آنتن و AAC پشتیبانی می‌کند. بنابراین، این هندزفری صدایی با کیفیت بالا و واضح با حفظ جزئیات کوچک را فراهم می‌کند. همچنین، با داشتن سیستم‌های مختلف کاهش نویز، هنگام استفاده از این هندزفری می‌توانید از صدای بی صدا و کاملاً واضح لذت ببرید. در کل، با توجه به کیفیت صدای خروجی هندزفری بلوتوثی Anker Liberty 4، می‌توان آن را به عنوان یک گزینه عالی برای استفاده در موقعیت‌های مختلف به شمار آورد.

7- بررسی و مشخصات Galaxy Buds pro

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

Galaxy Buds Pro جدیدترین هدفون بی سیم سامسونگ است. آنها مجهز به ویژگی های پیشرفته ای مانند حذف نویز فعال، صدای 360 درجه و تشخیص صدا هستند. هدفون های هدفون دارای طراحی شیک و مدرن با تناسب راحت هستند که باعث می شود در هنگام حرکت در جای خود باقی بمانند. آنها همچنین در برابر آب مقاوم هستند و برای تمرین یا روزهای بارانی مناسب هستند. عمر باتری قابل توجه است، با حداکثر 8 ساعت زمان گوش دادن با یک بار شارژ و 20 ساعت اضافی با جعبه شارژ. به طور کلی، Galaxy Buds Pro یک سرمایه گذاری عالی برای کسانی است که به دنبال هدفون های بی سیم با کیفیت بالا و پیشرفته هستند.

ویژگیهای هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو

هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو دارای ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد و جذابی است. این هدفون با استفاده از فناوری بلوتوث، به راحتی به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود و امکان پخش موسیقی، پاسخ‌دهی به تماس و کنترل حجم صدا را فراهم می‌کند. بدنه آن از مواد مرغوب و مقاوم ساخته شده و به همراه دسته‌بندی و کیف حمل عرضه می‌شود که به راحتی می‌توانید هدفون را در کنار خود نگه دارید. با قدرت باتری بالا، هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو می‌تواند تا ۱۱ ساعت موسیقی پخش کند و با شارژ سریع، به راحتی برای استفاده بعدی آماده می‌شود. هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو دارای فناوری سه‌بعدی صدا، که به شما تجربه‌ای بی‌نظیر از پخش موسیقی را می‌بخشد. با توجه به همه این ویژگی‌های منحصر به فرد، هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو یکی از بهترین گزینه‌های هدفون بلوتوثی برای استفاده در هر مکان و هر زمان است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

طراحی و مقدار شارژدهی هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو

هدفون بلوتوثی گلکسی بادز پرو یکی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار است که با طراحی زیبا و جذاب خود، در کنار کیفیت صدای بسیار بالا، برای کاربران حرفه ای و علاقه مندان به موسیقی و ارتباطات بی سیم عالی عمل می کند. این هدفون مجهز به باطری گسترده ای است که می تواند تا ۱۰ ساعت موسیقی پشت سر هم پخش کند و به کاربران امکان می دهد به راحتی از آن استفاده کنند. با قابلیت شارژدهی سریع و آسان، این هدفون می تواند در هر مکان و زمانی برای شما کارآمد باشد و تجربه ای نوین و دلپذیر از گوش دادن به موسیقی فراهم کند.

8- بررسی و مشخصات Airpods pro

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

AirPods Pro یک جفت هدفون بی‌سیم است که توسط اپل توسعه یافته و در 30 اکتبر 2019 منتشر شد. آنها جانشین ایرپادهای اصلی هستند و با طراحی جدید و ویژگی‌هایی مانند حذف نویز فعال، حالت شفاف‌سازی و نوک گوش قابل تنظیم برای تناسب امن تر و راحت تر این هدفون‌ها به تراشه H1 مجهز شده‌اند که امکان فعال‌سازی «Hey Siri» بدون دست و تعویض بدون درز بین دستگاه‌های اپل را فراهم می‌کند. آنها دارای استاندارد IPX4 مقاوم در برابر تعریق و آب هستند که آنها را برای تمرینات و فعالیت های خارج از منزل مناسب می کند. AirPods Pro همچنین با یک بار شارژ تا 4.5 ساعت و با کیس شارژ تا 24 ساعت عمر باتری دارد. به طور کلی، AirPods Pro یک تجربه شنیداری ممتاز با بهبود کیفیت صدا و ویژگی‌های پیشرفته ارائه می‌دهد.

باتری و شارژدهی هدفون ایرپاد پرو اپل

باتری و شارژدهی هدفون ایرپاد پرو اپل، یکی از نقاط قوت این محصول است. باتری هر یک از هدفون‌ها به طور مداوم میتواند بدون وقفه تا حدود ۵ ساعت به کار بی نقص خود ادامه می‌دهد. همچنین، با استفاده از جعبه شارژ، که به صورت بی‌سیم می‌تواند شارژ شود، باتری هدفون‌ها حدود ۲۴ ساعت به کاربرد ادامه می‌دهد. بنابراین، کاربران می‌توانند به راحتی این هدفون‌ها را در طول روز استفاده کنند و نیاز به شارژ مکرر آن‌ها را نداشته باشند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

طراحی هندزفری بلوتوثی Airpods pro

هندزفری بلوتوثی Airpods pro یکی از محصولات جدید شرکت اپل است که با طراحی زیبا، کارایی بالا و قابلیت‌هایی همچون لغو نویز فعال، حساسیت لمسی و اتصال به صورت بی‌سیم، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این هندزفری بلوتوثی با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، صدای با کیفیت و واضحی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین، طراحی این هندزفری بسیار جمع و جور و خوش‌ساخت است که برای استفاده در هر مکان و هر شرایطی مناسب‌ است. در کل، هندزفری بلوتوثی Airpods pro یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید برای شنیدن موسیقی، تماس گرفتن یا انجام کارهای دیگر در هر زمان و مکانی به کار ببرید.

9- هدفون بلوتوثی اپل Airpods 3

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون بلوتوث AirPods 3 جدیدترین محصولی است که به خانواده محصولات صوتی اپل اضافه شده است. هدف اصلی این هدفون ارائه یک تجربه صوتی یکپارچه برای کاربران اپل است. AirPods 3 تناسب راحت تر و ایمن تر، کیفیت صدا بهبود یافته و عمر باتری طولانی تر را ارائه می دهد. این هدفون با جدیدترین فناوری بلوتوث، اتصال آسان و سریع به تمام دستگاه های اپل را ارائه می دهد. AirPods 3 همچنین دارای فناوری حذف نویز پیشرفته است که نویز خارجی را مسدود می کند و آنها را برای استفاده در محیط های پر سر و صدا عالی می کند. به طور کلی، هدف AirPods 3 ارائه یک تجربه صوتی بدون دردسر و با کیفیت برای کاربران اپل است، خواه برای موسیقی، تماس های تلفنی یا دستورات Siri باشد.

بررسی و ویژگیهای ایرپاد 3 اپل

ایرپاد 3 اپل، یکی از جدیدترین محصولات اپل در زمینه هدفون بی‌سیم است. این هدفون با داشتن یک طراحی مینیمالیستیک و بهره مندی از تکنولوژی جدیدی نظیر سیستم ANC، توانسته است به یکی از محصولات محبوب اپل برای کاربران تبدیل شود. برای افزایش کیفیت صدا، ایرپاد 3 با درایورهای ۹ میلی‌متری طراحی شده است که می‌تواند فرکانس‌های بالایی را به راحتی پوشش دهد. همچنین، این هدفون دارای قابلیت شارژ سریع و باتری با عمر طولانی است که به کاربران اجازه می‌دهد برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنند. در کل، ایرپاد 3 اپل، یک هدفون بی‌سیم با کیفیت بالا و قابلیت‌های متنوع است که به عنوان یکی از بهترین محصولات در دسته هدفون‌های بی‌سیم قابل شناسایی است.

باتری و شارژدهی airpods 3

AirPods 3 آخرین نسخه از هدفون های بی سیم بدون سری سیلیکونی و محبوب اپل است و به تعدادی ویژگی چشمگیر مجهز شده است. یکی از این ویژگی ها عمر باتری و قابلیت شارژ آن ها است. AirPods 3 با یک بار شارژ حداکثر 6 ساعت زمان گوش دادن را ارائه می دهد و در صورت استفاده با کیس شارژ می تواند تا 30 ساعت دوام بیاورد. خود کیس شارژ را می توان با استفاده از کابل لایتنینگ شارژ کرد و همچنین از شارژ بی سیم از طریق تشک شارژ سازگار با Qi پشتیبانی می کند. علاوه بر این، ایرپاد 3 دارای ویژگی جدیدی به نام «MagSafe» است که به قاب شارژ اجازه می‌دهد به راحتی در پشت آیفون برای شارژ راحت در حین حرکت بچسبد. به طور کلی، باتری و قابلیت‌های شارژ ایرپاد 3 بسیار چشمگیر است و آن‌ها را برای هر کسی که به دنبال یک جفت هدفون بی‌سیم با کیفیت بالا می‌گردند، انتخابی عالی می‌سازد.

طراحی و متریال ایرپاد 3 اپل

طراحی و متریال ایرپاد 3 اپل، طراحی بسیار زیبا و مدرن شگفت‌انگیز است. این ایرپاد‌ها در تک رنگ سفید در دسترس هستند و دارای پوشش مات و سطح صافی هستند. متریال استفاده شده در ساخت این ایرپاد‌ها، شامل پلاستیک و فلزات سبک و مقاوم است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که ایرپاد 3 اپل، علاوه بر زیبایی، بسیار سبک و راحت در استفاده باشد. همچنین، ایرپاد 3 اپل دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می‌باشد که از آن در کنار کارآیی بالا و کیفیت صدای بی‌نظیر آن، یک محصول عالی برای کاربران اپل به شمار می‌رود.

10- هدفون بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds 2 یک دستگاه بی سیم بسیار کوچک و سبک است که به صورت بلوتوث با تلفن همراه، تبلت و یا دستگاه های هوشمند دیگر شما ارتباط برقرار می کند. این هدفون دارای طراحی شیک و جذابی است و توانایی لغو نویز را دارد که به شما کمک می کند تا بدون توجه به صدای محیط، در محیطی آرام و پرتلاش کار کنید. Galaxy Buds 2 دارای صدایی بسیار عالی و قابل تنظیم است که شما را به تجربه یک صدای واضح و پردردسر می رساند. این هدفون ها به شما اجازه می دهند تا به صورت بیشتری با دنیای پیرامون خود در ارتباط باشید و به آهنگ های مورد علاقه خود گوش داده و به مکالمات تلفنی خود روشن بشوید.

ویژگیهای هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds 2

هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds 2، محصولی از شرکت سامسونگ با ویژگی‌های فوق العاده است. این هندزفری‌ها دارای طراحی زیبا و جذابی هستند و با وزن سبک، برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب هستند. صدای بلند و کیفیت بالای این هندزفری‌ها، قابلیت کاهش نویز و میکروفون داخلی با کیفیت بالا، از ویژگی‌های برجسته این محصول است. همچنین، این هندزفری‌ها با باتری با طول عمر بالا و قابلیت شارژ سریع، به کاربران اجازه می‌دهند تا برای گوش دادن به موسیقی و دریافت تماس‌های تلفنی، بدون نیاز به شارژ مکرر، از آن‌ها استفاده کنند. با قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند و دستگاه‌های دیگر با استفاده از تکنولوژی بلوتوث، هندزفری بلوتوثی Galaxy Buds 2، گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که به دنبال هندزفری با کیفیت و عملکرد بالا هستند.

باتری و مقدار شارژدهی Galaxy Buds 2

Galaxy Buds 2 یک جفت هدفون بی سیم محبوب است که با باتری قابل شارژ عرضه می شود. عمر باتری این هدفون ها قابل توجه است، زیرا با یک بار شارژ تا 7.5 ساعت پخش مداوم را ارائه می دهند. علاوه بر این، قاب شارژ می‌تواند 20 ساعت عمر باتری اضافی داشته باشد و عمر باتری را به 27.5 ساعت برساند. کیس شارژ را می توان از طریق USB-C یا شارژ بی سیم شارژ کرد و راحتی و انعطاف پذیری را برای کاربران به ارمغان می آورد. علاوه بر این، Buds 2 دارای قابلیت شارژ سریع است که در آن شارژ 5 دقیقه ای می تواند تا یک ساعت زمان گوش دادن را فراهم کند. باتری و ویژگی‌های شارژ Galaxy Buds 2 آن‌ها را به گزینه‌ای مطمئن و بادوام برای دوستداران موسیقی در حال حرکت تبدیل می‌کند.

11- هدفون بیسیم Anker Liberty Sport X10

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون بی سیم Anker Liberty Sport X10 برای ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام طراحی شده است. این هدفون با درجه ضد آب IPX7، برای استفاده در حین تمرینات شدید و فعالیت های خارج از منزل مناسب است. هدفون‌های هدفون از نظر ارگونومی طراحی شده‌اند تا به طور ایمن و راحت در گوش قرار گیرند، در حالی که قلاب‌های گوش قابل تنظیم تضمین می‌کنند که حتی در سخت‌ترین تمرین‌ها در جای خود باقی می‌مانند. این هدفون دارای فناوری بلوتوث 5.0 است که اتصال پایدار و بدون درز را به دستگاه شما ارائه می دهد. هدفون Anker Liberty Sport X10 همچنین تا 8 ساعت زمان بازی را با یک بار شارژ ارائه می دهد که آن را برای جلسات تمرینی طولانی ایده آل می کند. هدفون بی‌سیم Anker Liberty Sport X10 با ساختار بادوام، صدای با کیفیت بالا و تناسب ایمن، انتخابی عالی برای هر کسی است که به دنبال افزایش تجربه تمرینی خود است.

طراحی ایرپاد انکر Liberty Sport X10

تکنولوژی بی سیم در دنیای امروز بسیار پرکاربرد است و ایرپاد انکر Liberty Sport X10 یکی از بهترین محصولات این دسته است. طراحی زیبا و جذاب این محصول باعث شده است تا علاقمندان به فناوری های پیشرفته بسیار جذب آن شوند. ایرپاد انکر Liberty Sport X10 دارای مقدار شارژدهی بسیار بالایی است که باعث می شود که کاربران بتوانند برای مدت طولانی از آن استفاده کنند. همچنین، صدای بسیار عالی این ایرپاد، باعث شده است تا کاربران بتوانند لذت بردن از موسیقی و پادکست های خود را تجربه کنند. به طور کلی، ایرپاد انکر Liberty Sport X10 یک محصول بسیار عالی برای کاربران پر شتاب و علاقمند به فناوری های پیشرفته است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها
بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و مقدار شارژدهی ایرپاد anker Liberty Sport X10

باتری ایرپاد Anker Liberty Sport X10 بسیار عالی است و می‌تواند تا 8 ساعت پخش موسیقی را فراهم کند. همچنین، با جعبه شارژ، می‌توانید ایرپاد‌های خود را تا ۴ بار شارژ کنید که به شما حدود ۲۰ ساعت پخش موسیقی اضافی می‌دهد. این ویژگی بسیار مهم است برای افرادی که به دنبال گوش دادن به موسیقی در حین تمرینات ورزشی هستند و نمی‌خواهند مدت زمان شارژ کردن بسیار زیاد باشد. همچنین، با استفاده از فناوری Quick Charge، می‌توانید در مدت کوتاهی باتری خود را شارژ کنید. به طور کلی، باتری و مقدار شارژدهی ایرپاد Anker Liberty Sport X10 بسیار قابل قبول است و برای کاربرانی که به دنبال یک ایرپاد با عمر باتری بالا هستند، مناسب می‌باشد.

12- بررسی هدفون بلوتوثی اپل AirPods 2

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون بلوتوثی اپل AirPods 2، محصولی پیشرفته و کارآمد در دنیای تکنولوژی است. این هدفون دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که برای کاربران ارزشمند است. به عنوان نمونه، این هدفون دارای قابلیت اتصال بی‌سیم به دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و لپ تاپ‌ها است. همچنین این هدفون دارای قابلیت شارژ سریع بوده و با شارژ کامل، حدود ۵ ساعت مداومت دارد. همچنین، این هدفون دارای قابلیت تشخیص حرکت بدن کاربر در حین استفاده است و با حرکت دادن سر به سمت چپ یا راست، می‌توان موسیقی را متوقف کرد یا به پخش آن ادامه داد. در کل، هدفون بلوتوثی اپل AirPods 2 یک محصول با کیفیت و عملکرد بالاست که برای استفاده روزانه و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ویژگیهای هندزفری بلوتوثی ایرپاد 2 اپل

هندزفری بلوتوثی ایرپاد 2 اپل دارای ویژگیهای بسیاری است که آن را از دیگر هندزفری های بلوتوثی متمایز می کند. این هندزفری ها دارای کیفیت صدای بسیار بالا و پایداری در ارتباط بلوتوثی هستند. ایرپاد 2 دارای طراحی جذاب و کاملاً بی سیم است که با اتصال به دستگاه های مختلف مانند آیفون، آیپد و مک بدون نیاز به کابل و اتصال داخلی عمل می کند. همچنین این هندزفری ها دارای دو میکروفون هستند که به صورت خودکار باعث کاهش نویز محیطی و بهبود کیفیت مکالمات می شوند. با بهره گیری از تکنولوژی حرکت شناسی حرکت مشترک، ایرپاد 2 اپل امکاناتی مانند حرکت دادن دست برای شروع و توقف پخش موسیقی را نیز داراست. این هندزفری ها همچنین دارای قابلیت تشخیص دستگاه های دیگر در نزدیکی و اتصال به آن ها به صورت خودکار هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و مقدار شارژدهی Airpods 2

باتری Airpods 2 که توسط شرکت اپل تولید شده است، دارای یک باتری لیتیوم یون با ظرفیت ۹۳ میلی آمپر ساعت است. این باتری باعث می‌شود که هر Airpod دارای حدود ۵ ساعت شارژ برای استفاده باشد. همچنین، با استفاده از جعبه شارژ Airpods، می‌توانید حدود ۲۴ ساعت دیگر از آن‌ها استفاده کنید. برای شارژ دادن Airpods، کافی است آن‌ها را به جعبه شارژ متصل کنید و در عرض چند دقیقه، آن‌ها به طور کامل شارژ می‌شوند. همچنین، Airpods 2 با قابلیت شارژ سریع نیز مجهز شده‌اند که به شما اجازه می‌دهد در عرض ۱۵ دقیقه، حدود ۳ ساعت استفاده از آن‌ها داشته باشید. در مجموع، باتری Airpods 2 از مزایای مهم این محصول است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌های سمعک‌های بی‌سیم در بازار تبدیل کرده است.

13- بررسی و ویژگیهای هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro یکی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار است. این هدفون با قیمت مناسب و ویژگی های بسیار جذابی که به آن اضافه شده است، محصولی کارآمد و عالی می باشد. این هدفون با دارا بودن میکروفون های داخلی، امکان مکالمه در حالت های مختلف را فراهم می کند. همچنین، بافت کیفیت صدای بلوتوثی آن نیز از بسیاری از هدفون های بی سیم برتر است. نکته قابل توجه دیگر در مورد این هدفون، باتری بسیار عالی آن است که به شما اجازه می دهد تا به مدت طولانی از آن استفاده کنید. به طور کلی، هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro، یک محصول بسیار عالی برای علاقمندان به موسیقی و تماس های تلفنی است.

طراحی و متریال ایرپاد Anker Liberty air2 pro

ایرپاد Anker Liberty air2 pro یکی از بهترین هدفون های بی سیم در بازار است. طراحی آن بسیار زیبا و شیک بوده و از متریال های با کیفیت ساخته شده است. این هدفون دارای فناوری های جدیدی مانند فناوری تشدید صدا، فناوری محو نویز و تکنولوژی تشخیص حرکت است که به کاربران امکان می دهد تجربه گوش دادن به موسیقی را بهبود بخشند و در هنگام تماس تلفنی هم صدای بلند و واضحی داشته باشند. همچنین این هدفون دارای باتری با عملکرد بالاست که به کاربران امکان می دهد بدون نیاز به شارژ مجدد برای 7 ساعت موسیقی گوش دهند. در کل، ایرپاد Anker Liberty air2 pro یک پیشنهاد مناسب برای کسانی است که به دنبال هدفون هایی با کیفیت هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و مقدار شارژدهی هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro

هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro با باتری قوی و مقدار شارژدهی بالا، یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. این هدفون دارای باتری 7 ساعته در هر بار شارژ است که با استفاده از مورد شارژ قرار گرفتن در جعبه شارژ، می‌توانید به مجموعه‌ای تا ۲۳ ساعت از پخش موسیقی دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، با تکنولوژی شارژ سریع، برای ۱۰ دقیقه شارژ، می‌توانید تا ۲ ساعت از هدفون استفاده کنید. به طور کلی، باتری و مقدار شارژدهی هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro، برای استفاده طولانی مدت و بدون نیاز به شارژ مداوم، بسیار عالی است.

هدفون بلوتوثی Anker Liberty air2 pro با باتری قوی و مقدار شارژدهی بالا به کاربران امکان استفاده طولانی مدت و بدون نیاز به شارژ مداوم را می‌دهد. این هدفون با قابلیت شارژ سریع و استفاده از تکنولوژی روشنایی LED به کاربر امکان مدیریت بهتر میزان شارژدهی و مدت زمان استفاده را می‌دهد. همچنین، این هدفون با تکنولوژی انتقال صدای بلوتوثی با کیفیت بالا و حذف نویزهای محیطی به کاربر امکان شنیدن صدای بلوتوثی با کیفیت عالی را می‌دهد. به طور کلی، Anker Liberty air2 pro یک هدفون بلوتوثی با عملکرد بالا و کیفیت خوب است که برای استفاده در محیط‌های مختلف، از جمله در حین ورزش یا مسافرت، مناسب است.

14- هدفون بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds live

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

Samsung Galaxy Buds Live هدفون‌های بلوتوثی هستند که طراحی راحت و شیک را ارائه می‌کنند و در عین حال صدایی با کیفیت بالا ارائه می‌کنند. آنها دارای قابلیت حذف نویز فعال هستند و عمر باتری قابل توجهی دارند که با یک بار شارژ تا 8 ساعت دوام می آورد. علاوه بر این، آنها با هر دو دستگاه Android و iOS سازگار هستند، و آنها را همه کاره و آسان برای استفاده می کند. Buds Live همچنین کنترل‌های لمسی را برای مدیریت آسان موسیقی و تماس‌ها ارائه می‌کند و با یک کیف شارژ شیک عرضه می‌شود که ۲۱ ساعت عمر باتری اضافی را فراهم می‌کند. به طور کلی، Samsung Galaxy Buds Live یک انتخاب عالی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی بی‌سیم ممتاز است.

طراحی هدفون سامسونگ گلکسی بادز لایو

هدفون Samsung Galaxy Buds Live با شکلی منحصر به فرد و آینده نگر طراحی شده است که شبیه لوبیا است. طراحی این هدفون نه تنها از نظر زیبایی شناسی دلپذیر است، بلکه عملکردی نیز دارد، زیرا تناسب راحت و ارگونومیکی را برای کاربر ارائه می دهد. این هدفون مجهز به فناوری حذف نویز فعال است که صدای ناخواسته پس‌زمینه را مسدود می‌کند و به کاربر اجازه می‌دهد روی صدایی که به آن گوش می‌دهد تمرکز کند. علاوه بر این، Samsung Galaxy Buds Live دارای یک سطح حساس به لمس است که به کاربر امکان می دهد پخش موسیقی را کنترل کند، به تماس ها پاسخ دهد و دستیارهای صوتی را تنها با یک ضربه یا کشیدن انگشت فعال کند. به طور کلی، طراحی هدفون Samsung Galaxy Buds Live نشان دهنده تعهد سامسونگ به نوآوری و تجربه کاربری است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و شارژدهی هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds live

باتری و شارژدهی هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds live بسیار قدرتمند و با عمر طولانی هستند. با شارژ کامل، این هندزفری ها حدود 8 ساعت با قابلیت پخش موسیقی فعال هستند. همچنین، با استفاده از جعبه شارژ، می توانید مجدداً باتری های هندزفری را شارژ کنید و زمان پخش موسیقی را به 24 ساعت افزایش دهید. این هندزفری ها همچنین دارای قابلیت شارژ سریع با USB-C هستند که به شما اجازه می دهد در کمترین زمان ممکن به شارژ باتری ها برسید. با کیفیت صدای بسیار عالی و شارژدهی قوی، هندزفری بلوتوثی سامسونگ Galaxy Buds live یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال هندزفری های با کیفیت و عمر طولانی هستند.

15- بررسی و ویژگیهای Haylou x1 pro

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون Haylou X1 Pro به دلیل قیمت مقرون به صرفه و ویژگی های چشمگیر، انتخاب محبوبی در بین مصرف کنندگان است. این هدفون دارای طراحی جمع و جور است که به راحتی در گوش قرار می گیرد و با سه اندازه مختلف نوک گوش ارائه می شود تا یک تناسب مطمئن برای همه کاربران فراهم کند. کیفیت صدا واضح و متعادل با پاسخ باس عمیق است. این هدفون همچنین مجهز به فناوری بلوتوث 5.0 است که امکان اتصال پایدار و بدون درز به دستگاه‌ها را فراهم می‌کند. عمر باتری قابل توجه است و با یک بار شارژ تا 26 ساعت پخش می شود. علاوه بر این، هدفون دارای کنترل‌های لمسی است که تنظیم صدا، رد کردن آهنگ‌ها یا پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن آسان می‌کند. به طور کلی، هدفون Haylou X1 Pro یک گزینه عالی برای کسانی است که به دنبال صدایی با کیفیت بالا و راحتی با قیمتی مقرون به صرفه هستند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و شارژدهی Haylou x1 pro

Haylou x1 pro مجموعه‌ای از هدفون‌های بی‌سیم است که با کیس شارژ عرضه می‌شوند. عمر باتری این هدفون ها قابل توجه است و با یک بار شارژ تا 5 ساعت استفاده مداوم را امکان پذیر می کند. کیس شارژ می تواند هدفون ها را تا 4 بار شارژ کند و زمان استفاده را تا 20 ساعت افزایش دهد. این هدفون دارای درگاه شارژ USB-C است که شارژ سریع کیف را آسان می کند. به طور کلی، عمر باتری و قابلیت‌های شارژ Haylou x1 pro بسیار کارآمد است و تضمین می‌کند که کاربران می‌توانند برای مدت طولانی از موسیقی یا تماس‌های خود لذت ببرند بدون اینکه نگران تمام شدن باتری باشند.

16- بررسی و ویژگیهای Haylou g3

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

هدفون Haylou g3 یک انتخاب محبوب برای افرادی است که به دنبال هدفون های بی سیم مقرون به صرفه هستند. آنها طیف وسیعی از ویژگی ها را ارائه می دهند که آنها را از سایر گزینه های بودجه متمایز می کند. آنها سبک و راحت هستند و استفاده از آنها را برای مدت طولانی آسان می کند. کیفیت صدا خوب است، بالا و میانی واضح و بیس قوی. استفاده از کنترل های لمسی آسان است و به شما امکان می دهد موسیقی خود را کنترل کنید و بدون نیاز به بیرون آوردن تلفن خود تماس بگیرید. آنها همچنین دارای عمر باتری طولانی هستند و تا 28 ساعت زمان پخش با جعبه شارژ دارند. به طور کلی، هدفون Haylou g3 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال گزینه ای مقرون به صرفه هستند که کیفیت را فدا نمی کند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و عملکرد باتری در شارژدهی ایرپاد گیمینگ haylou g3

باتری در هر دستگاه الکترونیکی بسیار مهم است و برای ایرپاد گیمینگ haylou g3 نیز به همین خاطر بسیار حیاتی است. باتری این ایرپاد با ظرفیت 43 میلی آمپر ساعت، قابلیت پخش موسیقی تا 4 ساعت و با استفاده از جعبه شارژ، می توانید آن را تا 18 ساعت شارژ نمایید. همچنین با استفاده از تکنولوژی Fast Charging و USB Type-C، باتری ایرپاد گیمینگ haylou g3 در کمتر از 2 ساعت به صورت کامل شارژ می شود. بنابراین، باتری و عملکرد باتری در شارژدهی ایرپاد گیمینگ haylou g3 بسیار بهترین گزینه برای گیمرها و علاقمندان به موسیقی می باشد.

17- بررسی و ویژگیهای Haylou W1

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

Haylou W1 هدفون های بی سیمی هستند که در چند وقت اخیر به دلیل ویژگی های چشمگیرشان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. این هدفون ها مجهز به فناوری بلوتوث 5.0 هستند که اتصال پایدار و سریع با دستگاه شما را تضمین می کند. این هدفون ها همچنین ضد تعریق هستند و آنها را برای استفاده در حین تمرین یا هنگام انجام فعالیت های خارج از منزل ایده آل می کند. Haylou W1 با یک بار شارژ تا 4 ساعت عمر باتری دارد و کیس شارژ می تواند تا 12 ساعت عمر باتری اضافی را ارائه دهد. این هدفون همچنین دارای کنترل های لمسی است که به شما امکان می دهد موسیقی و تماس های خود را به راحتی کنترل کنید. علاوه بر این، هدفون های Haylou W1 خروجی صدای شفاف و متعادلی دارند که آنها را به انتخابی عالی برای دوستداران موسیقی تبدیل می کند. به طور کلی، هدفون های Haylou W1 برای کسانی که به دنبال هدفون های بی سیم با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه هستند، گزینه ای عالی است.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

باتری و طراحی ایرپاد Haylou W1

 

18- بررسی و ویژگیهای ایرپاد پرو 2 های کپی

تا قبل از این مدل تمامی مدلهای عنوان شده از اجناس و هدفونهای اورجینال بوده و هستند اما بعلت کیفیت بسیار بالای پخش موزیک ایرپاد پرو 2 های کپی این مدل در این لیست توانسته خودش را جا کند و جایگاهی برای خودش دست و پا کند. با قیمت بسیار مناسبی که دارد.

قدرت پخش موزیک بصورت مداوم تا 5 ساعت و با استفاده از کیس تا 25 ساعت از این مدل های کپی یک گزینه قابل اعتنا و قابل اعتماد ساخته است. از طرفی قدرت مکالمه خوب و قابلیتهایی که این مدل داره باعث شده یکی از پرفروشترین ایرپادهای مای ایرپادز باشه.

19 – ایرپاد پرو های کپی 

نسل اولیه ایرپاد پرو نسل بسیار موفقی بود از این رو کپی ایرپاد پرو هم تا دلتون بخواد داخل بازار هست اما این مدلی که در فروشگاه ما موجوده یکی از بهترینهای هم نوع خودشه و به جرات میشه گفت در لیست پرفروشترین ایرپادهای داخل بازار یکی از مقامهای اول تا سوم قطعا به این مدل های کپی میرسه بخاطر طراحی بیظیرش و همچنین کیفیت پخش موزیک بسیار عالی که داره ( ایرپاد خودمم همینه 🙂  )

ایرپاد پرو های کپی با شارژ دهی عالی و بیس بسیار خوب تونسته جایگاه ویژه ای بین عاشقان موزیک داشته باشه.  پیشنها میدم اگه ایرپاد قیمت مناسب اما همه جوره عالی میخوایید این گزینه میتونه در اولویت باشه. 

 

 

 

نتیجه‌گیری بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک

برای لذت بردن از موزیک و موسیقی که گوش میدهید اگر محدودیت مالی ندارید سعی کنید که بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک را انتخاب کنید و از کیفیت صدای خروجی آن لذت ببرید. هدف از این پست آشنا کردن شما مخاطب عزیز با بهترین ایرپادهای موجود بازار برای موسیقی و موزیک هست .امیدواریم که مدلها را دیده و پسندیده باشید و بتوانید از صدای آنها لذت ببرید.

4 فکر در مورد “ بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک جمع غولها

  1. شهرام گفت:

    سلام .آیا دلیل خاصی داشته که qcy مدل t13 رونیاوردید تو لیست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. این مدل در حد این لیست نیست که بیاریمش داخلش مگه اینکه چندتا دیگه اضافه کنیم و انتهاش و توی جمع زیر 1 تومنیها اسم تی 13 رو هم بیاریم

  2. شاهین بقایی گفت:

    عالی و کامل بود. جذابیتش به این بود که ایرپاد اپل را نذاشتی اول و بدون غرض داوری کردید.
    کاش از این مدل نوشتها ها بیشتر داخل سایت بذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *