بلاگ

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه - مای ایرپادز

این روزها، یشتر ایرپادها میکروفون داخلی دارن که چت صوتی یا برقراری تماس تلفنی را آسون تر می کنن، و هدفون‌های بهتر اغلب دارای چندین میکروفون تشکیل دهنده هستن که به شما امکان میده زمانی که به موسیقی گوش میدید بتونید برید و تماس تلفنی برقرار کنید. اما با وجود گزینه‌های مختلف موجود در بازار، چطور بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه یا بهترین ایرپاد برای مکالمه تعیین کنیم؟ 

مقدمه‌ای بر بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه

کاهش نویز پس‌زمینه ویژگی‌ هست که در بهترین هدفون‌ها یافت میشه، که به شما امکان میده در حین چت، ارتباط واضحی داشته باشید و در فضاهای بلند صدای تماس‌گیرندگان را به خوبی بشنوید. به همین دلیل است که ما معمولاً هدفون های عایق صدا را برای تماس های تلفنی توصیه می کنیم.

علاوه بر داشتن یک میکروفون با کیفیت، ویژگی‌هایی مانند سایدتون که به شما امکان میده هنگام صحبت کردن، صدای خودتونو در هدفون بشنوید (تا فریاد نزنید)، و جفت‌سازی بلوتوث چند نقطه‌ای که به شما امکان میده هدفون خودتونو با دو دستگاه به طور همزمان جفت کنید.

 هدفون های زیادی با برندهای متفاوت در بازار وجود داره اما آنچه که برای ما حائز اهمیته هدفون هایی هست که برای برقراری تماس در حین حرکت خوب کار می‌کنن، تا بتوانیم بهترین ایرپاد برای مکالمه رو انتخاب کنیم. بنابراین می‌توانید هر کجا که میرید تماس‌های تلفنی واضحی داشته باشید و دغدغه این که صدا قطع و وصل بشه یا اگه در خیابون هستید صدای ماشین و موتور مانع از این بشه که صدای مخاطبتونو به خوبی نشنوید. ما در این مقاله سعیمون بر اینه که لیستی از بهترین ایرپادهایی که هنگام تماس بهترین کارایی و کمترین نویز دارن برای شما ارائه کردیم.

لیست بهترین هدفون بلوتوثی برای مکالمه

در این لیست که بصورت جدول براتون آماده شده شما میتونید در یک نگاه بهترینهارو ببینید و در ادامه با توضیحات هر کدام از هندزفری بلوتوثیها اطلاعات بیشتری در موردش کسب کنید. این لیست توسط منابع معتبر خارجی تهیه شده که منابع در پایان ذکر شده است. اما اگه بصورت تجربی هم خودمون لیست کنیم تقریبا همین لیست با جابجایی مختصر رو بهش رسیدیم. در هر دو لیست یعنی لیست منابع خارجی و لیست تجربی خودمون ایرپاد پرو 2 اپل تا کنون بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه هست.

ردیف هدفون بلوتوثی
1ایرپاد پرو 2
2ایرپاد پرو
3ایرپاد انکر لیبرتی ۴
4گلکسی بادز 2 پرو
5گلکسی بادز پرو
6 ایرفان ایر اس
7پیکسل بادز پرو
8Soundpeats T3
9ایرپاد 3 اپل
10گلگسی ایرپادز 2 سامسونگ
11 جی بی ال LIVE Pro 2
12سونی WF-1000XM4
13سامسونگ گلکسی بادز لایو
14Jabra Elite Active
15هدفون بلوتوثی MW08
16 انکر Liberty Air 2 Pro
17هایلو x1 pro
18هایلو G3
19هایلو w1
20ایرپاد پرو 2 های کپی
بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

1- ایرپاد پرو 2 و ایرپاد پرو اپل بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه


ایرپادهای اپل نیز یک انتخاب عالی هدفون برای مکالمات تلفنی هستن. هنگامی که اونا برای اولین بار راه اندازی شدن، این طرح هزاران کپی و کلون را برانگیخت و دلیل خوبی هم داشت. ایرپادهای اصلی و نسل دوم هر دو دارای طراحی منحصربه‌فردی هستن برخی افراد اونا را آنقدر راحت میدونن که به سختی احساس می‌کنند هدفون‌ها در آنجا هستند.
مدل AirPods دارای فناوری خاصی است که قدرت سیگنال را کنترل می کنه و آن را برای بهترین تجربه تماس حفظ می کنه. به لطف تراشه H2 در مدل ایرپاد پرو نسل دوم، میتونید با گفتن «Hey Siri» تماس‌های تلفنی رو به راحتی برقرار کنید، مثل نسلهای گذشته، سپس چیزی شبیه «با موبایل Aelita تماس بگیرید» بگید (2).

به گفته اپل، ایرپاد پرو جدید (نسل دوم) از تراشه جدید اپل H2 بهره می بره که قدرت پردازش بیشتری را ارائه می‌کنه و در عین حال کارآمدتر هست. تراشه جدید، همراه با درایورهای جدید با امواج کم، امکان بهبود صدایی را فراهم می کنه که وضوح و عمق بهتری ارائه میده حذف نویزشو بهبود داده. اپل میگه ایرپادهای جدید نسبت به AirPods Pro اصلی “دوبرابر” حذف نویز دارن.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

عملکرد تماس صوتی برای AirPods Pro اصلی خیلی خوب بود و الان حتی بهتر شده ، چون اپل میکروفون ها را ارتقا داده و موقعیت اونا را روی جوانه ها تغییر داده. علاوه بر این، AirPods Pro 2 یک ساعت بیشتر به عمر باتری اضافه می‌کنه که از پنج تا شش ساعت با حذف نویز روشن میشه.  به‌علاوه، یک بلندگو در این کیس وجود داره که صدایی را منتشر می‌کنه که به تعیین محل جوانه‌های شما از طریق Find My کمک می‌کنه، اگر تصمیم بگیرند از شما پنهان بشن (1). ایرپادهای نسل سوم نسبت به نسل دوم ارتقای خوبی دارن.  AirPods 2 که در سال 2019 عرضه شد، در حالی که صدای اونا به خوبی AirPods 3 نیست و ساقه بلندتری دارن، اما برای گوش برخی افراد مناسب ترن (کسانی که گوش های کوچک تری دارن ممکنه این ایرپادهای قدیمی را به دلیل طراحی کمی کوچکتر ترجیح بدن).  درمورد تماس صوتی، اونا در رده بالایی برای هدفون ها باقی میمونن (2).

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

2- ایرپاد انکر لیبرتی ۴

ایرپاد انکر مدل SoundCore Liberty 4 یک هدفون بلوتوث با بهترین کیفیت صدا است که به شما امکان می‌دهد تا از موسیقی و فیلم‌های مورد علاقه‌تان به صورت بهترین کیفیت بهره‌برده و به آنها لذت ببرید. این هدفون با قابلیت بلوتوث ۵٫۰ و با پشتیبانی از فرمت‌های مختلف موسیقی، به شما امکان می‌دهد تا از بهترین کیفیت صدا بهره‌برده و از آن لذت ببرید. همچنین، این هدفون با باتری بسیار قدرتمند و با قابلیت شارژ سریع، به شما امکان می‌دهد تا از آن به طور کامل لذت ببرید.

بررسی قیمت ایرپاد انکر ساندکر لیبرتی ۴

ایرپاد انکر SoundCore Liberty 4 یک هدفون با کیفیت بالا و با قیمت مناسب است. این هدفون با امکاناتی مانند باتری بلند، بلوتوث ۵٫۰، بازیابی سریع و بهبود صدای بالا از طریق فیلترهای پایین تر، به شما امکان می‌دهد تا از بهترین صدای ممکن لذت ببرید. قیمت این هدفون در حدود ۱۰۰ دلار است که به نظر می‌رسد که بسیار مناسب است. به نظر می‌رسد که این هدفون با قیمتی که دارد، ارزش خوبی برای خریداران فراهم می‌کند.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

بررسی طراحی ایرپاد انکر SoundCore Liberty 4

SoundCore Liberty 4 از انکر یک هدفون بی سیم با طراحی بسیار شگفت انگیز است که به شما امکان می دهد تا از موسیقی خود به طور کامل لذت ببرید. این هدفون با یک باتری بسیار قدرتمند به مدت ۸ ساعت به شما امکان می دهد تا از موسیقی خود به طور کامل لذت ببرید. همچنین، این هدفون با یک پوشش بسیار قوی و با کیفیت به شما امکان می دهد تا در هر محیطی از موسیقی خود لذت ببرید. همچنین، این هدفون با یک پوشش بسیار قوی و با کیفیت به شما امکان می دهد تا در هر محیطی از موسیقی خود لذت ببرید. همچنین، این هدفون با یک پوشش بسیار قوی و با کیفیت به شما امکان می دهد تا به راحتی به کانال های مختلف موسیقی دسترسی پیدا کنید. این هدفون همچنین با یک پوشش بسیار قوی و با کیفیت به شما امکان می دهد تا به راحتی به کانال های مختلف موسیقی دسترسی پیدا کنید.

به نظر می رسد که SoundCore Liberty 4 از انکر یک هدفون بسیار عالی است که به شما امکان می دهد تا از موسیقی خود به طور کامل لذت ببرید. این هدفون با یک باتری قدرتمند و پوشش قوی و با کیفیت به شما امکان می دهد تا در هر محیطی از موسیقی خود لذت ببرید و به راحتی به کانال های مختلف موسیقی دسترسی پیدا کنید.

ایجاد صدای فضایی

ایرپاد انکر ساند کر لیبرتی ۴ با یک قابلیت بسیار خاص و عالی از دیگر هدفون بلوتوثیها خود را جدا کرده و آن صدای فضایی و صدای فراگیر بینظیری هست که به گوش کاربران خود انتقال میدهد. این قابلیت کم نظیر مختص افراد گیم باز و کاربرانی که موزیک با بیس بسیار بالا گوش میدهند است و بشدت کارایی خود را نشان داده است.

3- سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو

سومین مورد از بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز 2 پرو هست. سامسونگ جانشین مورد انتظار گلکسی بادز پرو اصلی را به بازارعرضه کرد و همه طرفداران این شرکت کره ای اکنون گزینه عالی دیگری در مورد بهترین هدفون برای تماس تلفنی دارن.  در کنار همه رنگ‌ها و مدل های دیگه، Buds 2  Pro  یه سیستم پیچیده‌ای از میکروفون‌ها داره (سه عدد در هر هدفون – 2 میکروفون خارجی + 1 میکروفون داخلی)، و این سیستم به وضوح صدای کامل اجازه میده و شامل تماس‌های صوتی نیز میشه.

یک سیستم رابط هوشمند به نام Voice Detect وجود داره و همینجوری  که از اسمش پیداست، وقتی شروع به صحبت می‌کنید، جوانه‌ها اونو برمی‌دارند و مطابق با آن عمل می‌کنن.  البته ANC روی آن وجود داره  و با کمک میکروفون های فوق بهبود یافته.  عمر باتری نیز خیلی خوبی داره و 5/8 ساعت روی جوانه ها ANC روشن/خاموش و  18/29 ساعت با جعبه شارژ ANC روشن/خاموش  است.  برای تکمیل همه این موارد، رتبه IPX7 نیز وجود داره، به این معنی که میتونید در طول جلسات تناسب اندام خود بدون هیچ مشکلی تماس بگیرید (2)

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

ایرپاد گلگسی 2 پرو در حذف نویز بهبود پیدا کرده و یه صدای خیلی خوب و عملکرد تماس صوتی عالی ارائه میده، به علاوه اگر صاحب دستگاه گلکسی با تنظیمات مناسب هستید، از پخش صدای بی سیم با وضوح بالا پشتیبانی می کنه.  با این حال، بزرگترین ارتقاء اونا ممکنه طراحی جدید و اندازه کوچکتر باشه که اونا را برای گوش های بیشتر مناسب تر می کنه.  جدا از قیمت تا حدودی بالای اایرپاد سامسونگ، تنها اشکالش اینه که برخی از ویژگی های کلیدی اونا فقط با دستگاه های Samsung Galaxy کار می کنن.  کاملا ضد آب با رتبه IPX7 هستن (1).

4- ایرپاد ایرفان ایر اس در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

در گذشته، ما AirPro SV و ایرفان 2 پرو به عنوان انتخاب‌های عالی برای کاهش نویز هدفون‌های ارزان قیمت توصیه می‌کردیم (هنوز هم ارزش‌های خوبی دارن). اما Earfun Air S  جدید برای سال 2022 ممکنه با جفت شدن بلوتوث چند نقطه‌ای و جدیدترین تراشه Qualcomm QCC3046 با کدک صوتی aptX برای اندروید و سایر دستگاه‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنن، بهترین در میان سه‌گانه باشد. اونا همون درایورهای پشمی 10 میلی‌متری AirPro SV  را دارن و صدایی شگفت‌انگیز نسبت به قیمت متوسط ​​اون دارن. اونا همچنین به عنوان یک هدست برای برقراری تماس با کاهش نویز پس زمینه مناسب کار می کنن.

این جوانه ها دارای استاندارد IPX5 مقاومت در برابر آب هستن، به این معنی که ضد آبه و می تونن در برابر پاشش مداوم آب مقاومت کنن. (1)

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی
بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه کداوم است ؟

5- ایرپاد پیکسل بادز پرو گوگل

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

 Pixel Buds Pro  اولین هدفون گوگل هست که دارای قابلیت حذف نویز فعاله. در حالی که خوبه اونا در نهایت ویژگی ای دارن که بسیاری از هدفون های بی سیم واقعی برای مدتی از آن برخوردار بودن، چیزی که در نهایت Pixel Buds Pro را متمایز می کنه و باعث میشه ارزش توجه را داشته باشن به ویژه برای کاربران اندروید  طراحی متمایزشونه.  این به بهبود عملکرد در هر دو بخش کیفیت صدا و حذف نویز کمک می کنه.  در حالی که برای تماس صوتی کاملاً نخبه نیستن، اما به عنوان یک هدست برای برقراری تماس عملکرد خوبی داشتن.  چند ویژگی در زمان راه اندازی وجود نداشت صدای فضایی و اکولایزر پنج باند – اما اکولایزر اکنون با یک به روز رسانی سیستم عامل اضافه شده. IPX4 ضد پاشش هستن.(1)

6- هدفون بلوتوثی Soundpeats T3

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

غنچه های Soundpeats T3 به ​​غیر از قیمت پایین دوچیز این ایرپادها خیلی خوبه یکی باعث میشه خوب به نظر می رسن و دیگری برای برقراری تماس با کاهش نویز خیلی خوب کار می کنن. همچنین برای پوشیدن راحت و دارای حالت حذف نویز فعال و شفافیت هستند.  با این حال، حذف نویز فقط خوب اما عالی نیست (در حالت شفافیت نیز همینطوره ).  اما با این قیمت پایین نمیتونیم انتظار همه چیزو از این ایرپاد داشته باشیم.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

مجهز به بلوتوث 5.2، ضد پاشیدن آب IPX4 و دارای رتبه عمر باتری تا 5.5 ساعت با یک بار شارژ در سطوح صدای متوسط ​​هستن. صدای نسبتا صاف، متعادل و بیس کافی دارند. با شفافیت یا صدای پویا شما را شگفت زده نمی کنن، اما گوش دادن لذت بخشه، این تنها چیزیه که میتونید در مجموعه ای از هدفون های مقرون به صرفه بخواید (1).

7- ایرپاد 3 اپل

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

اگه نگاهی به طراحی جدید ایرپادهای نسل سوم بندازیم، اولین چیزی که احتمالاً به آن فکر می کنید اینه که: “اینها شبیه ایرپاد پرو بدون نوک گوش هستند. شما اشتباه نمی کنید. در حالی که ایرپادها بیشتر از دوقلوهای همسان برادر هستن، نسل سوم ایرپادها شبیه ایرپاد پرو هستن، با همان ساقه های کوتاه تر و همان کنترل های گیره مانند پرو.  جدای از تغییر طراحی، که باید بیشتر از ایرپادهای نسل دوم (اگرچه مناسب گوش‌های خیلی کوچک نیست) متناسب با اکثر گوش‌ها باشه، بزرگترین تغییرش در کیفیت صدا بوده و خیلی بهبود پیدا کرده. همچنین، عمر باتری بهتر است و AirPods 3 رسما در برابر آب مقاومه و از ویژگی فراگیر مجازی صوتی فضایی اپل (فقط برای کاربران اپل) پشتیبانی می کنه.

مانند AirPods Pro، AirPods  برای برقراری تماس صوتی درجه یک هستن. تماس‌گیرندگان میگن که میتونن صدای را به وضوح بشنون، حتی با سر و صدای زیاد پس‌زمینه در خیابان ها. تنها مشکل این است که از آنجایی که اونا هدفون های باز هستن، صدا را وارد می کنن، بنابراین ممکنه نتونید صدای تماس گیرندگان را به همان اندازه که در محیط های پر سر و صدا صدای شما را بشنوند، بشنوید.(1)

8- گلگسی بادز 2 سامسونگ

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

Samsung Galaxy Buds 2 که در چهار گزینه رنگی موجوده، نزدیکتر به گلگسی بادز پرو و Galaxy Buds Live اما جدیدتره، که هر دو دارای طراحی های منحنی براق چشم نواز و همان جعبه شارژ فشرده.  در واقع، این طراحی و تناسب Buds 2 است اونا 15٪ کوچکتر و 20٪ سبکتر از Buds Plus هستن که اونا را به یک جایگزین دوست داشتنی تر برای Buds Pro با صدای کمی بهتر تبدیل می کنه. 

مانند Buds Pro، Buds 2  به حذف نویز فعال مجهز شده.  این به این معنی که همه جدیدترین مدل‌های گلکسی بادز حالا دارای نوعی حذف نویز فعال هستن، اگرچه در Buds Live که طراحی باز و بدون نوک گوش داره، این حالت خفیف است.  در حالی که Buds 2 بیشتر شبیه نسخه های کوچیک شده Buds Pro به نظر می رسه، بیشتر شبیه Buds Live  هستن که به سختی از گوش شما بیرون میان و نسبتاً محتاط هستن.  بیشتر با گوش های شما همسطح میشن و دارای آن طراحی منحنی هستن همچنین صدای باد کمتری را دریافت می کنن. به نظر من Buds 2 برای تماس صوتی بسیار خوبه با کاهش نویز عالی در هنگام تماس. در حالی که اونا لوله هایی مانند AirPods Pro ندارن، اما میکروفون هاشون به خوبی صدای شما را دریافت می کنن .  IPX2 مقاوم در برابر عرق هستن. (1)

9 – ایرپاد JBL LIVE Pro 2

جبرا لایو پرو

در طول سال‌ها، JBL  برخی از هدفون‌های بی‌سیم واقعی درست کرده ، اما چیزی که واقعاً من را خیلی هیجان زده نکرده. این در نهایت با ورود جوانه های Live Pro 2  و  Live Free 2 جدید برند متعلق به سامسونگ تغییر کرد   . هر دو مجموعه جوانه – Live Pro 2 دارای ساقه است در حالی که Live Free 2 دارای طراحی قرصی است – تناسب راحت همراه با حذف نویز قوی، کیفیت صدای بسیار خوب و عملکرد تماس صوتی، به علاوه مجموعه ای قوی از ویژگی هایی از جمله جفت شدن بلوتوث چند نقطه ای، رتبه IPX5 ضد پاشش آب و شارژ بی سیم.

Live Pro 2 و Live Free 2 به همان درایورهای 11 میلی متری، شش میکروفون، لوله های بیضی شکل و نوک های سیلیکونی بیضی مجهز هستند. جدای از طراحی، بزرگترین تفاوت بین دو جوانه عمر باتری است. Live Free 2 بدون پایه تا هفت ساعت رتبه بندی می شود، در حالی که Live Pro 2 برای 10 ساعت رتبه بندی می شود. Live Pro 2 در چهار رنگ موجود است(1)

10- سونی WF-1000XM4

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

سونی سیستم میکروفون جدیدی را در ایربادهای WF-1000XM4 معرفی کرد. شرکت فناوری شکل دهی پرتو و کاهش نویز خودش برای تماس ها تکمیل کرده و یک میکروفون رسانای استخوانی اضافه کرده که تنها لرزش صدای شما را ثبت می کنه و با میکروفون های اطراف هدفون کار می کنه تا کیفیت تماس بالاتری را حتی در شرایط دشوار ارائه بده.
طراحی و راحتی ایربادهای جدید سونی نیز بهبود پیدا کرده. هدفون های WF-1000XM4 جمع و جورتر هستن و به لطف فوم مخصوص، نوک گوش بسیار راحت تر روی گوش شما قرار می گیرن.

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

تعداد زیادی ویژگی وجود داره که میتونه تجربه تماس تلفنی شما را ارتقا بده.  حالت توجه سریع وجود داره که به شما امکان میده با قرار دادن انگشت خودتون روی گوشی سمت چپ، صدا را به سرعت کاهش بدید. هنگامی که در طبیعت هستید، Adaptive Sound Control  به محیط اطراف شما گوش میده و تنظیمات صدا را بر اساس آن تنظیم می کنه (2).


این یکی از بهترین هدفون های موجود در هدفون های داخل گوشیه و برای تماس های تلفنی نیز عالی عمل می کنه. عمر باتری فوق العاده ای داره سونی ادعا می کنه 8 ساعت بدون توقف برای جوانه ها به تنهایی و 16 ساعت بیشتر با جعبه شارژ کار می کنه.  نکته آخر اینکه این هدفون‌ها از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کنن، بنابراین نگران نباشید (2).

11- Samsung Galaxy Buds Live

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

هدفون های گلکسی بادز لایو با طراحی لوبیایی شکل خود ارگونومی منحصر به فردی را ارائه می دن . اینها یکی از راحت ترین هدفون های موجود در بازار هستن و شما اگه این ایرپاد توی گوشتون باشهئمتوجه نخواهید شد. اما ارگونومی تنها ترفند در آستین Buds Live نیست. برای شروع، کیفیت صدا واقعا عالیه و کیفیت تماس خوبی داره با درگیر شدن ANC، همه چیز حتی بهتر میشه و هیچ مشکلی برای شنیدن صدای طرف مقابل نخواهید داشت. کیفیت میکروفون نیز فوق العاده است انتهای تماس تلفنی، به نظر میرسه که ما از یک تلفن معمولی صحبت می کنیم.
هدفون‌های گلکسی بادز لایو اتصال بلوتوث پایدار و قابل اعتمادی را ارائه میدن، و عمر باتری کاملاً ثابت است حدود 4 تا 5 ساعت روی جوانه‌ها و 19 ساعت دیگر با قاب شارژ.  یکی دیگه از مواردی که باید به در نظر گرفت  رتبه IPX2 است، به این معنی که با استفاده از آن هدفون میتونید کمی در باشگاه عرق کنید (2).

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه

12- Jabra Elite Active

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

اگه اهل ورزش هستید، Jabra Elite Active 75t  بهترین هدفون برای تماس‌های تلفنیه.  بسیار ارگونومیک و راحت هستن و در طول تمرین یا دویدن شما نمی افتن. علاوه بر این، حذف نویز در داخل هواپیما به همراه ویژگی HearThrough  وجود داره که در صورت انجام فعالیت های خارج از منزل بسیار مهمه.

یک EQ 5 باند برای تنظیم صدا به دلخواه شما وجود داره و از آنجایی که این هدفون ها از نوع Active هستن، رتبه IP57  دارن. میتونید بدون هیچ مشکلی اونا را آبکشی کرده یا در زیر باران استفاده کنید.
و سپس به عمر باتری می رسیم. این به سادگی شگفت انگیز است! Jabra Elite Active 75t می تواند تا 7.5 ساعت عمر هدفون را با یک بار شارژ و تا 28 ساعت جمعی در هنگام استفاده از کیس شارژ برای شارژ کردن آن دوام بیاره.  کیس شارژ از شارژ سریع نیز پشتیبانی می کنه و در آخر این که این هدفون‌ها کاملا مقرون به صرفه هستن.(2).

13- هدفون بلوتوثی MW08

بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

چندین ساله که هدفون‌های بی‌سیم موجب شده تا کاربران از تماس لذت بیشتری ببرن و تماسی با کیفیت تر داشته باشن، هدفون MW08 ، به‌طور جدی بادزهای عالی برای کیفیت صدا است.

در هدفون MV07;08 اگه سیستم حذف نویز فعال (ANC) را غیرفعال کنید، عمر باتری حدود 12 ساعت با یک بار شارژ قابل استفادس، و کیس شارژ نرم و فولادی ضد زنگ آنها 30 ساعت دیگه میتونه نیازاتونو برطرف کنه. این تقریباً برای هدفون های بی سیم واقعی بسیار عالی است.

خود جوانه ها جمع و جور و راحت هستد و M&D از قطعات سرامیکی و آلومینیومی استفاده کرده تا ظاهر و حسی لوکس و با کیفیت به MW08 بده.

ولی وقتی صحبت از کیفیت صدا به میان میاد، فکر می‌کنیم که MW08 بهترینه.

با پاسخ بیس بسیار فشرده، میدرنج‌های فوق‌العاده دقیق، و بلندی‌های شفاف، این هدفون‌ها برای کسانی است که میخوان یک راه بی‌سیم واقعی برای نشستن و جستجو آهنگ‌های مورد علاقشون داشته باشن میتونه گزینه خیلی خوبی باشه.

به دلیل طراحی تهویه شده آنها، که اجازه میده هوای کمی از طریق لوله های صوتی به گردش در بیاد، هوای باز دارن که نسبت به هدفون هایی که از معماری کاملاً بسته استفاده می کنن، صحنه صوتی بسیار گسترده تری ایجاد می کنه.

کنترل‌های فیزیکی بسیار بصری هستند و به شما امکان می‌دهند به همه ویژگی‌هایی که می‌خواهید، از تنظیم صدا و فعال کردن دستیار صوتی تلفنتان تا مدیریت تماس‌های تلفنی، دسترسی داشته باشید.

وقتی صحبت از تماس شد، MW08  برخی از بهترین هدفون هایی هستن که برای کیفیت تماس پیدا کردیم. آن‌ها از فشرده‌سازی صدای شما که معمولاً با تماس‌های هدفون همراهه اجتناب می‌کنن و کار تحسین‌برانگیزی در حذف صداهای پس‌زمینه انجام میدن.

به دنبال چیزی با مشخصات مشابه برای کیفیت صدا، اما با قیمت پایین تر هستید؟ Sennheiser Momentum True Wireless 3  تقریبه به همان اندازه صدای خوبی دارد، به علاوه آنها کوچیکتر هستن و تناسب بهتری را ارائه میدن و دارای شارژ بی سیم هستن همچنین میتونید به Audio-Technica ATH-TWX9 نگاهی بندازید ، که از نظر قیمت با MW08s مطابقت دارد، تقریباً به همان اندازه خوبن، صدایی عالی دارد و برخی از راحت‌ترین هدفون‌های بی‌سیمی هستن.(3)

14- ایرپاد انکر Liberty Air 2 Pro

ایرپاد انکر Liberty Air 2 Pro یکی از بهترین گزینه‌های هندزفری بی‌سیم با کیفیت صدای عالی است. این بادزها با طراحی شیک و راحتی که دارند، برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند. صدایی با جزئیات بالا، بیس قوی و صدای استریو بی‌نظیری تولید می‌کنند. همچنین، ایرپاد انکر Liberty Air 2 Pro با داشتن فناوری فعال سازی صدای محیط، قابلیت قطع کردن صدای محیط را داراست و امکان تمرکز کامل بر موسیقی را به کاربر می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این ایرپاد می‌توان به داشتن میکروفون‌هایی با کیفیت و بلوتوث 5.0 اشاره کرد. در مجموع، ایرپاد انکر Liberty Air 2 Pro عملکرد بی‌نظیری دارند و همه‌ی این ویژگی‌ها را در یک قیمت مناسب ارائه می‌دهند. چیزی که توانسته این ایرپاد رو در لیست بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه قرار دهد بیشک داشتن میکروفونهای عالی برای مکالمه و همچنین قدرت حذف نویز مکالمه یا همان ENC .

15- هندزفری بلوتوثی هایلو x1 pro

یکی از بهترین ایرپادها برای تماس و مکالمه که قیمت بشدت مناسبی هم داره قطعا هایلو x1 pro هست. با گوشیهای کشیده و با سری که بیشتر شبیه ایرپاد پرو اپل هست ، میتونه بهترین مکالمه رو با توجه به رنج قیمتی که داره بهتون بده.

توی رنج قیمتی زیر 2 میلیون فکر میکنم بهتر از ایکس وان پرو نتونید پیدا کنید ایرپادی برای مکالمه به این کیفیت.

16- ایرپاد گیمینگ هایلو G3

توی این رده از قیمتی که بازه زیر 2 میلیون هست هایلو جی 3 میتونه یکی از بهترین ایرپادها برای مکالمه باشه. ظاهری بسیار زیبا با کیس شارژ خاص و عالی. کیس بینظیر و ظاهری بسیار مطلوب وعالی.

اگه گیمر هستید این گزینه میتونه همه جوره مناسب باشه چونکه از ظاهر گرفته تا کارایی و قیمت همه چیز رو با هم داره و میتونید ازش استفاده کنید و همه جوره بهتون کیفیت مطلوب بده از مکالمه گرفته تا موزیک و بیس صدای عالی.

17- هندزفری بلوتوثی هایلو w1

یکی از خوش قیمت ترینخا و بهترینها در عین حال پرفروشترینها W1 هست که محبوبیت بسیار بالایی داره و میتونه مکالمه خیلی خوبی بهتون بده. از اون مدلهاست که بشخصه خیلی دوسش دارم و همه جوره تاییدش میکنم. به نوعی داداش کوچیکه X1 PRO هست چرا که خود بادزها دقیقا طراحی یک شکلی دارن و فقط کیس شارژشون مثل هم هست.

18- ایرپاد پرو 2 های کپی

توی این لیست یک ایرپاد های کپی بتونه خودش رو جا بده واقعا جای تحسین داره. این مدل ایرپاد از مکالمه و موزیک مناسبی برخوردار هست اما توی خریدش باید دقت کنید چرا که فیک و درجه 2 از این مدل توی بازار خیلی زیاده. این مدلی که ما در فروشگاه خودمون داریم یکی از بینظیرترینهاست و واقعا از لحاظ مکالمه حرفها برای گفتن و داره و شما نمیتونید ایراد خاصی از اون بگیرید.

علاوه بر مکالمه شما میتونید روی موزیک اون هم حساب ویژه باز کنید و هم ساعت پخش بالا و عالی و همچنین حجم صدای عالی و خروجی مناسب بهتون بده. البته های کپی درجه یک درجه یک باید باشه که بتونه توی این لیست قرار بگیره.

سخن آخر بهترین ایرپاد برای مکالمه

این لیست بر اساس کیفیت مکالمه ترتیب بندی شده و در آن کیفیت پخش موزیک لحاظ نشده چرا که فاکتور پخش موزیک خودش یک لیست جداگانه میطلبه و باید نکات دیگه ای از ایرپادها مورد توجه قرار بگیره. اگه موزیک هم براتون مهمه پیشنهاد میکنم که بهترین هندزفری بلوتوثی برای موزیک رو هم مطالعه بفرمایید.

منابع بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه از سایتهایی زیر اکثر مطالب استخراج شده.

 1 https://www.cnet.com/tech/mobile/best-wireless-earbuds-and-bluetooth-headphones-for-making-calls/

 2  https://www.phonearena.com/news/best-earbuds-for-phone-calls_id134740

 3https://www.digitaltrends.com/home-theater/best-true-wireless-earbuds/

6 فکر در مورد “ بهترین هندزفری بلوتوثی برای مکالمه 20مدل عالی

  1. حیدر رضایی گفت:

    بنظرم توی این لیست باید از ایرپاد انکر هم اسم میبردید. اونم خیلی ایرپاد خوبیه. مکالمه عالی و ساختار خیلی خوبی داره.

    1. hosein kalhor گفت:

      دقیقا. حتما اضافه میشه

  2. محسنی گفت:

    بنظرم مکالمه ایرپاد پرو 2 با گلکسی بادز 2 پرو یکی باشه. هر دو کیفیت خیلی خوبی دارن. بنظرم حتی سامسونگ بهتر میتونه باشه

    1. hosein kalhor گفت:

      توی عمل خیلی چیزا متفاوته

  3. ناهید گفت:

    ایرپادهای غیر اورجینال چی؟ لطفا اونارو هم بنویسید

    1. hosein kalhor گفت:

      حتما در آینده‌ای نه چندان دور انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *