بلاگ

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان کدوم هدفون یا هندزفری میتونه باشه ؟ شاید این برای خیلی از مخاطبین جا افتاده که نمیشه ایرپاد و هندزفری بلوتوثی خوب زیر 500 هزار پیدا کرد و اگه باشه نمیشه همچین روش حساب باز کرد. مای ایرپادز اینجاست که بهترین هدفون بلوتوثی زیر 500 هزار تومان رو بهتون معرفی کنه. پس از مقدمه بگذرم و بریم برای معرفی که وقتتون رو نگرفته باشیم…

تو این بازه‌ی قیمتی بخاطر وجود مدلهای فراوان و فیک سعی ما بر این هست که فقط مدلهایی رو معرفی کنیم و توی فروشگاه موجود کنیم که ارزش خرید داشته باشند. همچنان که شعار ماهم اینه ” رضایت مشتری بر همه چی ارجح تره ” و قرار نیست اینجا یک لیست بلند بالا و با تعاریف الکی ردیف کنیم براتون. قرار بر اینه که صداقت رو سرلوحه‌ی کارمون قرار بدیم و یک جنس 400 هزار تومانی رو بعنوان یک جنس و قابلیتهای 800 هزار تومانی معرفی نکنیم. در همین راستا صفحه‌ی مقایسه در یک نگاه رو هم طراحی کردیم.

1 – ایرپاد 2 های کپی پرچم دار بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان

تو لبه‌ی قیمتی 500 هزار و زیر 500 هزار تومان ما یکی از بهترینهای های کپی بازار رو داریم. ایرپاد 2 اپل یکی از مناسبترینها و بهترینهای این بازه هست. یکی از اون مدلها که فیک و غیر اصلش هم تو بازار زیاده اما این مدل از اون مدل خوباشه 😅 .

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان یک بازه‌ی قیمتی خیلی مهمیه چرا که تعدد بسیار زیادی ایرپاد و هدفون بلوتوثی توی این رنج قیمت موجوده و این وسطا فیک و بدرد نخور زیاده. قبل از معرفی ایرپاد 2 های کپی باید بهتون بگم که اگه انتظار دارید که ایرپاد 500 هزار تومانی همه جوره عالی باشه باید بگم خدمتتون که انتظارتون یه خورده زیاده چرا که همه‌ی ویژگی مورد انتظار رو همه ندارن. هر کدوم یک ویژگی رو در حد خوب و حتی عالی دارن ولی تو برخی امکانات کمیتشون میلنگه.

ویژگی بارز ایرپاد 2 های کپی

ایرپاد 2 اپل از اون مدلهاست که میشه روی مکالمه‌اش حساب باز کرد و بخاطر وجود ساقهای بلند تر نسبت به بقیه میتونه تماس دلنشین تری رو بهتون بده. اگه دنبال بهترین هدفون بلوتوثی زیر 500 هزار تومان هستید که مکالمه‌ی خوب و معقولی بهتون بده همین رو انتخاب کنید و دنبال بقیه نرید که ایرپاد 2 های کپی میتونه انتظارات معقولتون رو برآورده کنه.

توی مکانهی شلوغ که ترس اینو دارید نکنه گوشیتونو بدزدن باید یک ایرپاد مناسب استفاده کنید که تماسهای مهم و حتی تماسهای ورودیتونو از دست ندید. از طرفی موزیک دلخواهتونم پخش کنید و ازش لذت ببرید و از شر هندزفری باسیم راحت بشید.

طراحی ایرپاد 2

خود گوشیها و ایرپادها کپسولی بدون سیلیکونی با ساق ایرپاد بلند که قسمت لمس روی خود ایرپادهاست. طراحی که از خیلی وقت پیش اپل برای هندزفری باسیمهاش استقاده میکرد و همون طرح رو برای هندزفری بلوتوثی هم بکار برد.

کیس شارژ مربعی با گوشه‌های گرد هم معرف حضورتون هست و بارها و بارها از اورجینال گرفته تا فیک اینو دید.

شارژ دهی

اگه بخوام عددهای روی جعبه و تبلیغاتی بگم این ایرپاد میتونه بیش از 4 ساعت پخش مداوم و با کیس نزدیک 20 ساعت شارژدهی بدون شارژ مجدد داشته باشه ولی در عمل میتونید روی 3 ساعت و نیم پخش مداوم و چیزی بیش از 15 ساعت شارژ دهی با کیس حساب کنید. احتمالا این شارژدهی با کیس رو هم بیشتر حساب کنید جای دوری نمیره.

کیفیت صدا

یه متد امتیاز گزاری مای ایرپادز داره که توسط اون تمام ایرپادهای موجود نمره‌ی مناسب خودشون رو میگیرن و ملاک نمره دهی هم ایرپادهای اورجینال هست. همچنان که هیچ هندزفری بلوتوثی کامل نیست از این رو ما نمره ایرپاد پرو 2 و گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ اگه چیزی بین 95 تا 100 بگیریم ، مدلهای کپی و های کپی تو بهترین حالت نمره‌ای بیش از 70 نخواهند گرفت و این یه واقعیته .

ایرپاد 2 توی لیست بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان هست اما باید متناسب با خودش نمره براش بذاریم. هرچند کیفیت پخش عالی داشته باشه و من بخوام نمره‌ی بالایی بهش بدم که شما مجاب به خرید بشید این یک نوع خیانت میشه.

 بهترین هندزفری بی سیم زیر 500 هزار تومان مای ایرپادز

شما فرض کن من نمره‌ی اینو دادم 90 پس ایرپاد 2 اورجینال باید چند بشه؟ پس اون شعاری که میدیم و باید با مشتری صادق باشیم کجا میره ؟ از این رو اگه میبینید نمره‌ی ایرپادی پایینه به این منزله نیست که هیچ بدرد نمیخوره نه اینطور نیست بلکه در سیستم نمره دهی ما بیش از اون حقش نیست.

مثلا ایرپاد پرو های کپی که یکی از بهترینهای زیر 1 میلیون هست نمره‌ای بیش از 68 و 70 نمیگیره. چون فاکتورهایی که برای نمره گذاری در نظر میگیرم صرفا بلندی صدا نیست بلکه کیفیت صدا، قدرت تفکیک صدا ، شفافیا صدا ، و همچنین بیس صدای خروجی رو هم لحاظ کردیم. پس جدول زیر رو با دقت مشاهده کنید.

ساعت پخش مداومساعت پخش با کیسبرد کارکردمناسب برایکیفیت صدا (100)
3.5 تا 4 موزیکتا 20 ساعت موزیکحداقل 8 مترمکالمه64 مکالمه
3 تا 3.5 مکالمهتا 15 ساعت مکالمهحداکثر 11 مترموزیک62 موزیک

2 – ایرپاد لنوو gm5 گیمینگ بینظیر

قبل از هر چیزی اینو بگم اگه بخوام بین این و قبلی یکی رو انتخاب کنم قطعا gm5 انتخابمه. درسته در بخش مکالمه از ایرپاد 2 های کپی کم میاره ولی توی بیس و موسیقی یه ذره بهتره وطراحیش هم خیلی بهتره . کلا من طراحی ایرپاد 3 و همه‌ی مدلهایی که از ایرپاد 3 کپی میزنن رو دوست دارم چون از ایرپاد 2 هم بهتر تو گوش میشنه و اونایی که بدون سیلیکونی دوست دارن این طرح رو بنظرم بهتر به گوشتون بشینه و این فقط یک پیشنهاده.

توی جمع بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان انتخاب و ارائه شاید خیلی سخت باشه چرا که مخاطب بهترینهارو میخواد اما وقتی مدلی مثل ایرپاد گیمینگ gm5 داری خیالت از همه بابت راحته . مدلی که برای گیم و موزیک عالیه و همه نوع موزیکی رو میتونید با کیفیت عالی ازش بگیرید.

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

ویژگی بارز gm5

اگه بخوام ویژگی بارز این ترووایرلس لنوو رو بگم فقط میتونم بگم صدای عالی و بیس بالایی که داره میتونه هر خریداری رو مجاب به خرید اینهدفون بلوتوثی بکنه و دیگر ویژگیهایی که داره رو اصلا در نظر نمیگیرم که اوناهم در نوع خودش عالی و بینظیره.

علتی که باعث شده در جمع بهترین هدفون بلوتوثی زیر 500 هزار تومان این مدل رو قرار بدم بیس بالا و صدای عالی بهمراه طراحی بینظیرشه. بریم که بقیه مشخصاتش رو باهم بررسی کنیم.

طراحی

خود بادزها الگو برداری شده از ایرپاد 3 ولی نه دقیقا همون مدل اما بسیار نزدیک به اون و همچنین بسیار سازگار با گوش و فیت شدن با مجرای گوش که برای گیمرها میتونه خبر بسیار خوشی باشه چرا که دوست دارن روی صدای بازی تمرکز کنن و موقعیت دشمن رو دقیق شناسایی کرده و از بازی لذت ببرن.

قسمت لمس و پنل لمسی کنار ساق ایرپادها هست و بر خلاف ایرپاد 2 روی ایرپاد و قسمت بیرونی نیست. دقیقا همون جایی که ایرپاد 3 هم پنل لمسیشو گذاشته . لمس رو ساق مزیتش اینه که در برخورد ناگهانی دیگه مزاحم پخش موزیک و مکالمه نیست و نقصش هم اینه که لمس کردنش سخت‌تره نسبت به محل لمس در بیرون ایرپاد.

کیس شارژ مکعبی شکل با دوتا ال ای دی بسیار زیبا در کنارش و درب با کیفیت و آهنربایی خوب یکی از نقاط قوت این ایرپاد هست.

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

کیفیت صدا

کیفیت صدای بسیار عالی و باید اینجا بگم که حداقل صد هزار تومن به نفعتونه با این سطح کیفیت صدا یک ایرپاد با این قیمت وجود داره. بلندی صدا و بیس صدا عالیه و واقعا یک نمونه‌ی کامل و عالی برای گیم هست که میتونه لذت گیم رو کامل انتقال بده. علاوه بر این تاخیر اجرای دستورات رو هم در حد بسیار پایین داره که برای این رنج کاملا قابل قبوله.

باتری

قسمت باتری خیلی ویژه نیست و در حد معمولی هست و کلی بخوام بگم در حد همون قیمت خودش می ارزه . 3 ساعت و نیم پخش مداوم و حتی تا 4 ساعت میتونه برای یک ایرپاد پایین رده عالی باشه.

ساعت پخش مداومساعت پخش با کیسبرد کارکردمناسب برایکیفیت صدا (100)
3.5 ساعت موزیکتا 19 ساعت موزیکحداقل 8 مترگیم و61 مکالمه
3 ساعت مکالمهتا 17 ساعت مکالمهحداکثر 11 مترموزیک66 موزیک

3 – ایرپاد پرو کپی بهترین هدفون بی سیم زیر 400 تومان

بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

اولین ایرپادی که برای خودم نگه داشتم همین مدل بوده و هنوزم دارمش. ایرپاد پرو کیفیتهای مختلفی داره و تنوع کیفیتی عجیبی تو بازار داره که اگه تو خرید دقت نکنید ممکنه کیفیت پایینتر رو به قیمت بالاتر بگیرید.

ویژگی ایرپاد پرو کپی

ویژگیهایی که باعث شده این مدل رو در لیست بهترین هندزفری بیسیم تا 500 هزار تومان قرار بدیم اینه که حجم صدا و کیفت صدا شمارو شگفت زده میکنه. از طرفی برای مکالمه هم مناسبه ولی نباید انتظار شفافیت مکالمه به اندازه‌ی یک ایرپاد اورجینال ازش داشته باشیم ولی کارتون رو راحت را میندازه. تایم بسیار مناسب و بالای شارژدهی هم یکی از مهمترین عواملیه که این ایرپاد رو بهترین هندزفری بیسیم زیر 400 تومان نگه میداره.

باتری ایرپاد پرو های کپی

برای 4 ساعت بصورت مداوم شارژ دهی و 20 ساعت شارژدهی با کیس به راحتی جوابگوی نیازهاتون هست. حتی توی پخش مداوم به شخصه 5 ساعت هم ازش صدا گرفتم و تستش کردم.

طراحی

شاه‌کار طراحی توی این بخش اینه که دقیقا سایز اورجینال هست و به راحتی میتونید از کاور و جانبی اورجینال برای این مدل هم استفاده کنید. ایرپادها با سری سیلیکونی و دوجفت سری اضافه داخل جعبه مناسب هر سایز گوش و سلیقه‌ای هست. البته اونایی که ایرپاد با سری سیلیکونی دوست ندارن برن مدل قبلی رو انتخاب کنن.

بدون شک بهترین هندزفری بیسیم زیر 400 تومان همین ایرپاد پرو کپی هست . صدای عالی و ساعت پخش بالا . طراحی عالی و دقیقا هم سایز ایرپاد پرو اورجینال. برای موزیک و ویدئو و همچنین گیم میتونید روش حساب کنید چونکه تاخیر اجرایی خیلی کمی داره. مشخصاتشو توی جدول زیر ببینید.

ساعت پخش مداومساعت پخش با کیسبرد کارکردمناسب برایکیفیت صدا (100)
4.5 ساعت موزیکتا 24 ساعت موزیکحداقل 8 مترگیم و60 مکالمه
4 ساعت مکالمهتا 20 ساعت مکالمهحداکثر 11 مترموزیک65 موزیک

4 – ترو وایرلس گیمینگ m19

مدلی بسیار عجیب و غریب با امکاناتی بسیار و قیمتی بسیار تر مناسب 😄. از لحاظ امکاناتی فول و عالی که اگه کیفیت پخش صداش تو لوم بالا یه ذره بهتر عمل میکرد و نویز نداشت عمرا زیر 800 هزار میتونستید این مدل رو بخرید . حجم صدای بالا و قابل قبولی داره اما کیفیت متناسب قیمت خودشه. توی جدول هم کیفیت صدا لحاظ شده و نه حجم صدا که توی حجم صدا عملکرد عالیه.

ساعت پخش مداومساعت پخش با کیسبرد کارکردمناسب برایکیفیت صدا (100)
5 ساعت موزیکتا 200 ساعت موزیکحداقل 8 مترگیم و58 مکالمه
4.5 ساعت مکالمهتا 150 ساعت مکالمهحداکثر 11 مترموزیک65 موزیک

5 – شیائومی ایرداتس پرو بهترین هندزفری بی سیم زیر 300 تومان

از خیلی وقت پیش این مدل تو بازار هست . که چند نمونه داره یکی لمسی و یکی دکمه‌ای . ایرداتس پرو لمسی با دوتا بادز کوچیک و بینظیر و جمع و جور که طراحیش خیلی دلپسند مخاطبین بوده از اون مدلهاست که میشه تو قیمت خودش بهش ارزش خرید داد و میشه برای کارهای روزمره تا حدودی روش حساب باز کرد.

2 فکر در مورد “ بهترین هندزفری بی سیم تا ۵۰۰ هزار تومان ( بهمن 1401 )

  1. حسین گفت:

    از این دنیا دلم گرفته. دست رو هرچی میذارم سنگ میشه. ایمانم متزلزله. فقط از خودش کمک میخوام که به قهقرا نرم

    1. hosein kalhor گفت:

      توکل بر خدا داشته باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *