بلاگ

چطور ایرپاد بخرم ؟ راهنمایی همه چیز اینجاست

چطور ایرپاد بخرم - مای ایرپادز

چطور ایرپاد بخرم ؟ شاید براتون سوال باشه که اصولا از کجا و چطور ایرپاد بخرم؟ اصولا شما به دو روش میتونید ایرپاد رو تهیه کنید یکی خرید حضوری و رفتن به بازار دوم خرید آنلاین. که مای ایرپادز در این پست مزایا و معایب هر دو روش رو بهتون میگه که تصمیم گیری درستی داشته باشید.

چطور ایرپاد بخرم ؟ راهنمایی همه چیز اینجاست

خرید ایرپاد بصورت فیزیکی در چطور ایرپاد بخرم

از پیدایش بشر و وقتی که دادو ستد به وجود اومد همیشه فروشنده کالایی میداده و کالایی میگرفته در حضور خریدار حالا کالا به کالا یا کالا با پول فرقی نداره. همیشه حضور فیزیکی فروشنده و خریدار یا نماینده‎‌هاشون مستلزم این مدل معامله بوده. الان که دیگه محتوای کار همونه فقط مکانهای فروش یه خورده شیکتر شدن و خریدار خیلی مواقع محصور فروشنده میشه و معامله تمام.

خیلیا وقتی که ازشون میپرسی که چطوری ایرپاد بخرم بدون درنگ جواب میدن تو بازار فیزیکی و خودت برو جنس رو با چشم ببین. حالا ما این توصیه رو بررسی میکنیم که ببینیم اوضاع از چه قراره.

مزایای خرید فیزیکی در چطور ایرپاد بخرم

اگه بخوایی حضوری و فیزیکی خرید کنی یه سری مزایا هست که قطعا بخاطر همین مزایا هست که خیلیا هنوز تجربه خرید آنلاین رو نداشتن. یکی از مزایا اینه که شما ایرپاد رو شخصا میبینی و لمسش میکنی. مزیت بعدی همونه که توی مغازه تستش هم میکنی و صدا و کیفیتشو میسنجی. فروشنده رو هم با چشم خودت میبینی ( البته برای اونایی که خیلی حساسن روی این موضوع ).

یکی دیگه از محاسن خرید حضوری اینه که امروز تصمیم میگیری و بعدازظهر خریدتو انجام میدی و کالا همون روز دستته، یعنی سرعت رسیدن کالا به دستت بالاست.

معایب خرید فیزیکی در چطور ایرپاد بخرم

اولین عیب خرید حضوری اینه که هزینه‌ی کرایه مغازه و کارگر مغازه باید از جیب شما داده بشه پس در 95 درصد موارد گرونتر میخرید مگه طرف خودش وارد کننده باشه که دیگه اون موقع تکی نمیفروشه. یکی دیگه از معایبش اینه که مقایسه‌ی قیمت درستی نمیتونید انجام بدید چرا که یا لیبل قیمت نزدن یا اینکه تو بهترین حالت شما 3 تا مغازه رو قیمت میپرسید.

مورد بعدی که برای خیلیاتون پیش اومده قطعا اینه که تو رودربایسی فروشنده میمونید و اگه دوتا ایرپاد براتون باز کنه سومی رو با هر شرایطی ازش میخرید. مورد بعدی اینه که بجز ایرپادهای اورجینال که خودشون گارانتی دارن در ایرپاد های کپی و ایرپاد کپی، شما گارانتی خاصی نمیتونید از مغازه دار بگیرید و همون لحظه توی مغازه ایرپاد رو باید تست کنید. بعضی از فروشنده‌ها هم که پررو و میگن باز کنیم باید ببرید😁.

چطور ایرپاد بخرم ؟ راهنمایی همه چیز اینجاست

خرید ایرپاد بصورت آنلاین در چطور ایرپاد بخرم ؟

پیشرفت تکنولوژی و دردسر هر روزه و کمبود تایم برای کارهای روزمره بشر رو برآن داشته که خریدها و مایحتاجشو آنلاین بخره و بیارن در خونه براش و این امر روز به روز فراگیرتر میشه و میتونید اینو تصور کنید که ده سال بعد شاید دیگه خریدی بصورت فیزیکی رخ نده و شامل تمام خریدها بشه.

مزایای خرید آنلاین در ایرپاد چی بخرم

نسل جدید و دهه‌ی 80 شمسی به بعد خیلی راحت با خرید آنلاین کنار میان و قاطع تر به ایت سوال که ” چطور ایرپاد بخرم ؟ ” جواب میدن. شاید مزیتهاشو چشیدن مزیتهایی مثل صرفه جویی در وقت و زمان که واقعا یک فاکتور خیلی مهم هست. امروزه شاید تصمیم به خرید بگیری و بعد ازظهر بری بخری اما الان اکثر شهرها یک فروشگاه آنلاین دارن که میتونن زیر 2 ساعت به شما ایرپادتون رو تحویل بدن. ( مای ایرپادز هم توی اکثر مواقع نهایت تا 2 روز ایرپادتون رو به دستتون میرسونه 😉 ).

یکی از بهترین مزیتهای خرید آنلاین اینه که امکان مقایسه قیمتها در کمتر از چند دقیقه. هر کالایی که بخوایید حالا چه ایرپاد باشه و چه کالایی دیگه شما تو کمتر از چند دقیقه حداقل 10 قیمت مختلف میتونید ازش بگیرید. البته با فرض اینکه همه یه کیفیت رو ارائه بدن.

زمانهایی هست شما یک محصول یا یک ایرپادی میخوایید که ویژگی خاصی براتون ملاکه. مثلا شما یک ایرپاد میخوایید که 5 ساعت بهتون موزیک مداوم بده با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین میتونید گزینه‌های متعدد رو ببنید و آگاهی کامل از نام و مشخصات محصول و برند خاصی رو کسب کنید.

وقتی که آنلاین جست و جو میکنید بعد از مطالعه‌ی چند وبسایت اطلاعات کاملی بدست میارید و میتونید تصمیم بگیرید و به خودتون قاطعانه بگید که کدوم ایرپاد رو بخرم

معایب خرید آنلاین

امکان کلاه برداری بالاست. خیلیاتون شنیدید یا حتی تجربه داشتید که خرید اینترنتی داشتید و پولتون پر کشیده ، این مورد یکی از لاینفکترینهای معایب خرید آنلاین هست که میه با یه کم دقت احتمال کلاه برداری یا به اصطلاح فیشینگ رو به صفر رسوند. هرجا خرید اینترنتی داشتید به لگوی اینماد دقت کنید و روش کلیک کنید باید ازلاعاتی که اینماد بهتون میده با اطلاعات قسمت تماس با ما یکی باشه. حتما در آدرس سایت گواهی ssl وجود داشته باشه یعنی آدرس سایت به این شکل https://domin.ir باشه نه اینجوری http://domin.ir

ممکنه شما جنس اورجینا و کالای اورجینال سفارش داده باشید ولی جنس های کپی براتون بفرستن.امکان تغییر کیفیت جنس و کالا در خرید آنلاین وجود داره اما این مورد در اکثر مواقع بخاطر اشتباه مجموعه‌ی فرستنده و سایت هست که با یه تماس رفع میشه. این مورد تا حالا در مجموعه‌ی مای ایرپادز رخ نداده که یک کالا با کیفیت متفاوت بفرستیم برای مشتری.

عدم تطابق کالای سفارشی با کالای دریافتی در برخی از موارد. این اشتباه هم ممکنه رخ بده و یا ممکنه حتی عمدی باشه مثلا شما بادز پرو سفارش دادید و فروشگاه براتون لایو بادز بفرسته که این مورد برای سایت خود ماهم یک بار پیش اومده که با تقبل هزینه‌های ارسال و دریافت کالا و تحویل دادن جنس سفارش داده شده این مورد هم رفع شده.

چطور ایرپاد بخرم ؟ راهنمایی همه چیز اینجاست

کدوم ایرپاد رو بخرم ؟

بعد از اینکه انتخاب کردید که چطور ایرپاد بخرم حالا باید اینو تعیین کنید که کدوم ایرپاد رو بخرم. چون مقاله‌ی راهنمای خرید ایرپاد بصورت کامل در سایت موجوده پس اینجا خلاصه نکاتی رو براتون میگیم که به کارتون بیاد و اما اگه دقیق و کامل راهنمای خرید ایرپاد رو خواستید باید مقاله‌ی مربوطه رو مطالعه بفرمایید…

ابتدا از لحاظ قیمیت مشخص کنید که چه بازه قیمتی میخوایید بخرید . با توجه به مبلغی که میخوایید هزینه کنید 3 رنج کلی ایرپاد تو بازار هسا . ایرپاد اورجینال که از 2 تومن شروع میشه به بالا . ایرپاد های کپی که تو بازه‌ی 500 تومن تا 1500 مدلهای مختلف هست و مدل ایرپاد کپی که معمولا زیر 400 و پایینتر هم هستن. موارد استثنا هم هستن که ایرپاد اورجینال اون برند قیمتی حدود 700 به بالا داره اما بصورت کلی همینه که گفتم خدمتتون.

بعد از اینکه محدوده قیمت رو تعیین کنید کردید، مشخص کنید که ایرپاد رو برای چه کاری میخوایید اگه صرفا برای موزیک ملایم و آهنگ بدون بیس میخوایید در حد 300 تا 500 میتونید بهترینها رو انتخاب کنید. اگه برای موزیک بیس دار میخوایید باید ایرپاد بالای 400 تومن و 500 تومن هزینه کنید. ولی اگه مکالمه خیلی براتون مهمه و یه چیزی میخوایید که اذیتتون نکنه حداقل 600 به بالا باید هزینه کنید.

حالا ایرپاد چی بخرم ؟

با جمع بندی همه‌ی این مطالب و بخوایید چیزی بگیرید که همه جوره خوب باشه و قیمت بالایی هم نداشته باشه پیشنهاد میکنم های کپی بخرید. تقریبا میتونه تمام خواسته های شما رو براتون برآورده کنه. اگه برند براتون مهمه برند اپل اگه زیبایی براتون مهمه گیمینگ بخرید.

چطور ایرپاد بخرم ؟ راهنمایی همه چیز اینجاست

سخن پایانی چطور ایرپاد بخرم ؟

سعی کردیم کامل براتون موشکافانه مراحل رو بگیم. اگه مورد هست که اشاره نشده یا سوالی دارید حتما برامون کامنت بذارید. اگه مورد خاصی مد نظرتون هست هم میتونید کامنت کنید که هم جواب شمارو بدیم و هم یه مقاله درموردش بنویسیم.

منبع : مای ایرپادز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *