بلاگ

چرا باید ایرپاد بخرم ؟ 11مورد مزیتهای استفاده از ایرپاد

چرا باید ایرپاد بخرم - مای ایرپادز

چرا باید ایرپاد بخرم ؟ مزیتهای استفاده از ایرپاد چیست؟ تا حالا شده از خودتون این سوالات رو بپرسید که کاربردهای ایرپاد چیست ؟ اصلا چه لزومی داره که از یک هدفون بلوتوثی استفاده کنیم؟ چه لزومی داره که ما یک هزینه‌ی اضافه تر بر خرید گوشی بابت خرید ایرپاد هم داشته باشیم؟ در این مقاله سعی شده دلایلی اصلی داشتن یک ایرپاد عنوان بشه که حتما دلیل منطقی باشه.

1 – حذف سیم هندزفری باسیم و مشکلات آن

همیشه با سیم هندزفری مشکل داریم، با گره خوردناش یا گیرکردناش به لباس و آستین و دکمه لباس و … فکر کن همه‌ی این مشکلات با ایرپاد یا هدفون بلوتوثی رفع میشه. چقدر راحت میشید وقتی که گوشی رو میزه و دیگه نیاز نیست برای آوردن یک لیوان آب با بلند شدنتون از پشت میز حتما گوشیتونو هم وردارید، اتصال با بلوتوث برقراره و شما موزیک و موسیقی یا هرچیزی که دارید گوش میدید رو ادامه میدهید بدون هیچ دردسری…

موقعی که میخوایی بری تو خیابون و هندزفری باسیم داری و مجبوری برای هر جابجایی ناخواسته قطع شدن یا بیرون اومدن جک هندزفری رو تحمل کنی و دوباره متصلش کنی. همه‌ی این مشکلات با یک ایرپاد و یا هدفون بلوتوثی تو گوشی حل میشه و با خیال راحت ازش استفاده میکنی.

2 – راحتی حمل و نقل یکی از مهمترین مزیتهای استفاده از ایرپاد

جمع کردن هندزفری باسیم و دوباره استفاده کردن از اون اگه مشکلی پیش نیاد تو بهترین حالت جمع تایم دو حالتش 2 تا 3 دقیقه دقیقه حداقل طول میکشه ولی شما در چند ثانیه ایرپادتون رو وصل و قطع میکنید و بدون هیچ دردسر و مشکلی اونو داخل کیس خودش قرار میدید.

بارها بوده مسافرت رفتم و هندزفری باسیم خودمم با خودم بردم اما وقتی خواستم استفاده کنم با اینکه خیلی مرتب هم جمعش کردم و داخل کیف گذاشتم، گاها دیر پیدا شده و اگه هم دم دست بوده یا تو کیف مخصوص بوده یه پیچ خوردگی یا گره خوردگی پیدا کرده که این قضیه تو ایرپاد اصلا نیست.

یا گاها پیام صوتی برات میاد و داخل اتوبوس یا مترو هستی اگه هندفزی باسیم باهات باشه قیدشو میزنی تا برسی جایی مناسب ولی اگه ایرپاد باهات باشه سریع استفاده میکنی و پیامتو باز میکنی و گوشش میدی.

3 – بالا بردن امنیت گوشی و جلوگیری از سرقت گوشی

قطعا بارها مشاهده کرده یا شنیدی که وسط خیابون گوشی فردی رو دزدیدن. یا شایدم قربانی بودی تا حالا. وقتی ایرپاد داری برای تماس و برقراری تماس نیازی به بیرون آوردن گوشی از جیب ندارید و این میتونه خیلی از دزدیده شدن گوشیتون جلوگیری کنه. یا تومکانهای شلوغ که ترس دزدیده شدن گوشی هست با خیال راحت ایرپادتو میزنی و به مکالمه یا موزیک خودت ادامه میدی و ترسی بابت دزدهای نامرد هم ندارید.

روش‌های جلوگیری از سرقت گوشی - مای ایرپادز

4 – مکالمه در هر شرایطی، در چرا باید ایرپاد بخرم ؟

اگه مثل من از اونایی که مکالمه‌ی زیادی داری و روزانه شاید بیش از ساعت و ساعتها مکالمه داری پس باید ایرپاد داشته باشی که استفاده از ایرپاد برای تماس خیلی حس زیبا و راحتی بهتون میدن. اگه پشت فرمون ماشینی و ترس جریمه شدن رو داری و مجبور به مکالمه باشی کار عاقلانه اینه که ایرپاد یا هندزفری استفاده کنی، که البته ایرپاد بعلت سهولت استفاده ارجحتره. اگه شغلت اینه که به واسطه‌ی اون مجبور به مکالمه‌های زیاد هستی پس بهت پیشنهاد میکنم که حتما یه دونه ایرپاد های کپی هم که شده برا خودت تهیه کنی.

مشاغلی مثل راننده‌های عزیز، مهندسین عزیز ، بازاریها و خصوصا بازارهای ارز و دلار و بورس ، بازاریابهای عزیز و فروشگاه‌دار و مدیریت اونها و خیلی از مشاغل که بیس کارشون بر پایه‌ی مکالمه‌ی تلفنی و از راه دور شاید باشه به نوعی بایستی یه دونه ایرپاد داشته باشن حتما.

مزیتهای استفاده از ایرپاد - مای ایرپادز

5 – لذت موسیقی و دلیل اصلی چرا باید ایرپاد بخرم

یکی از بیشترین کاربردهای ایرپاد گوش دادن به موسیقی و موزیک دلخواهتون در هر حالت و هر مکانی بدون دردسره. فکر کن تو مسافرتی یا توی ماشینی بدون هیچ مزاحمتی داری به موزیک دلخواهت گوش میدی، یا توی خوابگاه یا کتابخونه‌ای میخوایی به کتاب صوتی گوش بدی یا یک پادکست آموزشی گوش بدی خیلی راحت بدون هیچ دغدغه‌ای ایرپادت رو باز میکنی و تو چند ثانیه هر مدل موسیقی رو پلی میزنی.

کاربردهای ایرپاد - مای ایرپادز

6 – لذت انتقال هیجان گیم یکی از جوابهای مهم کاربرد ایرپاد چیست

اون صداهای مختلف و انفجار و هیجان بازیهای اکشن خصوصا حتی با صدای استریوی گوشی نمیتونه اون هیجان اصلی که یک ایرپاد به گوشت میرسونه رو برسونه. اون لذت صدای شلیک توی کال آف دیوتی و پابجی رو فقط باید با ایرپاد بشنوی تا بتونی کامل لذتشو حس کنی. گرفتن صدای پای دشمن و تشخیص درست جهت نزدیک شدن سرباز دشمن رو فقط باید یک ایرپاد خوب یا یک ایرپاد گیمینگ به گوشتون برسونه.

جدا از اینکه هر مدل ایرپادی رو میتونید موقع گیم استفاده کنید اما ایرپاد مخصوص گیم بصورت اختصاصی نیز زیاد طراحی شده که قابلیت تفکیک صداهارو دارن و کیفیت صدای بهتری رو به گوشتون میرسونن. علاوه بر این ظاهر زیباتر و شکل و طراحی بسیار جذابتری نسبت به بقیه‌ی هدفون بلوتوثیها و ایرپادها دارن که هر کسی رو ترغیب به داشتن اونها میکنه خصوصا گیمرهای عزیز.

انواع ایرپاد گیمینگ

مزیتهای استفاده از ایرپاد - مای ایرپادز

7 – عدم ایجاد مزاحمت برای دیگران

توی تمام کاربردهای ایرپاد این موضوع به وضوح دیده میشه که برای اینکه مزاحم کسی نشیم از ایرپاد استفاده میکنیم و چی از این بهتر که کسی بخاطر موسیقی و مکالمه‌ی ما احساس عدم رضایت و مزاحمت کنه و این مورد میتونی فلسفه‌ی وجودی مزیتهای استفاده از ایرپاد باشه و باعث تولید ابتدا چیزی به اسم هندزفری شده باشه.

اگه حریم دیگران برات مهمه و نمیخوایی خدایی نکرده مزاحم کسی بشی ایرپاد رو برای تو طراحی کردن که خللی در برنامه‌ی تفریحی آموزشیت پیش نیاد و در عین حال مزاحم کسی دیگه هم نشی.

8 – تمرکز روی کتاب صوتی و کتابهای موفقیت

اگه کسی از من بپرسه که چرا باید ایرپاد بخرم بدون شک این مورد رو در مورد دلیل انتخاب خودم میگم که با خیال راحت و با تمرکز کامل به کتاب صوتی و آموزشی که خریدی گوش بدی. یکی از کاربردهای ایرپاد برای دانشجوها و دانش آموزان عزیز بحث آموزش و گوش دادن به کتاب صوتی و پادکست هست. این روزا هم که بازار خرید و فروش پکیجهای آموزشی داغه و احتمالا خودتم تا حالا شده پکیج و کتاب صوتی خریده باشی چه بهتر که اونو استفاده کنی و ازش نتیجه بگیری و چه وسیله‌ی جانبی بهتر از ایرپاد که هر جایی میری بتونی پکیج آموزشیتو نگاه یا گوش بدی.

خودم کتاب صوتی و انواع آموزش زیاد گوش میدم و ازشون لذت میبرم واقعا. یکی از سایتهایی که میتونم با خیال راحت بهتون معرفی کنم که بتونید ازش استفاده کنید رادیو مثبت هست که واقعا مجموعه‌ی بسیار قدرتمندی هستند و کتابهای صوتی بشدت جذابی رو تولید میکنن. اینجا وظیفه خودم دونستم که بپاس خدمات عالیشون اینجا نامی هم ازشون ببرم.

کاربرهای ایرپاد چیست - مای ایرپادز

9 – تماشای سریال و فیلمهای مورد علاقه

خیلیاتون اهل ویدئو و فیلم هستید قطعا و هزاران بار شده که خانوده بهتون میگن داری چکار میکنی بسه و چشات دراومد و از این حرفا 😁 . اما اگه یه دونه ایرپاد تو گوشتون باشه اول اینکه خیلی بیشتر لذت ویدئو رو حس میکنید و دوم اینکه دیگه مزاحم کسی نیستید یا راحت تر میتونید بدون اینکه کسی کتوجه شه سریال گیم اف ترونز رو ببینید.

10 – جذابیت و کلاس کاری یکی از مزیتهای استفاده از ایرپاد

چه بخوایید و چه نخوایید، استفاده از ایرپاد هم بهتون جذابیت میده و هم براتون کلاس کاری میاره. حالا احتمالا بعضیا هم بخاطر همین دو مورد ایرپاد بخرن. وجود یک ایرپاد اورجینال وقتی تو گوشتونه علاوه بر جذابیت ظاهری حتی میتونه اعتماد بنفس هم براتون بیاره چرا که بدون هیچ زحمتی تماسهای ورودی رو پاسخ میدید و در رفت و آمدتون به محل کار هم ازش استفاده میکنید.

11 – ورزش پرنشاط یکی از مهمترین کاربردهای ایرپاد

اگه ورزشکاری یا قصد دارید که ورزش رو از شنبه‌ی بعدی استارت بزنید حتما مطلع هستید که موزیک چه تاثیر مثبتی میتونه توی روند پیشرفتتون داشته باشه و سوای اینکه موزیک دلخواهتون رو گوش میدید، ایرپاد مثل هندزفری باسیم و هدفون نیست که مزاحم کارتون بشه و از طرفی در ورزشهای تحرکی و دو قطعا ایرپاد میتونه بهترین کاربرد رو داشته باشه.

در ورزشهایی مثل دو و پیاده روی سریع تنها نوعی که میتونید با خیال راحت و بدون مزاحمت استفاده کنید هدفون بلوتوثی تو گوشی یا همون ایرپاد هست . پس اگه قصد شروع ورزش رو داری و یا ورزشکاری بجمب و ایرپاد مناسب خودتو تهیه کن. و اگه کسی پرسید چرا باید ایرپاد بخرم با قاطعیت بگید برای لذت بردن از ورزشم.

کاربرد ایرپاد چیست - مای ایرپادز

سخن پایانی چرا باید ایرپاد بخرم

11 علت بیان شد که مزیتهای استفاده از ایرپاد رو کاملا بدونید. سعی شد که مطالب بیشتر تجربی عنوان بشه چرا که بالاترین علم تجربه هست و مزیتهای ایرپاد رو کسی میتونه درست و حسابی بگه که از ایرپاد در موقعیتهای مختلف استفاده کرده باشه. شما اگه پیشنهاد یا انتقادی دارید خوشحال میشیم توی کامنتها به ما متذکر بشید. سرتاپا گوشی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *