بلاگ

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد

حل مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد : شاید تا حالا شما هم با این مشکل برخوردید که ناخودآگاه و اتفاقی ایرپادتون قطع میشه یا برای چند لحظه‌ای قطع و سریع وصل میشه. یا شاید همین امروز رفتید خرید ایرپاد و هنگامی که اومدید خونه متوجه مشکل شدید و علت قطع و وصل شدن ایرپاد رو جویا شدید! این اتفاق برای شما تنها نیست خیلیای دیگه هم این مشکل رو دران حالا چه ایرپاد اپل داشته باشید و چه ایرپاد سامسونگ فرقی نمیکنه و کلیت یکیه،که ما سعی میکنیم در این مقاله خیلی کاربردی راه حل و منبع مشکلات رو بهتون بگیم.

توجه داشته باشید که فقط درمورد قطع و وصل ناگهانی ایرپاد قراره صحبت کنیم. مشکلات دیگه رو توضیح دادم که قبل از اینکه بریم و ادامه مقاله رو بصورت مفصل خدمتتون بگم پیشنهاد میکنم مقاله “ چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟ ” رو هم مطالعه فرمایید.

خلاصه حل مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد

اگه وقت و حوصله‌ی مطالعه‌ی کامل مقاله تا پایان رو نداری همین بخش رو تنها بخون. مشکلات یا نرم افزاری هستند یا سخت افزاری. مشکلات میخواد قطع و وصل شدن ایرپاد در اندروید باشه یا اینکه به دنبال علت قطع و وصل شدن ایرپاد سامسونگ باشید میشه گفت راه حلشون اینه که مشکل نرم افزاری رو با قطع و وصل کردن بلوتوث یا خاموش و روشن کردن ایرپاد و یا بروزرسانی نرم افزار در هدفون بلوتوثی اورجینال تا حدود زیادی میشه رفع کرد و اگه مشکلات سخت افزاری باشه احتمال اول اینه که باتری ( کیس یا ایرپاد ) شارژ نداره و یا واقعا قطعه‌ و بخشی از ایرپاد مشکل داره که باید ایرپاد رو بسپارید دست تعمیرکار.نکته اصلی رو هم برای اونایی میگم که تا انتها میخونن مقاله رو😉.البته تا اونجایی که میشد خلاصه و خیلی ساده بهتون گفتم که کلی یه دیدی داشته باشید اما بصورت کامل و جزئی با ما همراه باشید در ادامه مقاله.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

مشکلات نرم افزاری ایرپاد و هدفون بلوتوثی

خیلی از مشکلات قطع و وصل ایرپاد و هدفون بلوتوثی بسیار کوچیک و حل کردنشون راحته چرا که مشکل نرم افزاری و بخاطر باگ در تلفن همراه یا در خود ایرپاد هست که با چند کار زیر احتمال خیلی زیاد مشکلتون مرتفع شه و با خیال راحت از ایرپادتون استفاده کنید.

راه‌حل‌های عنوان شده برای مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد هم برای گوشیهای آیفون و هم سامسونگ و هم شیائومی و دیگر برندها کاربرد داره و از طرفی در مدل ایرپاد کپی و های کپی هم این اقدامات جوابگو هستند. اگه از لفظ ایرپاد بجای هدفون بلوتوثی هم استفاده میشه چون بصورت عامیانه این جا افتاده که به تمامی هندزفری بلوتوثیهای برندهای مختلف ایرپاد هم میگن.

1 – بلوتوث دستگاه رو روشن و خاموش کنید

اگه به تازه‌گی قطع و وصل شدن ایرپاد براتون اتفاق افتاده در مرحله‌ی اول بلوتوث دستگاه پخش که احتمالا گوشی موبایل خودتان هست رو یک بار خاموش و دوباره روشن کنید و کانکت بشید. برخی مواقع ممکنه بلوتوث هدف خودش که ایرپاد هست رو گم کنه یا به درسته نشناسه که بیشتر مواقعی که از گوشی دور میشید این اتفاق میفته. حتی اگه به گوشیتون هم نزدیک هستید باز روشن و خاموش کردن بلوتوث رو فراموش نکنید.

2 – ایرپاد و هدفون بلوتوثی خود را روشن و خاموش کنید

علت قطع و وصل شدن ایرپاد سامسونگ میخواد باشه یا اپل فرقی نداره خیلی از مواقع نیاز هست که یه ریستارت و یه خاموش روشن از ایرپادتون بکنید که اشکالات احتمالی هرچند کم برطرف بشه. برای این کار هم کافیه یک بار ایرپادها و هدفون بلوتوثیهای خودتون رو داخل کیس شارژ گذاشته و در بیارید و این کار باعث روشن و خاموش شدن هدفونها میشه و نیازی نیست که دستی و با نگه داشتن قسمت مربوط به لمس، ایرپاد رو خاموش کنید .

3 – ریکانکت و دوباره کانکت کنید ( جفت سازی مجدد )

مرحله‌ی بعد اگه باز مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد رو دارید این کار رو انجام بدید و اونم اینه که در قسمت تنظیمات بلوتوث و نام ایرپادتون داخل گوشی ارتباط رو قطع و فراموشی بلوتوث بزنید تا گوشی دوباره بلوتوث ایرپاد رو شناسایی و کانکت بشه و به اصطلاح ریکانکت بکنه.

4 – برنامه‌های پس زمینه گوشی رو ببندید

احتمالا در پس زمینه و روی گوشی چندیدن برنامه باز و سنگین دارید سعی کنید همه‌ی برنامه‌هارو ببندید تا اینکه تداخلی در پخش موزیک پیش نیاد.

5 – به گوشی استراحت بدید

اگه حین بازی هستید و به کوب چندساعت دارید از گوشی استفاده میکنید و این مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد براتون پیش اومده خواهشا به گوشی و چشماتون یه استراحت بدید 😅. احتمالا تا حالا گوشی داغ کرده و افت عملکرد پیدا کرده که روی ایرپاد و صدای خروجی ایرپاد تاثیر گذاشته.

6 – ایرپاد رو از گوش خارج و گوش خودتون رو پاک کنید ( بیشتر ایرپاد های کپی )

این مورد در ایرپادهایی صادق هست که گواهی ip ندارند و به اصطلاح گواهی درجات ضد آب بودن ندارند. حالا چه ربطی به هم دارند؟ 🧐 وقتی گوش شما رطوبت داره و ایرپاد داخل گوش دارید، این رطوبت باعث میشه سنسورهای ایرپاد خودکار و خود به خود عمل کرده و برای پخش موزیک مشکل ساز بشه. این عملکر ناگهانی باعث ایجاد مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد میشه و علاجش اینه که ایرپاد رو از گوش بیارید بیرون و گوشتون رو پاک کنید و بعد دوباره استفاده کنید.

7 – بروزرسانی نرم افزاری ایرپاد و هدفون بلوتوثی

برای بروزرسانی ایرپاد و هدفون بلوتوثی هر برندی روش خاص خودش رو داره اما معمولا به اینصورته که ایرپاد رو برای چند دقیقه‌ای استفاده میکنید و میذاریدش داخل کیس با در باز و گوشی با اینترنت روشن رو کنارش میذارید و بصورت خودکار آپدیت نرم افزاری انجام میشه. البته این روش برای ایرپادهای اورجینال هست و ایرپاد کپی و ایرپاد های کپی آپدیت خاصی ندارن ولی میتونید با نگه داشتن دکمه‌ی پشت ایرپاد اونارو ریست کنید .

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

8 – سوئیچینگ خودکار رو غیر فعال کنید (ایرپاد اورجینال )

این مورد در تنظیمات ایرپاد روی گوشیهای آیفون هست که نحوه‌ی عملکرد اون به اینصورته که اگه دو دستگاه ایپد و گوشی نزدیک شما باشه ایرپادتون بصورت خودکار بین دستگاه‌ها سوئیچ میکنه و این امر میتونه در برخی موارد آزار دهنده باشه. بعد از معرفی آی او اس ۱۴ و مک او اس بیگ سور ایرپادها میتوانن به ما بگویند که کدوم دستگاه نزدیکتر هست و به اون کانکت شه موقع پخش موزیک. این قابلیت رو غیر فعال کنید تا مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد براتون حل بشه.

در ادامه روش خاموش کردن سوئیچ خودکار روی آی او اس ۱۴ و ۱۵ و روی مک او اس بیگ سور و مانتری رو براتون از سایت اپل نیک آوردم.

چگونه می‌توان سوئیچ خودکار بلوتوث را روی آی او اس ۱۴ و ۱۵ خاموش کرد؟

  • به بخش تنظیمات و سپس بلوتوث بروید.
  • با اتصال به ایرپاد یا ایرپاد پرو، روی حرف i در کنار نام آن‌ها کلیک کنید.
  • برای اتصال به آیفون یا آیپد، به سمت پایین اسکرول کنید.
  • روی When Last Connected to This iPhone (or iPad) کلیک کنید.
  • اکنون روی Back ضربه بزنید.

این روش با آیپد او اس ۱۴ و ۱۵ نیز مشترک است

چگونه می‌توان سوئیچ خودکار بلوتوث را روی مک او اس بیگ سور و مانتری خاموش کرد؟

  • روی Control Center در منوبار کلیک کنید.
  • روی بلوتوث کلیک کنید.
  • اتصال به ایرپاد یا ایرپادپرو را انتخاب کنید.
  • اکنون روی Bluetooth Preferences در پایین لیست در دستگاهتان کلیک کنید.
  • دستگاه خود را در لیستی که ظاهر می‌شود، پیدا کنید.
  • دکمه‌ای با عنوان Option هست که باید روی آن کلیک کنید.
  • روی منو نزدیک به Connect to this Mac کلیک کنید.
  • اکنون When Last Connected to this Mac را انتخاب کنید.

9 – تشخیص خودکار گوش را غیر فعال کنید ( ایرپاد اورجینال )

تشخیص خودکار گوش قابلیتی بینظیر هست که اونقدر کاربر داره که ایرپاد های کپی نیز این قابلیت رو داره اما وقتی یک گوش استفاده میکنید این قابلیت میتونه آزار دهنده باشه و تک گوش ایرپاد میتونه برخی از اختلالات قطع و وصل رو باعث بشه.

غیر فعال کردن تشخیص خودکار

از فعال بود ایرپاد های خود در آیفون یا آیپد مطمئن باشید،

  • سپس در آیفون یا آیپد خود به بخش Settings و یا تنظیمات بروید و در آنجا Bluetooth / بلوتوث را انتخاب نمایید.
  • ایرپاد خود را در لیست دستگاه های بلوتوثی نمایش داده شده بیابید و آیکون i روبروی آن را انتخاب نمایید
  • بالاخره سوئیچ روبروی گزینه Automatic Ear Detection را انتخاب نمایید تا خاموش و غیر فعال شود.

غیر فعال کردن تشخیص خودکار در اندروید

در اندروید و برای ایرپادهایی که به گوشیهای اندروید وصل کردید نرم افزارهای مکمل و کمکی باید دانلود و نصب کنید . دقیقا چه برنامه‌ای نصب کنید نمیشه گفت چرا که برخی از برنامه ها با برخی از گوشیها سازگار نیستن پس توی گوگل پلی عبارت airpods رو سرچ بزنید و برنامه هارو یکی یکی تست کنید تا اون برنامه ای که میتونه خوب با گوشیتون مچ بشه و تغییرات رو روی ایرپاد اعمال کنه رو شناسایی کنید.

10 – چرا ایرپاد قطع و وصل میشه ، قطع و وصل مداوم ( مشکل کدک)

این مشکل تشخیص دادنش شاید سخت باشه اما وقتی مشکل کدک رو دارید با یه همچین پیامی رو به رو میشید ” گوشی شما از موزیک AAC پشتیبانی میکند” ( البته یه همچین مظمونی داره دقیقا یادم نیست پیامش چطوره 😁 ). حالا کدک AAC به چه معنیه ؟ کدک AAC مخفف Advanced Audio Codec بوده اگه بخوام به زبون خیلی ساده بگم اینه که مصرف انرژی بالایی داره اما در عوض کیفیت پخش موزیک بالایی داره این کدک. توی مقاله‌ی انواع کدک همه رو توضیح دادم براتون.

وقتی مشکل کدک دارید ممکنه ابتدا و برای لحظاتی ایرپاد درست عمل کنه اما بعدش شروع میکنه به قطع و وصل شدن و این مورد هم اگه دارید بدونید که مشکل کد گذاری و مشکل کدک دارید.

اما یه راه حل ساده‌ی تشخیص : یه راه ساده اینه که ایرپاد رو به یک گوشی دیگه وصل کنید اگه وصل شد و مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد حل شد پس بدونید مشکل کدک دارید باید تنظیمات گوشیتون ردیف بشه. چهار تا کار میتونید انجام بدید. اول اینکه نرم افزار ایرپاد رو آپدیت کنید با برنامه‌ی مخصوص خودش یا نگه داشتن دکمه‌ی پشت ایرپاد در مدلهایی که دکمه دارن و در مدلهای دیگه با نگه داشتن لمس با توجه به دفترچه راهنما. دوم اینکه کدکها رو تغییر بدید. ( در ادامه براتون روششو میارم) سوم اینکه اگه حل نشد مشکلتون تنظیمات گوشی رو ریست کنید و اگه حل نشد در قدم چهارم و آخر گوشیتونو ریست کنید ولی قبلش بک آپ کامل از اطلاعاتتون حتما بگیرید و از حسابهای جیمیل و تمامی حسابهای فعال روی گوشی خروج بزنید بعد ریست کنید.

توجه : قبل از اینکه گوشیتون رو ریست کلی بزنید از تمامی حسابهای کاربری در بخش تنطیمات خروج بزنید.

تغییر کدک صوتی بلوتوث در اندروید، راهنمای تصویری

ممکنه به هر علتی کدک پیش فرض گوشیتون تغییر کرده باشه که نیازه کدک مورد استفاده در ایرپاد و کدک صوتی که هر دو وسیله یعنی هم گوشی و هم ایرپاد پشتیبانی میکنن رو برای پخش صوت انتخاب کنید. ممکنه نیاز باشه چندبار کدک رو تغییر بدید تا خوب ایرپاد و گوشیتون سینک بشه. راهنمای تصویری رو براتون گذاشتم زبان گوشیتون چه فارسی و چه انگلیسی باشه فرقی نداره هردوتارو براتون گذاشتم.

1- به قسمت setting ( تنظیمات گوشی ) خودتون برید و اسکرول کنید پایین و انتهای تنظیمات گزینه  Developr options (گزینه‌های تهیه کننده) رو انتخاب کنید.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی
مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

توجه : اگر گزینه Developr options (گزینه‌های تهیه کننده) براتون فعال نیست روی About phone ( درباره تلفن ) بزنید. ممکنه این گزینه نام دیگری هم داشته باشه (About Divice). تصویر بالا گزینه 1. در پنجره باز شده گزینه software informations (اطلاعات نرم افزار) رو بزنید.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی
مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

در پنجره باز شده روی گزینه‌ی build number ( شماره ساخت) 7 مرتبه بزنید. بعد از این مرحله گزینه‌ی Developr options (گزینه‌های تهیه کننده) براتون در داخل تنظیمات ظاهر خواهد شد که باید بزنید روش.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی
مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

2 – در تنظیمات Developr options (گزینه‌های تهیه کننده) دنبال گزینه Bluetooth audio codec ( کدک صوتی بلوتوث )بگردید و روی آن بزنید.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی
مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

3- کدک صوتی مورد نیاز و یا پیش فرض سیستم خودتون رو انتخاب کنید.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی
مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

کدک AAC یا کدکهای پیشفرض خود سیستم رو فعال کنید. میتوانید این گزینه هارو چند بار تغییر بدید تا کدک مربوطه به هر دو دیوایس ( گوشی و ایرپاد ) یکی شود و اتصال به سلامت برقرار شود.

11 – عدم همخوانی ایرپاد و گوشی علت قطع و وصل شدن ایرپاد

در برخی از موارد مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد اینه که با گوشی همخوانی نداره. یعنی گوشیتون ممکنه آیفون باشه و با برخی از مدلهای ایرپاد و هندزفری بلوتوثی همخوانی نداشته باشه که بیشتر این اتفاق به ندرت میفته چون بیس کار هندزفری بیسیم و هدفونها از طریق بلوتوث بوده و ربطی به سیستم عامل نداره اما مشاهده شده که برخی از ایرپادها به بعضی از گوشیها جفت نشده.

برای بررسی علت قطع و وصل شدن ایرپاد در این بخش فقط کافیه با یه دونه گوشی دیگه تست بزنید اگه بدون مشکل صدارو پخش کرد بدونید که هندزفری بلوتوثی با گوشی همخوانی نداره.

مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد – سخت افزاری

1 – سطح باتری ایرپادها رو چک کنید

قطع و صل شدن ایرپاد در اندروید و آی او اس در مورد مشکلات باتری تفاوتی نداره. برخی اوقات قطع و وصل شدنهای مداوم بخاطر سطح پایین شارژ ایرپاد هست و نیاز هست که شما دوباره ایرپادهارو شارژ کنید. این مشکل میتونست در قسمت نرم افزاری باشه اما اگه گوشیهای ایرپاد شارژ داشته باشند و این قطع و وصلی همچنان باشه ممکنه باتری ایرپاد خراب باشه و باید سخت افزاری هم چک بشه.

2 – سطح باتری گوشی و پخش کننده رو چک کنید

شارژ گوشی و دستگاه پخش کننده‌ی موزیک رو هم چک کنید شاید باتری گوشیتون شارژ نداره و باید شارژ بشه. برخی اوقات نکات ریز و همچین مواردی هست که باعث ایجاد مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد میشن.

3 – درایورهای صدای ایرپاد رو چک کنید

درایورهای پخش موزیک در ایرپاد اگر اسیب دیده باشن صدا رو با قطع و وصل و با نویز به گوشتون میرسونن. بررسی این مورد فقط توسط خود تعمیرکار خبره انجام بشه و خودتون به هیچ وجه ایرپاد رو باز نکنید.بخش اصلی پخش صدا در ایرپاد رو درایور صدا میگن.

مشکل قطع و وصل شدن یک گوش ایرپاد

در مواقعی که یک گوش ایرپاد قطع و وصل میشه باید بررسی بیشتر صورت بگیره که اگه بخواییم بصورت کلی این مورد را توضیح بدهیم و ریشه‌ای بگیم و سریع بریم سر اصل مطلب و مشکل اینه که معمولا بعلت خرابی باتری یک گوش ایرپاد هست که قطع و وصل میشه.

سخن پایانی

تمام راه حلها بر اساس تجربه‌ی چندیدن ساله‌ی خودم در بزار موبایل و تعمیرات بوده و اگر مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد یا قطع و وصل شدن ایرپاد در اندروید بعد از مطالعه‌ی این پست حل نشد حتما تو کامنتها برام بنویسید تا بتونیم راه‌کار مناسب بهتون بدیم. این نکته رو بگم خدمتتون که مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد هم مدل به مدل توی انواع هندزفری بلوتوثی ممکنه متفاوت باشه اما اینو بدونید که سریع دنبال حل مشکل بصورت سخت افزاری و با استفاده از تعمیرکار نباشید.

بشینید و مقاله رو دوباره بخونید و یک به یک راه حلهارو پیش برید شاید مقداری وقتتون رو بگیره اما اگه مشکل نرم افزاری باشه و ببرید برای تعمیرکار چندتا ضرر اساسی میکنید، اول اینکه پولتون رو دور ریختید دوم اینکه خیلی از تعمیرکاران محترم فقط بلدن باتری عوض کنن و با تعویض باتری مشکلتون حل نمیشه و مورد سوم اینکه هندزفری بلوتوثتون باز شده و از ریخت میفته چرا که هر کسی بلد نیست بازشون کنه بدون اینکه زخمیشون کنه ( نمونه‌اش خودم 😅). و مورد چهارم اینه که اون تعمیرکار همین کارایی که خودتون میتونستید انجام بدید رو انجام میده و فقط ازتون پول میگیره.

توجه توجه توجه : اگر مشکلتون حل نشد حتما توی بخش کامنتها برام بنویس مشکل ایرپادتو.

منبع : مای ایرپادز

126 فکر در مورد “ مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ، 13 راه کار عملی

  1. Helia گفت:

    سلام سه چهار روزه ایرپاد گوش چپم صداش خیلی کم شده
    مشکلش چی هست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. معمولا از اسپیکرش هست اگه با گوشی دیگه ای هم اینجوری باشه

  2. امیر گفت:

    سلام خسته نباشید هندفیری من gt7 neo هستش واقعا ازش راضیم فقط گوش سمت راستش همین الان تو گوشمه هعی قطعو و وصل میکنه نمیدونم مشکلش چیه میشه بگید💙

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      باید بررسی بشه. مطالب داخل محتوا رو بررسی کن اگه مشکل حل نشد بده تعمیرکار

  3. Abolfazl گفت:

    سلام من یه ایرپاد m19 گرفتم کانت میشه لازی خاموش میکنم که باز وصل شه نمی شود باز باید ازunpair کنم تا وصل بشه بعد وقتی هم زنگ یکی به من میزنه وقتی جواب میدم صدای ام طرف میشنوم اما صدای من برای اون نمیره لطفا کمک کنید با تشکر

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با یه گوشی دیگه تست بزن برای کانکت شدن ببین همین وضعیته.
      اگه صدات نمیره این مشکل از میکروفون ایرپادته

  4. Pari گفت:

    سلام من یه مدل ایرپاد بود میخواستم بگیرم سری اول به گوشیم وصل شد اما از سری دوم نه کل ایرپادها رو هم امتحان کردم فقط هم سری اول وصل میشد مدل گوشیمم M33 هستش میشه بگین مشکلش چی بوده؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. کدک گوشیت

  5. کیمیا گفت:

    سلام من ایرپاد نسل 1 دارم موقع وصل کردن به لبتاب اچ پی ویندوز 11 قطع و وصل میشه صدا ولی تو گوشی کاملا درسته باید چی کار کرد؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بلوتوث لپتابت سالمه؟

  6. سام گفت:

    سلام روز دوم ایرپادم بود که داشتم اهنگ گوش میدادم دیدم که یکیشون خشخش میکنه بعد قط شد زود باطزی تموم میکنه ایرپادم i11 5.0 هستش فردای اون روز داشتم با اونیکیش پابجی بازی میکردم که صدای مثل گززززز میکرد مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. از ایرپادت بیش از این انتظار نداشته باش . چون فیکه

  7. محمد گفت:

    با سلام خدمت شما. ایرپاد پرو ۲ تازه خریدم گوشیم سیکس اس بود وقتی در ایرپاد باز می‌شد لیست کشویی که بالا میاد و عکس ایرپاد روشه نمیومد حس کردم شاید آی او اس ساپورتش نمیکنه اومدم روی آیفون ۱۳ امتحانش کنم و وقتی دگمه پشت کیس ایرپاد رو نگه میدانم همون اتفاق می افته و یه لیست کشویی میاد بالا و پیام می‌ده گوشی باید آپدیت بشه. رفتم به آی اس ۱۶.۷آپدیتش کردم بازم همونجوری میشه و میگه باید گوشی آپدیت بشه الان هم چک کردم آی او اس ۱۷ برا آپدیت روی گوشیم اومده دارم آپدیت میکنم. ولی برام سؤاله چرا اینجوریه چون دیدم دوستان با آیفون ۱۰ هم به محض باز کردن در ایرپاد این لیست کشویی از پایین باز میشه و میاد بالا و انتخاب میکنن که کانکت بشه یا نه. البته اون پیامی که برای آپدیت میده زیرش هم یه گزینه داره که میشه به صورت محدود شده کانکت شد ولی یه سری از امکاناتش مثل کن و زیاد کردن صدا به صورت لمسی کار نمیکنه و تو فایند مای آیفون هم ایرپاد رو نشون نمیده حتی تو اپل آیدی هم توی لیست دیوایسها ایرپاد دیده نمیشه. اگه تنظیمات خاصی داره ممنون میشم راهنمایی کنید و یا اگه مشکل از ایرپاده چون از دیجی کالا خریدم پسش بدم.
    البته چندین بار از قسمت فراموش ایرپاد رو پاک کردم و دو باره ریپیر کردم که به محض نگه داشتن دگمه پشت کیس ایرپاد همون پیام آپدیت کردن گوشی میاد. و مجبور میشم محدود شده ریپیر بشم و از دف‌هات بعد که در ایرپاد رو باز میکنم بدون اینکه اون لیست خوشگله بالا بیاد اتوماتیک کانکت میشه.

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. کلا کاربرد اون دکمه پشت برا آپدیته وقتی شما اونو میگیری داری خودت به گوشی پیغام میدی که میخوایی آپدیت کنی. برای کانکت شدن اصلا نیازی نیست دکمه پشت رو بزنی. حالا که میگی یه سری از امکانات مثل فایند می برات فعال نیست مورد بحث هست. اینو میتونی گزارش بدی ببینم جز گارانتی برای پس دادن هست یا نه؟

  8. حدی گفت:

    مدل ایرپادم ایفون پرو ۲ هست

    1. ممد گفت:

      سلام مدل ایرپادم bwt3 وقتی گوشی یه جا ثابته اصن موردی نداره حتی اگه 5متریم باشه ولی وقتی موبایل تو جیبمه و حرکت میکنم صدای ایرپاد قطع و وصل میشه هم سمت چپ هم سمت داست دلیلش میدونید چیه ایرپادای قبلیم که داشتم همین بود گوشیمم poco m3 میتونه مشکل بلوتوث موبایل باشه؟

      1. hosein kalhor گفت:

        بلوتوث ایرپاد ضعیفه

  9. حدی گفت:

    سلام من امروز ایرپادم وقتی میزارم تو گوشیم بعد یک دقیقه که اهنگ پلی میشه سمت چپی قط میشه بعد. بلوتوثو خاموش روشن میکنم اونم از گوشیم در میارم از اول میزارم ولی باز بعد یک دقیقه اینجوری میشه حتی با گوشی های دیگر هم متصل شدم باز اینجوری میشه مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا باتریش خراب باشه

  10. محمد گفت:

    سلام من ایرپاد sound core life p3 دارم تازه خریدم دو روزه یکی از گوشی ها هنگام وخش موسیقی قطعه ولی موقع پاسخگویی به تماس دو گوشی صدا پخش میشه با گوشی دیگه امتحان کردم اوکیه دو گوشی فقط با گوشی خودم این مشکل دارع ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      ایرپاد رو فراموشی بزن
      نشد ریست بزن
      نشد کدک رو تغییر بده
      نشد اطلاع رسانی کن

  11. Airline گفت:

    سلام دلیل بالا رفتن پینگ بازی وقتی از ایرپاد استفاده می‌کنیم چیست مدل ایرپادم qcyt13 Anc

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. پینگ ربطی به ایرپاد نداره. اون یه ذره تاخیر بیشتر که تو صدای بازی میشنوی مربوط به تاخیر بلوتوث ایرپادت هست

  12. mobin گفت:

    سلام من ایرپاد پرو دارم مشکل ایرپادا اینکه وقتی نویز کنسلینگ رو فعال می‌کنم یه صدای خش خش میده بعد که ترنسپرنسینگ رو فعال می کنم بزتر می‌شه البته بیشتر گوش چپه و خیلی هم قطع و وصل می‌شه بنطر شما مشکل از چیخ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا با گوشیت سازگار نیست. برای قطع و وصلیشم اون سری سیلیکونی رو عوض کن و کوچکتر بذار

  13. مرد آریایی گفت:

    با سلام و احترام.
    من چند ماه از ایرپدم استفاده کردم،یهو گوشی سمت راستی دیگه کار نکرد که نکرد،مرتب هم شارژش میکنم ولی فایده ای نداره،روی ایرپدا هنگام استفاده یا شارژ لامپی هست که روشن میشه اون لامپ هم دیگه کار نمیکنه،لطفا میشه راهنمایی کنید،البته به گمانم گارانتی نیز داشته باشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. به احتمال خیلی زیاد باتریش خراب شده و باید عوضش کنی

  14. مهشید گفت:

    سلام من ایرپاد شیاومی پرو330دارم یهو وسط پخش موزیک. صداش قط شد الانم فقط صدای تماسام بهش وصله بعضی وقتا یهو صدای موزی میاد باز کلا قط میشه چکارش کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      کدک رو یه تغییر بده

  15. ممد گفت:

    سلام امروز داشتم با ایرپادم آهنگش گوش میدادم یهو صداش اصن قعط و وصل شدیدی شد ی صدای نویز زیاد مث تلوزیون قدیمیا یا دوتا پلاستیکی ب هم بکشی و هرکار میکنم چ ریست ینی هر کار کردم کلا همینه صداش برنمیگرده مث قبل بشه آب نخورده یا ضربه فقط با شارژ گوشی خودم شارمیکنم ک نسبتا قویه چکار باید بکنم بدم تعمیر کار یا اصن ارزش داره بدم تعمیر کار یا برم یکی دیگه بگیرم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با یه گوشی دیگه هم تست بزن اگه مشکل پابرجا موند احتمالا اسپیکرش ایراد پیدا کرده و باید بدی تعمیرکار نگاهی بهش بندازه

  16. بهزاد گفت:

    سلام ممنون و خسته نباشید ،من ایرپاد فری بادز هوآوی دارم و چیزی که عجیبه چندروزه گوشیمو وقتی تو جیبم میزارم هی قطع و وصل میشه موزیک ولی وقتی میگیرم دستم گوشیمو مشکل حل میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. چیز عجیبی نیست. وقتی گوشی داخل جیبت هست بلوتوث خوب آنتن دهی نداره و قطع و وصل میشه و کانکشن خوب برقرار نیست.

  17. ملیکا گفت:

    سلام من چند روز پیش ایرپادم با کیس افتاد زمین و از اون موقع هر وقت چیزی گوش میدم قطع و وصل میشه و نویز داره، هر کاری که گفته بودین انجام دادم اما درست نشد، باید ببرم پیش تعمیرکار؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ایاد کار شما سخت افزاریه ، نرم افزاری نیست که این کارها جواب بده. ببر و نشون تعمیرکار بده. احتمالا اتصالات داخلیش مشکل داره

  18. دریا گفت:

    قبلا صدا داشت الان دو سه ماهی اینجوری شده واینکه روی گوشیم میاد بالا هندزفریم وصل شده اما متاسفانه صدا نداره چیکار کنم درست بشه خواهش میکنم بهم بگین

  19. دریا گفت:

    من تازه هندزفری خریدم چندماه نیست یکیش وصل میشه اما صدا نداره چیکار کنم درست بشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      اگه وصل هست یکیش صدا داره یکی نداره دو احتمال داره. اول باتری ایرپاد خرابه(همون گوشی که کار نمیکنه) دوم بازر یا بلندگو ایرپاد خرابع

  20. Yousef گفت:

    سلام خسته نباشین اون قسمت که گفتین بزارین روی AAcمن هرکاری کردم نشد باید چیکارش کنم من ایرپادو تازه خریدم یک روز خوب بود فرداش قطع وصل میشد مدل m28

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدل گوشیت چیه؟

  21. شایان گفت:

    سلام خسته نباشید مطالب مفیدی بود
    ایر پاد من آیفون پرو 2 هستش و وقتی که توی گوشمه مثلا دارم آهنگ گوش میدم یه ضره که با دستم تکونش میدم یا انگشتم رو میزارم روش (رو سنسور لمسیش نمیزارم) اهنگ استپ میشه و یه صدایی مثل ارور میده و باید با گوشی استوپ رو باز کنم یا اگرم بخوام با سنسور آهنگ رو ادامه بدم باز همون صدا میاد
    در ضمن گوشیم اندرویده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. سری گوشی رو عوض کن تا سایز گوشت بشه . اون بخاطر برخورد با گوشت هست که عمل میکنه

  22. میلاد گفت:

    سلام وقت بخیر ممنون بابت توضیحات مفیدتون.
    من یه ماه هندزفری هیسکا بلوجی گرفتم خیلی محصول با کیفیتی هستش ولی یک هفتس گوشی سمت راستش افت صدا داره گاهی زیاد میشه گاهی خیلی کم، ریست هم میکنم برطرف نمیشه شما راهکاری بلدین؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. متشکر از نگاه پرمهرتون. احتمالا اتصالات داخلی ایرپاد سمت راست ایراد داشته باشه یا اینکه اسپیکر دچار آسیب شده باشه. پیشنهاد میشه فعلا دست تعمیرکار ندید که کلا بزنه خرابش کنه

  23. لعیا گفت:

    سلام
    ایرپاد من وصله مشکلش اینکه وسط پلی کردن اهنگ یا ویس یا فیلم برای یک ثانیه قطع میشه صدا دوباره برمیگرده و این روند همینجوری ادامه داره.
    مشکل از کجاست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدلش چیه ؟

  24. مسعود گفت:

    مدل انکر i50 رو خریدم.بعد از خرید اگر تکی از یکی از گوش ها استفاده کنم بعد یه تایمی خود به خود قطع میشه و طی ۳ ثانیه خود به خود کانکت میشه بلوتوث.این مدل رو مغازه دار جای یه مدل t13x بهم داد که اونم همین مشکل رو داشت و نو بود

    1. hosein kalhor گفت:

      از کدک گوشیته مشکلش

  25. محمد گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من یه ایرپاد پرو کپی خریدم وقتی که توی خونم عالی کار می‌کنه ولی به محض اینکه از خونه میرم بیرون وقتی که گوشیم رو می‌زارم توی جیب یا توی کیفم صدا در ایرپاد قطع و وصل میشه فقط در صورتی درست کار می‌کنه که گوشی نزدیک صورتم باشه و اگه یکم گوشی با ایرپاد ها فاصله بگیره شروع می‌کنه به قطع و وصلی میشه بگین مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام مشکل اصلی بلوتوث ایرپادتون هست. وقتی توی خونه هستید تست بزنید ببینم توی فاصله ده متری ایرپاد کار میکنه یا نه ؟

  26. ستیا گفت:

    سلام من تازه ایرپاد گرفتم
    هرموقع میخوام اهنگ گوش کنم وسط اهنگ یهو اهنگ قطع میشه دوباره میخونه
    یا کلا استپ میشه
    یا دادم فیلم میبینم یهو فیلم قطع میشه اهنگ گوشی پخش میشه
    چیکار باید بکنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اون مشکل قطع کن خودکار ایرپاد هسن. قطع کن خودکار ایرپاد فعاله. برنامه توی گوگل پلی دانلود کن و نصب کن که قطع کن خودکارشو از کار بندازی. بزن airpods توی گوگل پلی و چندتا نصب کن ببین کدوم متناسب گوشی و ایرپادت هست که کار میکنه. اگه مشکل حل نشد دوباره پیام بده.

  27. ثمین گفت:

    گوگل اسیستانت رو هم آف کردم باز نوتیفش دست از سرم برنمی‌داره میگه آن اش کنم اعصابمو داغون می‌کنه نمی‌دونم چشمه اگه نوتیف اش نیاد همه چی اوکیه ولی از وقتی نوتیفش میاد همه چی هنگ میکنه

    1. hosein kalhor گفت:

      مشکل خود ایرپاده

  28. ثمین گفت:

    سلام
    من تازه ایرپادمو خریدم مدل TWS V5.1 هستش گوشی ام هم شیائومی دو روز اول که استفاده میکردم هیچ مشکلی نداشت ولی الان سمت راست خودبخود خاموش می‌کنه اگه فقط از سمت چپ استفاده کنم مشکلی نداره ولی وقتی می‌خوام هردوتارو باهم استفاده کنم خود بخود آف میشه بعدش خود بخود آن میشه فک کردم شاید مشکل از گوشی منه چون خودش هی خودبخود به گوگل اسیستانت وصل میشه و هنگ می‌کنه قبلاً هم که از هندزفری استفاده میکردم خودش صدارو بالا پایین میکرد آهنگارو به طور خودکار عوض میکرد همش هم از وقتی که نوتیف گوگل اسیستانت میومد اینجوری میشد با گوشی دیگه هم امتحان کردم توی اون گوشی هم همین مشکل پیش اومد به گوگل اسیستانت وصل شد و بعد باز آف شد خودبخود یبار کلا از اول وصل شدم اینبار کد aac رو آورد توی تنظیمات AAC رو آن کردم یکم که بهتر شده بود باز دوباره همون مشکل پیش اومد الان نمی‌دونم چیکار میشه کرد؟گوشی ام رو هم بارها ریبات کردم درست نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. قسمت لمس یا تحت فشار هست یا خرابه. اگه فروشنده قبول میکنه پسش بده اگه قبول نکرد بگو قسمت لمسشو برات درست کنن اگه تعمیرکارا بلد باشن.

  29. ناشناس گفت:

    سلام من ایرپادم صداش خیلی کم شد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا اسپیکرش مشکل پیدا کرده

  30. سید رضا حسینی گفت:

    با سلام
    Air pod pro. مدل ANC نقره‌ای را میخواستم بدونم وقتی بلوتوث گوشی موبایل را در حین اتصال وقتی بلوتوث را خاموش میکنیم و یا از ایر پد از گوشی دور میشه و دقایقی بعد چطوری میشه بدون استفاده از جعبه شارژر مجدد روشن بشه و فعال بشه
    ممنون اگه امکان داره راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه ایرپاد خاموش باشه و کیس ایرپاد رو نداشته باشید همینجوری خودش روشن نمیشه. باید بذاری داخل کیس که روشن بشه. اما اگه یکبار به گوشی وصل بشه دیگه نیاز نیست دوباره به گوشی وصل بشه خودش اتومات وصل میشه.

  31. سید رضا گفت:

    سلام
    ایر پد پرو مدل ANC نقره‌ای را میخواستم ببینم وقتی بلوتوث گوشی جندقیقه خاموش بشه ویا مدتی از گوشی دور باشه و ایر پد چرا خامش میشه و آیا بعدش بدون استفاده از جعبه شارژش آیا چطوری میشه روشن بشه و فعال بشه
    ممنون اگه ممکنه راهنمایی کنید

  32. Maedeh گفت:

    سلام من امروز ایرپادم با کیس خورد زمین و هرکاری میکنم روشن نمیشه ولی وقتی میزنم تو شارژ LED برای یک لحظه روشن میشه، باید ببرم تعمیر کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. زودتر ببرش

  33. ..... گفت:

    من ایرپاد redmi دارم ولی حس میکنم فیکه چون ریست نمیشه اصلا و فشارش میدم اتفاق خاصی نمی‌افته حالا هم یکیش وصل نمیشه و چراغ سفیدش همینشکلی روشنه چرا اینشکلی شده اخه خواهرم واسم از سایت اصلی شیائومی ایران سفارش داده و الان اینشکلیشو فرستادن حتی کیفیت صدا هم خوب نیست ولی بازم کنار میام اما حالا اینشکلی شده ریست هم نمیتونم بکنم نمیشه راه حل این ایرپاد ریست شدنشه ولی این سایت کوفتی یه چرت و پرت مزخرف واسم فرستاده الان هم بولوتوث و خاموش روشن میکنم اتفاق خاصی نمی‌افته هم وقتی آن پیر میکنم واقعا نمیفهمم چشه این خدا لعنتشون کنه لطفا یکاری بگین من با این انجام بدم دیوونه شدم از دستش اه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. تو واتس آپ عکسشو برام بفرست

  34. نوید گفت:

    سلام
    من یه ایرپاد سری ۲ کپی گرفتم اما نمی‌دونم چرا تا سرمو میچرخومم آهنگ قطع میشه دوباره که میچرخومم وصل میشه و این مدام تکرار میشه.چیکار کنم تازه گرفتمش ایراد داره یا تنظیم خاصی داره؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. قطع کن خودکارش عمل میکنه برا همینه قطع و وصل میشه با چرخوندن سر

  35. میم گفت:

    سلام وقت بخیر ایرپاد من qcy t13 anc هست و اوایل اینطوری بود که وقتی وارد اینستا میشدم با دیدن ویدیو های اینستا خود ایرپاد قطع و وصل میشد نه صداش . الان طوری شده کلا اگر وای فای روشن باشه اتصالش هی قطع و وصل میشه.ریست کردم درست نشد.ایرادش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام.نمیدونم مشکلش از کجاست.

  36. مبینا گفت:

    سلام خسته نباشید ایرپادم awelهست به گوشی وصل میشه ولی موزیک پخش میکنم صداش نمیاد
    هرکاری کردم درست نشد
    ممنون میشم کمک کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اسپیکرش مشکل داره

  37. نیلی گفت:

    سلام من ایرپاد کیو پی سی رو دارم امروز اومدم ازش استفاده کنم دیدم گوشی سمت راستش قطع و وصل میشه اول فکر کردم شارژش تموم شده زدم به شارژ ولی بازم قطع و وصل میشه مشکل چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ریست .
      اگه نشد بده تعمیرکار

  38. نگار گفت:

    سلام من ایرپاد کیو پی سی رو دارم امروز اومدم ازش استفاده کنم دیدم گوشی سمت راستش قطع و وصل میشه اول فکر کردم شارژش تموم شده زدم به شارژ ولی بازم قطع و وصل میشه مشکل چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ریست کن ابتدا

  39. ممد گفت:

    سلامی دوباره خواستم بگم اگه کانکت خودکارش مشکل پیدا کرده قابل درست شدن هستش؟ و اینکه کیس ایرپاد خودش شارژ میشه اما گوشی هارا شارژ نمیکنه خواستم بگم برای این دوتا مشکل راهی برای تعمیر هست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      کانکت خودکار با ریست معمولا حل میشه. قبلش یه بار فراموشی بلوتوث بزن بعد ایرپاد رو ریست بزن. گوشیها شارژ نمیشن ابتدا مشکل باتریشونه اگه دوتا با هم شارژ نمیشن مشکل خود کیس هست

  40. ممد گفت:

    سلام خسته نباشید من ایرپادم مدل Tranioo-i2 هستش و الان یک هفته است ایرپادو خریدم منتها الان چند روزه که خودکار کانکت نمیشه ولی وقتی میزنمش تو شارژ و وصل میکنم وصل میشه البته اینم بگم که ایرپادو کاملا شارژ کردم و میدونم بخاطر کم بودن باتری نیست و اینکه تو فاصله یه یک ساعتی درست شد و بعد دوباره مشکل پیدا کرد الانم گوشی سمت راستش اصن صدا نمیده هرچیم گشتم دنبال مشکلش اصن مشابهشم ندیدم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه گارانتی داره چسش بده. اگه نداره باید بهتون بگم که کانکت خودکارش احتمالا از کار افتاده. برای گوش راست هم اگه روشن هست و صدا نمیده مشکل اسپیکر هست اگه روشن نمیشه کلا مشکل باتری گوش سمت راست هست. برای راهنمایی بیشتر مقاله صدا ندادن یک گوش ایرپاد رو حتما مطالعه کن توی سایت خودمون

  41. Zm گفت:

    سلام وقتتون بخیر. ایرپاد من redmi buds 4 lite هست یک ماهه خریدمش تا الانم خیلی خوب بوده عملکردش و ضربه و اینام نخورده. ولی امروز به طور ناگهانی اتصالش قطع و وصل میشه و صدارو هم اصلا پخش نمیکنه یا خیلی زیاد قطع و وصل میشه. ممنون میشم کمک کنید.

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . ابتدا ریستش کن. اگه حل نشد بده تعمیر کار چکش کنه

  42. Neda گفت:

    سلام وقتتون بخیر…
    من ایرپادم رو تازه یه روز هست که خریدم و مدل فیک اپل pro هست. مدام خودش موسیقی رو پاز میکنه و دوباره پلی میکنه. مشکلش چی میتونه باشه و راه حلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. قطع کن اتوماتیکش اذیت میکنه. برنامه نصب کن ببینم با اون میتونی لغوش کنی. یا بازش کن سیم سنسورش رو قطع کن

  43. محمد گفت:

    سلام ایرپاوت من هردو روشن میشود ولی بعد یک دقیقه یکی قدمیشه.. راهنمایی کنید سپاس

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام باتریشو عوض کن

  44. محمدرضا گفت:

    سلام روز بخیر ایرپاد من مدل haylou gt7. هستش از وقتی خریدمش عالی کار کرده ولی از چند روز پیش گوشی چپش وقتی میزارم گوشم صدای اتصالش میاد ولی مپقع پخش اهنگ و فیلم هی قطع و وصل میشه و صداش ضعیف تره گاهی اوقات وای گوشی سمت راستی خپب کار میکنه
    علتش چی میتونه باشه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ابتدا باتری ایرپاد رو چک بفرمایید

  45. Vgn گفت:

    سلام
    ایرپاد من ایرپاد مدل m10
    سمت چپ اش نمیدونم چرا روشن اش میکنم سریعا خود به خود خاموش میشه

  46. samin گفت:

    سلام من داشتم فیلم نگاه میکردم دستم روش موند بعد یهو قطع شد الان دیگه وصل نمیشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بذار داخل کیس بمونه خودش درست میشه

  47. Amir گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    من ایرپادم sound core life p3 هستش هنوز یک ماه نشده که خریدمش ضربه و ایناهم نخورده ولی وقتی گوشی رو میزارم تو جیبم و راه میرم حالا آهنگ گوش میدم یا صحبت میکنم صدا همش قطع و وصل میشه واسه همین باید گوشی و بگیرم دستم تا درست کار کنه که این خیلی بده از همه چیش راضیم فقط همین مشکلش عصابمو خورد کرده شما میتونید کمکم کنید چیکارش کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام با یه گوشی دیگه تست کن شاید آنتن بلوتوث گوشیت خراب باشه و مشکلی از ایرپاد نباشه.

  48. فرشاد گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ایرپادم خورد زمین گوش سمت چپش اصلان کار نمیکنه مشکل چی میتونه باشد؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بده دست تعمیرکار . خودت بازش نکن

  49. رها گفت:

    ایرپاد qcy گرفتم گوش چپش ارتباطش با بلوتوث مدام قطع و وصل میشه وقتی آیدل هست
    وقتی هم چیزی پخش میشه تکه تکه صدا رو قطع میکنه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با برنامه qcy بروز رسانیش کن

  50. محمد گفت:

    سلام خسته نباشید من چند ماه پیش ایرپاد QCY-T13 خریدم اورجینال هم هست همه چی خوب بود تا اینکه از همین امروز گوش راست ایرپادم مشکل پیدا کرده وقتی تو گوشم نیست صداش اوکیه بدون قطعی ولی وقتی میزارمش تو گوشم صداش همش قطع و وصل میشه گوشی چپ این مشکل رو نداره و فقط گوش راست مشکل پیدا کرده مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. سنسور قطع کن خودکارش خراب شده احتمالا. اول با برنامه qcy بروزرسانی یا ریستش کن. اگه نشد بده تعمیرکار

  51. فاطمه گفت:

    سلام همه ایرپاد ها اپدیت دارن یا فقط اصلش ؟؟؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. فقط اورجینال و در موارد محدود های کپی. حتی برخی از ایرپادهای اورجینال هم اپدیت خاصی نمیدن چون چیپستشون اجازه‌ی این کار رو نمیده در واقع ظرفیت و توانایی آپدیت رو نداره

  52. متین گفت:

    سلام ایرپاد 3 درجه2 خریدم همش قطع وصل میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اون قطع کن خودکارش فعاله

  53. فرشاد گفت:

    سلام وقت بخیر میشه اسم برنامه ای که باید نصب کنیم تا پلی اتوماتیکشو ببندیم بگید ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. توی گوگل پلی عبارت airpods رو بزنید چندتا برنامه میاد باید یکی رو نصب کنید که با گوشیتون سازگار باشه. چندتا نصب کنید که سازگارترین رو پیدا کنید.

  54. فرشاد گفت:

    سلام خسته نباشید وقت بخیر ببخشید من ایرپاد پرو دارم دیروز خریدم اما از دیروز تا الان هر موزیکی گوش میدم قطع و وصل میشه اما مشکل سطح باتری نیست الان هم که ۱۰۰ درصد شارژ داره بازم قطع و وصل میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. قطع کن خودکار هست. لغوش بزن

  55. محمد محمدی گفت:

    بسیار کاربردی بود ممنون. من ایرپاد i12 دارم. مشکلش اینه که اولش خوبه ولی بعد از مدتی مدام قطع و وصل میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      این مدل ایرپاد چون مدل ایرپاد فیک هست و غالبا از کیفیت پایینی برخوردارن نمیشه گفت که خرابه. کیفیتش همینه و اگه بخوایی تعمیرش کنی و باتریشو عوض کنی بعید میدونم بصرفه برات.

  56. محمد گفت:

    سلام برای من ایرپاد پرو های کپی هست و هعی و قط و وصل میشه اون برنامه ک گفتید نصب کنیم پلی اتوماتیک خاموش کنیم اسمش چیه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      چندتا هست . توی گوگل پلی بزن airpods چندتا نصب کن که یکیش به گوشیت بخوره

  57. Zahra.t گفت:

    زش کردن از ایرپادم استفاده میکنم که با لمس مو یا پوستم مدام قطع میشه چیکار کنم واسش؟

    1. hosein kalhor گفت:

      اگه مدل ایرپادت ایرپاد پرو هست باید برنامه نصب کنید که پلی اتوماتیکشو ببندی

  58. Zx گفت:

    ایرپاد تازه خریدم اما وسط اهنگ گوش دادن یا فیلم هی قط و وصل میشه مدام چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      مدل ایرپادت چیه؟ احتمالا باتری ایرپادت ضعیف باشه

  59. الهام گفت:

    کدک عوض نمیشه من تغیرش میدم اما به محض بیرون اومدن از تنظیمات دوباره همون قبلی برمیگرده

    1. hosein kalhor گفت:

      مدل گوشیت چیه ؟ شاید ایرپادت از اون کدک پشتیبانی نمیکنه

  60. Hani گفت:

    خیلی عالی بود ممنون مشکلم حل شد 😍❤️

    1. hosein kalhor گفت:

      خواهش میکنم. الحمدلله

  61. یحیی گفت:

    کاربردی بود ممنون. قطع و وصل شدن ایرپاد در اندروید رو میشه بیشتر توضیح بدید؟ یه خورده برام گنگه.

    1. hosein kalhor گفت:

      حتما توضیحات اضافه خواهد شد که کاملتر باشه

  62. محسن گفت:

    سپاس از پاسخگویی تون
    نحوه آپدیت رو بفرمایید ممنون میشم
    و اینکه اگر غرب تهران تعمیر کاری باشه که کمکم کنه عالی میشه
    چون یکی دیگه دارم که میکروفونش ضعیفه باید تعمیر بشه

    1. hosein kalhor گفت:

      برای آپدیت به گوشی آیفون وصلش کن و بذارش داخل کیس ولی در کیس باز باشه . گوشی هم به اینترنت وصل باشه . دکمه‌ی پشت ایرپاد رو بگیر و اجازه بده ریست بشه و دوباره وصل شه .خودش اتوماتیک آپدیت میشه.
      اگه جواب نگرفتی به شماره 09164600040 توی واتس آپ پیام بده هم برای تعمیرات و هم برای راهنمایی بیشتر.

  63. محسن گفت:

    سلام روز بخیر ممنون از مطلب کامل تون عالی بود
    من ایرپاد اصلی اپل دارم و گوشی m33 گوش چپ در حین مکالمه پس از چند دقیقه قطع میشه و در حین موزیک هم پس از 10 دقیقه اما گوش راست اوکیه
    حتی با گوشی آیفون هم چک کردم گوش چپ همین مورد و داشت
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام محسن جان. خواهش میکنم.
      ایرپادتو آپدیت کن اگه مشکلش حل نشد بده تا باتریشو برات عوض کنن. اگه آشنا نداری باز هم بگو تا بهت تعمیرکار حرفه ای معرفی کنم که مشکلتو حل کنه.

  64. محمدی گفت:

    ممنون . مشکل من به تغییر کدک حل شد . ممنون از راه‌کارهایی که دادید.

    1. hosein kalhor گفت:

      خواهش میکنم . پیروز و موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *