بلاگ

خرید ایرپاد فیک ، 8 علتی که باید بهش فکر کنید

خرید ایرپاد فیک - مای ایرپادز

شاید از خودت بپرسی اصلا چرا باید به خرید ایرپاد فیک اصلا فکر کنم؟ علت انتشار این پست و نوشته اینه که بتونیم یک راهنمای همه جانبه برای خرید ایرپاد تهیه کنیم که مخاطب عزیز سردرگم انتخاب نباشه و علت انتخابهای خودشو بدونه حتما و به این سوال بتونه پاسخ بده که ایا ایرپاد فیک خوب است ؟ دلایلی عنوان شده که هر فردی میتونه بخاطر این دلایل بره و ایرپاد غیر اورجینال بخره و غیر از این دلایل که در این پست عنوان میشه به علتهایی دیگه که شمارو مجاب میکنه حتما ایرپاد فیک بخرید رو زیر همین پست برای ما کامنت بذارید لطفا.

قبل از هر چیزی پیشنهاد میکنم اونایی که حوصلا ندارن و وقت ندارن تا آخر بخونن لطفا فقط تیترهارو بخونن که با کلیت کار آشنا بشن.

1- تجربه‌ی اولین ایرپاد

تجربه اولین خرید از هر کالای جدید خصوصا کالای دیجیتال همراه با استرس هست، استرسی که در ناخودآگاه هر فرد ممکنه باشه. اگه تا حالا ایرپاد نداشتی باید برای خرید اولت و تجربه‌ی اولت ایرپاد فیک و غیر اصل بخری که کلا زیاد هزینه نکرده باشی و از طرفی اگه با کار ایرپاد و نوعش کنار اومدی همون مدل رو میری اورجینال یا های کپی میخری و برای مدت طولانی تری استفاده میکنی.

فرض کن شما یک ایرپاد گرون میخری که برای شغل و کسب و کارت ازش استفاده کنی، حالا اگه به هرعلتی تغییر شغل دادی یا اصلا اون ایرپاد و هندزفری بلوتوث گرون مناسب شغلت نبود چی ؟ یا واقعا فکر میکردی به کارت میاد ولی دیدی نه وجودش همچین لازمم نبوده تو محیط کار چی؟ اون موقع شما میمونی و هدفونی که اصلا تو محیط کار به کارت نمیاد و شایدم تو منزل مثل من دوتا وروجک داشتی که نمیذارن اصلا استفاده کنی 😉. اینجاست که تو باید برای تجربه‌ی اول به خرید ایرپاد فیک فکر کنی و بری از بین ایرپاد کپی و غیر اصل یکیشو انتخاب کنی.

خرید ایرپاد فیک

2 – کادو دادن ایرپاد غیر اصل

اگه مراسم تولدی یا سالگردی چیزی در پیش دارید و نمیدونید چی بخرید و از طرفی هم نمیخوایید زیاد خرج کنید حتما برید ایرپاد فیک بخرید. یکی از مناسبترین و بهترین هدیه‌هایی که میشه خرید همین ایرپاد فیک هست. شما بودجه‌ای که میخوایی برای کادو کنار بذاری رو درنظر بگیر و کادوهایی که میتونی با اون پول تهیه کنی رو هم در نظر بگیر، متوجه میشی که شاید 2الی 3 تا انتخاب خوب بیشتر نداری و از طرفی قطعا متجه خواهی شد که دادن یک ایرپاد بعنوان کادو خیلی حس بهتر و ارزش بیشتری دارد.

خودتو بذاری جای اونی که میخواد هدیه بگیره، اگه یک تیشرت با جنس ضعیف یا متوسط بگیری خوشحال تر میشی یا اگه یه دونه ایرپاد هدیه بگیری؟؟؟ که توی موارد متعدد حتی اون تیشرت با جنس پلاستیکی یا اون لباس اون حس ارزشمند بودن و اون حس کادو رو نمیتونه به اندازه‌ی یک ایرپاد منتقل کنه و هدفت از کادو خوشحال کردن طرفه و چه بهتر که بیشتر خوشحال شه اون رفیق یا هرکسی که میخوایی براش کادو بخری..

3 – خرید ایرپاد فیک در مسافرت

رفتی مسافرت و میخوایی یه دونه موسیقی ملایم گوش بدی یا هر موزیکی دیگه اما یهو متوجه میشی که ایرپادتو جا گذاشتی، اون حس تاسف رو کنار بذارید و سفر رو برای خودتون سخت نکنید بلند شید برید تا سر کوچه و یه دونه ایرپاد غیر اصل بخرید که مبلغ زیادی هم نمیشه و برای مدت کوتاهی ایرپاد فیک بگیرید تا دوباره برمیگردید به خونه و از اون اصل کاریه استفاده میکنید. اینجوری نه هزینه‌ی زیادی کردید و نه اینکه بدون ایرپاد موندید، و از سفرتون لذت بینهایت رو ببرید.

ایرپاد غیر اصل مای ایرپادز

4 – تجربه حذف هندزفری با سیم

تغییر سیستم و عادات شاید مشکل باشه و یه خورده دردسر ساز چرا که همیشه تکنولوژی جدید نمیتونه برای همه احساس راحتی و آرامش خاص خودشو بیاره. اگه از اون دست افرادی هستید که روزانه ساعتها از هندزفری باسیم استفاده میکنید و به نوعی با تمام مشکلات هندزفری با سیم کنار اومدید شاید براتون یه خورده مشکل باشه که بخوایید تغییر رویه داده و اقدام به خرید ایرپاد فیک بکنید، اما توصیه میکنم که یه دونه فیک بخرید و راحتی استفاده از ایرپاد رو بچشید و اگه اون حس و لذت مورد انتظار رو درک کردید دیگه به سمت هندزفری باسیم احتمالا نخواهید رفت.

مشکلاتی که یک هندفزی باسیم داره هرچند بسیار با کیفیت میتونه به راحتی با یک ایرپاد غیر اصل جایگزین بشه حتی با کیفیتی پایینتر و صدای ضعیفتر و این فقط بعلت وجود مزایای بسیار هندفزری بلوتوثی هست و بس.

5 – ارزش خرید بالای ایرپاد غیر اصل

با تمام ایرادات و اشکالاتی که میشه به یک هدفون بلوتوثی یا ایرپاد فیک گرفت اما در مقابل مبلغی که میپردازید واقعا ارزش خرید بالای داره و گاها همین ایرپاد فیک تا ماه‌ها میتونه بصورت عالی بهتون کار بده البته این موضوع کاملا میشه گفته که شانسی هست. برخی اوقات ایرپاد درحد3 تا 4 ماه کار میده برخی اوقات هم هست مدت بیشتری کار میده بسته به نوع و انضباط مصرف کننده این تایم میتونه کم و زیاد بشه .

مبلغ و هزینه‌ای که برای ایرپاد فیک میذارید واقعا میشه گفت خیلی ناچیزه اما در مقابلش یه دونه ایرپاد دارید که تمام مزیتهای استفاده از ایرپاد اورجینال و های کپی رو داره و ازش میتونید استفاده‌ی خیلی خوبی به همراه تجربه‌ی خوبی داشته باشید. ازش خرید کالا گاهی اوقات هم میشه گفت یک تعریف شخصی هم برای هر فردا داره و هر فرد تعریف خودشو از ارزش خرید برای خودش داره و این بستگی به مرف کننده هم داره.

6 – راضی کردن فرزند

احتمالا اگه فرزند داشته باشی بارها شده که دلبندت بهانه هدفون یا ایرپاد و از این قبیل اقلام رو گرفته باشه و از طرفی میدونی که هنوز نمیتونه به خوبی مراقب وسیله و تجهیزاتش باشه پس اینجا برای اینکه دل بچه‌اتو نشکنی یه دونه ایرپاد کپی و یا ایرپاد فیک براش میخری. وقتی که براش ایرپاد غیر اصل میخری خصوصا اگه بار اولش هست، چندتا نتیجه داره یکی اینکه خوشقولی کردی دوم اینکه فرهنگ استفاده از ایرپاد رو به بچه نشون میدی و توی موارد بعدی کیفیت بالاتری براش میخری.

7 – تنوع رنگی بالا ایرپاد غیر اصل

اونقدری که تنوع رنگی در ایرپاد غیر اورجینال هست در ایرپاد فیک نیست. اگه براتون رنگ هدفون بلوتوثی مهمه و رنگ خاص و ویژه‌ای مد نظرتونه بهتون میگم زیاد توی ایرپاد اورجینال دنبالش نباشید بیشتر در مدلهای غیر اورجینال بدنبال تنوع رنگی باشد.

تنوع رنگی بسیار بالا در مدلهای کپی و غیر اصل بسیار بالاست و تقریبا میشه گفت هر رنگ دلخواهی که مد نظرته رو میتونی یه دونه ایرپاد فیک بخری، در حالی که در بحث اورجینال اینقدرا دستت باز نیست.

خرید ایرپاد فیک ، 8 علتی که باید بهش فکر کنید

8 – تنوع مدلی بالا

معمولا ایرپاد غیر اورجینال رو از روی اورجینال میزنن اما این مدل کالا و هدفون بلوتوثی دنیایی عجیبیه و میشه تنوع مدلی رو توی جنس غیر اورجینالش بیشتر پیدا کنید. مثلا از ایرپاد 2 اورجینال و ایرپاد پرو اورجینال شما یک نمونه بیشتر ندارید اما از این دوتا مدل شاید بتونید خیلی راحت صدتا مدل کپی و های کپی پیدا کنید و از برندها مختلف و با نامهای مختلف اما ظاهر و قیافه دقیقا همان.

ایا ایرپاد فیک خوب است ؟

ایا ایرپاد فیک خوب است ؟ در یک کلام خیر اصلا توصیه نمیشه . اما اگر دلایلی که در بالا رو ذکر کردم علت خرید ایرپاد فیک هست رو شما هم دارید پس یه سر تو بازار بزنید و یکی را انتخاب کنید. مدلهای i12 , i11 , i18 , inpods 12 و خیلی مدل دیگه از نمونه ایرپادهای فیک هستن که در این جمع inpods کیفیتی بالاتر از بقیه داره و در بالاتر از اینا مدلهای فیک با شکل ایرپاد 2 و با نامهای پرو 4 و پرو 5 و … هست که این مدلها کیفیتشون از inpods بالاتره

سخن پایانی

مای ایرپادز هدفی که برای خودش تعریف کرده قطعا بخشیش به سود مخاطب و رضایت مخاطب برمیگرده و اگه میبینید که همچین مقاله‌ای منتشر شده و مزیتهای خرید ایرپاد فیک و دلایلشو گفتم هدفی جز روشنسازی و شفافسازی انتخاب برای مخاطب خودش نداره. میتونید با سر زدن به قسمت فروشگاهمون این مطلب رو متوجه شید که ما ایرپاد فیک داخل فروشگاه موجود نداریم و سیاست کاری ما اینه که رضایت مشتری در قیمت مناسب و کالای خوب و همچنین استفاده‌ی بلند مدت از ایرپاد هست و نه فقط قیمت پایین و صرفا فروختن کالا.

تو دوست عزیز هم اگه یکی از موارد بالا درموردت صدق میکنه ایرپاد فیک بخر و اگه نه پیشنهاد ما اینه که حتما ایرپاد های کپی بخری چرا که بصرفه ترین ایرپاد، ایرپاد های کپی هست. و این مطلب رو هم بدون که این مدل ایرپاد حاشیه سود پایینی داره و بعلتهای ضعفی که داره ما روی این مدلها تمرکز نداریم.

منبع:مای ایرپادز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *