بلاگ

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

بهترین هندزفری بلوتوثی تا 600 هزار تومان

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان کدام است ؟ این بازه‌ی قیمتی شاید یک بازه‌ی طلایی باشه چرا که معمولا و با توجه به تجربه‌ی خودم برای افراد مختلف هزینه تا این مبلغ میتونه ok باشه و از لحاظ اقتصادی هم فشار خاصی به مشتری وارد نشه. توی این رنج قیمت ایرپاد و هدفون بلوتوثیهای میان رده و خوبی هم پیدا میشه که ارزش خرید بالایی هم دارند. بریم برای بررسی لیست.

1 – ایرپاد 3 های کپی – بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان

سر لیست بهترین پیشنهاد برای ایرپاد و بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان بدون شک ایرپاد 3 های کپی هست البته ایرپاد 3 دو کیفیت مختلف داره که یکی از 600 بالا میزنه البته از این رنج خیلی بالاتره ولی چون خیلی با کیفیته و عالیه بد نیست اونم ببینید و یکی هم از 600 پایین‌تره اما کیفیت عالی و خوبی داره و قشنگ نیازهای روزانه مثل موزیک مداوم برای چند ساعت و مکالمه‌ی در حد مطلوب و متوسطب بهتون میده. البته اینم بگم که این قیمت ماست که نزدیک 600 اینو میزنیم وگرنه این کیفیت تو بازار از این قیمتها خیلی بالاتره.

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

ویژگیهای خوبی که باعث شده این ایرپاد و هدفون بلوتوثی در صدر لیست باشه طراحی عالی و همچنین کیفیت صدای بینظیرشه که یک تجربه‌ی خیلی عالی و بینظیر از موزیک و موسیقی پخش شده رو بهتون میده.

بجز صدای عالی شما روی مقدار ساعت پخش موزیک این ایرپاد هم میتونید حساب ویژه‌ای داشته باشید چونکه 4 ساعت و حتی بیشتر براتون پخش موزیک مداوم رو داره و از طرفی با کیس این ساعت پخش از 20 ساعت هم فراتر میره.

مزایای ایرپاد 3 های کپیمعایب ایرپاد 3 های کپی
طراحی عالیظرافت بدنه
قطع کن خودکارعدم پشتیبانی از شارژ وایرلس
بدون نویز در سطح صدای 90 نویز کم در سطح صدای 95 به بالا
سبک و سازگار با گوشبیس پایین‌تر نسبت به ایرپاد پرو
مناسب برای گیم و مکالمه و موزیک

2 – ایرپاد پرو anc

بدون شک پرفروشترین ایرپاد بازار همین مدل ایرپاد پرو هست که به وفور در بازار موجوده و قیمت درب مغازه چیزی حدود 1 تومن و حتی بیشتر اما به واسطه اینکه مای ایرپادز دسترسیش بیشتر هست و خرید به مراتب بهتری نسبت به رقبا داره از لحاظ قیمتی میتونه قیمت خیلی مناسبتری این مدل رو بزنه که مشتریان بتونن راحت خرید کنن. البته فراموش نشه که این مدل کیفیتهای مختلفی تو بازار داره که سایت خودمون هم چند مدل از اون رو داره اما اینی که قیمتی زیر 600 هزار داره دقیقا همون کیفیتی هست که شما از مغازه حوالی 1 میگیرید. کیفیت بالاتر اون هم توی سایت موجوده میتونید مشخصاتش رو ببینید.

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

4 ساعت و نیم پخش مداوم موزیک و چیزی حدود 20 ساعت پخش با کیس شارژ یکی از جذابترین گزینه هارو پیش روی شما گذاشته از طرفی قابلیت نویزکنسلینگ که برای این رنج قیمت یک آپشن بینظیره و میتونه همین گزینه خیلی خاص و ویژه کنه صدا رو براتون به طوری که فقط به موزیک دلخواه گوش بدید.

حجم صدای خروجی خوب و بالا این ایرپاد رو برای موزیک عالی کرده و از طرفی نویز پایین در سطح صدای 90 درصد به بالا و بدون نویز بودن در سطح صدای پایینتر از 90 مشتری پسند کرده این مورد رو و تونسته جایگاه ویژه‌ای در بین بهترین هندزفری بلوتوثی تا 600 هزار تومان برای خودش دستو پا کنه.

مزایای ایرپاد پرو فول کپیمعایب ایرپاد پرو فول کپی
طراحی عالیظرافت بدنه
قطع کن خودکارعملکرد بد قطع کن خودکار
بدون نویز در سطح صدای 90 نویز کم در سطح صدای 95 به بالا
سبک و سازگار با گوشبیس پایین نسبت به کیفیت بالاتر خودش
مناسب برای گیم و مکالمه و موزیک

3 – ایرپاد گیمینگ m28

قطعا خیلیاتون وقتی زیبایی و زراحی این ایرپاد بینظیر رو میبینید انتخابش میکنید. البته زیبایی تنها دلیل خرید برای این ایرپاد و هدفون بلوتوثی نمیتونه باشه چرا که قابلیتهای عالی داره و میتونه یکی از با ارزشترینهای برای خرید توی این بازه قیمتی باشه.

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

قابلیت پخش موزیک از 100 تا 200 بصورت اسمی و تا 60 ساعت بصورت واقعی و همچنین بیس بالای پخش این ایرپاد رو بینظیر کرده. صفحه نمایش درصد باتری کیس و خود ایرپادها هم قابلیتیه که میتونه یه برتری نسبی به این مدل نسبت به رقبا بده.

تزئین کیس با ال ای دی های بسیار زیبا یک طراحی و یک زیبایی خیلی جذابی رو بهتون ارائه میده که میتونید زیباترین طرح رو توی این ایرپاد ببینید. قابلیت واتر پروفی هم که دیگه میشه آپشن بینظیرش خصوصا برای اونایی که ورزشکار هستن و وقتی که میخوان ورزش کنن با خیال راحت از این ایرپاد استفاده کنن بدون اینکه نگران افتادنش باشن یا اینکه نگران خراب شدنش بخاطر عرقی که روی ایرپاد ریخته میشه.

اما آنچه که باعث شده این ترووایرلس توی این لیست بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان باشه مجموعه‌ای از قابلیتهاس که هر کدوم از این قابلیتها میتونه یک هدفون رو خاص کنه. میکروفون قوی همراه پخش صدای HD همراه پشتیبانی از انواع تایپ صداهای مختلف.

4- ایرپاد qcy t13 رقابتی و با کیفیت

رده‌ی سوم در لیست بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان به یکی از خانواده qcy میرسه که تونستن توی مدت خیلی کوتاهی بخش مهمی از بازار رو به خودشون اختصاص بدن. این مدل ایرپاد و هندزفری بلوتوثی محبوبیت بسیار بالایی داره و اونم بخاطر کیفیت و بیس صدای بسیار قدرتمندی که داره. برخورداری از دو میکروفون در یک ترو وایرلس میان رده واقعا بینطیره یکی برای مکالمه و یکی برای حذف نویز محیطی.

ایرپاد qcy t13 - مای ایرپادز

6تا 7 ساعت موزیک مداوم این ایرپاد رو توی رده‌های بالا نگه میداره. علاوه بر این با استفاده از کیس شارژ چیزی حدود 20 ساعت شارژ میتونید استفاده کنید و یک تجربه‌ی کاربری خوبی با این مدل داشته باشید.

حالت استند بای چیزی حدود 80 ساعت توانایی فعال موندن رو داره که برای یک ایرپاد میان رده معقول به نظر میاد. اما ویژگی که باعث شده این ایرپاد در لیست بهترینهای ایرپاد زیر 600 هزار تومان باشه قابلیت نویز کنسلینگ اون هست که 4 تا میکروفون وطیفه‌ی دریافت نویزها و صداهای اطراف هستن و حذف اونها.

5 – ایرپاد mx-tw13 ، ایرپاد گیمینگ موکسوم

یکی دیگه از گزینه های مهم و توی این حوالی قیمت که میشه روش حساب باز کرد و میشه معرفیش کرد خدمتتون، ایرپاد و یا همون هدفون بلوتوثی موکسوم هست که خدمتتون معرفی کنم. مدلی که دارای زیبایی عالی و کیفیت خوبی در حد قیمت خودش داره. اما موردی که باعث شده در این لیست بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان قرار بگیره صدای عالی و سرعت عملکرد مناسب اونه که همین دو ویژگی میتونه بهترین تجربه و لذت رو از موزیک و گیم بهتون بده چرا که هر ایرپادی اینقدر عملکرد عالی و سرعت در اجرای فرامین رو نداره.

بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

مقدار پخش مداوم برای این مدل 3 ساعت و شایدم مقداری بیشتر عنوان شده که میتونست بهترم باشه. این مقدار ساعت پخش با استفاده از کیس شارژ تا 16 ساعت هم قابل افزایش هست. البته این مورد بنظرم یه خورده کم باشه ولی اگه با این کیفیت ، ظرفیت باتری بیشتری داشت که میتونست ساعات بیشتری رو برای پخش پشتیبانی کنه باید حوالی یه تومن این مدل رو تهیه میکردیم.

مزایای ایرپاد mx-tw13معایب ایرپاد mx-tw13
کیفیت صدای عالیساعت پخش پایین
سرعت عملکرد دستوراتمتریال متوسط
طراحی عالیبیس صدا پایین
مقاوم در برابر رطوبت و عرق

2 فکر در مورد “ بهترین هندزفری بلوتوث تا 600 هزار تومان (شهریور1402 )

  1. علی رضایی گفت:

    راهنمای عالی و کاربردی بود بسیار سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *