بلاگ

بهترین ایرپادها از هر برند

بهترین ایرپادها از هر برند مای ایرپادز

بهترین ایرپادها از هر برند مقدمه

بهترین ایرپادها از هر برند و بررسی کامل آن . ایرپادها علی رغم داشتن کارکرد یکسانی که دارند، از نظر نوع برند، شکل و اندازه،مزایا، معایب و قیمت با یکدیگر فرق می کنند که خرید ایرپاد را برای مشتریان و کاربران با توجه به تفاوت هایی که دارند کمی سخت کرده است از طرفی شرکت های سازنده ایرپاد ها در تلاش هستند تا روزبه روز به قابلیت ها و توانایی های آن ها اضافه کنند تا بتوانند رضایت مشتریان را جلب کنند و برند شرکت خود را در مقام اول ثبت کنند.

ما در این مقاله سعی داریم که بهترین ایرپادها را به شما معرفی کنیم تا موقع خرید با آگاهی بیشتر خریدی هوشمندانه داشته باشید.

بهترین ایرپاد برند اپل  

با جرأت می توان گفت که ایر پاد های برند اپل با توجه به مزیت ها و قابلیت هایی که دارند یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین ایرپادها در بین مردم هستند و همیشه مشتریان خاص خود را دارند. در اینجا به یکی از بهترین ایرپاد اپل اشاره می کنیم: ( میتوانید انواع ایرپاد اپل رو مطالعه فرمایید )

بهترین ایرپاد اپل مدل Airpods pro

شرکت اپل در ماه اکتبر  سال 2019 اقدام به تولید این نوع ایرپاد کرد که نسخه ای بالاتر و پیشرفته تر از سایر ایرپاد های موجود در بازار است که ویژگی های شگفت انگیزی و منحصر به فردی دارد:

مهمترین ویژگیهای ایرپاد پرو اپل

ایرپاد پرو مای ایرپادز

ایر پاد پرو به دلیل استفاده از سری های آکوستیک، کیفیت و شفافیت صدا را تا حد زیادی بالا می برد و صداهایی که فرکانس پایینی دارند را با وضوح بهتری پخش می کند.  

تکنولوژی نویز کنسلینگ یا حذف کردن صدای اطراف که بیشتر اوقات باعث مزاحمت برای کاربران می شود  یکی دیگر از مزیت های این نوع ایرپاد است که با حذف صدای های مزاحم اطراف، مکالمه و گوش دادن به موسیقی را برای افراد لذت بخش می کند و یکی از دلایل محبوبیت این نوع ایرپاد داشتن همین ویژگی است.

یکی از قابلیت های شگفت انگیز ایرپاد پرو داشتن سنسور و حسگر  فشاری آن است که به راحتی با فشار دادن این حسگر میتوان موزیک را پخش یا متوقف کرد و تماس تلفنی را برقرار کرد. اگر خواستار گوش دادن به موسیقی بعدی باشید کافی است که به این حسگر فشار، دوضربه وارد کنید تا موزیک بعدی پخش شود. همچنین با سه بار فشار دادن حسگر، موسیقی قبلی برای شماپخش خواهد شد.

تکنولوژی تهویه موجود در این ایرپاد سبب ایجاد تعادل و توازن فشار می شود.که از بروز هرگونه ناراحتی و آزار برای گوش جلوگیری می کند و همین امر،  رضایت خاطر مشتریان را به دنبال دارد

این ایرپاد توانایی و قدرت خود را همانند سایر تولیدات شرکت اپل با تراشه H . 1 به همه‌گان اثبات کرده است.

ایرپاد پرو به دلیل داشتن سری های سیلیکونی کاملا با شکل مخروطی گوش، خود را منطبق می کنند و به راحتی در گوش قرار می گیرند و همین امر موجب می شود که افراد از استفاده های طولانی مدت از این نوع ایرپاد احساس خستگی نکنند.

pro  معایب ایرپاد مدل

  1. دکمه تنظیم و کنترل حجم صدا در این نوع از ایرپاد وجود ندارد .
  2. با توجه به قابلیت های خوبی که دارد اما به دلیل گران بودن، خیلی از افراد تمایلی به خرید این نوع از ایرپاد ندارند.
  3. این ایرپاد فقط در رنگ سفید تولید و عرضه می شود که همین موضوع باعث می شود برخی از افراد که رنگ بندی محصولات برایشان مهم است از خرید آن امتناع کنند.

بهترین ایرپاد از برند SAMSUNG

دومین شرکت مورد بررسی از موضوع بهترین ایرپاد از هر برند سامسونگ میباشد. سامسونگ از سال 2020 اقدام به تولید و عرضه ایرپادها کرد و با ویژگی های شگفت انگیزی که در تولیدات خود داشت توانست همپای رقیبان خود در بازار، محصولات خود را به مرحله فروش برساند. پیشتر در مقاله انواع ایرپاد سامسونگ اقدام به معرفی بهترین ایرپادهای سامسونگ کرده بودیم که اگه مایل هستید میتونید این مقاله جذاب رو هم مطالعه کنید.

GALAXY BUDS PRO-1

یکی از بهترین و کارامدترین ایرپادهای سامسونگ است که با ویژگی های شگفت انگیزی که دارد با دیگر رقیبان خود در بازار رقابت می کند و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کرده است و ما در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

بهترین ایرپادها از هر برند مای ایرپادز

  از مزایای ایرپادbuds pro این است که این محصول دارای گواهیIPX7 و به این معناست که در برابر آب و رطوبت کاملا مقاوم است

مقاومت در برابر آب و رطوبت به کاربران مخصوصا ورزشکاران که در حین انجام حرکات ورزشی عرق می کنند  این اطمینان را می دهد که با خیال راحت از این ایرپاد استفاده کنند

دارای قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف صدای اطراف است. این قابلیت برای گوش دادن به موسیقی بسیار مناسب و پرکاربرد است اما از آن مهمتر این است که کاربران در حین مکالمه می خواهند که صدای طرف مقابل را به خوبی بشنوند و از طرفی صدای خود کاملا به گوش شنونده منتقل شود که قابلیت نویز کنسلینگ این امکان را به راحتی در اختیار کاربران قرار داده است.

این ایرپاد قابلیت VOICE_DETECT را دارد. که کاربران با فعال کردن این گزینه به ایرپاد این امکان را می دهند که صدای موزیک در حال پخش را کم کند تا بتوانند صدای اطراف را بهتر بشنوند.از توانایی های دیگر این ایرپاد این است که کیفیت مکالمه را بسیار بالا می برد و افراد به راحتی و با وضوح زیاد صحبت می کنند. GALAXY BUDS PRO در رنگ های مختلفی عرضه می شود که می تواند نظر مشتریانی با سلایق مختلف را به خود جلب کند

معایب ایرپاد galaxy buds pro

سنسور های لمسی موجود در این ایرپاد بسیار حساس هستند و با کوچکترین ضربه ناخواسته واکنش نشان می دهند که این امر برای کاربرانی که از این ایرپاد استفاده می کنند اصلا خوشایند نیست و همچنین طول عمر باتری این ایرپاد کم است و نیاز به شارژ مجدد دارد.

-ایرپاد samsung galaxy buds plus2

درایورهای این نوع از ایرپاد ها با کمک AKG توانست کیفیت صدا را زیاد کند ، قدرت و باتری این ایرپاد طوری است که می توان 6 ساعت پیوسته و بدون وقفه با خیال راحت از آن استفاده کرد.قابلیت بینظیر بادز پلاس2 اینست که از فاصله‌ی حدودا ۳۶ متری بلوتوث می تواند پشتیبانی کند.

این نوع از ایرپاد از نظر شارژ و طول عمر باتری در جایگاه بالایی قرار دارد و نسبت به محصولات مشابه در بازار بهتر عمل می کند به طوریکه اگر یکبار آنرا شارژ کنید می توانید تا 11 ساعت به صورت پیوسته و بدون وقفه از ان استفاده کنید و نگران تمام شدن باتری آن نباشید.

سایز متوسط ایرپاد گلکسی بادز پلاس به گونه ای است که کاربران حین استفاده از آن احساس خوبی داشته باشند و این ایرپاد به راحتی در گوش قرار می گیرد و همه افراد مخصوصا ورزشکاران می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و نگران افتادن ناگهانی ایرپاد نباشند.

 ایرپاد و قاب آن از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است طوریکه چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می کند.سامسونگ برای طراحی این ایرپاد از رنگ های خاصی مثل قرمز،آبی و سفید و مشکی استفاده کرد و این تنوع رنگ ها خرید را برای مشتریان سامسونگ بسیار جذاب کرده است. اما با وجود این تنوع رنگ باید توجه داشت که رنگ های سفید و مشکی مشتریان بیشتری دارند.

قیمت این ایرپاد نسبت ایرپادهایی که ساخت کمپانی های دیگر هستند پایین تر است که با توجه به قابلیت هایی که دارد می تواند مورد خوبی برای خرید باشد.

معایب گلکسی بادز پلاس2

ایرپاد بادز پلاس از قابلیت عایق بودن در برابر آب و رطوبت برخوردار نیست و اگر در تماس با رطوبت باشد مطمئنا با مشکل مواجه خواهد شد.

ایرپاد Jabra elite active

این ایر پاد از هر جهت با ایر پاد های ساخت کمپانی اپل رقابت می کند و گامی جلوتر از ایرپادهای کمپانی اپل برداشته است،به طوریکه کیفیت صدای جبرا از کیفیت ایرپاد های اپل بسیار بهتر است . کیفیت صدای جبرا ایلایت بسیار زنده و متعادل و طبیعی است. طول عمر باتری این ایرپاد زیاد است و اگر قاب یا کیس آن را به همراه داشته باشید می توانید به صورت پیوسته ۲۸ ساعت از آن استفاده کنید بدون آنکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید اما در صورت نبودن قاب آن فقط تا ۷ ساعت و نیم می توانید از آن استفاده کنید. تقریبا از فاصله ی 10 متری پشتیبانی بلوتوث صورت می گیرد.

بهترین ایرپادها

معایب ایرپاد Jabra elite active

قابلیت نویز کنسلینگ یا حذف صدا خیلی خوب عمل نمی کند و این امر موجب می شود کمی از محصولات دیگر رقیبان عقب بماند و کابران این نوع ایرپاد حین مکالمه با مشکلات صوتی مواجه باشند.

Air 2 SEایرپاد شیائومی مدل

یکی از بهترین ها و پرکاربردترین ایر پاد های ساخت شیائومی است

که توانسته است شهرت زیادی کسب کند که محبوبیت خود را مدیون

قابلیت های خود است.شیائومی سعی کرده است که با حفظ بیشتر قابلیت ها و همچنین قیمت نسبی پایین تر اقدام به تولید ایرپاد کند. زیرا بیشتر افراد دوست دارند که یک محصول با کیفیت را با قیمتی پایین تر دریافت کنند.و این اقدام شرکت شیائومی سبب شده است که مشتریان زیادی به این محصول توجه کنند.

Air 2 SEمزایای ایرپاد

این ایرباد با توجه به طراحی خاصی که دارد موجب قرار گرفتن

مناسب در گوش می شود و همین امر باعث می شود تا افرادی که از

این ایرپاد استفاده های طولانی مدت می کنند در گوش خود احساس

ناراحتی نکنند

این ایر پاد از فناوری پرتو برای کم کردن صدای اطراف استفاده

می کند و همین امر موجب می شود که افراد حین مکالمه از صداهای

اطراف خود کلافه نباشند اما این فناوری به خوبی قابلیت حذف کردن صدا یا نویز کنسلینگ نیست و با آن فاصله دارد

اگر قاب یا کیس این ایرپاد را به همراه داشته باشید می توانید تا ۲۰

ساعت به صورت پیوسته از آن استفاده کنید اما در صورت نبودن

کیس آن فقط تا ۵ ساعت و نیم می توانید از آن استفاده کنید

:معایب

.این ایرباد قابلیت کم کردن صداهای مزاحم اطراف را دارد اما نمی تواند به صورت کامل آن صدا ها را حذف کند  که این مورد با توجه به نظر کاربران خیلی مناسب نیست.

– طول عمر باتری این نوع ایرپاد نیز در مقایسه با بعضی از ایرپاد های ساخت کمپانی اپل یا سامسونگ کمتر است.

XIAOMI AIRDOTS PRO2ایرپاد شیائومی مدل

این نوع از ایرپاد از بهترین ایرپادهای شیائومی محسوب می شود

این ایرپاد باتوجه به ارزش و قابلیت هایی که دارد نظر مردم را به خود جلب کرده است و ارزش خرید دارد. استفاده از آن بسیار راحت است و این قابلیت برای کاربرانی که وقت کمی دارند و شاغل هستند بسیار مناسب است

طراحی این ایرپاد تقریبا شبیه به ایرپادهای کمپانی اپل است

شارژ این ایرپاد فقط به مدت یک ساعت می تواند این امکان را به کاربران بدهد که به صورت دائمی از آن  استفاده کنند البته ناگفته نماند که طول عمر باتری این ایرپاد فقط 4 ساعت است که خیلی مناسب نیست

وزن این ایرپاد زیاد نیست و کاربران از اینکه به مدت زیاد از آن استفاده کنند احساس خستگی نمی کنند

حرف آخر

با پیشرفت علم وتکنولوژی، به تبع تلفن های همراه و وسایل جانبی آنها نیز پیشرفت کرده است و سازندگان آن سعی می کنند با محصولاتی که می سازند امکان راحتی و رفاه را برای کاربران فراهم کنند. همچنین از طرفی مردم همیشه به دنبال بهترین ها هستند زیرا زندگی در عصر فناوری این علاقه در وجود مردم را بیشتر می کند تا از وسایل مدرن تر با قابلیت های بیشتر استفاده کنند.

ایرپادها یا هدفون های تو گوشی هم از این قضیه مستثنی نیستند و برای پاسخگویی به نیازهای کاربران پیشرفت کرده اند و کمپانی های سازنده آن روز به روز بر قابلیت ها و مزیت های آنها اضافه می کنند.

حال اینکه افراد کدام یک از ایرپادها و کدام یک از برند ها را برای خرید انتخاب کنند بستگی به هدفشان از خرید ایرپاد ها دارد به عنوان مثال عایق بودن ایرپاد در برابر رطوبت برای ورزشکاران بسیار اهمیت دارد یا دارا بودن قابلیت نویز کنسلینگ برای کسی که روزانه مکالمات زیادی دارد حائزاهمیت فراوانی است.

  همچنین قیمت ایرپاد ها و قدرت خرید مردم نقش موثری در انتخاب کاربران برای خرید ایرپاد ها دارد ناگفته نماند که علاقه و توجه به یک برند خاص هم می تواند در انتخاب نوع ایرپاد موثر باشد زیرا برخی از کاربران فقط از یک نوع برند خاص خرید می کنند و توجه زیادی به سایر برند ها ندارند.

1 فکر در مورد “ بهترین ایرپادها از هر برند

  1. Israel-lady נערות ליווי گفت:

    I was pretty pleased to discover this great site. I want to to thank you for ones time due to this fantastic read!! I definitely appreciated every part of it and I have you book marked to look at new stuff on your web site.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *