بلاگ, اپل

انواع ایرپاد پرو ،6 مدل کیفیت مختلف موجود دربازار

انواع ایرپاد پرو - مای ایرپادز

انواع ایرپاد پرو از اورجینال گرفته تا های کپی و کپی و فیک : اگه شما هم یه چرخی تو بازار، حالا چه آنلاین و چه بازار فیزیکی زده باشید متوجه این موضوع شدی که حتی قیمت دوتا مغازه کنار هم یکی نیست یا دوتا سایت پیدا نمیکنی که ایرپاد پرو رو یه قیمت بده یا لااقل با اختلاف جزئی بدن. جریان این اختلافات چیه و از کجا میاد؟ این همه انواع ایرپاد پرو های کپی از کجا میاد؟

باید بهتون بگم که بخاطر موفقیت بینظیر ایرپاد پرو اپل شرکتهای کپی هم دست به کار شدن و ازش کپی برداری کردن ( بگذریم که حتی برخی از شرکتهای دیگه هم ازش الگو برداری کردن ) اما باید بهتون بگم که انواع ایرپاد پرو شامل دو نمونه اورجینال و 4 رده کیفیت کپی بصورت کلی وجود داره ( شاید بیست مدل کیفیت کپی در بازارهست ) که در این مقاله بهشون میپردازیم.

این همه ایرپاد اپل قطعا میتونه کاربری که قصد خرید داره رو گمراه و دچار اشتباه کنه که هدف از این مقاله این بود شمای کاربر عزیز مای ایرپادز بتونی خرید ایرپاد مطمئنی داشته باشی و ما بتونیم کمکی در حد توانمون به شما داشته باشیم. پس بریم با انواع ایرپاد پرو اپل آشنا بشیم…

انواع ایرپاد پرو اصل

دو نمونه از ایرپاد پرو اورجینال موجوده که اولیش ایرپاد پرو هست که سال 2019 به بازار ارائه شد و 2021 دوباره با بروزرسانی نرم افزار به بازار راه چیدا کرد و یه مدل دیگه که پیشرفنه و نسل بالاتر همین مدل هست یعنی ایرپاد پرو 2 که سال 2022 اپل از اون رو نمایی کرد.

انواع ایرپاد پرو ،6 مدل کیفیت مختلف موجود دربازار

ایرپاد پرو 2 اصل

جدیدترین و بهترین ایرپاد اپل همین مدل ایرپاد پرو 2 یا ایرپاد پرو نسل دوم هست که قابلیتهای بینظیری داره و از چیپست H2 برخورداره. 6 ساعت پخش مداوم موزیک و 30 ساعت پخش با استفاده از کیس شارژ تونسته در بالا بالاها این ایرپاد رو نگه داره. قابلیتهای نویز کنسلینگ، ترنسپرنسی مود و پشتیبانی از مگ سیف تنها بخش کوچیکی از ویژگیهای این ایرپاد هست.

این مدل میتونه لقب گرونترین ایرپاد بازار رو هم به خودش اختصاص بده تو بخشهایی. قبل از ورود ایرپاد پرو 2 مدلهایی از جی بی ال و یکی دوتا برند دیگه گرونترین ایرپاد بازار بودن ولی با ورد این مدل معادلات قیمتی یه کمی بهم خورده و اپل رو توی صدر گرونها قرار داده.

ایرپاد پرو اصل

بیس و اصل نمونه‌ی اصلی از انواع ایرپاد پرو همین مدل ایرپاد پرو اورجینال هست که بقیه از این الگو گرفته اند یا مدل پیشرفته‌ترش هستند. شاید بشه گفت ایرپادهای اپل همه موفقیتهای خیلی خوبی کسب کردن ولی این یه مدل تا اینجا که بشدت موفق عمل کرده و از لحاظ طراحی تونسته به نوعی همه رو مجاب کنه که ازش الگو برداری کنن.

5 ساعت پخش موزیک و 24 ساعت پخش با استفاده از کیس شارژ در حالت نویزکنسلینگ خاموش یکی از قویترین ایرپادهارو رقم زده از طرفی ویژگیهای منحصر به فردی که شرکت اپل داخل این ایرپاد گذاشته بینظیره، ویژگیهای مثل اسپیشوال آودیو، ترنسپرنسی مود و …

انواع ایرپاد پرو

ایرپاد پرو های کپی نویز کنسلینگ و شارژ وایرلس

شبیه ترین ایرپاد به اورجینال و بالاترین کیفیت ایرپاد پرو های کپی همین مدله چرا که دوتا از مهمترین ویژگیهای ایرپاد پرو اورجینال رو داره یعنی نویز کنسلینگ و شارژ وایرلس. البته تو بازار یه مدل دیگه هم هست که همین کیفیت رو داره ولی فقط شارژ وایرلس نیست و نویز کنسلینگ یا anc فعال رو داره. این مدل قیمت خریدش و قیمتی که از وارد کننده‌های معتبر میگیریم خیلی بیشتر از مدل بعدی هست یعنی چیزی حدود 50 درصد بیشتر قیمت میخوره. که این قیمت بیشتر هم بخاطر شارژ وایرلس و نویزکنسلینگ فعال اون هست.

از لحاظ کیفیت صدا و کیفیت مکالمه میشه بعنوان یک ایرپاد بسیار عالی روی این مدل حساب باز کرد. تقریبا میشه گفت 80 درصد مشتریانمون که این مدل رو تهیه کردن خرید مجدد داشتن و از کیفیتش راضی بودن.

یکی از تفاوتهایی که برخیا برای انواع ایرپاد پرو خصوصا این مدل و مدل بعدی قائل هستند که ایرپاد پرو های کپی ایرلند از کیفیت بالاتری نسبت به ایرپاد پرو چین داره که البته تو مقام تست و مقایسه خصوصا برای افراد عادی این تفاوت قابل لمس نیست.

ایرپاد پرو فول کپی نویز کنسلینگ از انواع ایرپاد پرو های کپی

یکی از مدلهایی که کیفیت خیلی عالی داره و همه جوره میتونه کاربر رو راضی کنه اما نباید بعنوان بهترین کیفیت موجود های کپی به مشتری فروخته شه، چرا که قیمت پایینتری میخوره و از لحاظ نویزکنسلینگی قدرت مورد قبلی رو نداره. ولی از لحاظ کیفیت صدا و پخش موزیک آنچنان تفاوتی باهم ندارن که قابل لمس باشه. این مدل تو بازار فیزیکی تا قیمت 1 و نیم هم مشاهده شده که بفروش میرسه.بعضا برخی از سودجویان از ناآگاهی مشتری سو استفاده میکنن و به 3 برابر قیمت میفروشن این مدل رو. از همه لحاظ تاییده این مدل و میتونید همه جوره روش حساب باز کنید.

انواع ایرپاد پرو ،6 مدل کیفیت مختلف موجود دربازار

ایرپاد پرو کپی بدون نویز کنسلینگ ( ایرپاد خودم😉)

یکی دیگه از انواع ایرپاد پرو اپل مدل بدون نویز کنسلینگش هست که کیفیت پخش موزیک عالی داره و سنسورهای عملکردی مثل قطع کن خودکار و پخش خودکار موزیک رو داره. اگه مثل من از بخش موزیک و کتاب صوتی زیاد استفاده میکنید این مدل رو بگیرید که قیمت مناسبی داره از کیفیت قابل قبولی هم برخوردار هست.

اینجا یه نکته رو لازمه بهتون بگم که بدون نویزکنسلینگ و شبیه این مدل باز هم تو بازار هست ولی به کیفیت این مدلی که ما تو فروشگاه موجود کردیم نمیشه. بخاطر این ادعا این مطلب بهتون بگم که تست کردم و دارم میگم.

این مدل خوبی که داره اینه که اگه با سری سیلیکونیش مشکلی ندارید همینجوری خیلی از صداهای اطراف رو میگیره و نمیذاره صدایی مزاحمتون بشه. در واقع نیازی به نویزکنسلینگ پیدا نمیکنید.

ایرپاد پرو کپی یا همون ایرپاد پرو فیک

ارزونترین مدل ایرپاد پرو از انواع ایرپاد پرو همین مدل فیک و غیر اصل اون هست که از لحاظ طراحی شبیه اورجینال و از لحاظ کیفیت پخش موزیک میشه گفت میتونه راضیتون کنه. البته از یک مدل فیک انتظار معجزه نداشته باشید و انتظار اینکه همه چیزش عالی باشه رو نباید داشت چرا که هرچی پول بدی آش میخوری یه واقعیت غیرقابل انکاره.

ایرپاد پرو فیک میتونه موزیک نسبتا خوبی براتون پخش کنه اما اگه ازش انتظار مکالمه تو سطح بالا رو بخوایی باید بگم که اینجا شرمنده‌اتون میشه😅 . بهترین کارایی این مدل برای هدیه دادن هست چرا که قیمت به نسبت خوبی داره و از طرفی در بین ایرپادهای فیک و کپی میتونه کیفیت بهتری بهتون بده و شمارو راضی تر نگه داره. در ضمن همچنان که اشاره شده پخش موزیک خوبی هم داره.

بهترین ایرپاد پرو های کپی

در اینجا 4 مدل ایرپاد پرو های کپی بهتون معرفی کردم (البته بجز دو مدل اورجینال) که میشه گفت به ترتیب کیفیت و به ترتیب کارایی براتون لیستش کردم. ایرپاد پرو های کپی با شارژ وایرلس و اکتیو نویزکنسلینگ قطعا بهترین ایرپاد پرو های کپی هست. جالب اینجاست که از لحاظ جعبه و بسته بندی هم دقیقا شبیه به یه لول پایینتر خودش هست و یک کاربر عادی که هیچ حتی خیلی از همکاران هم نمیتونن بدرسی و از روی جعبه تفاوتشون رو متوجه بشن مگه اینکه در عمل و در هنگام تست متوجه اختلاف کیفیتشون بشن.

انواع ایرپاد پرو ،6 مدل کیفیت مختلف موجود دربازار

این همه از قابلیتهای ایرپاد پرو های کپی و ایرپاد پرو سوپر کپی گفتیم خوب بهتر نیست که بجای اورجینال همینو بگیریم؟

با تمام این مشحصات و این قابلیتهایی که برای یک مدل های کپی عنوان کردیم باید بهتون بگم که بازهم هیچ چیزی جای اورجینال رو نمیتونه بگیره چرا که کیفیت و شفافیت صدا در ایرپاد اورجینال و همچنین تفکیک صدایی که جنس اورجینال داره قطعا جنس های کپی و کپی نداره اما از لحاظ قیمت اختلاف فاحشی باهم دارن که میتونه نود درصد خرید بهترین ایرپاد پرو های کپی رو توجیه کنه.

ویژگی👇ایرپادپرو های کپیایرپاد پرو فول کپی ایرپاد پرو کپی ایرپاد پرو فیک
نویز کنسلینگ
شارژ وایرلس
بیس بالا
تفکیک صدا
شارژ مداوم5 ساعت5 ساعت5ساعت3 ساعت
قطع کن خودکار
سری اضافه
فست شارژ
امتیاز کیفیت صدا85807867

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *