بلاگ

چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟ 19 راه‌کار تست شده

چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند

چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند با اینکه ایرپاد رو نو خریدم ؟ چرا بعد از مدت کوتاهی یکی از ایرپادهام از کار افتاد ؟ مشکلات رایج ایرپاد و راه‌حل آنها چیست ؟ چرا یکی از ایرپادها صدا ندارد ؟ چرا چراغ ایرپاد روشن نمیشود ؟ حل مشکل صدای ایرپاد ؟ یکی از ایرپادهای سامسونگ کار نمیکنه ؟ این سوالاتیست که خیلی از ما میپرسن و به بررسی ریشه‌ای این عوامل میپردازیم.ممکنه این مشکلات از سخت افزار ایرپاد خصوصا باتری اون باشه و ممکنه مشکل نرم افزاری و یا حتی مشکل این باشه که نمیتونید به گوشی وصلش کنید.

توجه : ایرپاد گیمینگ بشدت مورد توجه کاربرامون قرار گرفته پیشنهاد میکنیم به اونجا هم سری بزنی. همچنین لیست قیمت ایرپاد رو هم میتونی از فروشگاه ببینی و مقایسه کنی با رقبامون. البته کیفیت رو هم در نظر گرفتیم که بهترینهارو داشته باشیم چون مخاطبینمون بهترین هستن.

مشکل کار نکردن یکی از ایرپادها - مای ایرپادز

بررسی علل ریشه‌ای مشکل کار نکردن یکی از ایرپادها

اگر” مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد ” رو دارید که باید برید و مقاله‌ی مربوط به اونو بخونید چرا که اون دلایل خاص خود و راه حلهای خاص خودشون داره ولی اگه با مشکل کار نکردن یه دونه از ایرپادها یا دوتاشون رو به رو هستید پس کنار هم هستیم تا پایان این مقاله.

اگه ایرپادی دارید که هر دو گوش یا یکی از گوشیهاش کار نمیکنه حالا چه ایرپاد اپل باشه چه ایرپاد سامسونگ یا ایرپاد شیائومی یا اینکه گوش چپ یا راست باشه فرقی نمیکنه بر اساس تجربه‌ی زیادی که در این زمینه داریم و کامنتهای زیر همین پست و تماسهایی که با خودم داشتید علل رو میگیم و بعد راه حلها رو یکی یکی براتون عنوان میکنیم که قطعا نتیجه بگیرید.

مشکل باتری

شایعترین مشکل کار نکردن یک گوش ایرپاد یا دوگوش ایرپاد مشکل باتری هست که حتی توی ایرپاد نو هم این مشکل هست البته توی ایرپادهای کپی این مشکل بیشتر پیش میاد حالا ممکنه باتری خواب بمونه یا کلا خراب باشه . در ادامه راه حل هم بهتون میدم.

مشکل کانکت شدن

خیلی وقتا کانکت شدن با گوشی حالا میخواد اندروید باشه یا ای او اس فرقی نداره برای بار اول خصوصا، امکان این هست که باگ داشته باشه و نیاز به یه سری اقدامات هست. ابتدا باید ایرپاد به درستی وصل بشه و بعد به مشکلاتش برسیم .

باید این پروسه ساده‌ی کانکت شدن ایرپاد به گوشی به درستی طی بشه تا یک اتصال خوب و تمیزی تجربه کنید. و اگه کانکت به درستی انجام نشه مشکلاتی به وجود میاد که راه حل اونو در ادامه بهتون گفتم.

مشکل تک گوش مادر بودن

همه‌ی هندزفری بلوتوثیها و ایرپادها دوگوش مادر نیستن و این موضوع میتونه مشکل در پخش صدا در دوگوش یا حتی تک گوش ایجاد کنه. دو گوش مادر بودن یعنی اینکه هر کدوم رو بخوایی استفاده کنی مشکلی نداشته باشه و خیلی راحت به گوشیتون وصل بشه و اگه دوتا گوش مادر نباشه میتونه مشکل کار نکردن یکی از ایرپادها همین باشه. البته این قضیه توی اکثر هدفون بلوتوثیها حل شده هست و هر دو گوش مادر هستند و میتونی بصورت جدا و تک تک استفاده کنی اما باید دقت نظر هم داشته باشی این مورد رو که اگه مشکلی پیش اومد از خودت نپرسی چرا یکی از ایرپادها صدا ندارد.

استفاده نادرست از ایرپاد و نداشتن تجربه

از دید اول و ابتدا ممکنه اتصال گوشی و ایرپاد ساده بنظر بیاد ولی اگه بار اولتون هست ممکنه که ایرپاد رو به گوشی درست وصل نکردی و برا اینه که دنبال حل مشکل صدای ایرپاد میگردی. در ادامه آموزش اتصال ایرپاد به گوشی رو هم براتون گذاشتم. نکات مهمی داره که خالی از لطف نیست که حتما بخونی همه‌ی مقاله رو.

قطع ارتباط دوتا هدفون باهم

وقتی که ارتباط دوتا هدفون باهم قطع میشود مشکل و ایراد اینشکلی خودشو نشون میده که ایرپادها بصورت تکی کار میکنن اما دوتا باهم کار نمیکنن و فقط یکی از اونهاست که کار میکنه. یکی از شایعترین مشکلات همینه که گوشیهای ایرپاد تکی کار میکنند اما باهم نه. بصورت تکی وقتی یکی از ایرپادها داخل کیس هست اون یکی کار میکنه و برعکسش اما دوتا باهم نه.این مورد رو توی کامنتها خیلی نوشتن و کاملا مشخصه که ایراد و مشکل عمومیست. توی مورد 19 راه حل این مشکل رو هم گفتیم.

ارائه راه حل برای سوال چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟

با ما همراه باشید با مشکلات رایج ایرپاد و راه‌حل آنها . . .

اولین مشکلی ریشه‌ای که بیان کردیم باتری بود. یکی خواب باتری و یکی خرابی باتری. خواب باتری بخاطر اینه که از تولید تا رسیدن ایرپاد به دست مصرف کننده ممکنه تایم زیادی طول بکشه و این مورد باعث به اصطلاح خواب رفتگی باتری شود یا اینکه برچسب پلمپ روی کانکتورهای اتصال ایرپاد به کیس باشه که باعث شده ایرپاد د شارژ ( خالی شدن شارژ) شود.

مشکلات رایج ایرپاد و راه‌حل آنها

1 – حل مشکل باتری در مشکلات رایج ایرپاد و راه‌حل آنها

اگه ایرپاد رو تازه خریدید و دو یا یکی از ایرپادها کار نمیکند اصلا نگران نباشید چرا که این مورد یکی از شایعترینهاست و برای رفع این مشکل کافیست ابتدا اگر برچسب و پلاستیک پلمپ روی کانکتور ایرپاد هست بردارید و بذارید ایرپادها شارژ شوند و اگر برچسب پلمپ ندارن و بازهم ایرپاد کار نمیکند کیس شارژ رو بزنید به شارژر و بذارید ایرپادها در آن قرار بگیرند و ریشارژ شوند . چند ساعتی طول میکشد اما نگران نباشید مشکل رفع میشود.

مورد بعدی چرا چراغ ایرپاد روشن نمیشود نیز مربوط به باتری هست و مشکلات باتری که البته دقت کنید اگر باز یکی از ایرپادها کار نکرد راه حلهای پایین رو امتحان کنید و اگه باز کار نکرد آخرین گزینه برید برای تعویض باتری و تعمیر اون.

مشکل بعدی مشکل اتصال و کانکت بلوتوث و اتصال بیسیم هست که با چند راه حل ساده این مشکلم رفع میشه.

2 – حل مشکل اتصال بلوتوث، انتخاب بلوتوث دقیق

قبل از هرچیزی چک کنید که آیا در جست و جوی بلوتوث خود و انتخاب نام ایرپاد درست عمل کردی ؟ شاید براثر عجله یا حواس پرتی به درستی دستگاه و ایرپاد رو در گوشی خود انتخاب نکرده اید که باعث شده فکر کنید که ایرپاد کار نمکند.

3 – بلوتوث را خاوش کنید

یک سری بلوتوث را خاوش و دوباره روشن کنید و دوباره اتصال رو برقرا کنید. این امر باعث جفت سازی دقیقتری با گوشی میکند.

4 – ایرپاد را خاموش و روشن کنید

ایرپادهارو داخل کیس بذارید و با لمس 5 ثانیه خاموش نکنید بذارید با قرار گرفتن در کیس شارژ و بستن درب کیس شارژ خاموش بشن تا مطمئن بشید هر دوگوش خاموش میشن و بعد از چند دقیقه ( حداقل 3 تا 5 دقیقه ) دوباره تست کنید و اتصال رو بررسی کنید .

5 – فراموشی بلوتوث بزنید

داخل تنظیمات چه آیفون دارید و چه اندروید فرقی نمیکنه یکبار فراموشی بلوتوث در قسمت نام دستگاه‌ها بزنید که فرایند اتصال دوباره انجام بشه. این چند مورد میتونه تا اینجا مشکلتون رو برطرف کرده باشه اگه نه بریم برای موارد بعدی.

نکات بعدی بیشتر برای ایرپادهای اورجینال اپل به کار میاد چون مربوط به آپدیت ایرپاد از طریق آیفون هست . این بخش از مطالب پیش رو تا گزینه 9 رو از سایت سلام دنیا گرفته‌ایم. به رسم امانت اینجا عنوان کردیم.

6 – FIRMWARE را در AIRPODS به روز کنید

درست مانند آیفون شما، AirPods بر روی سیستم عامل توسعه یافته توسط اپل اجرا می شود. سخت افزار یا نرم‌افزار روی ایرپاد مسئول تمام ویژگی‌ها و اطمینان از عملکرد هدفون است. این احتمال وجود دارد که سخت‌افزار AirPods باگ باشد.

راه حل این مشکل این است که سیستم عامل AirPods خود را به روز کنید. اگر نسخه جدیدتری برای AirPods شما موجود است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که AirPods خود را در حالی که به تلفن شما متصل هستند، داخل قاب قرار دهید. اکنون، یک کابل لایتنینگ را به آیفون خود وصل کنید و آپدیت سیستم عامل باید شروع شود.

7 – AUDIO BALANCE را در آیفون بررسی کنید

ایرپادهای شما قرار است به طور پیش فرض صدای استریویی با اندازه یکسان در هر دو طرف تولید کنند. اما، این را می توان از طریق تنظیم تعادل صوتی در آیفون شما تغییر داد. حتی اگر آن را به صورت دستی تغییر نداده باشید، ممکن است یک باگ یا یک برنامه شخص ثالث در آیفون شما وجود داشته باشد که می تواند تعادل صوتی را تغییر دهد.

در اینجا نحوه بازگرداندن آن به حالت عادی آورده شده است تا صدا را از هر دو طرف در AirPods خود تجربه کنید.

مرحله 1:  برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به تب Accessibility بروید.

مرحله 2:  به پایین بروید و Audio/Visual را انتخاب کنید.

مرحله 3:  نوار لغزنده را برای خروجی یکسان از هر دو هدفون در مرکز قرار دهید. اگر سمت چپ یا راست باشد، صدا را فقط از یک طرف خواهید شنید.

8 – AIRPODS را  ریست کنید

اگر هیچ یک از راه حل های بالا جواب نداد، می توانید AirPods خود را به اجبار تنظیم مجدد کنید تا ببینید آیا تغییری می کند یا خیر. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1:  AirPods خود را در کیس قرار دهید و آن را شارژ کنید.

مرحله 2:  درب قاب AirPods را باز کنید.

مرحله 3:  دکمه پشت قاب AirPods را فشار داده و به مدت 15 ثانیه نگه دارید. LED در جلوی قاب AirPods به رنگ سفید شروع به چشمک زدن می کند. وقتی این اتفاق افتاد دکمه را رها کنید.

مرحله 4:  قاب AirPods را ببندید و دوباره آن را باز کنید. برای اتصال AirPods خود به آیفون، پیامی در آیفون خود دریافت خواهید کرد.

9 – بررسی کنید که آیا AIRPODS شما بخشی از برنامه جایگزینی اپل است

در صورتی که نرم افزار AirPods شما مشکلی داشته باشد، همه راه حل های ذکر شده در بالا می توانند کار کنند. با این حال، فرض کنید یک نقص سخت افزاری وجود دارد. با استفاده از روش های ساده ای مانند این نمی توان آن را حل کرد. اگر مشکل سخت افزاری گسترده ای در مدل خاصی از AirPods وجود داشته باشد، اپل با یک برنامه جایگزین آن را تصدیق می کند.

به صفحه برنامه جایگزین اپل بروید و بررسی کنید که آیا AirPods شما واجد شرایط جایگزینی هستند یا خیر. اگر چنین است، آن را به یک فروشگاه اپل نزدیک ببرید، و باید بتوانید یک جفت جدید را به صورت رایگان دریافت کنید.

10 – یکی از ایرپادها کثیف هست

یکی از راه حلهای عنوان شده برای ” مشکلات رایج ایرپاد و راه‌حل آنها ” توسط برخی از همکارهای محترم شامل این بخش هم میشود که من بعنوان تجربه‌ی شخصی خودم اصلا امکان اینکه یه همچین موردی باشه که باعث بشه از خروجی صدای یک گوش جلوگیری کنه رو ندیدم و بعید میدونم همچین چیزی باشه ولی به هرحال گفتنش خالی از لطف نیست.

11 – حل مشکل ایرپاد سامسونگ و ایرپاد شیائومی

ایرپاد سامسونگ یا هر برندی دیگه باشه فرق نداره شما این راه حل‌هایی که گفتیم رو اجرا کنید، ابتدا کانکت شدن رو تست کنید بعد شارژ شدن مجدد ایرپادهارو تست کنید و در انتها برید برای تعویض باتری یا قطعات دیگه‌ی ایرپاد. حتما با این روشها نتیجه میگیرید اگه نگرفتید زیر همین پست کامنت بذارید و مشکلتون رو شرح دهید کامل توضیحات مربوطه رو حتما اضافه خواهیم کرد.

12 – چرا چراغ ایرپاد روشن نمیشود

علت روشن نشدن چراغ ایرپاد یا چراغ کیس شارژ میتونه باتری مربوطه یا حتی خرابی چراغ خود ایرپاد و یا کیس باشه که این مورد رو اگه ایرپادتون بدون مشکل وصل میشه و تایم کاریش متعادل و طبق دفترچه هست میتونه از خود چراغ باشه اگه نه که روشن نمیشه و هیچ عکس العملی از خودش نشون نمیده یعنی باتری خرابه.

13 – حل مشکل صدای ایرپاد – ( چرا صدای ایرپاد ضعیفه ؟ )

اگه ایرپاد نو خرید کردید و هنوز شارژش نکردید و دارید استفاده میکنید یا فقط تستش کردید و صداش ضعیفه مهمترین دلیلش بخاطر کمبود شارژ خود ایرپاد هست ، نگران نباشید فقط کافیست که اونو دوباره شارژ کنید. دلیل دوم مربوط به تنظیمات داخل گوشی هست که در مورد 7 و تنظیمات مربوط به AUDIO BALANCE راه حل رو گفتیم یه بار دیگه برید و ببینیدش.

مورد سوم که خیلی کم پیش میاد ولی من باهاش برخورد کردم امکان داره اسپیکر ایرپاد یک کاغذ یا پلاستیک پلمپ روش مونده باشه که اشتباها هنگام مونتاژ اونو برنداشتن و با برداشتنش مشکل حل میشه که البته این کار تعمیر کار هست کار شما نیست. اتفاقا تجربه‌ی خودم در این زمینه مربوط به یک کالای اورجینال بود نه کپی و نه هایی کپی.

مورد چهارم جنس های کپی رو به جای اورجینال یا جنس کپی و فیک رو بجای های کپی فروشنده بهتون فروخته که این مورد رو در مقاله تفاوت ایرپاد اصل و فیک کامل بررسی کردیم.

مورد پنج و شش مربوط به خرابی اسپیکر و باتری هست که اگه ایرپادتون گارانتی داره از گارانتیش استفاده کنید اگه نداره بدید تعمیرکار مطمئن براتون مشکلش رو حل کنن

14 – آموزش اتصال ایرپاد به گوشی

شاید باید این آموزش رو ابتدای مقاله میذاشتم اما فرض بر این بود که همه اتصال ایرپاد به گوشی رو بلدید. اگه ایرپادها صدا ندارن ممکنه اصلا به گوشی وصل نشده باشن که مسیر زیر رو برید و مطمئن بشید ایرپاد به موبایل وصله.

  1. ابتدا ایرپاد رو از کیس شارژ دربیارید
  2. بلوتوث گوشی خودتون رو روشن کنید و بذارید اسکن بلوتوث شروع بشه
  3. از لیست دستگاه‌هایی که بلوتوث پیدا کرده، ایرپاد مورد نظر رو انتخاب کنید ( اگه نام ایرپاد رو نمیدونید روی جعبه‌ی ایرپاد رو نگاه کنید و نام ایرپاد یا کد ایرپاد مثلا GM5 روی جعبه و کارتون نوشته شده که اسم ایرپاد همینه )
  4. گوشی موبایل از شما اجازه جفت سازی ( pair ) میخواد که این اجازه رو بهش بدید
  5. چند ثانیه صبر کنید تا گوشی به ایرپاد وصل بشه
  6. اتصال به ایرپاد و تمام. ( در مدلهای اورجینال مثل ایرپاد پرو اصل و در مدلهای های کپی مثل ایرپاد پرو های کپی بعد از اتصال بصورت اتوماتیک آخرین موزیکی که پلی داشتید رو پلی میکنه )
  7. برای اتصال مجدد همینکه بلوتوث گوشی روشن و ایرپاد رو از کیس خارج کنید کافیه. اتوماتیک کانکت برفرا میشه.

15 – ایرپاد پرو های کپی خریدم و خودکار موزیک پلی میکنه چکار کنم؟

اگه گوشیت آیفونه توی تنظیمات برو و auto play رو آف کن و اگه اندروید هستی از برنامه Podroid استفاده کن و auto play رو آف کن که اذیتت نکنه. شاید این برنامه برا شما کار نکنه یه برنامه دیگه از گوگل پلی بگیر و با اون اوتو پلی رو اف کن. این مورد رو بصورت مجزا گفتم چون که ایرپاد پرو های کپی یکی از بهترین و با ارزشترینهای بازار هست و این قبلیت اتو پلی که داره رو ممکنه خیلیا نپسندن که با استفاده از تنظیمات خود گوشی یا با استفاده از برنامه میتونید روی این قابلیت مدیریت داشته باشید.

16- صدای یکی از ایرپادها ضعیفه

اگه این مشکل رو دارید که صدای یکی از ایرپادها ضعیفه ابتدا سعی کنید کیس ایرپاد رو فول شارژ کنید و بذارید یکی دو ساعتی ایرپادها شارژ بگیرن اگه حل نشد هدفون بلوتوثیتون رو با یه گوشی دیگه تست بزنید ممکنه با گوشی خودتون همخوانی نداشته باشه اگه مشکل حل شد که عالیه اگه نشد و باز صدای یکی از ایرپادها ضعیف بود دیگه باید برید بخش سخت افزاری رو تست بزنید و مشکل رو حل کنید که پیشنهاد میکنم بدید یه تعمیرکار این کار رو براتون انجام بده. یا باتری ایرپاد ضعیف و خرابه و یا اتصالاتش معیوبه که در هر دو صورت کار تعمیر کاره این بخش.

17 – چرا یکی از ایرپادها صدا نداره ؟

صدا نداشتن یکی از ایرپادها در صورتی که اون یکی صدای خوب و واضحی داره فقط میتونه علت سخت افزاری داشته باشه حالا یا باتریش خرابه که توی 80 درصد همین مورده یا ممکنه اتصالات داخلیش خراب باشه که در هر دو صورت باید ایرپاد بره دست تعمیرکار.

18 – چرا ایرپاد روشن نمیشود

ایرپادها در دوصورت روشن نمیشن یا شارژ ندارن و یا باتریشون خرابه. اگه شارژ نداره سعی کنید مسیر شارژ ایرپاد رو چک کنید شاید مسیر شارژ مشکل داره یا هنوز برچسب روی کانکتورهای کیس ایرپاد ( محل وصل ایرپاد با کیس دوتا قسمت کوچیک برنجی شکل هست ) رو ورنداشتید که شارژ نمیشه اگه ایرپاد رو شارژ کردید و باز روشن نمیشه پس بدونید مشکل از باتری ایرپاد هست که باید باتری ایرپاد تعویض بشه.

19 – حل مشکل نوبتی کار کردن ایرپادها ( قطع ارتباط دوتا ایرپاد باهم )

وقتی این مشکل پیش میاد که ارتباط بین دو بادز یا دوهدفون باهم قطع بشه و هدفونها نتونن باهم ارتباط برقرار کنن و وقتی یکیشون زودتر به گوشی وصل میشه و گوشی موبایل دوتا بادز رو دوتا هدفون مجزا تشخیص میده و چون یکی زودتر به گوشی وصل شده و گوشی فقط یه دونه خروجی رو میتونه ساپورت کنه بنابراین هدفون بعدی نمیتونه کانکت شه و شما فکر میکنید که ایرپاد یا هدفونتون خرابه.

توی این مورد گوشی دوتا ایرپاد همنام رو تشخیص میده البته اگه هر دو گوش مادر باشه، و شما نمیتونید باهم از اونها استفاده کنید. اگه ایرپاد تک گوش مادر باشه که کلا یه دونه ایرپاد اصلا صدا نمیده و فقط از یکی صدا بیرون میاد.

برای حل این مورد ابتدا فراموشی بلوتوث بزنید و دوباره کانکت بشید. اگه نشد ایرپاد رو ریست کنید . سعی کنید بادزها رو به یه گوشی دیگه وصل کنید که از سلامت فیزیکی اونها مطمئن بشید. اگه تا اینجا حل نشد برید و کدک صوتی گوشیتون رو تغییر بدید که در مقاله حل مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد تغییر کدک رو بصورت تصویری توضیح دادم. اگه این مراحل رو رفتید و باز مشکل حل نشد احتمالا مشکل فیزیکی باشه که باید یک متخصص و تعمیرکار موارد رو بررسی کنه. اما احتمالا به این مورد نمیکشه.

تعمیر ایرپاد

برای اون دسته از عزیزانی که تعمیرکاران و این مورد رو پیشتون میارن و نمیدونید دقیقا باید چکار کنید، این مراحل رو یکی یکی پیش برید و تست کنید اگه نشد برید مرحله بعد. 1 – ابتدا نرم افزاری برخورد کنید و فراموشی بلوتوث ایرپاد رو بزنید 2 – بعد ریست ایرپاد رو بزنید 3 – با گوشی دیگه ای هم تست کنید 4- اگه نرم افزاری حل نشد، ایرپاد و کیس ایرپاد رو باز کنید. یک بار باتریهارو جدا کنید و دوباره بزنید، 5 – اگر تا اینجا پیش رفتید و نشد کامل باز کنید و برد خود ایرپادها رو چک کنید و عیب یابی رو ابتدا با چک کردن قطعات و بعد با مسیریابی پیش برید.

سخن پایانی

امیدوارم که تا اینجا تونسته باشم راه حل مناسب برای حل مشکل صدای ایرپاد رو بهتون داده باشم. و خودتون بتونید این سوال مهم که چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند رو جواب بدید. ما در این مقاله ” چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ” سعی کردیم بیشتر تجربی و عملی راه حل عنوان کنیم که بتونید بدون مراجعه به تعمیرگاه مشکلات ایرپاد رو خودتون حل کنید.کامنتهارو هم بخون خیلی از مشکلات رو دوستان گفتن و من همونجا راه حل دادم . بصورت کلی درمقاله و کامنتها مجموعه‌ای از مشکلات رو بیان کردم و راه حل دادم که بعید میدونم اگه اینا رو انجام دادی و مشکلت حل نشه . اگه حل نشد و دادید تعمیر کار و بازم حل نشد مطمئن باشید که باید ایرپادتون رو به گورستان ایرپادها هدایت کنید😂😂😂.


دانلود PDF مقاله چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند جهت بهره برداری پژوهشگران عزیز.

چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟

367 فکر در مورد “ چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟ 19 راه‌کار تست شده

  1. علی گفت:

    سلام مدل ایرپادم m19هستش
    دوتا رو داخل باکس که میزاری شارژ میشن ولی وقتی از باکس درش میاری گوش سمت راست روشن نمیشه حتی
    چراغ هم نمیزنه
    لطفا راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتریش خرابه

  2. آنا گفت:

    سلام وقت بخیر ، مدل ایرپاد بنده Tranyoo_12 هست ، بعد یکی از جفت ها چند باری از دستم روی سرامیک افتاده ، بعد ترک نخورد و هیچیش نشد خیلی هم خوب کار می‌کرد،من یک عاد بدی هم که دارم اینه همش درب جایگاه ایرپاد رو باز و بسته میکنم الان چند وقتیه سریع شارژ خالی میکنه و سریع هم شارژ میشه بعد دیر کانکت میشه به تازگی هم یکی از ایرپادام از کار افتاده و اون یکی خوب کار میکنه ، بنظرتون چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . با شارژر فست شارژش کردی باتریهاش خراب شدن

  3. مینو گفت:

    سلام من امشب ی ایر پاد خریدم با سی درصد شارژ رو گوشی سامسونگ هر دوتاش میخونه
    رو شیائومی یکیش نمی‌خونه مشکلش چیه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . نمیدونم باید ببینمش

  4. Sahel گفت:

    سلام مدل ایرپادم calusx20pro هست .حسن راه رفتن گوشی ک تو دستمه خوبه اما همینکه دستمو میارم پایین بعضی وقتا قطع میشع
    کلا قطع و وصل میشه مشکلش چیه

  5. Hediyeh گفت:

    سلام من ایرپادم proدارم بعدش امروز ک داشتم اهنگ گوش میدادم یهو یکیش از کار افتاد چیکار کنم؟:((

  6. K گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یدونه از گوش ارپادم کار نمیکنه سمت L
    چیزیشم نشدع ولی وقتی دکمشو میزنم آهنگو قطعو وصل می‌کنه ولی صدا ندارع چرا؟
    مدلشم xo_f70t

  7. علي گفت:

    سلام و درود
    گوشي هاي ايرپاد QCY T20 همزمان باهم كانتكت نميشن هركدام را كه زودتر از كيس خارج ميكنم فعال ميشه و ديگري ديگه وصل نميشود . با يك موبايل ديگه امتحان كردم و مشكل حل نشد . چاره چيست ؟

  8. Parniya گفت:

    سلام
    ایرپادای من ایرپادپرو هست و تا الان هردو کار میکردن اما جدیدا هردو باهم وصل میشن و سریع یکیشون دیگه کار نمیکنه

  9. میما گفت:

    سلام من ایرپادم t13x هستش که وقتی میخوام وصل کنم دوتا بلوتوث وصل میشه یعنی جدا جدا وصل میشن الان بیاد چیکار کنم ریست کردم به مدت ۱۰ ثانیه نشد میشه لطفا راهنمایی کنید شاید اشتباه ریست کرده باشم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ارتباط بین دو ایرپاد قطع شده

  10. امیرحسین گفت:

    سلام چطوری ارپاد رو ریست کنیم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با دکمه پشتش

  11. Hama گفت:

    سلام ایرپاد من هر دو گوش با هم کار میکردم و یهو یکی از گوش ها مدام Kerry رو تکرار کرد و دیگه باهم وصل نشدن و الان جدا جدا وصل میشن بلوتوث دو تا رو شناسایی می‌کنه باید چیکار کردد؟ و دلیلیش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام اتصال بین دو گوش لغو شده. فراموشی بزن و یا با یه گوشی دیگه تست کن. اگه ایرپادت اورجیناله بروزرسانی کن

  12. Hama گفت:

    سلام من مدل ایرپادم soundcool هست داشتم همزمان باهم از هردو گوش ایرپاد آهنگ گوش میکردم یهو یکی از اونها مدام میگه Kerry و دیگه باهم وصل نمیشن و بلوتوث گوشی دوتا رو تشخیص میده🥲

  13. Neda گفت:

    من ایرپاد m19رو دیروز خریدم دفعه اول روشن نشد سمت چپی دباره گذاشم دراوردم روشن شد امروز کلا روشن نمیشه هرکاری میکنم
    و اینک چطور میتونم میزان شارژ هرکدوم رو داخل جعبش ببینم.؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام یه 5-6 ساعت بزن شارژ اولیه بگیره بعد تست کن

  14. mh گفت:

    سلام
    من ایرپاد Lenovo LP4 دارم
    یکبار ضربه خورد و الان صدا پخش نمی کنه در صورتی که اون یکی گوش به خوبی صدا رو پخش میکنه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      اتصالاتش خراب شده بده برات لحیمش کنن

  15. جواد گفت:

    سلام
    Haylou t15 خریدم . بعد یک روز ،گوش سمت راستی صداش قطع شده، روشن و متصل میشه ، حتی به صورت تک گوشی، باتری ش هم میرنه ۱۰۰ درصد، چراغش هم درسته، دکمه لمسی ش هم کار میکنه، اهنگ رو رد میکنه و قطع و وصل انجام میده ولی صدا نمیاد.
    میکروفن هم درسته صدای منو رد میکنه، ولی صدای تماس و آهنگ نمیاد.
    به نظرتون چیه مشکلش؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بلندگو یا همون اسپیکرش قطعه

  16. مهویه گفت:

    سلام من بادز۲پرو سامسونگ دارم الان بعد از ۱۰ماه گوشی سمت چپ سنسورحسگرش کارنمیکنه داخل گوش میزارم نمیشناسه ولی راستی درسته

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه کثیفی نگرفته باشش سنسورش باید تمدید قلع کنه

  17. Ali گفت:

    سلام خسته نباشید من ایرپاد لیتوlt_8 گرفتم برای اولین بار چقدر باید شارژ بشه بعد یه سوال دیگه میزنم تن شارژ چراغ نارنجی چشمک میزنه درسته؟ هنوز اون نارنجی سبز نشده ایرپاد رو در میارم که امتحان کنم خیلی سریع شارژش تموم میشه طبیعیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. شارژ اولیه با شارژ ضعیف و 1و نیم آمپر باشه حدود 4تا5 ساعت. سریع شارژ تموم میکنه از باتریشه

  18. داداش گفت:

    من ایرپادم یبار افتاد و یکم ترک خورد جاش اما تا الان خوب بود امروز سمت چپی صدا نمی‌ده یعنی دکمش کار می‌کنه وقتی روشن میشه و صدا میده ولی آهنگ پلی نمیکنه چکار کنم 🙂

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام باید بیشتر بررسی بشه . مدل ایرپادت چیه ؟

  19. امیرحسین گفت:

    سلام من یه ایرپاد شیائومی اصل دارم وقتی ب گوشی وصل میکنم از یکیش صدا میاد از اون یکی نمیاد همچی روهم تست کردم هردوتاش وصل میشه از هردو به صورت جداگانه صدا میاد ولی به صورت همزمان نه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام اتصال دوتا گوشی باهم قطع شده. باید ریستش کنی ایرپادتو

  20. A گفت:

    سلام من ایرپادم به گوشیم وصل میشه منتها صدای اهنگ یا فیلم از ایرپادم نمیاد از گوشیم صداشون میاد. چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اتصال درست برقرار نشده واسه همینه

  21. آرام گفت:

    سلام ایرپاد من شارژ میشن هر دوتاشون لامپ هردوتاییشون هم روشن میشه موقع شارژ ولی وقتی برشون میدارم یکیش لامپش خاموش میشه اون یکی روشن میمونه وقتی وصل میشه خاموش میشه و اون یکی هم وصل نمیشه میشه بگید مشکلش چیه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدل ایرپادهات چیه؟

  22. فاطی گفت:

    ارپادمو تازه دو ساعته گرفتم یه گوشش کار می‌کنه یه گوشش نه مشکلش چیه؟

  23. Arshia گفت:

    سلام من یه ایرپاد گرفتم اسمش هم i18tws هستش که برای گوشی خودم فقط یکیش کار می کنه ولی برا بقیه هر دو تاش چیکار کنم راهنمایی!

  24. Arshia گفت:

    سلام من یه ایرپاد گرفتم اسمش هم i18tws هستش که برای گوشی خودم فقط یکیش کار می کنه ولی برا بقیه هر دو تاش چیکار کنم؟

  25. Z.a گفت:

    سلام وقت بخیر ایرپاد من گوشی سمت چپش وقتی وصله روی گوشی خودم کار نمیکنه اما به بقیه گوشی ها وصل میکنم کار میکنه نمیدونم چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. نیازه ریستش کنی خود ایرپاد رو. اگه نشد تنظیمات گوشی خودتو ریست کن

  26. M گفت:

    سلام رورتون بخیرمرسی مقاله مفیدتون من یه ایرپادمدلpro 6s دیروزبدستم رسیده گوش چپ ایرپادکارنمیکنه وقتی که کیس روشن میکنم چراغش روشن میشه اماوقتی بیرون میارم وصل گوشی نمیشه وقتی هردوتاایرپادداخل کیس میزارم هردوتاچراغ روشن میشه اماگوشی چپ پس چندلحظه خاموش میشه میشه راهکاربدیدچیکارکنم ممکنه براباتریش باشه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری سمت چپی خرابه . عوض کنی درست میشه

  27. Armin گفت:

    سلام من ایرپاد سری یک دارم چندروزی هست ک اسم ایرپارد یهو تغیر کرده و بعد از اون میکروفن (خروجی صدا) کار نمیکنه و دستورات لمس ایرپاد مثل قطع و وصل کردن. پلی کردن موزیک یا تعویض موزیک کار نمیکنه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه اورجیناله اپدیت گرفته اما ناقص. یا ریستش کن یا دوباره بروزرسانیش کن

  28. مرادی گفت:

    سلام، وقتتون بخیر
    ایرپاد من مدل lenovo qt82 هستش، الان میخواستم روشنش کنم اما گوش سمت چپ اصلا روشن نمیشد.مدل ایرپاد جوریه که اگه یه گوش رو بذارم سرجاش چراغ هردو ایرپاد و کیس روشن میشه که نشون از درست قرار گرفتنشه، اما الان این گوش چپیه رو باید تو کیس یکم فشار بدم تا چراغش روشن بشه و اینم بگم که روشن شدنش مث همیشه نیست و فقط قرمز نشون میده نه سفید و قرمز همیشگی رو. و خب درحالت عادی بعد اینکه چراغ روشن بشه میتونم وصلش کنم، اما الان به محض دراوردن از کیس، خاموش میشه. باید چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. پایه های شارژ ایرپاد رو چک کن. ظاهرا خوب شارژ نمیشه و خوب اتصال نمیکنه که باید فشار بدی که روشن بشه.

  29. gkjl گفت:

    سلام خسته نباشید من ی روزه ایرپادم رو خریدم ایرپاد پرو کپی هست و ی بار فقط دوتا گوش باهم کار کردند دیگه هرکاری کردم گوش سمت چپم ن لمسیش کار میکنه ن صدا میده حل میشه؟

  30. علیرضا حسینی گفت:

    سلام من یکی از گوش های ایرپادم کاملا روش میشه هم خودش هم چراغش حس گر های لمسیش هم کار می‌کنه ولی وقتی آهنگ شروع به خواندن می‌کنه صدا آهنگ نمیاد

  31. سجاد گفت:

    سلام خسته نباشید من ایرپاد K55 خریدم تازه هم رسیده دستم گوش سمت چپش کلا ۶۰ درصد شارژ میشد بعد دو ساعت کلا از کار افتاد دیگه نتوستم روشنش کنم نه چراغ و نه خود گوش روشن میشه مشکلش چی میتونه باشه؟

  32. Lena گفت:

    ایرپادم رو تازه خریدم اما به گوشیم وصل نمیشه،با یه گوشیه دیگه امتحان کردم ب اون وصل شد اما به موبایل خودم متصل نمیشه،دلیلش چی هست؟

  33. رسول گفت:

    سلام
    من ایرپاد qcy t20 رو دارم تازگیا هر گوشی رو به عنوان یه دستگاه مجزا میشناسه رو کیسش هم دکمه ریست نداره که بزنم
    بنظرتون چیکار کنم؟؟!

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      با یک گوشی دیگه تست کن ببینم اوضاعش چجوریه

  34. انسان گفت:

    سلام. ایرپاد من تاحالا خوب بود ولی یک بار یکیش افتاد و کلا باز شد. بعد یجوری درستش کردم و یه مدت خوب بود اما باتریش مثل اینکه تموم شد و خاموش شد یکیش. چیکارش کنم شارژم نمیشه حتی

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . باتریشو عوض کن

  35. دخترک بی نام گفت:

    ایرپادم دو تا گوشش همزمان کار نمیکنه وقتی داخل کیس هس همزمان کار میکنه ولی وقتی میزارم گوشم فقط یکیش کار میکنه اول کار میکرد الان اینجوری شده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ایرپاد نیاز به ریست داره

  36. ABOLFAZL گفت:

    توجه جوجه:
    دوستان اگه ایرپاداتون یکیش وصل میشه و اون یکی وصل نمیشه باهم مشکلش اینه که باهم دیگه همخوانی ندارد اگه نسخه QCYهستش تنها راهکارش اینه که ریست بشه برای ریسین کردن ایرپاداتون رو داخل کیسش بزارین و بعدش دکمه پاور رو 15ثانیه نگه دارین بعد15ثانیه سه بار پشت سر هم این کارو کنین این میشه ریسین کرد ایرپاد نه یه بار پاورو نگه داشتت باید سه بار پشت سرهم این کارو کنین که 100درصدجواب میده مدلای دیگه هم همینطوره امیدوارم موفق باشید یا علی

  37. ABOLFAZL گفت:

    توجه جوجه:
    دوستان اگه ایرپاداتون یکیش وصل میشه و اون یکی وصل نمیشه باهم مشکلش اینه که باهم دیگه همخوانی ندارد اگه نسخه QCYهستش تنها راهکارش اینه که ریست بشه برای ریسین کردن ایرپاداتون رو داخل کیسش بزارین و بعدش دکمه پاور رو 15ثانیه نگه دارین بعد15ثانیه سه بار پشت سر هم این کارو کنین این میشه ریسین کرد ایرپاد نه یه بار پاورو نگه داشتت باید سه بار پشت سرهم این کارو کنین که 100درصدجواب میده مدلای دیگه هم همینطوره امیدوارم موفق باشید یا علی.

    1. hosein kalhor گفت:

      با تشکر از شما. بسته به نوع ایرپاد داره و دستوری که تولید کننده براش تعریف کرده است

  38. Fatemeh گفت:

    سلام وقت بخیر ایرپادT55 ultra max یکی از ایرپاد ها کلا اصلا روشن نمیشه و کار نمیکنه خاموش روشن‌شدن هم کردم درست نشد میشه راهنماییم کنید؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام احتمالا باتریش خراب باشه

  39. نوروزی گفت:

    سلام من ایرپادمو هایلو anc گرفتم دوگوشش کار میگرد الان هرکار میکنم گوش سمت راستش کانکت نمیشه چه‌کارکنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با یه گوشی دیگه تست بزن. نتیجه رو بهم بگو همینجا

  40. امیرمهدی گفت:

    سلام
    یکی از گوشی های هندرفری بیسیم من (هایلوgt7)به موبایل خودم وصل نمیشه ولی به موبایل دیگه تست کردم وصل شد
    به نظر شما مشکل از چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مشکل از کدک هست. کدک گوشیتو عوض کن

  41. رحیم عصاره گفت:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون
    برای پسرم ایر پاد بلکین گرفتم یکی از گوش هاش زود خالی میشه و با کوچکترین تماس و یا پلی خالی میشه دلیل اش چی می تونه باشه تشکر

    1. hosein kalhor گفت:

      با سلام خدمت شما و تشکر از نظر خوبتون نسبت به ما. باتری اون گوشی که خالی میکنه خرابه و باد کرده باید عوض بشه

  42. Mina گفت:

    سلام
    من ایرپادم Qcy anc هست ولی یه گوشش کار نمیکنه
    ریستم کردم درست نشپ چراغ روشم روشنه یعنی قطع نشده ولی کار نمیکنه
    علتش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

  43. Mina گفت:

    سلام
    من ایرپادم Qcy anc هست ولی یه گوشش کار نمیکنه
    ریستم کردم درست نشپ چراغ روشم روشنه یعنی قطع نشده ولی کار نمیکنه
    علتش چی میتونه باشه ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام احتمالا اسپیکرش خرابه اگه چراغش روشن میمونه

  44. ناشناس گفت:

    من یکی از ایرپادام کامل داخل نمیره، تا با انگشت فشار ندم

  45. سجاد گفت:

    سلام ایر پاد من QCY T13pro هست وقتی به گوشی خودم متصل میشه گوش چپ کار میکنه و راست نه وقتی به گوشی دیگه متصل میکنم این اتفاق برعکس میشود راست کار میکند چپ نه مشکلش چیه ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا اتصال بین دوتا گوشی با مشکل مواجه شده. ریستش کن

  46. Amir گفت:

    سلام ايرپاد من هایلو۳،۴G3روز استفاده نکردم
    الان گوش یمت راستش خاموشه هرچی رو حسگرش نگه میدارم روشن نمیشه
    گوش سمت چپ کار میکنه ولی راسد نه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      باتری سمت راستی خرابه و باید عوض شه

  47. محمد صالح داورپناه گفت:

    سلام من ۵ روزه که ایرپاد soundcore r50i رو خریدم امروز شارژ گوش سمت راستش تا آخر خالی شد بعد که زدم تو شارژ هر کاری کردم روشن نشد.وقتی میزارم تو کیس چراغ کیس روشن میشه ولی باز گوش سمت راستی شارژ نمیشه .۲ ساعتی هست گذاشتمش تو کیس ولی روشن نمیشه.خواستم بدونم خراب شده بنظرتون؟اگه شده چقدر هزینش میشه؟

  48. Omid گفت:

    من یه هفته ایرپادمو دستم نگرفتم بعدش که دوباره وصل کردم دوتا گوشی باهم کار نمیکرد هر دو تکی کار میکنن باید چکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باید ریست بشه . همدیگه رو گم کردن

  49. محمد گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من یه ایرپاد مدل x-energy 08 دارم
    امروز که روشن کردم دیدم یکی از گوشی ها روشن میشه و وصل هم میشه ولی اون یکی فقط روشنه ، یعنی نه وصل میشه نه کار دیگه ای میشه باهاش کرد ، لمس روش هم کار میکنه ولی فقط چراغ میزنه ، صدایی نمیده
    چیکار میتونم بکنم ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بده دست تعمیر کار . مشکل بازر داره احتمالا

  50. علی گفت:

    سلام.
    من ایر پامو یک روزی هست خریدم ولی گوشی سمت راستش یه دو سه ثانیه کار میکنه بعدش خاموش میشه مشکلش از چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام باتریش خرابه و باید عوض بشه باتری گوش سمت راست

  51. Barana گفت:

    سلامایرپاد من لنوو مدل thinkplus همه چیش اوکی ولی وقتی میزارم ک شارژ بشن گوش سمت چپیش رو ۱۰ درصد شارژ نمیشه اصلا ولی گوش سمت راستی شارژ میشه مشکل از کجاست؟؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری گوش سمت چپ باید ایراد داشته باشه که ده درصد بیشتر شارژ نمیشه

  52. Scorpion گفت:

    سلام وقت بخیر من تازه ایرپاد خریدم ولی یکیش صداش خیلی کمه دلیلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ایرپادتون چیه مدلش؟ اورجینال هست یا های کپی؟

  53. Arshia گفت:

    سلام ارپاد من کلا خاموشه با اینکه شارژ داره اخه بعضی اوقات باید با لمس کردن حسگرش روشنش بکنم ولی یه دوروزه هرچی رو حسگرش نگه میدارم روشن نمیشه😐😐

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری خود ایرپادها خرابه . یا احتمالا بردشون خراب شده

  54. نسترن گفت:

    سلام
    من ایرپادم به گوشی دیگه وصل میکنم سالم ، تو گوشی خودم گوش راست کار نمیکنه و ایرپادهای دیگه هم تست کردیم این مشکل هست و گفتن گوشیم باید فلش بشه که بعد از انجام این کارم بی فایده بود
    لطفا راهنمایی کنید؟

  55. عبادی گفت:

    من هر دو ایرپادم سالمه قبلا خیلی خوب بود اما الان فقط میشه با یکیشون کار کرد هر دو با هم کار نمیکنن نمیدونم چرا

  56. مصطفی گفت:

    سلام
    یکی از ایرپاد ها که مال گوش سمت راست هستش کار نمیکنه(منظورم اینکه نه میشه خاموشش کرد نه روشن) آهنگ پخش میکنه ولی نمیتونی تعویض آهنگ کنی
    مشکل از چی میتونه باشه؟

  57. امیر گفت:

    من ایرپادمو به اندروید وصل کردم و تا دیروز هردو گوش کار میکرد امشب که زدم به شارژ دیگه گوش چپ کار نمیکنه چرا؟

  58. Sarina گفت:

    ببخشید سلام اگه که خیلی کم هم ازش استفاده شه باتریش خراب میشه و یه سوال الان ایر پد من جدا جدا کار می‌کنه ولی دوتاش کار می‌کنه باید چی کار کنم

  59. Mahdieh گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من ایرپادم دوسال استفاده کردم جدیدا شارژ میشه ولی چراغش خاموش نمیشه حتی درصورت گرفتن کلید ریست و اگه سری هارو داخل کیس نزارم موقع شارژ بعدا شارژ نمیشه و ب گوشیمم کانکت نمیشه

  60. Taha گفت:

    سلام ببخشید من حدود ۷یا ۸ ماه میشه ایرپاد گرفتم بعد دیشب داشتم از یکی از گوشی های ارپاد استفاده میکردم کی دیگه رو گذاشتم تو کیسش و امروز که وصلشون کردم فقط از اونی که دیشب استفاده میکردم صدا میاد و اونی که تو کیس بود صدا نداره البته فقط صدای گوشی رو نداره مثلا وقتی وص میشه هر دو طرف یه صدایی میدن ولی اگه اهنگ پخش کنم فقط از یه طرف میاد

  61. امیرعباس ایزدی گفت:

    ایرپادمنm19هست بعد یک مدت سمت چپ کار نمیکنه و وصل نمیشه به گوشیدیگران هم وصل نمیشه

  62. Fati گفت:

    سلام خسته نباشید من ایرپادمو تازه گرفتم وقتی روشنش میکنم وصل میشه ولی بعد چند ثانیه ک میگذره ایرپاک سمت چپم دیگ صدایی نمیده خاموش میشه شارژ هم داره باید چکار کنم

  63. Curly user گفت:

    واقعا دستتون دردنکنه خیلییی ممنونم خدا قوت

  64. ستایش گفت:

    واقعا دستتون دردنکنه خیلییی ممنونم خدا قوت

  65. Parsa گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ایر پاد qcy t20 ر خریداری کردم بعد دو ماه استفاده برای وصل شدن به ایر پاد داخل لیست بلوتوث دو تا qcy میاد وروی هر کدوم که میزنم به یک گوش وصل میشه و یک گوش صدا میاد
    ممنون میشم سریع راهنماییم کنید

  66. محمدرضا گفت:

    سلام من یه هدفون بیسیم سامسونگ خریدم و گوشی سمت راست کار میکنه ولی از گوشی سمت چپ اصلا صدایی نمیاد
    راهکار بدید لطفا😕

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه تازه خریدی باتریشه

  67. Momo گفت:

    سلام وقت بخیر من حدود سه هفتست که ایرباد مدل qcy t5خریدم خیلی خوب کار میکرد تا اینکه امروز شارژ گوشی راستش تموم شد گذاشتمش شارژ بشه ولی بعد که برداشتم هر کاری که کردم کانکت نشد
    چندین بار ریست کردم با گوشی های مختلف امتحان کردم
    صبر کردم تا کامل شارژ بشه باز هم گوشی سمت راست کانکت نشد
    چیکار باید بکنم این سومین جفت ایرپادیه که میخرم ولی یه جفتش خراب میشه

  68. سالاررضا گفت:

    سلام خسته نباشید …… من هدستم سمت راستش کار نمیکنه …….. مدلش هم Xiaomi airdots هستش …… جالبی هم اینجاست که طرف راست که کار نمیکنه روشنه ولی وصل نمیشه و زبانش هم انگلیسیه …… ولی طرف چپ هم کار می‌کنه …… صداش متوسط رو به پایینه ولی زبانش چینیه …… مشکل چی می‌تونه باشه …… اگه کمکم کنید ممنون میشم 🙏🙏

  69. محمد گفت:

    گوش سمت راست بلوتوثش روشن نمیشه بعضی وقتا روشن میشه میذارم تو آداپتور شارژر دوباره روشن نمیشه

  70. حسین گفت:

    سلام وقت بخیر مدل ایرپاد منPD67 هست و یهو کانکت نمیشه اصن تو سرچ گوشیم بالا نمیاد

  71. rlpbgosrmc گفت:

    چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟ 19 راه‌کار تست شده – مای ایرپادز
    rlpbgosrmc http://www.g6z24i42n76qrcipc096450d2is86kyus.org/
    arlpbgosrmc
    [url=http://www.g6z24i42n76qrcipc096450d2is86kyus.org/]urlpbgosrmc[/url]

  72. آوا گفت:

    سلام وقت بخیر گوشی من پوکو‌ و ایرپادi12هر دوتاش تکی سالم و اوکی هستن ولی با هم فعال نمیشن گوشیم با ایرپاد دیگه تست کردم اوکی بود و ایرپاد رو هم با گوشی دیگه تست کردم همین مشکل رو داشت

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام.مشکل از ایرپاد هست. ایرپادتون فیک هست

  73. Mhi گفت:

    سلام من ایرپاد هام به گوشی وصل میشه همه چیش اوکیه ابنا ولی وصل که میشه هیچ صدایی نمیاد یه مدته اینطور شده مشکلش چیه چیکار کنم؟

  74. Mhi گفت:

    سلام من وقتی ایرپادمو وصل میکنم وصل میشه همه چیزش اوکیه ولی صدا نمیاد ازش یعنی اهنگ هرچی بزاری صدایی نمیاد توی ایرپاد ها مشکلش چیه؟

  75. ناشناس گفت:

    سلام من یه مدته که ایرپاد هام وصل میشه به گوشی ولی هیچ صدایی ازش نمیاد یعنی اهنگ یا فیلم هرچی بزارم صدایی نمیاد مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ببر نشون تعمیرکار بده تا چکشون کنه

  76. Niosha گفت:

    سلام من ایرپادم سمت چپ بعد چن دیقه قطع میشد دادم بانریشو عوض کنن ولی بازم اونطوری میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. به تعمیرکار بگو اتصالاتشو بررسی کنه

  77. ناشناس گفت:

    گوش راست ایرپاد من کار نمیکنه مدل qcy t10هست میشه راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      کارهایی که گفته شده رو انجام دادی؟

  78. vhtcoewsqx گفت:

    چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ؟ 19 راه‌کار تست شده – مای ایرپادز
    vhtcoewsqx http://www.g6pm84t70d57115nrodai3pn183g4y7ns.org/
    [url=http://www.g6pm84t70d57115nrodai3pn183g4y7ns.org/]uvhtcoewsqx[/url]
    avhtcoewsqx

  79. سنا گفت:

    سلام وقتتون بخیر..گوش سمت چپ ایرپاد من به گوشی متصل نمیشه
    وقتی دکمه‌ش رو نگه میدارم روشن میشه ولی وصل نمیشه مدل r100 انکر هستش ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. وقت بخیر. با یه گوشی دیگه تست بزن

  80. امیر احمدی گفت:

    سلام ایرپاد من فقط یکیش کار میکنه برا بقیه گوشی ها کار میکنه دوتاش ولی برا خودم یکیش کار میکنه باید یکیشو بزاری داخل جعبه تا اون یکی صدا بده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. کدک رو تغغیر بده

  81. Narges گفت:

    سلام من ایرپادو تازه گرفتم ولی از اول یکی از گوش های ایرپاد تا از باکس شارژ درش میارم چراغش خاموش میشه و کار نمیکنه دلیلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . باتریش خرابه

  82. ناشناس گفت:

    سلام

  83. M گفت:

    سلام

    ایرپادمو یه مدتی میشه خریدم ایرپادm19
    درست کار میکرد اما فکر کنم بخاطر اینکه تکی ازش استفاده کردم این مشکل براش پیش اومده
    دکمه لمسی یکی از ایرپاد ها کار نمیکنه چند کار هم امتحان کردم ولی درست نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      ربطی به تکی استفاده کردن نداره. ایراد داره بده تعمیر کار

  84. مقصودی گفت:

    سلام من تقریبا ۴یا۵ماه ایرپاد مو گرفتم ولی الان گوشی سمت راستم دیگه وصل نمیشه. چیکار کنم برای چی؟ مدل هایلو GT6 است از آشنا گرفتم فکر نکنم کپی یا های کپی باشه.

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتریشو عوض کن. ربطی به کپی و غیر کپی نداره

  85. جادختر گفت:

    سلام ما وقتی اینو خریدم یکی از فامیلامون گفته بود ۷ یا ۸ساعت بزنیم شارژ ما هم ۱ساعتزدیم شارژ به نظرتون باید ۷ یا ۸ ساعت وقت یایرپاد می خریم به زنیم شارژ

    1. hosein kalhor گفت:

      7-8 ساعت که نه 3تا4 کافی بوده .

  86. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر من تازا ایرپادمو خریدم به لبتاب وصل میشه یا به گوشی دیگه اما به گوشیم وصل نمیشه مشکل از چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. کدک گوشیتو تغییر بده

  87. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر من ایرپادمو حدود ۵ ماهه دارم و خیلی خوب و با کیفیته و حتی نگهداری شارژش هم خیلی خوبه ولی یه دفه گوش سمت راست با اینکه شارژ داره اول یکم ضعیف و قطع و وصل شد صداش و بعد کلا قطع شده و هرکاری هم کردم فرق نکرده ؟ مشکل از باتریشه؟ یا اسپیکرش؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. این بخش رو خودتون دست نزنید و بدید دست تعمیرکار حتما. احتمالا از اسپپیکر باشه

  88. آتنا گفت:

    سلام وقتتون بخیر من ایرپادمو تازه خریداری کردم اللن بعد از دو سه هفته گوش سمت چپی بعد از وصل شدن و پلی کردن موزیک اخطار تموم شدن شارژ میده و خاموش میشه گوشیم سامسونگ هست و ایرپاد رو با کله شارژر سامسونگ عادی شارژ میکنم(فست نیس)*
    ممکنه ک ایرپاد فیک باشه؟؟ یا های کپی باشه؟؟ مشکل از چیه؟؟ ریست هم کردم درست نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدل ایرپادت چیه ؟ باتریش خراب شده گوش سمت چپی و باید باتریش عوض بشه

  89. Omid گفت:

    سلام من ارپادم ۳ساله دارم خیلی خوب کار میکرد ولی امروز خواستم استفاده کنم خود هندفری ها کار نکرد بعد پاورشم از کار افتاد
    دلیلش چیه ؟

  90. Zz گفت:

    خسته نباشین من ایر پاد رو دوهفتس خریدم وقتی داشتم اهنگ گوش میدادم خود به خود قطع شد وقتی دوباره وصل کردم یکیش روشن نشد…

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمال اینکه باتری خراب شده باشه وجود داره. ولی باید بیشتر بررسی بشه

  91. امیر عباسی گفت:

    سلام من یدونه ایرپاد خریدم تازه ،الان سمت چپیش خوب کار میکنه ولی سمت راستی روشن میشه بعد زود قطع میکنه میگه پاور آف و خاموش میشه..چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری سمت راست ضعیفه به احتمال زیاد و باید عوضض بشه

  92. مهسا گفت:

    من تازه ایرپاد گرفتم اول خوب کار میکرد اما بعد چند ساعت یکیشون دیگه کار نمیکرد و صدا نداشت و شارژ ایرپادم هم خیلی سریع تموم میشه مثلا 50درصد که داره بعد گوش دادن 6تا اهنگ تموم میشه مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. از باتری ایرپادها هست این مشکلات

  93. Polotu گفت:

    درود
    من حدود یک یا دو ماهه که ایر پاد پرو را خریداری کردم
    ولی الان ایرپاد سمت راستم قطع و وصلی داره
    ینی مثلا سرمو تکون میدم قطع و وصل میشه
    یا بهش دست میزنم کلا قطع میشه و انگار که اتصالی داره
    به شارژ زدمش و ریستش کردم
    ولی درست نشد
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    ممکنه که مشکل از سنسور ها باشه؟
    یا از باتریشه

  94. Polotu گفت:

    درود
    من حدود یک یا دو ماهه که ایر پاد پرو را خریداری کردم
    ولی الان ایرپاد سمت راستم قطع و وصلی داره
    ینی مثلا سرمو تکون میدم قطع و وصل میشه
    یا بهش دست میزنم کلا قطع میشه و انگار که اتصالی داره
    به شارژ زدمش و ریستش کردم
    ولی درست نشد
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اون قطع کن خودکارش خراب شده

  95. Polotu گفت:

    ببخشید من یک ماه و نصفی هست که ایرپاد پرو را خریداری کردم
    الان ایرپاد سمت چپی کار نمیکنه
    انگار که اتصالی داره وقتی بهش دست میزنم و یکم تکونش میدم درست میشه ولی دوباره قطع میشه

    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.

    1. hosein kalhor گفت:

      سنسور قطع کن رو بده تعمیرکار از کار بندازه

  96. ... گفت:

    سلام من ایرپاد haylov رو ۹ ماه هست خریدم و خیلی خوب کار میکرد هم تکی گاهی هم دوتایی بیشتر با تک راست گوش میکردم ولی چند روزیه چپ صدا نداره وصل میشه لمس میکنی صدا میده چراغش روشنه ولی صدایی نداره حالا چ کاری بکنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا باتری باشه. باید بدی تعمیرکار اگه تمام این مراحل رو رفتی ولی مشکلت حل نشده

  97. سارا گفت:

    سلام من ایرپاد haylov رو ۹ ماه هست خریدم و خیلی خوب کار میکرد هم تکی گاهی هم دوتایی بیشتر با تک راست گوش میکردم ولی چند روزیه چپ صدا نداره وصل میشه لمس میکنی صدا میده چراغش روشنه ولی صدایی نداره حالا چ کاری بکنم

  98. سارا گفت:

    سلام من ایرپاد haylov رو ۹ ماه هست خریدم و خیلی خوب کار میکرد هم تکی گاهی هم دوتایی بیشتر با تک راست گوش میکردم ولی چند روزیه چپ صدا نداره وصل میشه لمس میکنی صدا میده چراغش روشنه ولی صدایی نداره

  99. سارا گفت:

    سلام من ۹ ماه هست ک ایرپادhaylov گرفتم و خیلی خوب کار میکرد بعضی وقتا تکی گوش میکردم یا دوتایی هیچ مشکلی نبود بیشترم تکی با راست گوش میکردم ولی چند روزیه چپ صدا نداره وصل میشه لمس میکنی صداش میاد چراغش هست ولی صدایی نداره

  100. سارا گفت:

    ایرپاد من یکیش صدا نداره من بیشتر موقع ها با راست گوش میکردم تکی ولی مشکل اینجاس ک بالا نوشته شاید باتریش خراب شده من از چپ زیاد استفاده هم نکردم

  101. Taheri گفت:

    سلام من تازه ایرپاد گرفتم ولی سمت راستش کار نمیکنه توی بلوتوث اسمشو پیدا میکنه ولی وصل نمیشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری سمت راستی رو عوض کن

  102. میو گفت:

    من دو روزه که ایرپاد گرفتم و الان یکیش کار نمیکنه…دارم nmt.

    1. hosein kalhor گفت:

      کارهایی که توی مقاله گفته شده رو بخون

  103. عاطفه گفت:

    سلام من چندروزه متوجه شدم که گوش سمت چپ ایرپادم موقع دیدن فیلم یا ویدیو صدا نداره هم تو ویدیو های گوشی صدا نداره هم کلا وقتی تو اینستا یا جایی ویدیو میبینم ویدیو صدا نداره از گوش سمت چپ برای موسیفی هردو گوش کار میکنن رو یه گوشی دیگه تست کردم هردوتا گوش ویدیو هارو صدا داشتن الان من چیکار کنم ممنون میشم بگید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ریستش کنی حل میشه. اول فراموشی بلوتوث بزن اگه حل نشد بعد ریست کن

  104. پری گفت:

    سلام. ایرپاد من چند وقت پیش خیس شده بود و گوش راستش فقط چراغ میزد و دیگه کار نمیکرد منم فکر کردم کلا خراب شده امروز هر دو گوش روشن شدن فقط گوشیم ایرپاد هارو دو دستگاه جدا تشخیص میده با اینکه هم اسم هستن.. و به یکیشون وصل میشه و پخش میکنه. از نظر صدا هیچ ایرادی ندارن فقط موندم چرا نمیتونن به همدیگه وصل بشن..
    راهنمایی هاتون هم خوندم ولی باز همینجوری مونده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بین دو ایرپاد ارتباط قطع شده. به نوعی ترووایرلس قطع شده. بده دست تعمیرکار یه چک کنه اگه بلد باشه

  105. کیمیا گفت:

    سلام من ایرپاد مدل r147 گرفتم هر دو باهم استفاده میکنم ولی گاهی سمت چپم وصل نمیشه یا اگه وصل بشه یکم بعد خاموش میشه ولی راستی کار میکنه دقتی کیس رو شارژ میکنم اوکی میشن ، احتمال داره مشکلی داشته باشه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری چپی رو عوض کن

  106. Ali گفت:

    سلام گوش سمت راستش سالمه چراغش روشن میشه حتی تو پاور بانک میزارم واسه شارژ هم شارژ میشه و هم چراغای آبی قرمزی ک داره اونم چشمک میزنه فقط زمانی ک از پاور درش میارم کانکت نمیشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بده دست تعمیرکار . احتمال داره اتصالات داخلیش آسیب دیده باشه

  107. لیندا گفت:

    من ایراد گوش سمت راستش کامل خاموش شده و دیگه حتی روشنم نمیشه به نظرتون باید چیکار کرد

    1. hosein kalhor گفت:

      باتریشو عوض کن. باتری خود ایرپاد

  108. zahra گفت:

    سلام وقت بخیر
    من ایرپاد رو حدود ۳ ماه که خریدم ولی الان یکی از ایر پاد ها صدا نداره اولش وقتی بهش دست میزدی قطع می‌شد و نیاز داشت دوباره لمسش کنی تا صدا رو داشته باشی ولی الان دیگه نمیخونه و وقتی بهش دست بزنی اونم بعضی نقاط یک ثانیه صدا داری دوباره قطع میشه
    آیا مشکل از باطری ایر پاد هست ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام.سنسور ایرپاد ایراد پیدا کرده

    2. hosein kalhor گفت:

      سلام. سنسور ایرپاد ایراد پیدا کرده

  109. امیرعلی گفت:

    سلام من Airpodspro درجه 2 دارم و ی مسکل برام بوجود اومده بود که وقتی هندزفری ها رو در می آوردم به هم وصل نمیشدن به چند تا سایت برای ریست کردن مراجعه کردم ولی هیچ کدوم راه درست ریست کردن رو نگذاشتته بودن تا اینکه به سایت شما اومدم و تونستم ریستشون کنم از شما واقعا ممنونم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باعث افتخار ماست که تونستیم کمکت کنیم.

  110. ZaRa گفت:

    سلام من ایرپاد ۳ دارم گوش سمت چپش نه شارژ میشه نه وصل میشه به گوشی حتی تو گوشیم درصد شارژشو نشون نمیده وقتیم میخوام به گوشی جدید وصلش کنم نمیشه اصلا انگار اون گوشش وجود نداره. چه راه حلی دارین خوب میشه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری ایرپاد سمت چپ رو تعویض کن.

  111. محمد گفت:

    سلام من حدود ۱ ماه هست ایرپادمو خریدم، ولی مثل اینکه بهش فشار اومده و گوش سمت چپش اتصالی داره هی قطع و وصل میشه این تعمیر میشه یا بفرستمش گورستان ایرپاد ها؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بده تعمیرکار بازش کنه. احتمالا رفع شدنیه اگه ایرپادتون اورجینال یا های کپی باشه

  112. شیوا گفت:

    سلام من دو ساله ایرپاد شیائومی دارم.الان یهو بدون آسیبی یه دونش چراغ قرمزش روشنه هر کاری کردم خاموش نمیشه وصلم نمیشه مدت طولانی هم دکمشو نگه داشتم ک رسیت بشه بازم تغییری نکرد.اولین باره مشکل پیدا کرده.مشکل چیه؟ ممنون از پاسخگویی

  113. شیوا گفت:

    سلام من دو ساله ایرپاد شیائومی دارم.الان یهو بدون آسیبی یه دونش چراغ قرمزش روشنه هر کاری کردم خاموش نمیشه وصلم نمیشه مدت طولانی هم دکمشو نگه داشتم ک رسیت بشه بازم تغییری نکرد.اولین باره مشکل پیدا کرده.مشکل چیه؟ ممنون از پاسخگویی

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. خسته نباشید. صدا داره یا فقط چراغش روشنه ؟ کاراییشو داره ؟

  114. شیوا گفت:

    سلام من دو ساله ایرپاد شیائومی دارم.الان یهو بدون آسیبی یه دونش چراغ قرمزش روشنه هر کاری کردم خاموش نمیشه وصلم نمیشه مدت طولانی هم دکمشو نگه داشتم ک رسیت بشه بازم تغییری نکرد.اولین باره مشکل پیدا کرده.مشکل چیه؟

  115. یزدان گفت:

    سلام من ایر پدهام وصل میشن جفتشون چراغشونم کار میکنه اما فقط یکیشون صدای رسانه پخش میکنه دکمه پشت ایر پدو میزنم صدا منتقل میشه ب اون یکی دیگه تو قبلیه پخش نمیشه اینو چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اتصال بین دو ایرپاد قطع شده. به اصطلاح دقیقتر ترووایرلسش از بین رفه. کارهایی که گفته شده رو انجام بده حل نشد بده تعمیرکار چک کنه

  116. ... گفت:

    سلام
    من ایرپاد سمت راستم جایی جا گذاشتم بعد حدودا ۳ روز رفتم برداشتم ولی دیگ کار نمیکنه فقط سمت چپ کار میکنه
    چیکار باید بکنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      توی کامنت قبلی گفتم بهتون کانکتور رو چک کنید اگه مشکل نداشت باتری و اتصالات رو چک کنید.

  117. ... گفت:

    سلام
    من گوش سمت داست ایرپادم جایی جا گذاشته بودم بعد حدودا ۳ روز رفتم گرفتم الان با اینکه شارژش کردم باز کار نمیکنه فقط سمت چپ کار میکنه نمیدونم چیکار کنم اگه بگید ممنون میشم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. دقت کن ببین کانکتورش آسیب ندیده که باعث شده شارژ نگیره؟

  118. amir گفت:

    سلام من ایرپاد مدل TRANYOO-T-A4 دارم دوسه ماه پیش خریدمش و خوب کار میکرد
    چند روز پیش متوجه شدم که یکی از ایر پاد ها(گوش راست) کار نمیکنه
    و سه بار هم فول شارژ و ریسیتش کردم انگار نه انگار
    چه کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری سمت راستی رو عوض کن. مشکل خاصی نداره تعویض باتری نیاز داره

  119. Zoha گفت:

    سلام خسته نباشید …ببخشید من ایرپادم و ۴ ماهی میشه که خریدم ولی الان سمت راستش اصلا کار نمیکنه نه اینکه وصل نشه ها کلا چراغش و هیچیش کار نمیکنه و فقط سمت چپ کار می‌کنه و وصل میشه ممکنه باطری اون سمت خراب باشه ؟ اطلاعی از هزینه تعویض باطریش دارید ؟!….ممنون میشم بگید✨🤍

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بستگی به مدل ایرپاد و تعمیرکار داره هزینه اش. اما عوضش کن باتریشو

  120. نیلوفر گفت:

    سلام من یه دو هفته ای میشه ایرپاد Qcy T19خریدم
    اول دوتاشم وصل میشد ولی الان گوشی سمت راست وصل نمیشه
    موقع در آووردن از کیس یه صدایی میده ولی بعدش دیگه هیچ صدایی ازش نمیاد نه نوتیف نه موزیک
    همه کاراییم که گفتین انجام دادم ولی اوکی نشد
    چیکارش کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتریشو عوض کن

  121. hamid گفت:

    سلام من یه ایرپادمدل konfulon گرفتم اولش چن ساعت گذاشتم شارژ بشه بعد که خواستم استفاده کنم فقط یکی از هندزفری ها کار میکنه و وقتی روش میشه نور داره و دکه روشن شدن داره ولی اون یکی هیچی نداره نه دکمه نه نور نه کار میکنه بازم گفتم شاید شارژ نداره دوباره زدم شارژ ولی فرقی نکرد اون دکمه پشت قاب هم انگار هیچکاری انجام نمیده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. از توضیحاتتون مشخصه باتری اون ایرپادی که روشن نمیشه خرابه و باید تعویض بشه. دکمه پشت هم برای کانکت شدن و ریست شدن هست که البته دقیقترش اینه که هیچ کارایی نداره

  122. کیمیا گفت:

    سلام من دیروز ایرپاد مدل r147 گرفتم اولش تا دوبار استفاده خوب بود
    وقتی گرفتم شارژ نکردم ، داشت
    الان وقتی وصل میشن یا راستی کار میکنه یا چپی
    گاهی هر دو
    ممکنه بخاطر این باشه که اول بلوتوث رو میزنم بعد درشون میارم از کیس؟ باهم کانکت نمیشن؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام.ارتباط بین دو گوش ایرپاد باهم قطع میشه که نوبتی کار میکنن. اگه گارانتی داره تعویضش کن

  123. zahra گفت:

    سلام وقتتون بخیر ببخشید توی مورد اول ک گفتین احتمال داره باتری خوابیده باشه بزاریم شارژ بشه چه مدت زمان بزاریم تو شارژ؟
    چون من همین اول ک ایرپاد خریدم سمت راستی کار نمیکنه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بله ممکنه. حدود 4تا5 ساعت بزنید شارژ

  124. ... گفت:

    سلام من ایرپاد مدل hiska pro4 دارم یکی از گوشی هاش صداش ضعیفه مشکلش چیه و اینکه قابل تعمیره؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. قابل تعمیره. البته اگه بدی دست تعمیرکاری که خرابش نکنه

  125. mm گفت:

    سلام هایلو جی تی ۶ دارم هدفن سمت راستی روشن میشه ولی وقتی میزنم رو بلوتوث که وصل شه میزنه جفت سازی انجام نشد و وصل نمیشه اما چراغش روشنه و میتونم خاموش روشنش کنم چرا جدیدا به بلوتوث گوشیم وصل نمیشه اما سمپ چپی وصل میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. یه فراموشی بزن و دوباره کانکت شو. با یه گوشی دیگه تست کن حتما.

  126. محمدرضا دولت گفت:

    چگونه ایرپادی ک دکمه ریست نداره رو ریست کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      مدل ایرپادت چیه؟ معمولا با برنامه‌ی مخصوص خود ایرپاد. یا با اتصال به گوشی وقتی داخل کیس هست و ارتباط گوشی با اینترنت

  127. میلاد گفت:

    سلام من ایرپاد۲ دارم یکی از ایرپادا بعد یه مدت استفاده دیسکانت میشه و وقتی از گوشم بردارم و دوباره بزارم کانتک میشه
    همه این کارا هم که گفتید انجام دادم ولی درست نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدت کانکت بودنش پایینه ؟

  128. سما گفت:

    سلام ایرپاد من ایرپاد پرو هستش و چند روزه روشن میکنم گوش سمت چپ وصل میشه ب گوشی و اون یکی گوش ولی هیچ صدایی در نمیاد ازش باید چیکارش کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه هیچ واکنشی نداره احتمالا باتریش خراب شده که باید عوض شه

  129. دانیال گفت:

    سلام ببخشید بعد ایرپاد کن وقتی که میخاستی کانکت شی اول به سمت راستی وصل میشدم وقتی که وصل میشد خود به خود یه پیام میومد که آیا میخواهید به سمت چپی هم وصل شید؟
    ولی الان نمیاد برام این پیغام🥲

  130. دانیال گفت:

    سلام من ایرپاد Haylo_T19 دارم
    وقتی به ایرفون سمت راست وصل میشم طوری که داخل همون باکس هست.
    در ایرپاد رو میبندم دیس کانکت میشه
    اما واسه سمت چپی نه در کیس رو میبندم بازم وصله
    مشکل از کجاست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ایرپاد سمت چپ ایرپاد مادره. باید بلوتوث گوشیتونو خاموش کنید. دلیل اصلیشم اینه که احتمالا ایرپاد با گوشی همخوانی صد در صد نداره

  131. علی گفت:

    سلام خسته نباشید من یک ایرپاد هیسکا مدل fx_420 خریدم و خیلی راضی بودم و اوکی بود الان یک چند روزی هست که این دو ایرپاد با هم کانکت نمیشن یعنی وقتی درش رو باز میکنم به هم وصل نمیشن و به گوشی هم جداگانه وصل میشن و هردوتا هم سالم هستن از لحاظ صدا و اینا فقط به هم وصل نمیشن مشکلش چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و ارادت
      نیاز هست یکبار ایرپادتون ریست بشه.کدک گوشی هم عوض بشه .

  132. علی گفت:

    آره گارانتی قبول کرد
    اما سمت راستی الان اینجوری شده این باید تعمیر شه یا چی؟

    1. hosein kalhor گفت:

      با یه گوشی دیگه تست کن و بعدش اگه مشکلی نداشت توی گوشی خودت سعی کن کدک رو تعویض کنی. اگه حل نشد باز کامنت بذار برام.

  133. نام گفت:

    سلام من ی ایرپاد اکسیژن w11گرفتم ۱ هفته خوب بود الا یکی از پایه ها وصل نمیشه
    فراموشی زدم
    خاموش روشن کردم
    شارژ کردم کامل باکسو
    یکی از پایه ها وصل میشه یکیش روشن میشه میگه پیروین
    (وصل نشد)و هبچ صدایی نمیده اون پایه مشکلش از چیه ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه میگه پیر وین این یعنی وصله و فقط صدا نداره که باید باز بشه و اتصالاتش بررسی بشه. اگه اتصالات مشکل نداشته باشه باید باتری عوض بشه

  134. علی گفت:

    سلام مدل ایرپاد من HAYLOU GT7 یک ساله دارمش کار می‌کرده اما امروز سمت راستیه تو گوشم قطع و وصل شد
    صداش میومد اما خیلی ضعیف توی گوشم که تکون میخورد قطع و وصل میشد مثلا گوشمو که تکون میدادم اون قط میشد ولی یه صدای ضعیفی میداد
    یبارم سمت چپی اینجوری شد اما شدید تر بردیم با گارانتی عوض کردیم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. خوبه که گارانتی قبول کرده.

  135. Tamo گفت:

    سلام من هندزفریم proone phb 3255هست در زمان وصل شدن فقط یک گوش وصل میشه تمام کارهایی رو هم که گفتید انجام دادم و بازم اتفاق می افته ،یک گوش خاص هم نیست به طور تصادفی فقط یکی از گوش ها وصل میشه ،چکار باید کنم ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. کدک گوشیتو عوض کن. احتمالا مشکل کدک داشته باشی . یا اینکه با یه گوشی دیگه تست بزن ببین باز همین مشکل هست یا نه

  136. حامد گفت:

    سلام ایر پاد hayloft gt6 سمت راست که روشن صدا میاد چپیه صدا نمیاد اما راست خاموش میکنم از چپ صدا میاد کدک رو هم امتحان کردم نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. فراموشی بلوتوث بزن دوباره کانکت شو

  137. محمد رضا گفت:

    سلام خسته نباشین من ایپاد. hq08 دارم اما اونی که زود تر وصل بشه فقط صداش پخش میشه چند ثانیه نگه میدارم اونی که نمیخونه خاموش میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. میشه دقیقتر توضیح بدید لطفا؟ اونی که صدا پخش میکنه رو نگه میدارید یکی دیگه خاموش میشه و خودش خاموش نمیشه ؟

  138. ناشناس گفت:

    یکی از ایرپاد هام کلا خاموش شده و کار هم نمیکنه مشکلش چیه
    مدلش ایرپاد 3ایفون

    1. hosein kalhor گفت:

      اون ایرپادی که کار نمیکنه باتریش باید عوض شه

  139. سینا گفت:

    بعد این گوش چپ ایرپدم زود باتری خالی میکنه ولی سمت راست سرجاشه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. باتری خود ایرپادهات خراب شده به احتمال خیلی زیاد

  140. سینا گفت:

    سلام وقت بخیر مدل ایرپاد من beasus encok pro هست بعد اینکه کیس ایرپادم همیشه ۱۰۰ هست موقعی ک دوتا گوش ایرپدم تموم میشه خوب شارژ نمیکنه یعنی قبلا خوب نشون میداد مثلا اکه این دوتا ایرپدی زده بودم تو گوشم شارژش تموم میشد کیس ایرپدم نشون میداد که چقد شارژ مرده ۴ تا چراغ داره بعد حین شارژ کردن مثلا از ۴ تا چراغ سه تا چراغش میرفت میفهمیدی ک اینقد شارژ کرده اما الان گذاشتم شارژ بشه هر ۴ تا چراغش هست بعد زود هم خالی میکنه دلیلش چیه

  141. Mahya گفت:

    سلام من ایرپادم سمت راستی اوکیه ولی سمت چپی نه چراغ شارژ روشن میشه و نه روشن میشه
    برم هونجایی که خربدم گفت مشکل از باتریه
    الان من چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه از اول اونجوری بوده خوب مقصر فروشنده هست اما اگه اگه تازه اینجور شده باتری سمت چپی رو تعویض کن.

  142. arian گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ایرپادم وصل میشه هر دوتاش
    یکیش موزیکو پخش میکنه اون یکیش فقط صدای نوتیفارو پخش میکنه
    اگه راه حلی داره ممنون میشم راهنماییم کنید

  143. arian گفت:

    سلام خسته نباشید
    من ایرپادم وصل میشه هر دوتاش
    یکیش موزیکو پخش میکنه اون یکیش فقط صدای نوتیفارو پخش میکنه
    اگه راه حلی داره ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. از اول اینظوری بوده ؟ مدل ایرپادت چیه ؟

  144. علیرضا گفت:

    مدل ایرپادم USAMS-SYO2 هست

  145. علیرضا گفت:

    سلام من ایرپادم رو خیلی وقت خریدم فردای خریددن دیگه صدا نداد حالا هم که دوباره امتحانش کردم موقع شارژ کردن یکیش رو درنیارم شارژ نمیشه یکیشو دراوردم یکیش رو شارژ کردم حالا موقع کانکت هم باید دوتاشون داخل کیس باشن به محض اینکه یکیشون رو از داخل کیس دربیاری اتصال قطع میشه چه اونی که صدا نمیده رو دربیارم چه اونی که صدا میده رو

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدل ایرپادت چیه؟

  146. par گفت:

    بله هم ریست کردم، هم با گوشی دیگه تست کردم ولی درست نشد!!

  147. Zahra گفت:

    سلام ایرپادم i12هست و تازه خریدم تا یکم پیش هر دو گوش کار میکرد ولی الان گوش راست کار نمیکند و حتی روشن نمیشود ولی چراغ برای شارژ روشن میشه چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. به احتمال فراوان باتریش خراب شده که باید تعویض بشه

  148. A گفت:

    سلام من ایرپادم هر دو تاشون جدا جدا میخونن ینی وقتی چپی میخونه راستیه نمیخونه و وقتی راستیه میخونه چپی نمیخونه چکار کنم همزمان با هم بخونن

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدلش چیه ؟

  149. امیر گفت:

    سلام من ایرپاد i18 امروز خریدم . گوشی سمت چپ سالمه ولی سمت راست صدای on.offشدن نمیاد و سوت می‌کشه .ممنون میشم کمک کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بی درنگ برو پس بده یا مدل بالاتر بیار یا نهایت اگه قبول نکردن تعویضش کن با اینپاد 12 که اونم همین قیمتی هست تقریبا.

  150. Sadaf گفت:

    سلام وقت بخیر من ایرپاد i300 امروز صبح خریدم و تا الان یک بار استفاده کردم و شارژ هم زدم گوشی سمت راست روشن نمیشه فق سمت چپ اوکیه کار میکنه سمت راست اصلا روشن نمیشه چیکار باید بکنم مشکلش چیه؟؟؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و وقت بخیر. باتریش خرابه ببرید تعویض کنید . چند خریدیش؟

  151. جواد گفت:

    ایرپادو اکبند گرفتم یکیش اول که بازش کردم روشن میشد بعد یک دقیقه که زدم به گوشم امتحانش کنم گفت اف بعد چراغ اون ارپاد خاموشع اصلا شارژم میزارم خاموشع خریدممشکل چیه یک روز نمیشه راح حل چیه ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      ارادت خدمتت آقا جواد
      به احتمال 90 درصد باتریش خرابه . از جایی که خریدید اقدام به تعویضش کنید

  152. مهدی گفت:

    سلام من ایرپادم روشن و خاموش میشه مشکلی ندارد .فقط سمت چپی (کانکت) نمیشه .صدای on/off رو میشنوم ومشکل از بلنگوش نیست .سمت راستی کانکت میشه و مشکلی نداره لطف کنید اگر راه‌حلی داره بگید ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. از اول اینجور بوده؟ با یه گوشی دیگه تست زدی ؟ ریکانکتش کن و دوباره تست کن

  153. par گفت:

    سلام
    ایرپاد من سامسونگ بادز مدل SM-R190 هست .
    از دیروز گوش چپس یا کلا نمیخونه، یا اگرم میخونه فقط صدای آهنگای داخل گوشی رو پلی میکنه و صدای فیلم یا محیطای مجازی اصلا نمیاد.
    چیکار باید بکنم ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'(

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      ریکانکتش کردی ؟ با یه گوشی دیگه تست زدی ؟

  154. امیر گفت:

    سلام نه اینجوری نبوده

    1. hosein kalhor گفت:

      احتمالا درایور صدا یا همون بلندگوش اسیب دیده. باید به یکی دوتا گوشی دیگه تست بزنی ببینم همونجوره بازم. اگه بازم صدا نداره باید بدی تعمیرکار که بیشتر بررسیش کنه

  155. امیر گفت:

    سلام من ایرپادم (Mibro Earbuds M1) هست گوشی سمت چپش چراغش رو شنه لمسش میکنم میره آهنگ قبلی ولی ازش صدا نمیاد باید چکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      از اول اینجور بوده؟

  156. امیر محمد گفت:

    سلام ایرپاد من هیلو هست.مشکل اینه که گوش هاش از هم جدا شده یعنی جدا جدا کار میکنه به هم وصل نمیشه ولی به گوشی یا هرچیز دیگه ای وصل میشه صدای جفتشونم خوبه ولی به هم وصل نمیشه.میشه بگید باید چیکار کنم؟یه جا دیدم نوشته بود کدک رو تغییر باید داد اون کار رو باید چطور انجام بدم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      توی مقاله ” حل مشکل قطع و وصل ایرپاد ” با عکس کامل براتون توضیح دادم. لینکش توی کامنتها هست

  157. ادم گفت:

    سلامممم هایلو جی تی ۷ دارم.دو یا سه ماهه خریدمش.ماه اول خوب کار میکرد اما جدیدا سمت راست صدا نداره.مقاله هاتون رو خوندم هیچکدوم نشد.چندبار ریست کردم نشده ولی بعضی وقتا میشه.وقتی از کیس در میارم هر دو گوش چشمک میزنن.بعضی وقتا تکرار میکنم بعضی وقتاا سمت راست رو در میارم صدا داره ولی با سمت چپ یکی نیست.کدک هم چندبار عوض کردم نشد.ممنون میشم بگید درست میشه🥲

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و وقت بخیر
      یعنی تک تک صدا دارن هدفونها ؟ برای مدت کوتاهی صدا داره و بعد قطع میشه؟

  158. ادم گفت:

    سلام هایلو gt7 دارم.دو یا سه ماهه خریدمش.ماه اول خوب کار میکرد.اما جدیدا سمت راست صدا نداره.مقاله هاتون رو خوندم هیچکدوم نشد.چندبار ریست کردم نشده ولی بعضی وقتا میشه.وقتی از کیس در میارم هر دو گوش چشمک میزنن.بعضی وقتا تکرار میکنم بعضی وقتاا سمت راست رو در میارم صدا داره ولی با سمت چپ یکی نیست.کدک هم چندبار عوض کردم نشد.ممنون میشم بگید درست میشه🥲

  159. انسان گفت:

    سلام هایلو gt7 دارم.دو یا سه ماهه خریدمش.ماه اول خوب کار میکرد.اما جدیدا سمت راست صدا نداره.مقاله هاتون رو خوندم هیچکدوم نشد.چندبار ریست کردم نشده ولی بعضی وقتا میشه.وقتی از کیس در میارم هر دو گوش چشمک میزنن.بعضی وقتا تکرار میکنم بعضی وقتاا سمت راست رو در میارم صدا داره ولی با سمت چپ یکی نیست.کدک هم چندبار عوض کردم نشد.ممنون میشم بگید درست میشه🥲

  160. سلمانی گفت:

    سلام،من یک ایرپاد لنووLP11 گرفتم، فقط گوشی چپش وصل میشه ،سمت راستی رو وقتی میذارم داخل کیس چراغش روشن میشه و وقتی بیرون میاد وراغش خاموش میشه و‌متصل نمیشه،راهکار هایی که تو کامنت های قبلی گذاشته بودید امتحان کردم،ولی بازم‌فایده نداره

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      باتریش خرابه. باتریشو عوض کن چون هیچ شارژ نگه نمیداره

  161. الی گفت:

    سلام من ارپاد خیلی وقته خریدم
    الان سمت راستی هم چراغش و صداش هم میاد کار می‌کنه ولی سمت چپی نه صداش میاد نه چراغش کار میکنه

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و خسته نباشید
      باتری ایرپادتو عوض کن

  162. مرتضی نعمتی گفت:

    سلام من ایرپاد QCYT13 دارم ولی وقتی جفت گوشی رو می‌زارم سمت راست میخونه ولی سمت چپ نه وقتی هم راست رو تو کیس می‌زارم چپی میخونه. همزمان با هم کار نمیکنند. گوشیم هم سامسونگ A72 هست. باید چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام آقا مرتضی عزیز
      کدکهارو تغییر بده احتمالا درست بشه . اگه با کدک درست نشد ریست تنظیمات بزن گوشیتو. البته قبلش تست کن ببین ایرپادت با یه گوشی دیگه به درستی کار میکنه یا نه ؟

  163. Yasna گفت:

    سلام وقت بخیر ، من برج ۷ یعنی حدودا ۶ ماه پیش ایرپاد گرفتم مدل Haylou ، الان یه دو روزیه یکیش بیشتر به گوشیم وصل نمیشه یعنی فقط گوشی سمت چپ وصله ولی سمت راستی وصل نیست با اینکه چراغ سمت راست چشمک میزنه و سفیده ، میشه بگید مشکل از کجاست؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر
      احتمالا مشکلش سخت افزاری باشه. یعنی بازر ( بلندگو ) ایرپادت خراب شده باشه یا یکی از اتصالات داخلیش مشکل داشته باشه . میگی چراغش چشمک میزنه احتمالا باتریش هم سالم باشه.

  164. Narges گفت:

    سلام و خسته نباشید
    ایرپاد من I 11 هست وگوشی سمت راست کار نمیکنه همه ی روش های شما هم انجام دادم و فهمیدم مشکل از باتری هست میتونم به تعمیر کار بدنش؟ چون آیفون نیست

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و ارادت
      آره بده تعمیرکار . البته مواظب باش قبلش بهش بگو موقع باز کردن دقت کنه که بد بازش نکنه که دیگه نشه ازش استفاده کرد.

  165. Daniel گفت:

    من هایلوgt6 دارم و هر دو طرف جداگونه خیلی خوب کار میکنن اما به هم دیگه وصل نمیشن و توی صفحه بلوتوث برام دوتا ایرپاد میاره هر گوش جدا وصل میشه با فراموشی بلوتوث و خاموش روشن گردن بلوتوثم درست نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      مشکلش کدک هست. کدک رو تغییر بده. آموزشش رو از مقاله حل مشکل قطع و وصل ایرپاد بخون و انجام بده

  166. Amirali گفت:

    عالی بود

  167. انسان گفت:

    من هایلو gt7 دارم دو ماهه خریدمش اولا خوب کار میکرد الان چند هفتست سمت راستش صدا نداره و سمت چپش فعاله ولی وقتی فقط سمت راست رو در میارم از کیس وصله.

    1. hosein kalhor گفت:

      رفع شدنیه . مشکل خاصی نیست احتمالا. ابتدا مقاله حل مشکل قطع و وصل ایرپاد رو بخونید بعد اگه مشکلتون به احتمال 1 درصد حل نشد کامنت بذارید

  168. آیدا گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    مدل ایرپادی که گرفتم جدیدا این هست اش-Trany0o@ XL_1 صدا از گوشی چپ ای پخش نمیشه و این کار هایی رو که گفتید رو انجام دادم جواب نداد و با گوشی دیگه تست کردم اش روی اون گوشی ام مثل گوشی خودم بود اش الان میزنم به شارژ میزنه قرمز اما این گوش چپ رو شارژ نمیکنه چه کار کنم اش؟!؟!

    1. hosein kalhor گفت:

      با سلام خدمت شما کاربر عزیز. اگه هیچکدوم از کارها جواب نداده پس باتری ایرپادت خرابه. توی واتس اپ بهم پیام بده تا بفرستمت پیش تعمیرکار وارد که بتونه رات باتریشو عوض کنه. البته اگه تازه گرفتی برو پسش بده اگه پس نگرفت بفرست تا برات تعمیرش کنیم. 09032057066

  169. امیر گفت:

    با سلام.بنده یه ایرپاد شیاومی خریدم یه هفته کار کرد ولی سریع سمت راست خاموش شد و الان فقط سمت چپ کار می‌کنه.گوشیم سامسونگه هر چقدر هم به شارژ میزنم تاثیر نداره وقتی هم از جعبه ش در میارم خاموش میشه آیا میشه تعمیرش کرد ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. بله قابل تعمیر هست. نگران نباشید. واتس اپ پیام بده تا راهنماییت کنم. 09032057066

  170. ngr گفت:

    سلام ایرپاد من یکیش کار می کنه ولی اون یکی نه و گوشیم دیگه اندازه ی شارژی که ایرپاد داره را نمیگه اولین بار هم که خریدم همینطور بود ولی دادم به مغازش دوباره تعمیر کرد الان دوباره این طوری شده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. یعنی دادی تعمیر کرده باتری رو عوض کرده یا نه فقط اون قسمت نمایش درصد شارژ رو درست کرده ؟
      برای دیدن درصد شارژ برنامه‌ی مربوطه رو نصب کن. برو تو گوگل پلی و بزن airpods چندین برنامه بهت پیشنهاد میده یکیشونو نصب کن که درصد شارژ باتریتو نشون بده.

  171. MAHDI گفت:

    سلام من ایرپاد پرو دارم ولی وقتی جفت گوشی رو می‌زارم سمت راست میخونه ولی سمت چپ نه وقتی هم راست رو تو کیس می‌زارم چپی میخونه روی خود اپل و کامپیوتر هم تست کردم تو اونا جفتشم میخونه گوشیم شیائومی باید چیکار کنم .

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. فکر کنم همخوانی با گوشیت نداشته باشه ولی دکمه پشت کیس رو نگه دار تا ایرپاد ریست بشه . اگه مشکل حل نشد دوباره کامنت برام بذار

  172. Melika گفت:

    سلام خسته نباشید من یک ماهی میشه ایرپادمو خریدم کاکنت میشه اما یه گوشش کار نمیکنه حتی حس گر را هم نگه میدارم کار نمیکند
    مشکل از کجاست
    میشه لطفاً راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام و ارادت
      با یک گوششی دیگه تست بزن اگه مشکل پابرجاست باتری ایرپادی که خرابه رو تعویض کن رو تعویض کن

  173. mohamad گفت:

    سلام ایرپاد من گوش سمت راستش کم تر صدا میده چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. مدل ایرپادت چیه ؟

  174. فاطمە گفت:

    سلام خستە نباشید من ایرپادم خوب وصل میشد بعضی وقتا یکی از گوشاش کار نمیکرد ولی درست میشد دوبارە . ولی الان چند روزە ک یکی شونو وقتی از قابش در میارم چراغش روشن میشە دوبارە بعد چند ثانیە قطع میشە باید چیکار کنم ممنون

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام خیلی ممنون.
      اگه مدت زیادیه که خریدیش پس احتمالا باتریش خراب شده.

  175. Ngs گفت:

    سلام من یکی از گوش های ایرپاد کانکت نمیشه حسگر روی ایرپاد رو ک میزنم ان میشه بلافاصله باز اف میشه باید چیکار کنم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      باتری ایرپادت خرابه که سریع خاموش میشه. باتریشو تعویض کنی مشکل حل میشه.

  176. شیرین گفت:

    سلام من امروز ایرپاد خریدم . ولی سمت راستش کار نمیکنه . اولین باری که خواستم استفاده کنم درست بود ولی داشتم آهنگ گوش میکردم ، گاهی یه صدایی ازش میومد بعدش الان دیگه کار نمیکنه موقعی که میزارم داخل جعبه ش دوباره در میارم ، صدای روشن شدنش رو میشنم . میشه راهنمایی کنید؟ ممنونم

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      با یه گوشی دیگه تست بزن. اگه کار نکرد دوباره همینجا کامنت بذارید.

  177. H.s گفت:

    سلام و وقت بخیر
    شاید کمتر از دوماهه ایرپادم رو خریدم
    از برند QCY مدل T13 anc هستش
    دیروز بی هیچ دلیلی یهو گوش راستش دیگه صدا نمیده و حتی تاچش هم کار نمیکنه تنها صدایی که میده بوقی هستش که موقعی که از جعبه در میارم صداش میاد..چند بار ریست کردم.گذاشتم تو شارژ.یکروز کامل هم ولش کردم به خال خودش گفتم شاید درست بشه ولی نشد

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با یه گوشی دیگه تست بزن . اگه باز همین مشکل رو داره باتری ایرپاد سمت راست رو عوض کن

  178. Sara گفت:

    من ایرپاد i12 دارم و وقتی وصل میکنم فقط یکی از گوش هاش وصل میشه هر دو سالمه و وصل میشه جداگانه ولی با هم وصل نمیشه میشه راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام این مشکل احتمالا از گوشیه. با یه گوشی دیگه ایرپاد رو تست بزن نتیجه رو اینجا بگو

  179. محمد گفت:

    من یکی از ایر پادام سمت چپش هرچی به گوشی کانکت میکنم ازش صدا نمیاد
    مدل گوشیم A53
    ایرپادمم ایرپاد پرو

    1. hosein kalhor گفت:

      ایرپاد مال قبلا هست و به تازه‌گی اینجور شده یا ایرپاد رو تازه خریدی ؟

  180. Zeynab گفت:

    سلام یکی از گوشی های ایرپادم صدا نمیده ولی وقتی داخل کیس میزارم روشن میشه و حتی موقع شارژ هم شارژ میشه ولی به محض اینکه از کیس بیرون میارم هیچ کدوم از چراغ هاش روشن نمیشه و صدا هم نمیده

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. به احتمال خیلی قوی باتری همون یکی خرابه و نیازه عوض شه چون شارژ نگه نمیداره

  181. محمد گفت:

    داش آیرپاد من1 روز خریدمش نمیدونم چشه یکی کار می‌کنه بخدا قبلش عین چی کار. میکرد الان یهو سمت راست صدا نمی‌ده بعد می‌نویسه این آیرپاد از گزینه ACC استفاده میکند توی تنظیمات درست کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام داداشی
      با یه گوشی دیگه تست بزن. ایراد از ایرپاد نیست به احتمال زیاد . ایراد از خود گوشیه. اگه با یه گوشی دیگه ایرپادت کار کرد تنظیمات گوشیت رو ریست بزن تا درست بشه

  182. ناشناس گفت:

    سلام من ایرپاد جی بی ال دارم اما الان دو روزه که هر کدام از ایرپاد هام به صورت جدا به بلوتوث متصل میشه و با هم کار نمیکنه. مشکل از کجاست

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. با یه گوشی دیگه تست بزن ببین درست کار میکنه یا بازهم این مشکل رو داره؟

  183. ناشناس گفت:

    سلام
    ایرپاد سمت چپ کار نمی کرد
    یکی دوبار روش پنج ثانیه ای که چند ثانیه لمس کنی رک انجام دادم روشن شد
    و بلافاصله خاموش ولی الان دیگه کلا روشن نمیشه
    مدل هایلو جی تی وان

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. احتمالا باتری ایرپادت خرابه که روشن نمیشه. این مدل ایرپادها معمولا باتریشون خراب میشه چون برد پیچیده ای ندارن که بگم اون آسیب دیده.

  184. ناشناس گفت:

    سلام
    ایرپاد سمت چپ کار نمی کرد
    یکی دوبار روش پنج ثانیه ای که چند ثانیه لمس کنی رک انجام دادم روشن شد
    و بلافاصله خاموش ولی الان دیگه کلا روشن نمیشه
    مدل هایلو جی تی وان

  185. Yasin گفت:

    من ایرپاد مدل i18 tws رو خریدم بعد یه هفته ایرپاد سمت راست روشن نمیشه چراغ چشمک زن قرمز رو میاره چراغ آبی روشن نمیشه چیکار کنم ؟
    سمت چپی هیچ مشکلی نداره.

    1. hosein kalhor گفت:

      این مدل از مدلهای کپی و فیک هستن که به احتمال زیاد باتریش خراب شده. بررسی بیشتر رو بذار برای تعمیرکار ولی احتمال اینکه باتری خراب باشه زیاده.

  186. ناشناس گفت:

    ایرپاد من اینجوریه که تا وقتی هردوتاشون رو کیس نیست سمت راست میخونه و وقتی راست رو میزارم روکیس چپ شروع میکنه به خوندن مشکل چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      ایرپادتون چه مدلیه ؟ ریکانکت کنید ابتدا بعد آپدیت حل نشد دوباره پیام بذارید

  187. Hana گفت:

    بله اصل هستن!شارژر سامسونگ هستش و کابل larens گوشی هم اندرویدِ

  188. Hana گفت:

    بله ایرپاد اصل هست.متاسفانه شارژرش رو گم کرد و با شارژر سامسونگ شارژ میکنم(سَری:سامسونگ سیم:larens)

  189. Hana گفت:

    گوشی هم اندروید هست

  190. Hana گفت:

    بله ایرپاد اصل هستش.متاسفانه شارژر رو گم کردم و با شارژر سامسونگ شارژ میکنم(سَری: سامسونگ هستش و سیم:larens)

    1. hosein kalhor گفت:

      ابتدا سعی کن ایرپاد رو آپدیت کنی. به یک گوشی آیفون وصلش کن که بتونی آپدیتش کنی. احتمالا با آپدیت رفع میشه مشکلش. قبلش هم میتونی با گرفتن دکمه پشت کیس ایرپاد رو ریست کنی شاید درست شد( شاید چون این مشکل رو تاحالا بر نخوردم )

  191. Hana گفت:

    سلام وقت بخیر.مدل ایرپاد پرو2.چند روز پیش شارژش تمام شده بود و به مدت چهار ساعت در شارژ بود و حدودا دو یا سه ساعت استفاده کردم.دیروز مجددا خواستم استفاده کنم گوشی سمت راست کانکت نشد.به شارژ متصل کردم ولی متاسفانه بعد از شارژشدن مثل قبل نمیشه گوشی ها با هم متصل بشن:فقط یا گوشی سمت چپ میتونه وصل شه یا راست!لطفا راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام وقت شما هم بخیر. اول این دوتا سوال رو پاسخ بدید لطفا. 1 – ایرپاد اورجینال گرفتید ؟ 2 – با چه شارژری ایرپاد رو شارژ کردید؟

  192. مصطفی گفت:

    سلام ایر پاد من سمت چپش ب سمت راست وصل نمیشه اما سالمه هم چراغش روشن میشه
    مدلش air1plus

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. گوشیها قرار نیست به هم وصل بشن فقط زمانی وصل میشن که یک گوش مادر باشد. ایرپاد شما هم دو گوش مادر هست ظاهرا

  193. زهره گفت:

    سلام من ایرپاد Airbass lite دارم الان دو روزه که بعد از یه سال گوش سمت راستش کار نمیکنه. شارژم کردم تاثیر نداشت. باید چیکار کنم ؟!

    1. hosein kalhor گفت:

      اگه تمام مراحل پست رو رفتی و بازم کار نمیکنه باید باتری سمت راستشو عوض کنی. چون میگی یکسال هست که خریدی احتمال همینه که میگم باتری ایرپادت خراب شده باید عوض کنی.

  194. ابوالفضل طالبی گفت:

    سلام من ایرپاد شیائومی خریدم گوش سمت راست آن لمسش کارنمیکنه یعنی حتی قطع ووصل هم نمیکنه لطفا راهنمایی کنید ممنون

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام.
      این یک ایراد و مشکل مشخصه . باید همون روز پس میدادید. احتمال اینکه مشکلش رفع شه زیاده ولی اگه میتونی با گوش چپ کاراتو باهاش رابندازی تعمیرش نکن ولی اگه گوش چپ مادر نیست ( یعنی برای اتصال نیاز داره حتما گوش راست هم روشن باشه ) باید تعمیر شه. احتمال میدم اتصالات داخلیش اشکالاتی داشته باشن، حالا ممکنه سیمی وصل نباشه یا پایه‌ای قطع باشه که اگه بدی دست تعمیرکار و با لوپ ( میکروسکوپ) ببینه میتونه اینو تشخیص بده.

  195. یه آدمی که میخاد ناشناس بمونه گفت:

    سلام من ایرپاد لیتو دارم گوش چپش فقط یک دقیقه کار میکنه دیگه قطع میشه چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام به فردی که میخواد ناشناس بمونه. زحمت میکشی میبریش پیش تعمیرکار و بهش میگی باتریشو عوض کنه. همین

  196. علی گفت:

    سلام
    ایر پاد من مدل پرو 4 هست .گوشی سمت راستش یک هفته ای هست کار نمیکنه بعد شارژ کردن هم فقط سمت چپی شارژ میشه .مشکل چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام
      باتری گوش سمت راست رو عوض کن

  197. Saba گفت:

    خب الان مشکل از چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      تنظیمات گوشیتو ریست کردی؟
      اگه ریست کردی و حل نشد باید یه بار هم تنظیمات کارخانه و ریس حافظه بزنی

  198. Saba گفت:

    800 از مشهد خریدم

    1. hosein kalhor گفت:

      خیلی بالا گرفتی با این قیمت یه دونه ایرپاد 3 های کپی میگرفتی که کیفیتشم بالاتره و خیلی هم بهتره

  199. Saba گفت:

    فکر می کنم مشکل از خود موبایل باشه چون به صورت تکی ایرپاد ها جواب میدن اما با هم که میزارم یکی صدا داره اون یکی قطع میشه

    1. hosein kalhor گفت:

      چند خریدی و از کجا خریدی؟

  200. Saba گفت:

    فکر می کنم مشکل از خود موبایل باشه چون به صورت تکی ایرپاد ها جواب میدن اما با هم که میزارم یکی صدا داره اون یکی قطع میشه

  201. Saba گفت:

    سلام ایرپاد آیفون مدل T_A2 دارم وقتی به بلوتوث وصل میشه بعد از چند ثانیه یکی از گوش ها قطع میشه و تک گوشه عمل میکنه ایرپاد کاملا شارژ داره اما هردو وصل نمیشه مشکل از چیه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. تنظیمات گوشیتو یه بار بزن ریست کارخونه. فقط تنظیمات رو بزن و حواست یاشه ریست کلی نکنی. احتمالا مشکل کدک داشته باشه که حل شدنیه

  202. Nights wolf گفت:

    باسلام من ایرپاد شیائومی مدلt19گرفتم روز سوم صدای یکیش قطع شد ریستش هم کردم ولی درست نشد یعنی از شرکت خراب بوده؟! چیکارش کنم

  203. Nights wolf گفت:

    باسلام من ایرپاد شیائومی مدلt19گرفتم روز سوم صدای یکیش قطع شد ریستش هم کردم ولی درست نشد یعنی از شرکت خراب بوده؟!

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام خدمت شما کاربر عزیز.
      احتمال زیاد باتریش باشه چونکه 3 روز کار کرده برات. اگه اتصالی چیزی قطع نشده باشه یا تحت فشار نباشه که باعث شده اتصالی ازش قطع بشه

  204. ... گفت:

    نمیدونم چرا وقتی دارم اهنگ گوش میکنم خود به خود قطع و وصل میشه و از همون وقتی که خریدم یکی از گوشی هاش کار نمیکنه مدلش ایرپاد پرو اگه میشه بگید چیکارش کنم پایه ی شارژش و خود ایرپاد هم سالمه یک بار بردم بیرون گفت سالمه ولی نمیدونم چرا این جوری میشه اگه میشه یک برنامه هم برای تنظیمات خود ایرپاد معرفی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      با یه گوشی دیگه هم تست کن ببین باز همین مشکل وجود داره؟ اگه از همون ابتدا یکیش کار نمیکنه پس اون خرابه به احتمال 90 درصد و باید بدی باتریشو برات عوض کنن.

  205. ... گفت:

    نمیدونم چرا وقتی دارم اهنگ گوش میکنم خود به خود قطع و وصل میشه و از همون وقتی که خریدم یکی از گوشی هاش کار نمیکنه مدلش ایرپاد پرو اگه میشه بگید چیکارش کنم

  206. marita گفت:

    سلام روز بخیر
    من ایرپادم شارژش تموم شد زدم شارژ از شب تا صب توی شارژ بود و وقتی صب برش داشتم که استفاده کنم گوش سمت راستش کار نمیکنه و اصن چراغش ردشن نمیشه ینی سوخته؟
    مشکلش چیه ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام ایرپاد توانایی این ساعت تو شارژ موندن رو نداره چون قزع کن خودکار نداره. احتمال اینکه کیس شارژتون آسیب دیده باشه زیاده. ولی اگه یک گوش کار نمیکنه ببیند کانکتور ( محل اتصال به کیس برای شارژ) آسیب ندیده؟ مدل ایرپادتون رو بهم بگید دقیقتر میتونم راهنمایی کنم

  207. سهرابی گفت:

    سلام وقت بخیر. من ایرپاد لنوو مدل lp11دارم وقتی که ایرپاد ها داخل کیس شارژ هستند چراغش روشنه وکامل شارژ میشن ولی وقتی از کیس خارج میکنم ایرپاد ها روشن نمیشن و کار نمیکنن . میشه لطفا راهنمایی کنید مشکل رو حل کنم ممنون

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام .وقت شما هم بخیر. به ترتیب کارایی که میگم رو انجام بدید.
      1 – ببینید کانکتورهای داخل کیس سالم هستند یا نه
      2- کانکتورهای ایرپاد رو هم چک کنید( محلی که شارژ میشه و داخل کیس میره- دوتا فلزی مانند ته ساق ایرپاد هست )
      3- قسمت لمس ایرپاد رو تا 10 ثانیه نگه دارید. اگه خاموش باشه باید روشن شه
      4 – اگه روشن نشد پس باتری ایرپاد خرابه یا شایدم سیمی چیزی از داخل قطعه که باید تعمیر بشه.
      این احتمال هم هست که پایه‌ی شارژ روی کیس هم مشکل داشته باشه و اصلا برقی به ایرپاد نرسونه که بخواد شارژ بشه.
      اگه مولتی متر دارید خودتون میتونید پایه‌های ایرپاد و کیس ( محل شارژ ایرپادها ) رو تست بگیرید اگه نه بدید تعمیر کار ابتدا کیس شارژ بعد خود ایرپادهارو با مولتی متر تست کنه.

  208. بهرام گفت:

    ممنونم از پاسخ شما.نحوه ریست کردنش هر چه سرچ کردم نیست داخل نت.نه اشتباه متوجه شدید لمس کار میکنه اتصال هم برقرار میشه با گوشی و هندز فری چپ ولی صدا نمیاد هیچی.یعنی با همچین ضربه کوچیکی ممکن هست مشکل سخت افزاری پیدا کنه؟؟ یکم عجیب و نا امید کننده بود.

    1. hosein kalhor گفت:

      خواهش میکنم.اگه صدا نمیاد احتمالا یه دونه سیم اتصال به اسپیکر ایرپاد قطع باشه که خیلی راحت رفع شدنیه. نگران نباشید. درست میشه

  209. بهرام گفت:

    سلام خسته نباشید.ایرپاد شیائومی ۲ پرو دارم.از دستم افتاد روی میز مطالعه و بعد که برداشتم سمت راست کار نمی‌کرد استاد وصل نمیشد بعد که وصل شد حس گر روی سمت راست کار میکنه باهاش آهنگ استپ و پخش میکنم ولی صدا رد نمیشه یعنی مشکل سخت افزاری پیدا کرده؟؟تازه خریدم و مشکلی نداشت.امکان داره یکی از از هندز فری ها به حالت میوت در بیاد؟ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. اگه اورجینال یا های کپی گرفتی سعی کنه ریستش کنی. حالا با دکمه‌ی روی کیس یا نرم افزار مربوطه. اگه نتونستی ریست کنی بذار شارژش کامل تموم بشه و دوباره شارژش کن . این عمل تا حدودی مثل ریست میمونه . اگه باز هم برطرف نشد احتمالا اشکال سخت افزاری پیدا کرده. اونم احتمالا مشکل جزئیه طوری که توی کامنت متوجه شدم لمس کار میکنه ولی دابل کلیک روش کار نمیکنه. سعی کن باهاش کنار بیایی چرا که بدی تعمیرکار احتمالا نتونه برطرفش کنه و فقط باعث میشه ایرپاد باز بشه.

  210. محمدی گفت:

    عالی و کامل .

    مشکل من ایرپاد نویی بود که گرفته بودم و صدا نداشت.

    1. hosein kalhor گفت:

      مشکل حل شد که ان شالله؟

  211. فری یگانه گفت:

    خودمون میتونیم باتری ایرپاد کپی رو عوض کنیم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      بله اگه باتری و قلع(لحیم) و هویه داشته باشید همراه سشوار جهت گرما دادن و باز کردن چسب ایرپاد

  212. بیرانوند گفت:

    حل مشکلات ایرپاد های کپی رو هم کامل بنویسید ممنون میشم. یکی از مشکلات اینه که چظور تشخیص بدیم اورجینال هست یا نه ؟

    1. hosein kalhor گفت:

      حتما یه بخش مخصوص ایرپاد های کپی اضافه میشه. از اینجا میتونی تفاوت ایرپاد اورجینال و فیک رو ببینی و مطالعه کنی

  213. محمدپور گفت:

    کامل و مفید بود ممنون.

    1. hosein kalhor گفت:

      خواهش میکنم . امیدوارم استفاده کرده باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *