بلاگ

راهنمای خرید ایرپاد دست دوم ،8نکته‌ی بسیار مهم

راهنمای خرید ایرپاد دست دوم - مای ایرپادز

جهت خرید ایرپاد دست دوم قبل از هر چیزی چند دقیقه وقت بگذارید و این مطلب را تا پایان مطالعه کنید و بعد اقدام به خرید ایرپاد دست دوم کنید. سعی کردم در این مطلب راهنمای خرید ایرپاد دست دوم تمام جوانب را در نظر بگیرم که شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. شما بعد از اینکه محدوده قیمت ایرپاد دست دوم رو متوجع شدید باید چندتا نکته را در نظر بگیرید اول اینکه از لحاظ شکل ظاهر شما مواردی را باید در نظر بگیرید مورد دوم از لحاظ کیفیت صدای خروجی و مورد سوم از لحاظ باتری و مورد چهارم از لحاظ برند تولید کننده. خوب بریم سر اصل مطلب

1- تعیین قیمت ایرپاد دست دوم

مورد اول و شاید مهمترین مورد بحث سر قیمت است. چرا که وقتی یک نفر تصمیم به خرید ایرپاد دست دوم دارد طبیعتاً به خاطر قیمت اورجینال آن و یا های کپی آن می باشد که توانایی پرداخته مبلغ مورد نظر را ندارد. وقتی یک مورد دست دوم می خواهید بخرید و یک نفر را پیدا کردید که قصد فروش ایرپاد دست دوم خود را دارد ، سعی کنید ابتدا قیمت نو و آکبند محصول مورد نظر را بدانید و رنج قیمتی آن را حتماً جستجو کنید. بعضا مشاهده شده که به علت عدم آگاهی خریدار ، فروشنده کالای دست دوم را قیمت نو و شاید هم بالاتر فروخته است و از این موقعیت سوء استفاده کرده است. معمولاً رنج قیمتی کالای دست دوم چیزی حول و حوش ۳۰ درصد پایین تر از قیمت کالای آکبند هست البته این ۳۰ درصد امکان دارد تا ۲۰ درصد و یا پایین تر تا ۴۰ درصد کمتر از قیمت آکبند آن محصول قیمت گذاری شود چرا که خیلی از عوامل دیگر در تعیین قیمت دخالت دارند.و این بستگی به تر تمیز بودن کالای مورد نظر دارد. به جز ترتمیز بودن ، تایم استفاده از کالا بعد از خرید اولیه آن نیز در قیمت بسیار موثر است به طور مثال کالایی که یک ماه کارکرده با کالایی که شش ماه کار کرده ولی ظاهری یکسان دارند قطعاً قیمتی متفاوت دارند پس سعی کنید این مورد را نیز در نظر بگیرید حتماً.

راهنمای خرید ایرپاد دست دوم

در کل تعیین رنج قیمتی ایرپاد و هدفون دست دوم به این صورته که شما اگر قصد خرید یا فروش داشته باشید اینه که تو رنج 40 تا 20 درصد زیر قیمت نو و آکبند اون هدفون و ایرپاد قیمت گذاری میشه. دقت کنید که این وقتی قصد فروش داشتید یکی نیاد بهتون بگه دست دومه پس نصف قیمت نو که کلاه سرتون میره. دیدم تو بحث خرید گوشی خصوصا برخی از این ترفند استفاده میکنند که بهت میگن قیمت نو فلان قیمته که اگه راست بگن این کالای شما دست دومه نصف قیمت.

۲ – شکل ظاهری ایرپاد در راهنمای خرید ایرپاد دست دوم

به دو علت زیر باید ایرپاد دست دومی که میخرید حتما شکل ظاهر سالمی داشته باشه.

1 – ایرپاد باید براتون به مدت طولانی کار کنه

مورد خیلی مهم دیگه اینه که شما اگر یک از ایرپاد خوب داشته باشید و از لحاظ شکل ظاهری سالم باشه ، صدماتی که در طی مدت استفاده به آن وارد میشه باعث نمیشه که خیلی زود از کار بیفته اما اگه از قبل خودش آسیب داشته باشه آسیبهای حین استفاده‌ی شما هم به آن اضافه میشه و این خودش باعث زود خراب شدن ایرپاد میشه.


2 – نباید کسی بفهمه دست دوم خریدید 😁

شکل ظاهری به حدی مهمه که میتونه تجربه یک ایرپاد خیلی عالی رو به یک ایرپاد ضعیف تبدیل کنه . میگی چطور ؟ چون وقتی که شما از یک ایرپاد دست دوم استفاده می کنید و رفیقتون یا دوستتون این نکته رو چند بار بهتون متذکر میشه چرا ایرپاد دست دوم خرید کردی در ناخودآگاه شما اثر خواهد کرد و حس تجربه موزیک عالی رو از دست میدید و همش به فکر این هستید که کلاه سرتان رفته . و وقتی که یک ایرپاد خوب دارید و یک خرید خوب داشتید و از لحاظ شکل ظاهری بسیار عالی باشد دیگر کسی انگ دست دوم بودن را به شما نمی زند.

راهنمای خرید ایرپاد دست دوم - مای ایرپادز

3 – باتری در ایرپاد دست دوم

یک راهکار خیلی ساده شما وقتی که یک ایرپاد یا هدفون دست دوم میخرید از فروشنده تقاضا کنید مهلت تست حداقل ۲۴ ساعته به شما بدهند وقتی که مهلت تست را گرفتید سعی کنید به صورت مداوم آهنگ پلی کنیم وقتی دید یک ایرپاد های کپی برای شما یک ساعت و یک ساعت و نیم شارژدهی کرد پس بدونید ایرپاد مشکل داره اگر یک ایرپاد اورجینال دست دوم خریدید باید حداقل دو ساعت و نیم تا ۴ ساعت شارژ مداوم به شما بدهد البته این بازه ساعتی بستگی به برند ایرپاد دارد مثلاً ایرپاد اورجینال اپل سه ساعت و نیم تا ۴ ساعت میتواند شارژ مداوم بدهد و یا ایرپاد بادز سامسونگ میتونه دو تا سه ساعت شارژ مداوم به شما بدهند اگر دیدید از این ساعت ها شارژدهی کمتر بود بدانید که مشکل باتری دارید خیلی مواقع مشکل باتری مشکل باتری کیس هست اگر دیدید یک کیس شارژ دوبار بیشتر ایرپاد شمارا شارژ نکرد بدانید که باتری کیس قطعاً خراب است.

4 – در مورد اتصال به گوشی

در کل ایرپاد های های کپی و اورجینال بسیار سریع به گوشی شما متصل می شود حتی هدفون کپی هم در کسری از ثانیه به گوشی شما متصل میشود اما اگر بلوتوث و رابط آن مشکل داشته باشد اتصال به بلوتوث با تاخیر و یا با قطع مداوم روبرو می شود. بحث اتصال از اونجایی مهمه که بیس کار ایرپاد و هدفون بلوتوث هست اگه مشکلی داشته باشه پس معنی نمیده که شما بخریدش چون میخوایید از شر سیم هندزفری خلاص شید.

5 – از کجا ایرپاد دست دوم مطمئن بخرم

محل و مکانی که قصد خرید ایرپاد و هدفون دارید خیلی مهمه باید حتما جایی مطمئن باشه و به شما گارانتی تست بده. (بهش بگید راهنمای خرید ایرپاد دست دوم رو از مای ایرپادز مطالعه کردم 😁)سایت مای ایرپاد عزیز اقدام به خرید و فروش ایرپاد دست دوم و مطمئن می کند اگر ایرپاد ای دارید که قصد فروش آن را دارید می توانید با مراجعه به صفحه ایرپاد دست دوم در منوی سایت اقدام به فروش آن کنید اگر قصد خرید ایرپاد دست دوم دارید میتوانید از قسمت ایرپاد دست دوم گزینه های موجود را بررسی و خرید خود را با اطمینان انجام بدهید و مهلت تست ۲۴ساعته نیز بگیرید هر چند همه ایرپاد ها تست شده و مطمئن در سایت گذاشته می شود ولی باز هم ما به شما این مهلت تست را می دهیم که با خیال راحت خرید کنید و یا حتی بتوانید ایرپاد دست دوم خود را با ایرپاد نو تعویض کنید و یا حتی پس بدهید.

خرید ایرپاد دست دوم - مای ایرپادز

6 – چطور بفهمم ایرپاد دست دوم اورجینال است

در این خصوص به بخش مقالات سایت مراجعه کرده و حتی شده برای چند دقیقه آنها را مطالعه کنید و اورجینال بودن ایرپاد رو راحت تشخیص بدید. تفاوت ایرپاد اصل و فیک یکی از مقالاتیست که میتونه بهتون کمک کنه ، یا به بخش ایرپاد اورجینال مراجعه کنید و مشخصات ایرپاد اورجینال رو بدونید این بهترین راهنمایی جهت خرید ایرپاد هست.

اما در کل از طریق وزن ایرپاد، کیفیت ساخت ایرپاد، کیفیت صدای خروجی خصوصا ایرپادهای اپل که نباید کوچکترین نویزی داشته باشن، از طریق استعلام شماره سریال روی جعبه، از طریق توریهای قسمت اسپیکر ایرپادها و همچنین سرعت اجرای دستوراتی که از طریق لمس به ایرپاد میدید که باید بدون تاخیر براتون اجراش بکنه. نکته‌ی خیلی مهمی که باید توی ایرپاد دست دوم خصوصا اورجینال رعایت کنید اینه که از گارانتی موجود در رروی جعبه استعلام اصالت بگیرید که دیگه خیالتون راحت باشه چرا که شرکت گارانتی بر اساس کیفیت و ارزش کالا اونو گارانتی میکنه.

راهنمای خرید ایرپاد دست دوم - مای ایرپادز

7 – از کجا بفهمیم ایرپاد تعمیر نرفته است ؟

البته به خودی خود شاید تعمیر شدن وسیله‌های الکترونیکی اونقدری بد نباشه که در اذهان جا افتاده که نباید کالای دست دوم تعمیر رفته باشه، میگه چطور ؟ شما این مساله رو همیشه مدنظر بگیرید که هر وسیله‌ای چه الکترونیکی و برقی و چه غیذ بذقی حتما بخشهایی دارن که مصرفی میباشند، بطور مثال لاستیک تو خودرو یک وسیله مصرفی هست و شما اگه یک خودروی دست دوم بخرید و اگه صاحب قبلی لاستیک رو تازه عوض کرده باشه ناراحت که نمیشید هیچ تازه خیلیم خوشحال میشید.

حالا این مثال چه ربطی به ایرپاد داره خدمتتون میگم، ایرپاد یا ایربادز و هر اسمی که هر برندی روی هدفون بلوتوثیهای خودش گذاشته بخشی دارن که مصرفی حساب میشه و اون بخش یه بخش مهم هست اتفاقا. و بخشی نیست جز باتری. باتری وقتی مدتی استفاده بشه یا حتی مدتی استفاده نشه از کیفیت و سطح استانداردش میاد پایین. و عمر کمتری میکنه پس مواظب این موضوع هم باشید.

اگه به گفته‌ی فروشنده باتری ایرپاد عوض شده و فقط بخاطر باتری ایرپاد تعمیر شده شما بنا رو بذارید بر صداقت و حتما ایرپاد رو بخرید اما اگه خودتون متوجه تعمیر شدن ایرپاد شدید پس توی صداقت فروشنده شک کنید. فهمیدن این موضوع هم کاری نداره فقط به شیارهای اتصال دوبخش ایرپاد دقت کنید اگه دیدید صاف و بدون مشکل هستند که هیچ اگه دیدید که جای تیغ و یا فرو رفتگی هست پس تعمیر شده.

8- هدفون بلوتوثی دست دوم های کپی و کپی نخرید

برای هر کالایی یه طول عمری تعریف کردند و این طول عمر برای کالاهای کپی و های کپی به مراتب از اورجینال خیلی پایینتره پس تو خرید هندزفری بلوتوثی دست دوم دقت کنید اگه میخوایید دست دوم یه دونه کپی یا های کپی بخرید حتما از عمرش خیلی نگذشته باشه مثلا در حد 2 الی 3 ماه تو بدترین حالت وگرنه اصلا دست دوم ایرپاد های کپی و کپی نخرید که میشه ضرر قطعی براتونی.

ایرپاد اورجینال بخاطر متریال داخلی مثل برد و چیپست و باتری خوبش هست که عمر بیشتری داره و گرنه اگه از شکل ظاهر بود که اجناس و ایرپاد های کپی هم تقریبا همون کیفیت جنس بدنه رو دارن البته با درصدی اختلاف جزئی.

سخن پایانی

خرید کالای دست دوم خیلی حساسه و باید دقت عمل زیادی به خرج بدید اما این مطلب رو هم بدونید که همیشه خرید کالای دست دوم حالا میخواد ایرپاد باشه یا گوشی یا هر وسیله‌ای دیگه اتفاق بدی نیست فقط شما ارزونتر خریدیتش. از طرفی خیلی مواقع با موردهایی برخورد میکنید که طرف مثلا ایرپادشو تازه خریده اما بعلتهایی سریع قصد فروششو داره که همچین مواردی میتونه براتون یه گنجی باشه که باید از فرصت استفاده کنید و سریع بخریدش.

2 فکر در مورد “ راهنمای خرید ایرپاد دست دوم ،8نکته‌ی بسیار مهم

  1. hosein kalhor گفت:

    بله فعلا موجود نیست متاسفانه

  2. حسین گفت:

    دست دوم سخت گیر میاد و ظارها شما هم فعلا موجود ندارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *