بلاگ

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

راهنمای استفاده از ایرپاد - مای ایرپادز

نحوه استفاده از ایرپاد از اون پستهای کاربردی و عالیه که باید با دقت بهش توجه کنی که یک تجربه کاربری خیلی خوبی از ایرپادت داشته باشی، اگه تازه اقدام به خرید ایرپاد کردید این مقاله مال شماست و همچنین در این مقاله در باره راهنمای استفاده از ایرپاد اپل هم توضیحات کامل ارائه شده همچنین راهنمای جامع استفاده از ایرپاد چه فیزیکی و استفاده از خود ایرپاد و هندزفری بلوتوثی و چه بصورت لمسی و کار با پنل لمسی اون ارائه شده و این راهنما مربوط به تمامی برندها هست و در تمامی آنها کاربرد دارد که امیدوار کامل مطالعه کنید و نظر خودتونو برام کامنت بذارید.

نحوه استفاده از ایرپاد - مای ایرپادز

مقدمه نحوه استفاده از ایرپاد

این مقاله به دو بخش کلی تقسیم میشه یکی نحوه‌ی صحیح استفاده‌ی فیزیکی از ایرپاد و یکی هم استفاده و اتصال صحیح به گوشی که باید هر دوبخش مورد توجه قرار بگیره که یه تجربه‌ی کاربری خوبی داشته باشید ازش. نحوه‌ی استفاده از ایرپاد و دستوراتش رو بصورت کلی در جدول زیر رو هم ببینید اگه وقت مطالعه کامل مقاله رو ندارید حداقل به این جدول نگاهی بندازید البته پیشنهاد میدم حتما تا پایان بخونیدش که نحوه استفاده از ایرپاد رو به درستی درک کنید. بزن بریم…

دستورات نتیجه و عملکرد
1 بار لمس قسمت مربوطه استاپ و پلی موزیک و پاسخگوی تماس
2 بار ضربه یا لمس رفتن به موزیک بعدی
3 بار ضربه یا لمس رفتن به موزیک قبلی
6 ثانیه نگه داشتن لمس خاموش شدن ایرپاد
نگه داشتن 2 ثانیه گوش راست زیاد شدن ولوم ( برخی مدلها فقط)
نگه داشتن 2 ثانیه گوش چپ کم شدن ولوم ( برخی مدلها فقط)
5 بار ضربه یا لمس تغییر زبان
کشیدن روی ایرپاد اورجینال کم و زیاد کردن صدا

نحوه استفاده از ایرپاد بصورت فیزیکی

هدفون بلوتوثی شما از هر مدلی که باشه و هر برندی با هر کیفیتی که باشه باید مواظبش باسید و ازش درست استفاده کنید به هر حال هزینه کردید و مبلغ براش پرداخت کردید که چه بهتر راهنمای استفاده از اونو ه مطالعه کنید. نکات بعضا شاید ساده بنظر بیان اما خواهشا سر سری رد نکنید که ایرپادتون آسیب نبینه.

نحوه گذاشتن ایرپاد در گوش

دقت داشته باشید برای اینکه صحیح داخل گوش بذارید اول باید به نوشته‌های رو ایرپاد دقت کنید. L برای گوش چپ هست و R برای گوش راست. اگه از ایرپادهایی مانند ایرپاد پرو های کپی استفاده میکنید که سری سیلیکونی دارن حتما سعی کنید سری اندازه مجرای گوش براش بذارید که بتونید به درستی استفاده کنید. اگه بزرگه و توی گوش نمیشینه سری کوچکتر بذارید که هم راحت تر باشید و هم به گوشتون آسیب نرسه.

شارژ اولیه و کالیبره کردن ایرپاد

برای شارژ اولیه حتما 3 تا 4 ساعت با شارژ غیر فست ( بالغ بر 90 درصد ایرپادها فست شارژ نیستن ) حتما کیس شارژ (بیس شارژ ) رو شارژ کنید و چندباری ایرپادها یا همون هدفون بلوتوثیهارو در بیارید چند دقیقه‌ای موزیک گوش بدید و دورباره داخل کیس بذارید. این کار باعث کالیبره شدن و استفاده صد در صدی از فضای کیس و باتری ایرپاد میشه و طول عمر باتری رو هم زیاد میکنه .

حتما کاور برای ایرپاد تهیه کنید

یکی از مهمترین لوازم جانبی ایرپاد و مهم که باید حتما داشته باشید کاور مناسب هست. کاور برای جلوگیری از خط و خش در وهله‌ی اول و در موارد بعد محافظت فیزیکی مطمئن از ایرپادتون . همچنان که برای گوشی همراهتون حتما کاور و قاب تهیه میکنید برای هدفون بلوتوثیتونم حتما کاور ایرپاد بخرید .

حتما بعد از استفاده آن را تمیز کنید

تمیز نگه داشتن ایرپاد و پاک کردن اون از هرچی چربی و گرد و خاک باعث میشه علاوه بر طول عمر بالاتر ایرپاد، اسیبی که ممکنه به قستهای مختلف خصوصا چیپست ایرپاد برسه از طریق گرد و خاک و چربی به حداقل برسه. یا اینکه سنسورهای هدفون بلوتوثیتون که در اطراف توگوشیها تعبیه شده همیشه مثل روز اول به درستی و عالی به کار خودشون ادامه بدن.

سری سیلیکونی مناسب گوش خود انتخاب کنید

اگه مدل ایرپادی که استفاده میکنید از مدل کپسولی با سری سیلیکونی هست حتما سری مناسب و اندازه‌ی گوش خودتون رو انتخاب و استفاده کنید که صدای دریافتی به بهترین شکل ممکن به گوش شما برسه .

در اینجا مورد مهمی هست که در مورد راهنمای استفاده از ایرپاد اپل بصورت اختصاصی باید بیان بشه و اونم اینه که از طریق گوشی ایفون شما میتونید سایز سری سیلیکونی که برای ایرپاد پرو اورجینال خود استفاده کردید رو مناسب گوش خود انتخاب کنید.

اما سوال اینجاست که چطور می‌توان بهترین سری ایرپاد اپل را برای گوش خود انتخاب کرد؟

راهنمای استفاده از ایرپاد اپل، بدون هیچ دردسری و یا کار خیلی خاصی شما از طریق خود آیفون میتونید سری سیلیکونی ایرپاد پرو رو در بهترین سایز برای گوشتون انتخاب کنید. برای این کار بعد از اینکه ایرپاد رو به گوشی متصل کردید و ایرپاد با گوشی جفت شد وارد تنظیمات گوشی شده و بخش ” Bluetooth ” را انتخاب کنید. در لیست دستگاه‌های متصل شده و نام بلوتوثهایی که قبلا متصل شدید حتما اسم ایرپادی که به گوشی متصلید با رنگ آبی مشخصه، اگه دقت کنید آیکونی با علامت تعجب کنار نام ایرپاد قرار داره روی علامت تعجب بزنید و بعدش گزینه ” Ear Tip Fit Test ” را لمس کنید.

 

حالا هر دو توگوشی ایرپاد را به حالت صحیح و راحت داخل گوشتان قرار دهید و گزینه های Continue و Play را انتخاب کنید تا یک موزیک کوتاه توسط آیفون پخش شود.

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

بعد از چند ثانیه آیفون به طور خودکار مشخص می‌کند که آیا سری که به ایرپادتان متصل شده مناسب است یا خیر و بهتر خواهد بود که برای دستیابی به تجربه بهتر نسبت به تعویض سری ایرپاد اقدام کنید.

بعد از اینکه توانستید بهترین سری را به توگوشی های ایرپاد خود نصب کنید، متوجه تغییراتی که در ارائه صدای شفاف و واضح از سمت آن به وجود می‌اید خواهید شد.

بنابراین ایرپاد پرو و آیفون این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهند که با یک آزمون سعی و خطا بهترین سری ایرپاد را با توجه به فرم و اندازه گوش خود انتخاب و مورد استفاده قرار دهند. این قابلیت تقریبا در هیچ هندزفری بلوتوث دیگری ارائه نشده است.

ایرپاد رو بصورت تکی یا دوگوش بدون کیس شارژ نگه داری نکنید

نحوه استفاده از ایرپاد بصورت فیزیکی : یکی از مهمترین عواملی که باعث میشه ایرپادتون گم یا آسیب ببینه همینه که بعد از استفاده اونو داخل کیس شارژ نمیذارید که این موضوع بعلت کوچیک بودن ایرپاد باعث میشه گم بشه یا روی زمین بیفته و احتمالا زیر پا بمونه.و شما باید دقت کنید وقتی استفاده نمیکنید خواهشا ایرپادتون رو روی میز و روی گوشی رها نکنید.

با درب کیس بازی نکنید

بعلت اون صدای خوشکل و زیبای درب کیس باعث میشه که لذت شنیدن صدای چندباره‌ی درب کیس هر کسی رو مجاب کنه چندبار درب کیس شارژ رو باز و بسته کنه. البته این مورد رو اول باید به خودم بگم که خوره‌ی این کارم خصوصا ایرپاد اپل که از کیفیت خوبی برخورداره.

با دستان کثیف و چرب از ایرپاد استفاده نکنید

یکی از موارد مهم در نحوه استفاده از ایرپاد بصورت صحیح اینه که احیانا وقتی که دستتون خیسه ( خصوصا برای ایرپاد کپی ) یا کثیف و چربه سعی کنید ایرپاد رو از کیس خارج نکنید و استفاده نکنید . خیسی دست یا کثیفی دست باعث میشه در بلند مدت آسیب به ایرپادتون بزنه و از راه نفوذ به ایرپاد این آسیبها کار خودشونو میکنن.

طریقه استفاده از ایرپاد و اتصال آن به گوشی

نحوه استفاده از ایرپاد های کپی و ایرپاد اورجینال و دستورات اجرایی بصورت کلی مشترک هستن و اینجا دستورات مورد نیاز رو براتون مینویسم اما صد در صدی برای همه مدلها یکسان نیست. دستورات و فرمانهای هر ایرپاد مخصوص خودشه اما وقتی این مطالب این صفحه رو بدونی دیگه بیس کار و اصول رو بلدی. و نود درصد ایرپادها و هندزفری بلوتوثها از این دستورات و با این شکلی که در ادامه براتون میگم کار میکنن. همچنین میتونید از اینجا دستورات لازم برای ایرپاد اورجینال رو ببینید.

جالبه بدونید در هندزفریهای باسیم هم این دستورات تقریبا همین نتایج رو بهتون میده. البته هندزفریهای با کیفیتی که دکمه ها یا صحیح تر بگم کنترلرهارو دارن. یعنی دستوراتی که برای پلی و استاپ یا پاسخگوی تماس در ایرپاد هست برای هندزفری باسیم هم صادقه و عمل میکنه. بریم برای ادامه‌ی کار…

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

مراحل اتصال به بلوتوث گوشی

گوشیتون هر برندی که باشه و هر ایرپادی یا هدفون بلوتوثی که بخوایید استفاده کنید ابتدا باید بلوتوث گوشی رو روشن کنید و در ایرپاد رو باز کنید حتما ( در مدلهای کپی ایرپاد رو از کیس بیارید بیرون ) تا بلوتوث ایرپاد هم روشن شه. بعد از اینکه نام ایرپاد روی جستوجوی بلوتوث گوشیتون افتاد انتخاب کنید و اتصال رو انجام بدید به همین راحتی.

پس نحوه استفاده از ایرپاد و وصل کردن به گوشی اینطور شد1 روشن کردن بلوتوث گوشی2 باز کردن در ایرپاد 3 انتخاب نام ایرپاد در لیست بلوتوثهای پیدا شده در گوشی 4 اجازه به جفت سازی یا پیر شدن 5 پلی موزیک و لذت بردن از ایرپاد

پاسخگویی تماس در نحوه استفاده از ایرپاد

تماسهای ورودی گوشی رو با یکبار لمس کردن ایرپاد اگه لمسی باشه و اگه دکمه‌ای با یک بار فشار دادن دکمه‌ی اصلی، میتونید جواب بدید و یا مکالمه رو قطع کنید. در برخی مدلها وقتی که ایرپاد وصل هست اما موزیک در حال پخش نیست میتونید با دوبار لمس ایرپاد آخرین تماس ( دریافتی یا خروجی ) از لیست تماسهارو دوباره برقرار کنید. البته ایرپاد باید این قابلیت رو داشته باشه.

نحوه جواب دادن ایرپاد2 و I12 یا هر مدل دیگه

نحوه جواب دادن تماس ربطی به مدل نداره و ربطی به کپی و اورجینال بودن نداره فقط کافیه یکبار قسمت لمس رو لمس کنید یا ضربه بزنید که تماس ورودی رو جواب بدید. این قسمت رو آوردم چون ازم سوال میپرسن خیلی زیاد. در محدود مواردی جواب دادن تماس دوبار ضربه یا دوبار لمس هست. که خیلی کمه این مورد.

قطع تماس با ایرپاد

قطع و وصل تماس با ایرپاد تفاوتی با هم نداره همینکه یکبار روی قسمت لمسی ضربه بزنید یا لمس کنید تماس قطع میشه و دیگه نیاز به درآوردن گوشی از جیب یا کیف برای قطع تماس نیست.

پلی کردن و استاپ موزیک

در هنگام پخش موزیک یک بار ایرپاد رو لمس کنید ( فرقی ندارد ایرپاد راست باشد یا ایرپاد چپ ). یک بار ضربه یا لمس کوتاه مدت پلی و استاپ موزیک رو انجام میده. این قاعده کلی نیست و میتونه تغییراتی داشته باشه که شخصا در برخی از مدلها دیدم که با دوبار لمس و یا ضربه موزیک پلی یا استاپ میشه. البته خیلی کم . اکثر مدلها همون یک بار رو بزنید کافیه.

تعویض موزیک در نحوه استفاده از ایرپاد

معمولا دوبار پیاپی در هنگام پخش موزیک روی ایرپاد بزنید یک تراک به جلو میره و اگه 3 تا بزنید یک تراک به عقب برمیگرده. این قابلیت رو میتونید شخصی سازی کنید. با نصب برنامه‌هایی که توی گوگل پلی برای اینکار هست میتونید کاملا این دستورات رو تغییر بدید. اما بصورت کلی برای تعویض موزیک همینه.

برخی از مدلها هم به این شکله که گوش راست برای رفتن به موزیک بعدی و گوش چپ برای رفتن به موزیک قبلی استفاده میشه.

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

کم و زیاد کردن صدا

خیلی از ایرپادها این قابلیت رو ندارن اما اونایی که دارن معمولا فرمانهای تعویض موزیک هم دستخوش تغییرات میشه. برای کم و زیاد دوبار گوش سمت راست رو بزنید صدا زیاد و دوبار گوش سمت چپ رو بزنید صدا کم میشه و برای تعویض موزیک شما باید چند ثانیه ایرپاد رو نگه دارید یا در برخی موارد باید 3 بار روی قسمت لمس ایرپاد بزنید تا صدا کم و زیاد بشه. این مورد که نحوه استفاده از ایرپاد در بخش کم و زیاد کردن صدا چطوره کاملا بستگی به شرکت طراحش داره. بطور مثال در ایرپاد پرو 2 اورجینال برای کم و زیاد کردن صدا باید روی پد لمس بکشید که سطح صدا تغییر کنه.

خاموش کردن ایرپاد

به مدت 10 ثانیه اگه قسمت لمس ایرپاد رو نگه دارید ایرپاد خاموش میشه در برخی مدلها این تایم تا 5-6 ثانیه هم دیدم که باید برای خاموش کردن ایرپاد قسمت لمس رو نگه دارید. مدلهایی که تک گوش و دکمه ای هستن خودشون معمولا دکمه‌ی جدا برای پاور دارن. اما غالب همون 5 الی 6 ثانیه در اکثر مدلها با نگهداشتن قسمت لمس ایرپاد باعث خاموش شدن اون میشه. روش دوم خاموش کردن اینه که بذاریدشون داخل کیس شارژ. وقتی میذارید داخل کیش خود به خود ایرپاد خاموش میشه و نیاز به هیچ کار اضافه تری ندارید

اما روشن کردن ایرپاد دیگه با گرفتن و نگه داشتن لمس نمیشه باید بذارید داخل کیس مربوطه و بعد دوباره استفاده کنید که روشن بشه. همین که ایرپاد رو از درون کیس میارید بیرون خودکار روشن میشه و اگه قبلا به گوشیتون وصل شده باشه دیگه نیاز به جفت سازی مجدد و ارتباط مجدد نیست و خودش این کار رو انجام میده.

تغییر زبان ایرپاد

مورد بعدی در آموزش نحوه استفاده از ایرپاد 5 بار اگه به یکی از ایرپادها ضربه بزنید زبان مورد نظر تغییر میکنه. زبان پیشفرض زبان انگلیسی هست ولی اگه بخوایید زبان دیگه ای رو تست کنید با 5 بار ضربه زدن میتونید تغییر بدید که زبان دوم ایرپادها چینی هستو احتمالا ترجیح میدید همون انگلیسی بمونه😅 .

فعال کردن نویز کنسلینگ در ایرپاد

معمولا با نگه داشتن 5تا6 ثانیه‌ای ( برخی مدلها3 تا 4 ثانیه ) ایرپاد چپ نویز کنسلینگ فعال میشه. نویز کنسلینگ توی ایرپادهای اورجینال با تنظیمات خود گوشی در ایرپاد و گوشی همنام و با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص خیلی راحت تره. در ایرپاد های کپی بصورت پیشفرض این قابلیت رو اگه داشته باشن فعاله اما با نگه داشتن میتونید روشن یا خاموشش کنید.

راهنمای استفاده از ایرپاد - مای ایرپادز

ریست کردن ایرپاد در راهنمای استفاده از ایرپاد اپل

این مورد بیشتر برای ایرپادهای اورجینال هست خصوصا ایرپاد اورجینال اپل که با نگه داشتن 15 ثانیه‌ای ایرپاد باعث ریست کردن اون خواهید شد. در مدلهای دیگه و مدلهای کپی با نگه داشتن دکمه پشت کیس میتونید ترووایرلس خودتون رو ریست کرده و از نو راه اندازی کنید. ریست کردن بیشتر در مواقعی نیازه که اتصال ایرپاد به گوشی دچار اختلال شده و یا ارتباط قطع شده و نیازه بدونیم که ایراد از ایرپاد هست یا از گوشی که ابتدا باید ایرپاد رو ریست کنیم.

نحوه صحیح قرار دادن ایرپاد در گوش

یکی از مواردی که در نحوه استفاده از ایرپاد باید بدونید اینه که هر کدام از گوشیها و هر کدام از بادزهارو در گوش مربوطه قرار بدید. اگر دقیقا نتونستید که تشخیص بدید که کدوم ایرپاد مربوط به کدوم گوشه ، روی خود ایرپادها رو نگاه کنید اونی که روش حرف “L” نوشته شده مخفف عبارت Left یعنی چپ هست و مربوط به گوش چپ و اون بادزی که روش حرف “R” نوشته شده مخفف عبارت Right هست به معنی راست و مربوط به گوش راست که این مورد ریز رو در باب طریقه استفاده از ایرپاد رو از ما سوال شده که لازم دونستم اینجا بیانش کنم.

البته اگه نوشته نداشت ایرپادها رو یکی یکی تست کنید هر کدوم که داخل گوشتون نشست و اذیت نکرد و پایه ایرپاد به درستی و رو به پایین قرار گرفت اون مربوط به همون گوشیه که داخلشه. فقط کافیه یکی دوبار تست بزنید خودتون متوجه میشید که مربوط به کدوم گوشه.

نحوه استفاده از ایرپاد پرو های کپی

یکی از پرتکرار ترین سوالاتی که از ما میکنن همینه که نحوه‌ی استفاده از ایرپاد پرو های کپی رو توضیح بدید. برای استفاده از ایرپاد پرو های کپی فقط کافیه بلوتوث دستگاهتون روشن باشه و بهش متصل بشید و از طرفی وقتی این اتصال برقرار میشه برای دفعات بعدی دیگه بصورت خودکار اتصال برقرار میشه و فقط کافیه شما در کیس ایرپاد رو باز کنید تا این اتصال برقرار بشه. دستورات برای اجرا هم به این شکله که برای پاسخگویی تماس و استاپ و پلی موزیک یکبار لمس کافیه و برای تعویض موزیک و رفتن به ترک بعدی دوبار لمس یا ضربه و برای برگشت به موزیک قبلی 3 بار لمس یا ضربه کافیه.

در این مقاله نحوه استفاده از ایرپاد رو براتون گفتیم که بصورت عمومی برای تمامی مدلهای اندروید و آی او اس نیز به کار میره اما برای اینکه از نحوه کار با ایرپاد پرو های کپی رو هم کاملتر و دقیتر بدونید یه سر به بخش خودش بزنید لطفا.

رفع مشکلات ایرپاد و متصل نشدن ایرپاد به گوشی

مشکلات ایرپاد یک مبحث بسیار گسترده هست و توی یکی دو پاراگراف نمیشه همه رو توضیح داد. ما برای بخش مشکلات ایرپاد و عدم کار کردن یک گوش ایرپاد بصورت مجزا مقاله‌ی کامل و جامع همراه راه حل ارائه دادیم برای اینکه مطالب ناقص نباشه و تداخلی پیش نیاد پیشنهاد میشه حتما مقاله ” چرا یکی از ایرپادها کار نمیکند ” و ” مشکل قطع و وصل شدن ایرپاد “را مطالعه فرمایید.

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

کاربردهای ایرپاد و طریقه استفاده از ایرپاد

بیش از اون چیزی که فکرشو میکنید این پاراگراف بدردتون میخوره. احتمالا میگید خوب ایرپاد برای موزیک و مکالمه هست مگه چه کابرد دیگه‌ای هم میتونه داشته باشه؟ بله درسته موزیک و مکالمه و گیم رو همه میدونن اما این چند مورد رو هم مورد عنایت قرار بدید. آزاد گوشی از دست شما و آسیب زدن به گوشی توی مواقعی که سرتو شلوغه و مجبور به مکالمه هستید. یعنی بجای اینکه گوشی رو با گردن بگیرید و کاراتونم انجام بدید از یه دونه هندزفری بلوتوثی استفاده کنید و تمام، بدون مشکل از گوشی استفاده کنید.

مورد بسیار مهم بعدی تمرکز کامل روی آموزش ، پادکست و یا موزیک بدون مزاحمت. یعنی با خیال راحت ایرپادتو میزنی تو گوش و بدون هیچ نگرانی و اینکه مزاحمت برای کسی ایجاد کنی با تمام تمرکز و با ولوم بالا موزیکتو گوش میده یا پادکست آموزشیتو گوش میدی و چه لذتی داره وقتی که روش متمرکز هستی.

پشت فرمونی یا داری موتور سواری میکنی و نمیدونی چطور گوشیتو جواب بدی ؟ اینجا ایرپاد به دادتون میرسه و اگه پشت فرمونی دیگه افسر نمیبینه گوشی دستته و جریمه‌ات کنه و اگه پشت موتوری هم مکالمه انجام بده و هم توی عالم خودت به موزیکت گوش بده بدون هیچ نگرانی.

نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

سخن پایانی نحوه استفاده از ایرپاد

با هم یاد گرفتیم که ابتدا چه نکاتی رو باید رعایت کنیم که ایرپاد رو بدرستی استفاده کنیم و بعد از آن نحوه‌ی عملکرد ایرپاد رو هم بهتون گفتم و فرامینی که از قسمت لمسی به ایرپاد میدید رو چگونه باید انجام بدید. تمام این دستوراتی که خدمتتون گفتم معمولا داخل دفترچه یا کارت همراه هندزفری بلوتوثی نوشته شده. اگه بخشی براش دستور خاصی ننوشتن یعنی اون قابلیت رو نداره. مثلا اگه دستوری برای فعال کردن یا خاموش کردن نویزکنسلینگ نداره به احتمال خیلی زیاد یعنی اون قابلیت رو نداره و یا همچنین کم و زیاد کردن صدا. اگر موردی به نظر شما هم میرسه لطفا زیر همین پست برامون کامنت بذارید.

29 فکر در مورد “ نحوه استفاده از ایرپاد به زبان بسیار ساده و روان

  1. Sara گفت:

    برای من سنسور ها کار نمیکنن مشکلش چی هست؟

  2. Sepide گفت:

    سلام من تازه ایرپادمو خریدم وقتی وصل میشه به بلوتوث یکیش کانکت نیست چیکار کنم؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام. ابتدا ریستش کنید. اگه نشد با یه گوشی دیگه تست کنید. اگه میبینید هیچ صدای نداره احتمالا مشکل از ایرپاد هست

  3. kamagra priligy گفت:

    Researchers are exploring the impact of chronic neurological conditions, such as multiple sclerosis and Parkinson’s disease, on erectile function. Managing neurological health and addressing specific symptoms can positively impact sexual outcomes. buy priligy dapoxetine online

  4. http://kheymomo.blogspot.com/ گفت:

    do you already know the vaccines you should give to your new babies come on and visit my site to find out
    http://kheymomo.blogspot.com/

  5. cenforce.homes گفت:

    Cenforce production’s impact on societal norms emphasizes the importance of embracing diverse expressions of masculinity and challenging traditional notions of masculinity and vulnerability. Cenforce 100

  6. cialismalew.com گفت:

    Considering the use of penile suppositories or urethral pellets under the guidance of a healthcare professional may be an option for individuals with ED. These medications are inserted into the urethra or placed in the penile opening to facilitate erections.. / canadian pharmacy Cialis 20mg

  7. Can antibiotics prevent infection in patients with HIV?

    stromectol buy online https://stromectolist.com/ ivermectin brand name

  8. vidalista.pics گفت:

    Men who experience side effects while taking tadalafil should speak with their healthcare provider about adjusting the dosage or trying a different medication.buy vidalista 60 online cheap

  9. cost of synthroid 100mcg
    Synthroid is available in a variety of doses, and the doctor will prescribe the appropriate dose based on the patient’s age, weight, and the severity of their hypothyroidism. Patients should not adjust the dose of Synthroid without first consulting their doctor, as this can lead to complications.

  10. synthroidtro گفت:

    levothyroxine 50 mcg tablet
    Patients should follow the dosing instructions provided by their healthcare provider and should not stop taking Synthroid without consulting their doctor.

  11. صالحی گفت:

    نحوه استفاده از ایرپاد i12
    اینو من خیلی وقته میشناسم و داشتم مایلم درموردش برایتان بنویسم. این ایرپاد جز ایرپادهای ارزان هست و برای استفاده از آن توی هر مدل گوشی مشکل خاصی ندارید فقط باید بلوتوث گوشی را روشن کنید و تمام . دستورات لمسی هم به این شکله که اگه یکبار بزنی آهنگ درحال پخش استاپ یا پلی میشه و اگه دوتا بزنی میره بعدی و اگه 3 تا زنی میاد قبلی . کلا واسه آهنگ خبه واسه مکالمه زیاد جالب نیست. تاخیر صدا هم داره.
    با تشکر از سایت خوبتوننننن

    1. hosein kalhor گفت:

      با تشکر از نظر کامل شما
      و همچنین بابت تعریفی که از سایتمون کردید.

  12. PriligyForte گفت:

    Dapoxetine hydrochloride
    Dapoxetine is a medication that is used to treat premature ejaculation in men. It works by increasing the levels of serotonin in the brain, which can help to delay ejaculation and improve sexual performance.

  13. NolvadexOtc گفت:

    Tamoxifen is an off-label recourse to treat men an eye to breast cancer, infertility, and idiopathic gynecomastia. Lately, Nolvadex po co has been proposed as a treatment to prevent gynecomastia in prostate cancer patients receiving antiandrogen therapy.

  14. NolvadexOTC گفت:

    It uses truly unexceptional ingredients that have evidence of estrogen surcease and testosterone production. During example, it contains D Aspartic acid, which has been proven in studies to nick bring up testosterone play levels. Every now, even Nolvadex over the counter usa may not be needed if your stop levels are extremely mild.

  15. BradlyEt گفت:

    Other women may experience irritability, minor hot flashes, mood swings, insomnia, Where to get Cheap Clomid visual symptoms, pelvic pressure or cramping, and dizziness, or fatigue. These symptoms are usually mild and pass quickly.

  16. Mali گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید من نمیدونستم که ایرپاد باید ۳ تا ۴ ساعت توی شارژ باشه فقط ۱ساعت و نیم تو شارژ بوده (کلا ۵ ساعت هست که به دستم رسیده)
    الان باید دوباره ۳ ساعت تو شارژ بزارم یا نه؟

    1. hosein kalhor گفت:

      سلام . خیر بذار شارژش تموم بشه و یکبار 4 ساعت بزن توشارژ . بعدش همون 1 ساعت تا 1 ساعتو نیم کافیه

  17. kecola گفت:

    sildenafil mylan 100 mg prix viagra et hypertension comment reconnaitre un homme qui prend du viagra

  18. RobertDog گفت:

    prazosin 5 mg capsule>

  19. MiclEpite گفت:

    elimite cream>

  20. MarkSoora گفت:

    azithromycin 500 tablet

  21. احمدی گفت:

    دستورات داخل ایرپادهای فیک چطوره

    1. hosein kalhor گفت:

      فرقی نداره اوناهم از همین دستورات پیروی میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *