بلاگ

راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ ، گیمرها قبل از هر اقدامی بیان اینجا

خرید ایرپاد گیمینگ

راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ مناسب گیمرهای عزیز 🤩 . یک مقاله‌ی دلی و عالی پر از اطلاعات ناب برای عزیزان گیمر. هدف از نوشتن این مقاله راهنمای دقیق برای یک انتخاب امن و یک هدف برای گیمرهای عزیز که بتونن مشخصات مورد انتظار ایرپاد برای گیم رو بدونند. ایرپاد گیمینگ از اسمش مشخصه که باید خاص و ویژگیهای عالی داشته باشه که بشه بهش گفت گیمینگ. این ویژگیهارو من براتون توی همین پست توضیح دادم. اگه قصد خرید ایرپاد گیمینگ رو هم دارید به دسته بندی مربوطه یه سر بزنید .

1- شکل ظاهری و طراحی مناسب گوش

مورد اول در راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ طراحی مناسب سری ایرپاد و هندزفری بلوتوثی با آناتومی گوش هست چرا که طراحی یک ایرپاد یا هدفون بلوتوثی باید به گونه‌ای باشه که در وسط گیم گوشیهای هندزفری بلوتوثی از گوشتون نیفته. البته که قطعا تولید کننده‌ی تمام ایرپادها به این نکته توجه دارن اما برای بازی یه خورده باید طراحی بهتر باشه و جایگیری تو گوش بهتری داشته باشه . چون تو وضعیت عادی بدون هیچ دغدغه‌ای استفاده میکنید اما تو اون لحظه‌های هیجان انگیز گیم باید از حالت عادی این تو گوشیهای ایرپاد محکم به گوشها گره بخورند.

90 درصد ایرپادهای گیمینگ سری با سیلیکونی دارند که کامل داخل گوش فیت بشه و با هر تکونی نیفته. اگه با سری سیلیکونی و اون پلاستیکهای ایرپاد حال نمیکنید مدل بدون سیلیکونی خوب و مناسب داریم. مدلهای که از ایرپاد 3 اپل کپی برداری شده اند میتونن مناسب باشند واقعا.

ایرپاد برای گیم - مای ایرپادز

گول شکل ظاهری خیلی زیبا رو نخورید

بعضا دیدیم و همچنین تو بازار موجوده و اونم مواردی هست که ایرپاد و هندزفری بلوتوثی از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هست اما نه به درستی وصل میشه و نه سرعت عمل خوبی داره. یکی از موارد مهم برای راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ همینه که شما فقط ظاهر زیبا و ال ای دی های هفت رنگ رو نبینید تمام موارد رو در کنار هم بسنجید، خصوصا مواردی که در ادامه بهتون میگم. اکثر این موارد ظاهر زیبا اما بدون کاربرد قیمت بسیار پایینی دارند.

راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ - مای ایرپادز

2 – باتری بسیار مناسب جهت راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ

یک هندزفری بلوتوث خوب و یک ایرپاد برای بازی ، تایم شارژ و مدت زمانی که باید بهتون شارژ بده خیلی مهمه چرا که شاید بخوایید چندساعت بدون وقفه گیم بزنید. شاید و احتمالا اکثرتون بازیهای آنلاین رو بیشتر دوست دارید و اونارو بیشتر انجام میدید اما در اوج گیم و تو اوج بازی اگه یهو شارژ ایرپاد خالی بشه چه حال بدی بهتون دست میده. پس سعی کنید از هرجایی که قصد خرید دارید و نه فقط مای ایرپادز عزیز این مورد رو در نظر بگیرید.

راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ - مای ایرپادز

3 – نداشتن تاخیر در اجرا و پخش صدا

یکی از مهمترین مواردی که میتونه در انتخابتون تاثیر داشته باشه تاخیر و دیلی یک هندزفری بلوتوثی یا همون ایرپاد خودمون هست که اگه با تاخیر صدا رو پخش کنه شاید عملا دیگه بعنوان یک ایرپاد برای گیم حساب نشه. در بازی آنلاین لحظه‌ها و صدم ثانیه‌ها هستند که برنده رو مشخص میکنن و این صدم‌ها اگه توسط یک ایرپاد ضعیف از بین بره خیلی ناراحت کننده‌ست و تو رو از اون گجت تازه‌ای که گرفتی میزنه و ازش متنفر میشی پس پولتونو برای خرید هر ایرپاد گیمی پرداخت نکنید که خیلیا ارزش خرید ندارند.

ایرپاد برای بازی

4 – داشتن نسخه بلوتوث بالا در راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ

داشتن نسخه بلوتوث بالاتر چند مزیت داره یکی اینکه به تعداد گوشی بیشتری میخوره و از طرفی سرعت کانکت و تبادل اطلاعات قطعا بهتر و بالاتر خواهد بود. ورژن و نسخه‌ی بلوتوث هر ایرپاد و هدفون بلوتوثی رو روی جعبه نوشته که اکثرا از نسخه‌ی 5 بلوتوث برخوردار هستند اما در ذهن داشته باشید که زیر نسخه 5 اگه موردی بود ترجیحا بیخیالش بشید. ایرپاد برای گیم باید از سرعت کانکت خوبی برخوردار باشه و قطعی هنگام اتصال نداشته باشه.

خرید ایرپاد گیمینگ

5 – طراحی کیس مناسب جهت جابجایی راحت

طرح ایرپادها خصوصا کیس شارژ خیلی مهمه چرا همچنان که برای یک سامورایی همه جا ژاپنه 😄 برای یک گیمر هم همه جا محل و مکان بازیه و همیشه باید ایرپادش همراهش باشه پس باید توی خرید ایرپاد گیمینگ این نکته‌ی مهم رو در نظر داشته باشه

6 – کدک های صوتی

کدک های صوتی بخشی از ویژگی های هندزفری های بی سیم هست که این روز ها دوست داران موسیقی توجه زیادی به آن می کنند و تنها مختص مدل های مخصوص بازی نیست. کدک ها وظیفه دارند که داده های مربوط به موسیقی را برای انتقال راحت از طریق بلوتوث رمزگذاری کنند. کدک SBC کدک پایه و اجباری بلوتوث است و تمامی هندزفری ها و اسپیکر های بلوتوث از آن بهره می برند. این کدک کاملا کار راه انداز است اما ویژگی خاصی ارائه نمی دهد و تنها در هندزفری های میان رده و پایین رده به کار گرفته می شود. در سوی دیگر برای رمزگذاری فشرده تر و انتقال با کیفیت تر داده های صوتی کدک هایی مانند AAC و aptX متولد شدند که تکنیک های بروز تری را برای رمزگذاری به کار میگیرند و در نتیجه کیفیت پخش موسیقی و یا صدای گیم تا حد زیادی بالا می رود.

برای اینکه بیشتر با کدکها آشنا بشید پیشنهاد میکنم مقاله‌ی کدک چیست رو مطالعه کنیدو

راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ ، گیمرها قبل از هر اقدامی بیان اینجا

7 – میکروفون عالی

وجود یک میکروفون خوب علاوه بر اینکه برای مکالمه به کارت میاد برای گیم و بازیهای آنلاین قطعا بیشتر به کار میاد چرا که توی خیلی از بازیها که نیاز به یار و هم تیم هست خصوصا بازی آنلاین شما نیاز به مکالمه و صحبت بار رفیقتون دارید و باید این مکالمه کاملا واضح و بدون نویز به طرف برسه تا صداتون برای هم مفهوم باشه.

سخن پایانی راهنمای خرید ایرپاد گیمینگ

توی انتخاب هندزفری بلوتوثی و ایربادز حتما موارد بالا رو در نظر بگیرید که در نهایت بتونید بهترین تجربه رو از داشتن هدفونتون داشته باشید.مطالب و عناوینی دقیق بیان شد و امیدوارم که استفاده کرده باشید و اگه مورد خاصی به نظرتون میرسه و یا حتی نظر خاصی در این زمینه دارید خوشحال میشم که توی کامنتها برامون بنویسید .

جهت مشاهده‌ی انواع ایرپاد گیمینگ روی تصویر زیر کلیک کنید…

ایرپاد گیمینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *