بلاگ

بهترین ایرپاد و هدفون های جی بی ال (JBL )

بهترین ایرپاد و هدفون های جی بی ال (JBL )

بهترین ایرپاد و هدفون های جی بی ال (JBL ) : بی‌شک هدفون جی بی ال (JBL) از جمله بهترین هدفون های بازار دنیا بوده است که در ایران نیز به دلیل کیفیت بالای آن، طرفداران بسیار زیادی دارد. انچه که پیش روی شماست مقدمه‌ای از شرکت جی بی ال و در ادامه این مقاله از سری مقالات بینظیر مای ایرپادز سعی داریم که با این برند و چند محصول و چند مدل از آن آشنا شویم.

برند جی بی ال

شاید شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که دوست دارید بدانید جی بی ال به چه معناست و ریشه این کلمه از کجا آمده است؟ و چرا این نام برای این شرکت بزرگ انتخاب شده است؟ واژه جی بی ال(JBL) از حروف اول کلمه های James Bullough Lansing تشکیل شده است. در واقع نام این کمپانی مخفف نام، تاسیس کننده آن(جیمز بالو لنزینگ) است.
در اصل جی بی ال یک شرکت آمریکایی تولید کننده تجهیزات صوتی الکترونیکی است که این شرکت، در تاریخ ۱۴ ژانویه ۱۹۰۲( یا همان ۲۴دی ۱۲۸۰) در شهر لسنینگ، مرکز میشیگان، در ایالت ایلینویز آمریکا تاسیس شد. البته شروع فعالیت جهانی این شرکت از سال ۱۹۴۶ است.
محصولات اصلی شرکت، بلندگو و تجهیزات همراه آن است. دو بخش مستقل در داخل این شرکت وجود دارند؛ جی بی ال کانسومر و جی بی ال پروفشنال.
پس همانطور که گفتیم جی بی ال (JBL) یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بلندگو های حرفه ای در جهان است. شرکت جی بی ال (JBL Company ) در حال حاضر زیر نظر کمپانی هارمن پرو ( HARMAN PRO ) فعالیت می کند. همچنین می توان از معروفترین محصولات شرکت جی بی ال به باند های حرفه ای و اسپیکر های شخصی اشاره کرد.

هدفون جی بی ال در بهترین ایرپاد و هدفون های جی بی ال (JBL )

علاوه بر تولید اسپیکر، برند جی بی ال به تولید هدفون یا همان هندزفری جی بی ال بی سیم نیز مشغول است. هدفون های این شرکت نیز به مانند اسپیکر ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و صدا را به بهترین نحو ممکن انتقال میدهند.
به شما پیشنهاد می دهیم که حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید چرا که در پایان شما با چند مدل از بهترین هدفون هاو ایرپاد های جی بی ال آشنا خواهید شد.

هدفون جی بی ال Tune 510 BT ؛ بهترین هدفون بی سیم جی بی ال


این مدل از برترین هدفون های بیسیم برند جی بی ال است که در چهار طیف رنگی متفاوت از قبیل مشکی، سفید، آبی و رزگلد طراحی و تولید و عرضه شده است.
این هدفون از نوع On Ear می باشد و دسته هدفون ها روی گوش قرار می گیرد. برای اتصال به این هدفون تکنولوژی بلوتوث در نظر گرفته شده است. میکروفون داخلی تعبیه شده درون این هدفون، امکان مکالمه و پاسخگویی به تماس ها را برای کاربر فراهم می کند. انرژی مورد نیاز برای استفاده از Tune 510 BT توسط باتری داخلی قابل شارژ تامین می شود. جالب است بدانید که این دستگاه از صدای مشهور JBL Pure Bass برخوردار است که می‌توان آن را در مشهور ترین مکان های مختلف جهان یافت. این هدفون با درایور های حرفه ای و قدرتمندی که دارد، صدای موسیقی را با کیفیت و وضوح بالایی پخش می کند و در عین حال بیس عمیق و کوبنده ای تولید می کند. صدایی که این هدفون به گوش شما می رساند تمامی فرکانس های صوتی را در بر می گیرد و دارای تفکیک بسیار دقیقی است.
از دیگر ویژگی های کاربردی در این هدفون وایرلس، امکان اتصال چند نقطه ای است که به شما میدهد.پس این امکان را به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد که از اتصال با یک دستگاه به دستگاه دیگر جابجا شوید. توسط تکنولوژی Multi -Point Connection می توانید در حین تماشای یک ویدیو در تبلت خود، سریعاً به گوشی موبایلتان متصل شوید و تماس را که دریافت کرده اید را از طریق هدفون پاسخ دهید. پس به این صورت است که هرگز تماسی را از دست نخواهید داد و جابجایی در بین دستگاه های مختلف برای کاربر بسیار سریع و آسان خواهد شد. باتری این محصول دارای ظرفیت ۴۵۰ میلی آمپر ساعت می باشد و با هر بار شارژ کامل قادر است تا ۴۰ ساعت به صورت مداوم موسیقی پخش کند.

بهترین هدفون جی بی ال - مای ایرپادز

سایر مشخصات هدفون Tune 510 BT

  1. وزن ۱۶۰ گرم
  2. نوع اکوستیک : پشت بسته(close back )
  3. نوع اتصال : بی‌سیم
  4. محدوده عملکرد : ۱۰ تا ۱۵ متر
  5. مدت زمان پخش : ۴۰ ساعت
  6. نسخه بلوتوث : ۴.۲
  7. قطر درایور: ۳۲ میلیمتر
  8. حساسیت : ۹۵ دسی بل
  9. امپدانس : ۳۲ اهم
  10. پاسخ فرکانسی : 20Hz_20kHz
  11. پوشش گوش: دور گوش (over ear )

هدفون بی سیم جی بی ال مدل JBL Tune 700 BT در هدفون jbl

مدیریت تماس ها

به آسانی می‌توانید در هدفون بی سیم جی بی ال Tune 700 BT حجم صدا را کنترل کنید، تماس های خود را مدیریت کنید و با استفاده از دکمه های تعبیه شده بر روی هدفون دستیار های صوتی خود را فعال کنید. به عبارتی می توانید از سوئیچینگ بی‌دردسر بین دستگاه‌های خود بهره گرفته و از موسیقی به گوشی خود برای یک تماس تلفنی رفته و هیچ تماسی را از دست ندهید. با استفاده از فناوری Multipoint ، می توانیم هدفون بلوتوثی Tune 700 BT را با دو دستگاه سازگار با بلوتوث به طور همزمان متصل کنید. همچنین طراحی سبک جمع و جور و تاشو هدفون Tune 700 BT به این معنی است که این هدفون همواره برای سفر آماده است و لذت شنیدن و غوطه ور شدن در صدا ها را برای شما فراهم می کند.

هدفون jbl - مای ایرپادز

دستیار صوتی

هدفون بی سیم جی بی ال مدل JBL Tune 700 BT صدای باکیفیت را به صورت بی سیم پخش می کند. شما می توانید با استفاده از بلوتوث این دستگاه را به تلفن همراه و نرم افزار مخصوص آن متصل کنید. پشتیبانی این دستگاه از دستیار صوتی و تماس های دریافتی شما صورت می گیرد.
همچنین شما می توانید در هنگام حرکت از پادکست‌ها، موسیقی ها و کتاب های صوتی استفاده کرده و تجربه لذت بخش را برای خود فراهم کنید. هنگامی که شارژ شما تمام میشود، یا منبع صوتی موجود از بلوتوث پشتیبانی نمیکند توصیه می‌شود ،از کابل صوتی جدا شوند استفاده کنید تا Tune 700 BT را به یک هدفون سیم دار تبدیل کنید .هنگام خرید این دستگاه در داخل جعبه مواردی همچون هدفون، کابل شارژ ،کابل صوتی جدا شونده و کارت هشدار وجود دارد.

کیفیت صدا

هدفون بی سیم جی بی ال JBL Tune 700 BT download با کیفیت بالای JBL Pure Bass , صدای قدرتمند را به صورت بی سیم پخش میکند .طراحی این نوع از هدفون بسیار سبک بوده اما دارای قدرت پخش زیادی است که می‌تواند در رده هدفون های بی سیم با کیفیت برتری به شمار آید .باتری این هدفون جی بی ال، دارای طول عمر ۲۷ ساعت بوده و به آسانی می توانید پس از تکمیل شدن شارژ آن، در تمامی طول روز از گوش دادن به موسیقی های دلخواهتان لذت ببرید .هدفون JBL Tune 700 BT به صورت قابل حمل بوده و در رنگ های متنوعی با وزنی مناسب طراحی و تولید شده است، تا بتواند پاسخگوی تقاضای کسانی باشد که به دنبال هدفون بی سیم مرغوب و صد البته زیبا هستند.

مشخصات کلی

۱.نوع اکوستیک : پشت بسته( close back )
۲. نوع محصول :هدست
۳.نوع پوشش گوش :دور گوش(over ear)
۴. نوع هدفون : روزمره
۵.محصول کشور : آمریکا
۶.کشور تولید کننده :چین

اتصال‌ها

۱.قابلیت اتصال موبایل را دارد
۲.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
۳.نوع اتصال : سیمی /بی سیم
۴.ورودی کارت حافظه : ندارد
۵.بلوتوث دارد
۶. ندارد : NFC
۷.جک 3.5 میلی متری : دارد
۸.اتصال بیسیم : دارد

مشخصات فنی

۱.حساسیت : ۱۰۲ دسی بل
۲.قطر درایور : ۴۰ میلی‌متر
۳.نسخه بلوتوث :4.2
۴. پاسخ فرکانسی20Hz _20kHz
۵. امپدانس :۳۲ اهم
۶. محدوده عملکرد: با بلوتوث ۱۰ تا ۱۵ متر با سیم ۱۲۰ سانتی متر

امکانات

۱. دکمه های فیزیکی : دارد
۲.دکمه های لمسی :ندارد
۳. قابلیت حذف نویز: ندارد
۴.قابل دسترسی به دستیار صوتی: Google Assistant
۵. نشانگر LED: دارد
۶. پشتیبانی از کدک: AAC و SBC
۷.میکروفون داخلی : دارد
۸. پاسخ به تماس ها :دارد
۹. پخش صدای ۳۶۰ درجه :ندارد
۱۰.اپلیکیشن اختصاصی :ندارد
۱۱اتصال به چند دستگاه: اتصال همزمان به یک PC و یک smart phone
۱۲. استندبای ندارد
۱۳.سایر امکانات :باتری قوی /صدای شفاف

تامین انرژی

۱.باتری : دارد
۲.مدت زمان پخش : ۲۷ ساعت
۳.نوع باتری: لیتیوم
۴. مدت زمان شارژ : ۲ساعت
۵.شارژ سریع :ندارد
۶.درگاه شارژ : Micro USB

مشخصات فیزیکی

۱.رنگ : مشکی/ قرمز/ آبی /سفید
۲. ابعاد هدفون :21622 سانتی متر
۳. وزن هدفون : ۲۲۰ گرم
۴. طول کابل :طول کابل ۳.۵ میلی‌متر (همان ۱۲۰ سانتیمتر)
/طول کابل شارژ( ۱۰ سانتی متر)
۵. اقلام داخل جعبه: کابل شارژ ۳.۵ میلی متری / کابل شارژMicro / دفترچه راهنما

هدفون بی سیم جی بی ال مدل JBL Tune 660 NC

طراحی

جی بی ال (JBL) در طراحی این محصول فوق العاده عمل کرده است. در طراحی JBL Tune 660 NC از مواد اولیه درجه یک از جمله چرم مصنوعی در کاپ ها، بدنه پلاستیکی مستحکم سبک و قابل انعطاف استفاده شده است. در طراحی هدفون JBL Tune 660 NC همانطور که گفته شد استفاده از کاپ های نرم باعث شده است که به راحتی روی سر قرار گیرد، تا در طولانی مدت دچار خستگی نشوید. از ویژگی‌های ظاهری این هدفون بی سیم می توان به پس زمینه براق و بسیار زیبا ،هدبندی با روکش چرمی و نشان برند جی بی ال اشاره کرد طراحی ارگونومی که این محصول حس راحتی را به کاربر منتقل می‌کند و باعث تعریق گوشهای شما نمی شود در نتیجه برای استفاده طولانی مدت یکی از بهترین انتخاب‌ها است. JBL Tune 660 NC به صورتی طراحی شده است که به راحتی میتوانید هدبند و گوشی های آن را بر اساس موقعیت قرارگیری روی سر خود تنظیم کنید و در استفاده طولانی مدت از آن هیچ مشکلی نداشته باشید.

کیفیت صدا

صدای گرم با بیس قدرتمند و هیجانی از ویژگی های بارز محصولات جی بی ال و علی الخصوص این هدفون بی سیم است. هدفون JBL Tune 660 NC از نظر پخش صدا دارای کیفیت فوق العاده است و تمامی اجزای صدا به ویژه بیس را به دلیل برخورداری از قابلیت JBL Pure Bass sound , به صورت کاملاً واضح پخش می کند. اگرچه در بسیاری از هدفون هایی که بر روی بیس تمرکز دارند، در پخش دیگر فرکانس ها، کمبودهایی به چشم می‌خورد اما JBL Tune 660 NC به خوبی از پس این چالش بر آمده است. این محصول توانایی پخش صدا را در بازه های فرکانسی بین ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز را دارد. همچنین شفافیت جزئیات صدا در پخش فرکانس های میانی از نکات مثبت این محصول است که می‌توان به آن اشاره کرد.

درایورها

هدفون JBL Tune 660 NC دارای درایورهای به قطر ۳۲ میلیمتر است، که این درایور های قدرتمند باعث تولید صدایی شفاف و واضح در هدفون می شود و شما می توانید در هر زمان و هر مکان چه قرار دارید از شنیدن نهایت شفافیت و وضوح صدا برخوردار شوید. قابلیت حذف نویز فوق العاده یکی از ویژگی هایی که باعث محبوب تر شدن این محصول خوشنام شده است، وجود قابلیت حذف نویز فعال(Active Noise Cancelling ) در این هدفون است
طبق قوانین صوت فیزیک اگر دو موج معکوس یکدیگر باشند و در آن واحد انتشار یاور یکدیگر را خنثی نموده و صدایی به گوش نخواهد .رسید عملکرد قابلیت نویز گیری در این هدفون نیز به چنین شکل است که با تولید نویز های معکوس تمامی امواج های اضافی محیط(Anti _ Noise ) خنثی می شود ،و بدین ترتیب هیچ نوع نویزی در محیط مزاحم شنیدن موسیقی و یا برقراری تماس های تلفنی با وضوح بالا نخواهد بود.

باتری

باتری این محصول از نوع لیتیوم-پلیمر با ظرفیت ۶۱۰ میلی آمپر بر ساعت است. که شما می‌توانید در صورت روشن بودنANC در مدت ۴۴ ساعت و در صورت خاموش بودنANC در مدت ۵۵ ساعت به صورت مداوم از هدفون خود استفاده کنید و از صدای باکیفیت آن لذت ببرید . زمان شارژ کامل هدفون JBL Tune 660 NC که دو ساعت طول میکشد شما می توانید برای شارژ آن از ورودی USB _C تعبیه شده بر روی هدفون خود استفاده کرده و آن را به وسیله آداپتورAC به برق متصل کنید ، و هدفون خود را شارژ کنید.

میکروفون
JBL Tune 660 NC دارای یک میکروفون ظریف بر روی بدنه خود است، که با قابلیت کاهش صدای اضافه محیطی صدای شما را با کیفیت بسیار عالی انتقال می دهد و می توان از آن برای انجام تمامی مکالمات روزانه خود استفاده کنید، بدون آنکه طرف مقابل شما از صدای دریافتی شما نارضایتی داشته باشد یا شما در هنگام استفاده از آن احساس خستگی داشته باشید

اتصالات

هدفون JBL Tune 660 NC دارای اتصال از نوع بی سیم از این هدفون به دلیل بی سیم بودن این امکان را دارد که در هر جایی که بخواهید و با توجه به میزان باتری بسیار قوی به راحتی از آن استفاده کنید. قابلیت اتصال بی سیم هدفون JBL Tune 660 NC از طریق بلوتوث نسخه 5.0 امکان پذیر است که با استفاده از این بلوتوث با طیف وسیعی از دستگاه های مختلف ارتباط دارید ، تا بدون افت کیفیت به دستگاه‌های مختلف متصل شوید و موسیقی خود را گوش دهید .همچنین هدفون JBL Tune 660 NC باتوجه به پشتیبانی از رابط ۳.۵ میلیمتری AUX قابلیت اتصال سیمی نیز دارد.

ریموت کنترل

جی بی ال برای هدفون JBL Tune 660 NC سه عدد دکمه ریموت کنترل بر روی هدفون قرار داده است این دکمه ها به منظور کنترل امکانات دستگاه برای شما قرار گرفته اند .شما می توانید با استفاده از دکمه های مخصوص کنترل مقدار صدا ،کنترل تماس دریافتی و موسیقی خود را در دست بگیرید.
این هدفون با وزن ۱۷۳ گرم تولید شده است .همچنین کمپانی جی بی ال با در نظر گرفتن آمپدانس ۳۲ اهم و حساسیت ۱۰۰ دسی بل کیفیت محصول را چند برابر کرده است .

مناسب برای سفر

JBL Tune 660 NC بهترین گزینه برای مسافرت محسوب می‌شود چرا که با وزن کم و خاصیت تاشوندگی که دارد حمل و نقل خود را بسیار راحت شده می کند و در
هر جایی می توانید از آن استفاده کنید.

رنگ بندی

JBL Tune 660 NC در چهار رنگ مختلف و زیبا شامل سفید صورتی مشکی و سرمه‌ای وارد بازار شده است.

محتویات محصول هنگام خرید این هدفون یک جعبه با کیفیت و زیبا از شرکت جی‌بی‌ال خواهید دید که درون آن خود هدفون( JBL Tune 660 NC )، یک عدد کابل شارژ USB از نوع C ، یک عدد کابل صوتی به طول ۱.۲ متر، کارت گارانتی و دفترچه راهنمای محصول قرار گرفته است.

مشخصات کلی

۱.نوع آکوستیک : پشت بسته (close back)
۲.نوع محصول : هدفون
۳.نوع پوشش گوش: روی گوش (on ear)
۴.نوع هدفون :روزمره
۵.محصول کشور: آمریکا
۶.کشور تولید کننده :چین

اتصال ها

۱.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
۲.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
۳.نوع اتصال: سیمی/بی سیم
۴.ورودی کارت حافظه : ندارد
۵.بلوتوث :دارد
۶.جک 3.5 میلی متری :دارد
۷.اتصال بی سیم :دارد
۸. ندارد : NFC

مشخصات فنی

۱.حساسیت : 95دسی بل
۲.قطر درایور: 32 متر
۳.نسخه ی بلوتوث : 5.0
۴.پاسخ فرکانسی : 20Hz – 20kHz
۵.امپدانس : 32 اهم
۶.محدوده عملکرد : با بلوتوث 10 تا 15 متر – با سیم 120 سانتی متر

امکانات

۱.دکمه های فیزیکی : دارد
۲.دکمه های لمسی : ندارد
۳.قابلیت حذف نویز : دارد
۴.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی : Voice Assistant
۵.نشانگر LED : دارد
۶.پشتیبانی از کدک‌ : AAC و SBC
۷.میکروفن داخلی : دارد
۸.پاسخ به تماس ها : دارد
۹.پخش صدای 360 درجه: ندارد
۱۰.اپلیکیشن اختصاصی :ندارد
۱۱.اتصال به چند دستگاه : اتصال همزمان به یک PC و یک Smart Phone
۱۲.استند بای :ندارد
۱۳.سایر امکانات : – fast pair – با 5 دقیقه شارژ = 2 ساعت باتری

تامین انرژی

۱.باتری: دارد
۲.مدت زمان پخش : 55 ساعت
۳.نوع باتری: لیتیوم
۴.مدت زمان شارژ : 1 تا 1.5 ساعت
۵.شارژ سریع :دارد
۶.درگاه شارژ : Type – C

مشخصات فیزیکی

۱.رنگ : Black/Blue/White/Pink
۲.ابعاد هدفون : 62224 سانتی متر
۳.وزن هدفون : 166g
۴.طول کابل : 120 سانتی متر
۵.اقلام داخل جعبه: – کابل شارژ Type-C – کابل 3.5mmجک

هدفون بی سیم ورزشی جی بی ال مدل JBL Under Armour Sport Train Wireless

اتصال بی سیم

هدفون بلوتوثی JBL Under Armour Sport Train Wireless دارای قابلیت اتصال بی سیم است. با استفاده از تکنولوژی بلوتوث قرار داده شده درون این هدفون می توانید به صورت بی سیم و بدون نیاز به سیم های اضافه با منابع صوتی خود ارتباط برقرار کرده و یا از پخش موسیقی در هنگام ورزش لذت ببرید .بلوتوث این دستگاه از نسخه4.1 می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است.

باتری قدرتمند

در طراحی هدفون بی سیم ورزشی جی بی ال مدل JBL Under Armour Sport Train از یک باتری لیتیوم یونی قابل شارژ استفاده شده است. این باتری قدرتمند توانایی پخش موسیقی به مدت ۱۶ ساعت را دارد که می‌تواند شما را از دنیای واقعی خارج کند تا کاملاً بر روی ورزش خود متمرکز شوید.
همچنین شما می توانید در مدت زمان ۲ ساعت به طور کامل این هدفون فوق‌العاده را شارژ کنید.

دکمه چند منظوره Talk Thru

این فناوری به شما این امکان را می دهد تا به کمک میکروفون های بهینه سازی شده صدای موسیقی را موقع گفتار پایین آورید و بعد از آن با خاموش شدن این تکنولوژی یعنی Talk Thru ادامه گوش کردن موزیک بپردازید.

میکروفون داخلی

میکروفون داخلی هدفون ورزشی جی بی ال مدل JBL Under Armour Sport Train Wireless یک میکروفون قدرتمند به توانایی انتقال صدا در کیفیت بالا را دارد. با استفاده از این میکروفون میتوانید هنگامی که تماسی دریافت می کنید، بدون نیاز به خارج کردن تلفن همراه از دوستان به تماس های خود پاسخ دهید و از مکالمه شفاف بهره مند شوید.

دکمه های دسترسی دکمه های کنترل بزرگ این هدفون هستند، که با روکش درجه یک و با دوام است و امکان دسترسی آسان را برای کاربران خود فراهم می‌کند و همچنین درایور های ۴۰ میلیمتری که به تعداد ۲ عدد درون این هدفون قرار دارند تا حدی که از ظاهر آن انتظار چنین شفافیت صوتی و قدرت پرتاب بیس انتظار نمی‌رود اما صدای بسیار شفاف در کنار این مقدار بیس برای شما کاربران را به ارمغان می آورد.

پشتیبانی از دستیار صوتی

با خرید هدفون بلوتوثیJBL Under Armour Sport Train Wireless توانایی برقراری ارتباط با دستیارهای صوتی نظیر Google Now و siri را دارد. و شما می توانید با استفاده از آن میکروفون های تعبیه شده که در این دستگاه وجود داشتند، به آسانی با دستیار صوتی خود ارتباط برقرار کنید و با برقراری ارتباط میان هدفون و دستیار صوتی می توانید خواسته های خود را به دستیار صوتی تان اعلام کنید ومنتظر جواب باشید.

مشخصات کلی

۱.نوع آکوستیک :پشت بسته (close back)
۲.نوع محصول: هدفون
۳.نوع پوشش گوش: دورگوش (over ear)
۴.نوع هدفون : ورزشی
۵.محصول کشور : آمریکا
۶.کشور تولید کننده :چین

اتصال ها

۱.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
۲.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
۳.نوع اتصال : باسیم / بی سیم
۴.ورودی کارت حافظه : ندارد
۵.بلوتوث : دارد
۶.جک 3.5 میلی متری : دارد
۷.اتصال بی سیم : دارد
۸.ندارد : NFC

مشخصات فنی

۱.حساسیت: 101دسی بل
۲.قطر درایور: 40 میلی متر
۳.نسخه ی بلوتوث :4.1
۴.پاسخ فرکانسی : 16Hz-20kHz
۵.امپدانس : 32 اهم
۶.محدوده عملکرد : 10 متر

تامین انرژی

۱.باتری: دارد
۲.مدت زمان پخش : 16 ساعت
۳.نوع باتری : لیتیوم
۴.ظرفیت باتری :610mA
۵.مدت زمان شارژ : 2ساعت
۶.شارژ سریع : دارد
۷.درگاه شارژ : Micro-USB

مشخصات فیزیکی

۱.رنگ :Black / Gray
۲.ابعاد هدفون : 24.6 * 20 * 9.9 سانتی متر
۳.وزن هدفون : 240g
۴.طول کابل :طول کابل جک 3.5 (120 سانتی متر) – طول کابل شارژ (30 سانتی متر)
۵.اقلام داخل جعبه: کیف همراه – کابل شارژ Micro-USB – کابل جک 3.5 – دفترچه راهنما

هدفون بلوتوثی جی بی ال مدل JBL LIVE 650BTNC

دستیار صوتی
از دستیار صوتی این هدفون‌ها می‌توانید کمک بگیرید. به سادگی با زدن بر روی هدفون می‌توانید دستیار صوتی Google Asistant و یا Amazon Alexa را فعال کنید و لیست پخش مورد علاقه خود را گوش کنید، به دوستان خود پیام دهید، از وضعیت آب و هوایی و غیره مطلع شوید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی JBL می‌توانید دستیار صوتی مورد نظر خود را انتخاب کنید. نکته جالب درباره این هدفون شگفت انگیز قابلیت حذف نویز فعال است که بی نظیر بودن این هدفون را دو چندان می کند.

پاسخ به تماس‌ها
به کمک دکمه‌های تعبیه شده بر روی هدفون می‌توانید تماس‌های دریافتی خود را مدیریت کنید. همچنین هنگامی که باتری هدفون شما کم است می‌توانید با متصل کردن کابل هدفون به موسیقی گوش کردن و مکالمه تلفنی خود ادامه دهید.

اتصال به چند دستگاه
این قابلیت به شما امکان این را می‌دهد تا بتوانید بدون دردسر، اتصال خود را از دستگاه بلوتوث داری به دستگاه دیگر تغییر دهید به این صورت که می‌توانید ویدیویی را در تبلت خود تماشا کرده و یا تماس دریافتی در گوشی خود را پاسخ دهید.

طراحی هدبند
با طراحی پارچه‌ای هدبند که بطور مناسب بر روی سر شما قرار می‌گیرد و پدهای نرم هدفون، راحتی کاملی را با هدفون‌های Live 650BTNC احساس خواهید کرد.

اپلیکیشن اختصاصی
اپلیکیشن اختصاصی My JBL Headphones این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا بتوانید تجربه متفاوتی از گوش دادن به موسیقی را با شخصی سازی تنظیمات از پیش تعریف شده صدا در این اپلیکیشن داشته باشید.

کارکرد باتری
باتری این هدفون به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید با غیر فعال بودن قابلیت حذف نویز به مدت 30 ساعت بطور مداوم به موسیقی گوش داده و همچنین به مدت 20 ساعت با فعال بودن قابلیت حذف نویز و از طریق بلوتوث به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. با یک شارژ 15 دقیقه‌ای می‌توانید به مدت 2 ساعت از هدفون‌های خود استفاده کنید.

محفظه هدفون
این هدفون‌ها دارای یک کیسه نرم برای محافظت از هدفون می‌باشند که در سفر از آنها محافظت خواهد کرد.

مشخصات کلی

۱.نوع آکوستیک: پشت بسته (close back)
۲.نوع محصول: هدفون
۳.نوع پوشش گوش: دورگوش (over ear)
۴.نوع هدفون: روزمره
۵.محصول کشور: آمریکا
۶.کشور تولید کننده :چین

اتصال ها

۱.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
۲.قابلیت اتصال به کامپیوتر رادارد
۳.نوع اتصال : سیمی/بی سیم
۴.ورودی کارت حافظه :ندارد
۵.بلوتوث :دارد
۶.ندارد : NFC
۷.جک 3.5 میلی متری: دارد
۸.اتصال بی سیم :دارد

مشخصات فنی

۱.حساسیت :100 دسی بل
۲.قطر درایور: 40 میلی متر
۳.نسخه ی بلوتوث :4.2
۴.پاسخ فرکانسی: 20Hz – 20kHz
۵.امپدانس : 32 اهم
۶.محدوده عملکرد : 10 متر با بلوتوث – 1.5 متر با کابل

امکانات

۱.دکمه های فیزیکی :دارد
۲.دکمه های لمسی : کاپ سمت چپ
۳.قابلیت حذف نویز : دارد
۴.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی – google – alexa
۵.نشانگر LED : دارد
۶.پشتیبانی از کدک‌ : AAC و SBC
۷.میکروفن داخلی : دارد
۸.پاسخ به تماس ها :دارد
۹.پخش صدای 360 درجه : ندارد
۱۰.اپلیکیشن اختصاصی : (My JBL Headphone)
۱۱.اتصال به چند دستگاه : اتصال همزمان به یک PC و یک Smart Phone
۱۲.استند بای: ندارد
۱۳.سایر امکانات: Talk Thru _ ANC

تامین انرژی

۱.باتری: دارد
۲.مدت زمان پخش : 20 ساعت با نویز کنسلینگ فعال 30 ساعت با نویز کنسلینگ غیرفعال 35 ساعت با سیم
۳.نوع باتری :لیتیوم
۴.مدت زمان شارژ: 1 تا 2 ساعت
۵.شارژ سریع: ندارد
۶.درگاه شارژ: Micro USB

مشخصات فیزیکی

۱.رنگ :Black/Blue/White
۲.ابعاد هدفون : 22820 سانتی متر
۳.وزن هدفون: 257 گرم
۴.طول کابل :120 سانتی متر
۵.اقلام داخل جعبه : اتصال با کابل 3.5mm – کابل شارژ Micro USB – Pouch

«و اما بریممممم سراغ ایرپاد های جذاب جی بی ال»

ایرپاد بی سیم جی بی ال مدل JBL Tune 215 TWS
ایرپاد قدرتمند و بی سیم جی بی ال مدل Tune 215 TWS محصولی دیگر از کمپانی جی بی ال است، که توانسته است با امکانات و ویژگی‌های عالی در مقایسه با محصولات هم رده خود ،به یکی از پرطرفدار ترین هدفون های بی سیم تبدیل شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این محصول کار آمد می‌توانید با سایت مای ایرپاد همراه باشید.

ویژگی ها

سازگاری با گوشی های موبایل
هدفون های بی سیم JBL Tune 215 TWS می‌تواند برای دارندگان گوشی‌های همراه اندروید و آیفون که به دنبال هدفون هایی با قیمت مناسب و کیفیت عالی هستند مناسب باشد، کمپانی جی بی ال ادعا می کند که این مدل از هدفون با دوام و کارایی بالایی که دارد می‌تواند به خوبی در خدمت کاربران خود باشد.

دوام بالای باتری در هدفون

دراین هدفون جی بی ال به سادگی می توانید از حداکثر ۲۵ ساعت دوام و طول عمر باتری استفاده کرده و در تمامی شبانه روز از گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که هر یک از هدفون ها ۵ ساعت شارژ شده و با استفاده از کابل شارژ نیز می تواند ۱۵ ساعت شارژ را کسب نماید. دوام باتری هدفون JBL Tune 215 TWS در مقایسه با محصولات مشابه دارای ماندگاری بالایی بوده و می تواند در دسته بندی خود یکی از محصولات برتر جی بی ال به شمار بیاید و با قیمت بسیار مناسبی که دارد از هدفون های پرفروش در این گروه باشد.
قابلیت Dual Connect
جالب است بدانید که می توانید با استفاده از این قابلیت در هدفون JBL Tune 215 TWS، از گوشی و چپ یا راست به تنهایی استفاده کرده و یا هر دو گوشی ها را به کار ببرید. این امکان برای شما ایجاد شده است که به صورت یکپارچه از موسیقی خود لذت ببرید یا با هر دو گوشی تماس بگیرید و بدین‌ترتیب خواهید توانست به دوام بیشتر باتری در هدفون نیز کمک کنید. هدفون بی سیم مشکی مدل JBL Tune 215 TWS ، فوق العاده راحت بوده و شما را مدتی طولانی در فضای موسیقی نگاه خواهد داشت. با استفاده از این هدفون به سادگی خواهید توانست تماسها و دستیار صوتی را ازهدفون earbud یا هر دو گوشی مدیریت کنید.

کیف شارژ راحت و سبک هدفون
کیف یا همون کیس شارژ هدفون جی بی ال مدل JBL Tune 215 TWS ، به خوبی و با کیفیت لازم طراحی شده است. در لبه های داخلی کیف، محافظی برای گوشی قرار گرفته است .این کیف شارژ دارای بدنی نرم و درب منحنی زیبایی می باشد .که در جهت دسترسی سریع به گوشی های هدفون طراحی و تعبیر شده است. این هدفون در ۶ رنگ متفاوت تولید و عرضه گردیده است، که بدین ترتیب می تواند طیف وسیعی از سلایق و علایق را پوشش دهد.

مشخصات کلی
1 .نوع اکوستیک : پشت بسته (close back )

  1. نوع محصول: ایرفون (true Wireless )
  2. نوع پوشش گوش : توی گوش (in ear )
  3. نوع هدفون: روزمره
    5 .محصول کشور: آمریکا
    6 .کشور تولید کننده: چین اتصال ها

1 .قابلیت اتصال به موبایل را دارد
2.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
4.نوع اتصال آن از طریق بلوتوث است
5.ندارد NFC

مشخصات فیزیکی

  1. ابعاد کیس شارژر : 18105 سانتیمتر
  2. رنگ: مشکی
  3. وزن هر گوشی: ۵۴ گرم
  4. وزن کیس شارژر: ۵۱ گرم
    5.طول کابل : ۲۰ سانتی متر
    6 .اقلام داخل جعبه :سه سایز ایر تیوب، کابل شارژر تایپ سی، دفترچه راهنما تامین انرژی باتری دارد
  5. مدت زمان مکالمه :۵ ساعت
    2 .مدت زمان پخش: ۲۵ ساعت
  6. مدت زمان پخش هر بادز: ۵ ساعت
  7. نوع باتری : لیتیوم
  8. ظرفیت باتری : ۶۶۰ میلی آمپر
    6.مدت زمان شارژ : ۲ساعت
    7.شارژ سریع: دارد
  9. درگاه شارژ : Type _C مشخصات فنی

1 .حساسیت : ۱۰۸ دسی بل

  1. قطر درایو: ۶ میلیمتر
  2. نسخه بلوتوث :۵
    4.پاسخ فرکانسی: 20Hz _20kHz
  3. امپدانس : ۱۴ اهم
  4. محدوده عملکرد : 10 متر امکانات 1.تعداد میکروفون : ۳
    2.دکمه های فیزیکی : دارد
  5. دکمه های لمسی : ندارد
    4.شارژ وایرلس : ندارد
  6. قابلیت حذف نویز : ندارد
    6.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی : voice assistant
  7. نشانگر LED : دارد
    8 .پشتیبانی از کدک: AAC و SBC
    9 . میکروفون داخلی :دارد
    10 :پاسخ به تماس ها: دارد
  8. اتصال به چند دستگاه : ندارد
    12 استندبای: دارد
    13.اپلیکیشن اختصاصی: MY JBL HEADPHONE
  9. قابلیت آماده کار: ندارد
    15 .سایر امکانات : قابلیت استفاده از هر بادز به صورت تکی_ Pure Bass sound

معرفی ایرپاد جی بی ال مدل Wave 200
بی شک هر کسی که به تکنولوژی یا شنیدن موسیقی علاقمند باشد، نام کمپانی جی بی ال را شنیده است. همانطور که گفته شد جی بی ال برند مشهوری است که در زمینه تولید محصولات صوتی مختلفی از جمله انواع هندزفری ها ،ایرپاد ها و انواع استیکرها سابقه درخشانی دارد .جی بی ال تاکنون با عرضه محصولات مختلف با کیفیت ،جایگاه بسیار خوبی در بازار حرف های کسب کرده و به یکی از برند های پرفروش در دنیا تبدیل شده است. ایرپاد JBL Wave 200 یکی از جدید ترین محصولات این کمپانی است که با طراحی بسیار زیبا و کیفیت ساخت بالا ،کیفیت صدای باور نکردنی، وزن سبک و از همه مهمتر قیمت مناسب جز بهترین ایرفون های موجود در بازار شناخته می شود. اگر قصد خرید یک هدفون بی عیب و نقص با امکانات منحصر به فرد را دارید به شما پیشنهاد می‌دهیم که این محصول را در گزینه های خرید تان قرار دهی.د همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با این ایرپاد با سایت مای ایرپاد همراه باشید.

طراحی حرفه‌ای و شیک
ایرپاد JBL Wave 200 با طراحی خاص و شیکی که به خود اختصاص داده است مناسب هر کسی با هر سن و سلیقه می باشد .این ایرپاد اندازه کوچک و سبک دارد تا برای استفاده طولانی مدت راحت باشد و آسیب و خستگی به گوش های شما وارد نکند و استفاده از آن لذت ببرید . یکی از ویژگی های مهمی که در طراحی این ایرپاد رعایت شده است طراحی مخروطی شکل آن است تا به خوبی تمام قسمت حلزونی گوش شما را بپوشاند. در واقع به دلیل توزیع تماس در سطح مقطعی وسیع هیچ فشاری به قسمت های حساس گوش وارد نمی شود و برای کاربر اذیت کننده نیست. در طراحی مخروطی ایرفون JBL Wave 200 نوک گوشی آن به صورتی طراحی شده که کاملاً کیپ درون گوش قرار بگیرد و در محیط های پر سر و صدا و شلوغی نیز این محصول برای انتقال صدا موثر باشد. و همچنین با این ویژگی در هنگام ورزش و دویدن نیز می توانید با خیال راحت از این محصول قدرتمند استفاده کنید .کمپانی جی بی ال در کنار طراحی زیبا و شیک بدنی این ایرپاد از مواد بسیار سبک و با کیفیت استفاده کرده است که تا چندین سال نیاز به هیچگونه هدفون دیگری نداشته باشید.

کیفیت صدای بالا و شفاف

اولویت اول هر کس در هنگام خرید ایرپاد کیفیت صدای آن است در بین کمپانی های تولید کننده هدفون، محصولات جی بی ال همیشه در بین کاربران به کیفیت صدای بالا محبوبیت دارند.ایرپاد JBL Wave 200
نیز از این قاعده مستثنی نیست و از کیفیت صدای قدرتمند و تفکیک صدای قوی بهره‌مند است .این ایرپاد تمامی اجزای صدا را در بازه های فرکانسی بین ۲۰ هرتز تا ۲۰۰۰۰ هرتز به صورت کاملاً شفاف نمایش می‌دهد تا از شنیدن صدای دلنشین لذت ببرید.

مجهز به درایور های با کیفیت برای پخش صدای بهتر

یکی از ویژگی هایی که باعث می‌شود شاهد صدای بی عیب و نقص از این محصول باشیم ،وجود درایورهای و قطر ۸ میلیمتر است که باعث و تمامی جزئیات صدا با صدای با کیفیت پخش شود.

باتری قدرتمند با شارژدهی عالی

کمپانی جی بی ال برای تامین انرژی هدفون JBL Wave 200 یک باتری قدرتمند با قابلیت شارژ سریع در نظر گرفته است که شما می توانید با هر بار شارژ کامل باتری این محصول، به مدت ۲ ساعت تا ۵ ساعت به صورت مداوم از این امکانات استفاده کنید ؛ موسیقی پخش کنید و یا به یک مکالمه با آن بپردازید. همچنین کمپانی جی بی ال برای این ایرپاد یک کیس شارژ ۴۰ گرمی در نظر گرفته که با استفاده از این کیس می توانید تا ۱۵ ساعت شارژ ایرپاد ها را تامین کنید. هنگامی که ایرپاد ها را در کیس شارژ قرار میدهید ،آنها به صورت خودکار خاموش شده و شارژ میشود. جی بی ال در جعبه این محصول یک عدد کابل شارژUSB جهت شارژ کیس قرار داده است تا بتوانید به راحتی آن را شارژ و از آن استفاده کنید.

قابلیت پخش صدای دوگانه

ایرفون قدرتمندJBL Wave 200 از قابلیت پخش صدای دوگانه پشتیبانی می کند. کمپانی جی بی ال پشتیبانی از این قابلیت را قرار داده است تا علاوه بر امکان استفاده از دو گوشی به صورت همزمان، بتوانیم از یکی از آنها نیز استفاده کنیم و هیچ گونه افت کیفیتی در پخش صدا اتفاق نیفتد. همچنین با وجود این قابلیت در عمر باتری نیز صرفه جویی خواهد شد.

کلیدهای کنترل لمسی هوشمند
معمولاً اکثر ایرپاد های بیسیم موجود در بازار کلید های کنترل لمسی بر روی بدنه خود دارند .جی بی ال نیز بر روی بدنه ایرپاد JBL Wave 200 این کلیدهای کنترل لمسی پیشرفته را قرار داده است که با استفاده از این دکمه های لمسی شما می توانید توقف و پخش موسیقی، اتصال به دستیارهای صوتی مختلف از جمله سیری، پاسخ دادن به تماس و رد کردن تماس و رفتن به آهنگ بعدی و یا قبلی را انجام دهید.

مجهز به میکروفون قدرتمند برای انتقال صدای با کیفیت

ایرپاد JBL Wave 200 مجهز به میکروفون قدرتمند است که صدا را با کیفیت HD و حساسیت بالا انتقال می دهد. این میکروفون با قابلیت حذف نویز های محیط ،صدا را به خوبی منتقل می کند و به شما امکان بهره گیری از یک مکالمه با کیفیت و شفاف حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا را می دهد تا صدای شما به صورت شفاف به گوش مخاطب برسد.

مشخصات فنی
کمپانی جی بی ال ای دی ایرپاد را با وزن بسیار بسیار سبکه ۸.۵ گرم با طراحی حرفه‌ای و با کیفیت تولید کرده است. ایرپاد JBL Wave 200 با آمپدانس ۱۶ اهم و حساسیت ۱۰۸ دسی بل به بازار عرضه شده است تا توانایی خود را در تولید صدای باکیفیت تر به نمایش بگذارد.

رنگ بندی

ایرپاد JBL Wave 200 در چهار رنگ مختلف آبی، سفید ،مشکی و بنفش تولید شده است تا بتوانید به راحتی رنگ مورد علاقه خود را از بین این رنگ ها انتخاب کرده و خرید نمایید‌.

حمل آسان

ایرپاد JBL Wave 200 با وزن سبک و طراحی جمع و جوری که دارد به شما این امکان را می دهد که در هر جایی به راحتی از آن استفاده کنید. همچنین با وجود کیس شارژ سبکی که این ایرپاد دارد می توانید در مواقعی که نمی خواهید از آن استفاده کنید، ایرپاد ها را در آن قرار دهید تا این کیس از ایرپاد شما در برابر هر گونه ضربه و آسیبی محافظت نماید .

قابلیت اتصال سریع به دستگاه های مختلف

یکی از قابلیت های اصلی ایرپاد JBL Wave 200 اتصال بی سیم راحت و سریع آن است. این ایرپاد به صورت بی سیم با سرعت بالایی به دستیار های صوتی مختلف از جمله گوگل ،اندروید و اپل ،گوشی های مختلف و یا هر دستگاه دیگری متصل می شود . اتصال بی‌سیم این محصول از طریق قدرتمندترین فناوری یعنی بلوتوث نسخه ۵ امکان پذیر است که شما می توانید از این طریق به راحتی و سریع به تمامی دستگاه های دارای بلوتوث مانند انواع گوشی موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و… به این ایرپاد متصل شوید و به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید ،یا مکالمات روزمره خود را با انتقال صدایی با کیفیت و واضح به انجام برسانید . این محصول قدرتمند از کد های بلوتوثی A2DP AVRCP ,و HFP پشتیبانی می کند تا بدون نگرانی از قطع ارتباط ایرپاد به منبع به راحتی و توام با کیفیتی عالی از شنیدن صدای دلنشین و بدون نویز و ناهنجاری لذت ببرید .

مشخصات کلی
1.نوع آکوستیک : پشت بسته (close back )
2.نوع محصول : ایرفون (true Wireless )
3.نوع پوشش گوش : توی گوش ( in ear )
4.نوع هدفون : ورزشی
5.محصول کشور :آمریکا
6.کشور تولید کننده: چین

اتصال ها
1.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
2.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
3 .نوع اتصال آن از طریق بلوتوث است
4.ندارد NFC

مشخصات فنی
1.حساسیت : ۱۰۸ دسی بل
2.قطر درایور :۸میلی متر
3.نسخه بلوتوث : 5.0
4.پاسخ فرکانسی : 20Hz_20kHz
5.امپدانس: ۱۶اهم
6.محدوده عملکرد : ۱۰ متر

امکانات
1.تعداد میکروفون :دو تا

  1. دکمه های فیزیکی: ندارد
    3.دکمه های لمسی :دارد
  2. شارژ وایرلس: ندارد
    5 قابلیت حذف نویز :ندارد
    6.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی : Google Assistant & Alexa
    7.نشانگر LED : دارد
    8.پشتیبانی از کدک : SBC و AAC
  3. میکروفون داخلی : دارد
  4. پاسخ به تماس ها : دارد
  5. اپلیکیشن اختصاصی : ندارد
  6. اتصال به چند دستگاه : ندارد
  7. استندبای : دارد
  8. قابلیت آماده به کار : دارد
    15.سایر امکانات : JBL Deep Base sound _ جایگیری راحت درون گوش تامین انرژی
  9. باتری :دارد
  10. مدت زمان مکالمه :3ساعت
    3.مدت زمان پخش : ۲۰ ساعت با کیس شارژ
  11. مدت زمان پخش هر بادز :۵ ساعت
  12. نوع باتری :لیتیوم
    6.ظرفیت باتری : ۵۰۰ میلی آمپر
    7 .مدت زمان شارژ :دو ساعت
    8.شارژ سریع :دارد
  13. درگاه شارژ :Type _ C مشخصات فیزیکی

1.رنگ: مشکی / آبی / بنفش
2.وزن هر گوشی : 8.5گرم
3.وزن کیس شارژ :39.6 گرم

  1. طول کابل :30 سانتی متر
  2. اقلام داخل جعبه : کابل شارژ USB به Type _ C / ایرتیوب در سایز های مختلف / دفترچه راهنما

ایرپاد جذاب جی بی ال مدل JBL Wave 100 TWS

هدفون JBL Wave 100 TWS کوچکترین هدفون بی سیم TWS از برند جی بی ال است که دارای قدرت صدای منحصر به فرد با درایور های صوتی ۸ میلیمتری است که صدای آن را شفاف و واضح میکند .این هدفون با طول عمر کامل باتری تا ۲۰ ساعت و ساختاری سبک و راحت ساخته شده است که می‌تواند همراه مناسبی برای کاربران در هر شرایطی باشد .در صورتی که می خواهید اطلاعات جامع تری در خصوص این ایرپاد کسب کنید با سایت مای ایرپاد همراه باشید.

طراحی جدید و منحصر به فرد
این هدفون با قابی بدون پوشش درب عرضه شده است که به شما اجازه می دهد تا هر زمان که می خواهید هدفون های JBL Wave 100 TWS را بیرون بیاورید. یکی از منحصر به فرد ترین ویژگی های Wave 100 طراحی آزاد و دسترسی آسان به آن است، که در اصل بدان معنی است که بدنه ،درپوشی برای پوشاندن بادز ها ندارد .اگرچه این روش به سادگی دسترسی به هدفون ها را ساده می کند، اما با آهنربا های قوی نیز مجهز شده است که از سقوط گوشی ها از داخل قاب جلوگیری می شود؛ پس در این باره خیالتان راحت باشد. ضمن آنکه وزن هر یک از بادزها ۵ گرم و وزن کل آن نیز ۴۶ گرم است.

تماس ها و مکالمه
تماس ها و صدا به راحتی از طریق هدفون و همچنین دسترسی به دستیار صوتی دستگاه شما مدیریت می شود. ضمن آنکه شکل ارگونومیک هدفون JBL Wave 100 TWS حتی پس از ساعت ها استفاده باعث می شود تا آنها به آرامی و بدون احساس خستگی در گوش شما جای بگیرند. همچنین ایر تیوب های گوش در سه اندازه مختلف همراه با این ایرفون ها عرضه شده اند که یک مهر و موم کامل برای راحتی بیشتر و وضوح صدای بیشتر را تضمین می‌کند. در حقیقت باید گفت که طراحی یکی از مهمترین جنبه های TWS است.

کیفیت ساخت
طراحی Wave 100 ظاهری ممتاز و جذاب دارد و درب حذف شده روی قاب شارژ می‌تواند به سادگی توجه کاربر را به خود مشغول کند. بنابراین می توان گفت که کیفیت ساخت در ایرپاد JBL Wave 100 TWS بسیار عالی به نظر می‌رسد .این هدفون دارای ساختاری مقاوم است که می‌تواند دوامی طولانی را داشته و راحتی و تناسب لازم را برای کاربر فراهم کند. این هدفون با طراحی داخل گوش خود و به صورت بی سیم ساخته شده است تا زیبایی و عملکردی فوق العاده را برای همگان به نمایش درآورد. این هدفون TWS در طیف های رنگی بنفش، خاکستری ،آبی و مشکی موجود است.

قابلیت اتصال دوگانه

ایرپاد جی بی ال مدل JBL Wave 100 TWS مجهز به Dual Equalizer که JBL Pro sound را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد و امکان انتخاب حالت صدا را برای کاربران فراهم می کند. این دستگاه دارای قابلیت اتصال دو گانه است که امکان استفاده از یک هدفون یا هر دو را ایجاد کرده است. بنابراین به لطف اتصال دوگانه موسیقی ،تماس ها و دستیار صوتی بلافاصله متصل می‌شود و این امکان را برای شما ایجاد می‌کنند که از پخش موسیقی های خود لذت ببرید. ضمن آن که عمر باتری همچنان با شما مطابقت دارد؛ زیرا می توانید در حالیکه از یکی از هدفون ها استفاده می کنید هدفون دیگر را شارژ کنید و این محدودیت شارژ همزمان هر دو برای شما وجود ندارد.

دوام باتری

ایرپاد JBL Wave 100 TWS با ۵ ساعت دوام باتری در هدفون و ۱۵ ساعت در قاب می‌تواند در تمام طول روز دوام داشته باشد. در حقیقت این هدفون دارای عمر باتری ۲۰ ساعته با قاب ۵۵۰ میلی آمپر ساعتی است. هدفون های جداگانه مجهز به باتری ۴۶ میلی آمپر ساعتی هستند که می تواند ۵ساعت موسیقی پخش کند. همچنین قاب شارژ دارای پورت USB Type _ C است که می تواند دستگاه را از ۰ تا ۱۰۰ درصد در دو ساعت شارژ کند .

عملکرد

ایرپاد JBL Wave 100 TWS با توجه به دارا بودن یک جفت درایور ۸ میلی متری صدا ،دارای پاسخ فرکانسی ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلو هرتز و حساسیت ۱۰۵ دسی بل می باشد . بنابراین از باس عمیق با قدرت درایورهای ۸ میلیمتری لذت کامل را ببرید. علاوه بر این ، TWS با دستیار صوتی Google Assistant و Alexa سازگار است. همچنین هدفون کیفیت صدای عالی را ارائه می دهد .خروجی صدای هدفون واضح است و هیچگونه نقصانی در کیفیت صدا وجود ندارد. آز آنجا که یک سیستم JBL Deep Base وجود دارد که سیستم امضای جی بی ال است ، صدای بیس را فوق العاده قدرتمند می کند و مناسب هر کسی است که دوست دارد به موسیقی سرگرم کننده گوش دهد .

اتصال بلوتوثی

اتصال هدفون JBL Wave 100 TWS به صورت بی سیم از طریق بلوتوث نسخه 5.0 است که آن را بسیار آسان می‌کند . فقط کافی است هدفون را از قاب جدا کنید . می توانید هر دو گوشی یا فقط یکی را بردارید، چراغ وضعیت آبی چشمک زن را خواهید دید . این نشان می دهد که ایرپاد آماده رفتن به حالت Pair و آماده اتصال است . سپس بلوتوث دستگاهی را که می خواهید به آن وصل شوید را روشن کرده ، نام Wave 100 TWS را مشاهده خواهید کرد که منتظر اتصال سریع است . آنگاه با انتخاب آن از اتصال پایدار این ایرفون بی سیم با دستگاه مورد نظر نهایت لذت را از شنیدن موسیقی انتخابی خود ، پادکست های مورد علاقه و مکالمات شفاف و صد البته بدون نویز در هر زمان و مکانی که هستید ،ببرید .

تنظیمات و کنترل

برای ایجاد تنظیمات لازم در هدفون ، می توان از طریق دکمه کنار هدفون دستورات را منتقل کرد . این هدفون JBL Wave 100 TWS از دستورات دکمه پشتیبانی می کند و به صورت لمسی نیست . بنابراین می توان آن را فشار داد تا بلافاصله از دو طرف هدفون تنظیم شود . شما با یک بار فشاردادن دکمه ، پاسخ ، قطع تماس و پخش یا مکث موسیقی را خواهید داشت . اگر دو بار فشار دهید ، به آهنگ بعدی رفته و با 3 بار فشار دادن ، به آهنگ قبلی بر میگردید .
شایان به ذکر است که بگوییم با فشار دادن طولانی باعث خاموش شدن و یا راه اندازی دستیار صوتی هوشمند خواهید شد . ضمن آنکه JBL Wave 100 TWS مجهز به میکروفن داخلی است که امکان صحبت سریع را با تلفن همراه ممکن می سازد . همچنین آنها دارای EQ دوگانه هستند که به شما امکان می‌دهد بین دو حالت صدا را انتخاب کنید .

مشخصات کلی
1.نوع آکوستیک :پشت بسته (close back )

  1. نوع محصول: ایرفون (true Wireless )
  2. نوع پوشش گوش : توی گوش (in ear )
  3. نوع هدفون : روزمره
    5.محصول کشور : آمریکا
  4. کشور تولید کننده :چین

اتصال ها

1.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
2.قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
3.نوع اتصال آن از طریق بلوتوث است
4.ندارد NFC

مشخصات فنی

1.حساسیت : ۱۰۵ دسی بل
2.قطر درایور 8 میلی متر

  1. نسخه بلوتوث : 5.0
  2. پاسخ فرکانسی :20Hz_20kHz
    5.امپدانس :۱۶ اهم
  3. محدوده عملکرد :۱۰ متر

امکانات
1.تعداد میکروفن : ۱

  1. دکمه های فیزیکی : دارد
  2. دکمه های لمسی: ندارد
  3. شارژ وایرلس : ندارد
    5.قابلیت حذف نویز :ندارد
    6.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی : Google Assistant & Alexa
    7.پشتیبانی از کدک : AACو SBC
    8.میکروفون داخلی : دارد
  4. پاسخ به تماس ها : دارد
    10.اپلیکیشن اختصاصی : ندارد
    11.اتصال به چند دستگاه : ندارد
  5. قابلیت آماده به کار : دارد
  6. استند بای : دارد
  7. سایر امکانات : Dual Connect ( استفاده از هر بادز به صورت تکی )

تامین انرژی
1.باتری: دارد
2.مدت زمان مکالمه : ۲تا۳ ساعت
3.مدت زمان پخش :۲۰ ساعت
4.مدت زمان پخش هر بادز : ۵ ساعت

  1. نوع باتری : لیتیوم
  2. مدت زمان شارژ : ۲ ساعت
    7.شارژ سریع : دارد
  3. درگاه شارژ : Type _ C

مشخصات فیزیکی

  1. رنگ : black /Blue /lvory/Purple
    2.وزن هر گوشی :11.3g
  2. وزن کیس شارژر :36g
  3. طول کابل : 30 سانتی متر
  4. اقلام داخل جعبه : ایرتیوب در سایز های مختلف /کابل شارژ Type _C / دفترچه راهنما

ایرپاد جی بی ال مدل JBL Live 300 TWS

صدای مخصوص جی JBL

با اینکه ایرپاد JBL Live 300 TWS دارای یک ظاهر کوچک و جمع و جور است اما به گونه ای طراحی شده تا بتواند صدای مخصوصی که از محصولات جی بی ال انتظار می رود را برای کاربران خود فراهم کند.

تکنولوژی Talk Thru و Ambient Aware

دنیای اطراف خودتان را کنترل کنید. با استفاده از تکنولوژی Ambient Aware می توانید بر صداهای اطراف خود متمرکز شوید و در حین پخش موسیقی از اطراف خود نیز با خبر باشید. بدون نیاز به خارج کردن هندزفری از گوش های خود به آسانی با دوستانتان صحبت کنید.

تماس های بی سیم
در هر زمان و هر مکانی که قرار دارید، بدون توجه به کاری که انجام میدهید موسیقی مورد علاقه خود را پخش کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. همچنین شما می توانید از تماس های شفاف عالی و بدون نویز بهره‌مند شوید. با استفاده از هندزفری های کاملاً بیسیم خود می‌توانید بدون حواس پرتی و با کنترل لمسی به تمام امکانات این دستگاه دسترسی داشته باشید. پس متعجب نشوید! چرا که این قابلیت های جامع و کامل از برند خوب و محبوبی همچون جی بی ال ،دور از انتظار نیست.

دسترسی به دستیار صوتی

وجود قابلیت دسترسی به دستیار صوتی در ایرپاد JBL Live 300 TWS به شما این امکان را می‌دهد که استفاده از Google Assistant و Amazon Alexa در کسری از ثانیه اتفاق بیافتد و خواسته های شما را به آسانی برای تان فراهم می‌کنند .با استفاده از نرم افزار My JBL Headphone میتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

شخصی سازی تجربه های شخصی

ممکن است این عنوان برای شما کمی گیج کننده و باعث تعجب باشد، اما باید بگویم از آن جایی که هدفون شما باید برای شخص شما تنظیم شود و ایرپاد JBL Live 300 TWS دارای Person_Fi است. Person_Fi این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا پروفایل صدای خود را مطابق با میل خود تنظیم کنید و از تجربه های بی نظیر برای شنیدن موسیقی بهره مند شوید .با ارتقاء این قابلیت به آخرین نسخه امکان استفاده از آن به طبع برای شما لذت بخش تر می شود.

باتری و منبع تغذیه
در طراحی این ایرپاد از یک باتری لیتیوم یونی استفاده شده است. این ایرپاد قابل شارژ، در مدت زمان ۲ ساعت شارژ میشود. با هر بار شارژ کامل این هدفون می توانید به مدت ۱۴ ساعت از پخش موسیقی با کیفیت لذت ببرید.

ظاهری زیبا و طراحی آرگونومیک

JBL Live 300 TWS دارای یک طراحی ظاهری زیبا و شیک است که در رنگ های مختلف برای شما تولید شده .است ایرپاد JBL Live 300 TWS دارای چهار نوع مختلف از سری های قرار گیرنده در گوش است که قرارگیری هدفون را برای شما مطابق آنچه که میلتان است فراهم می کند.

بدنه مقاوم به آب
ایرپاد بلوتوثی جی بی ال مدل JBL Live 300 TWS دارای گواهی بین المللی IPX5 است. این گواهی بین المللی به شما این تنظیم ضد آب و ضد پاشش آب بودن ایرپاد را خواهد داد و شما می‌توانید با توجه به IPX بودن این دستگاه ،آن را بدون نگرانی به هر مکانی که مایل هستید حمل کنید و از آن لذت ببرید.

مشخصات کلی
۱. نوع اکوستیک : پشت بسته(close back )
۲. نوع محصول :ایرفون (true Wireless )
۳. نوع پوشش گوش :توی گوش(in ear )
۴. نوع هدفون : روزمره
۵. محصول کشور آمریکا
۶.کشور تولید کننده: چین

اتصال ها
۱. قابلیت اتصال به موبایل را دارد
۲. قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
۳. نوع اتصال آن از طریق بلوتوث است
۴. ندارد : NFC

مشخصات فنی

۱.حساسیت : ۹۶ دسی بل
۲.قطر درایور : ۵.۶ میلی متر
۳. نسخه بلوتوث : 5.0
۴.پاسخ فرکانسی : 20Hz_20kHz
۵. آمپدانس :16 اهم
محدوده عملکرد :10 متر

امکانات

۱.تعداد میکروفون : 2
۲. دکمه فیزیکی : ندارد
۳.دکمه های لمسی : دارد
۴. شارژ وایرلس : ندارد
۵. قابلیت حذف نویز : ندارد
۶.قابلیت دسترسی به دستیار صوتی: Google Assistant و Amazon Alexa
۷. نشانگر LED :دارد
۸. پشتیبانی از کدک:AAC و SBC
۹. میکروفون داخلی :دارد
۱۰ .پاسخ به تماس ها :دارد
۱۱.اپلیکیشن اختصاصی: MY JBL HEADPHONE
۱۲.اتصال به چند دستگاه: ندارد
۱۳.استندبای: دارد
۱۴. قابلیت آماده به کار: دارد
۱۵. سایر امکانات: Ambient Aware -Talk- Thrue- ضد آب(IPX 4)

تامین انرژی

۱.باتری : دارد
۲.مدت زمان مکالمه : ۵ تا ۶ ساعت
۳.مدت زمان پخش : ۲۰ ساعت
۴.مدت زمان پخش هر بادز : ۶ ساعت
۵.نوع باتری : لیتیوم
۶.ظرفیت باتری : ۴۵۰ میلی آمپر
۷.مدت زمان شارژ : دو ساعت
۸.شارژ سریع : دارد
۹.درگاه شارژ : Type _C

مشخصات فیزیکی

۱. ابعاد کیس شارژر :753 سانتی متر
۲ .رنگ : سفید/ آبی/ مشکی/
۳.وزن هر گوشی : ۶.۲ گرم
۴.وزن کیس شارژر : ۶۵ گرم
۵.ابعاد هدفون:4.333.3 سانتی متر
۶.طول کابل : کابل شارژ( ۲۰ سانتی متر )
۷.اقلام داخل جعبه : سه سایز ایر تیوب/ کابل شارژType _C / دفترچه راهنما

ایرپاد جی بی ال مدل JBL Reflect Flow

طراحی ارگونومیک

طراحی ایرپادJBL Reflect Flow به گونه ای از تا شما در زمان قرار دادن ایرپاد مشکلی نداشته باشید کمپانی خوش نام جی بی ال، با طراحی ارگونومیک خود قرار دادن هدفون ها را برای شما آسانتر کرده تا هم چنین مشکلی هم از لحاظ خارج کردن هدفون ها از گوش برای شما پیش نیاید و بتوانید بدون احساس خستگی و خطر از این نوع محصول به راحتی و با آرامش خاطر از آن استفاده بکنید.

درایورها

درایورهای ۵.۸ میلی متری ایرپاد بلوتوثی JBL Reflect Flow با صدای قدرتمند و مخصوص جی بی ال، صوتی کاملاً شفاف و با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد.

اتصال کاملاً بی سیم

هدفون جی بی ال مدل JBL Reflect Flow یک ایرپاد کاملاً بی سیم است که شما می توانید با استفاده از بلوتوث نسخه5.0 به پخش موسیقی و مدیریت تماس ها بدون نیاز به ذره سیم بپردازید. این نوع هدفون در استفاده های روزمره از پرکاربرد ترین هدفون های روز دنیا است. همچنین این ایرپاد دارای یک میکروفون با کیفیت است که این میکروفون تعبیه شده درون هدفون، امکان برقراری تماس را به شما می دهد و شما می توانید با استفاده از این میکروفون به دستیار صوتی نیز دسترسی پیدا بکنید.

دستیار صوتی

از امکانات دیگر این هدفون می توان قابلیت دسترسی به دستیار صوتی را نیز به شمار آورد .با استفاده از این ایرپاد می توانید به دستیارهای صوتی گوناگون نظیر siri , Google Assistant , Amazon Alexa نیز دسترسی داشته باشید.
همچنین ایرپاد دارای قابلیت Ambient Aware است که یک قابلیت کاربردی در ایرپاد و هدفون های بیسیم به شمار می آید و شما با استفاده از این قابلیت زمانی که به پخش موسیقی مورد علاقه خود می پردازید، میتوانید از محیط پیرامون خود، بدون خارج کردن این هدفون از روی گوش خود، باخبر شوید.

قابلیت Talk Thru

از دیگر قابلیت های چشمگیر این هدفون می توان به قابلیت Talk Thru اشاره کرد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که مکالمه‌ای در بالاترین کیفیت و به صورت شفاف را داشته باشید .این قابلیت در اصل توانایی ارائه مکالمه‌ای فوق العاده شفاف را به شما می دهد.

بدنه ضد آب

این هدفون دارای گواهی بین المللیIPX7 است. این گواهی به شما تضمین ضد آب بودن این دستگاه را می دهد .بنابراین شما می توانید بدون نگرانی از خیس شدن ایرپاد خود و بدون توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط جوی محیط به هر مکان که مایل هستید بروید و از پخش موسیقی باJBL Reflect Flow نهایت لذت را ببرید.

باتری و منبع تغذیه

در طراحی ایرپاد JBL Reflect Flow از یک باتری لیتیوم یونی قدرتمند استفاده شده است. این باتری لیتیوم‌یونی ایرپاد شما را به یک دستگاه قابل شارژ تبدیل می کند. شما می توانید با استفاده از کابل Micro – usb و آداپتور,AC JBL Reflect Flow خود را در مدت زمان ۲ ساعت شارژ کنید و از آن برای پخش موسیقی مکالمه و سایر اهداف مورد نظر خود استفاده کنید.

مدت زمان پخش

باتری لیتیوم یونی ایرپاد JBL Reflect Flow همانطور که گفته شد از زمانی که خالی از شارژ می شود ،تا زمانی که به طور کامل شارژ بشود ،مدت زمان ۲ ساعت طول می کشد و با هر بار شارژ کامل این ایرپاد می توانید به مدت ۳۰ ساعت از پخش موسیقی یا مکالمه از آن استفاده نمایید .

مشخصات کلی

۱. نوع اکوستیک : پشت بسته(close back )
۲. نوع محصول : ایربادر( true Wireless )
۳. نوع پوشش گوش : توی گوش(in ear )
۴. نوع هدفون: روزمره /ورزشی
۵.محصول کشور: آمریکا
۶.کشور تولید کننده: چین

اتصال ها

۱.قابلیت اتصال به موبایل را دارد
۲. قابلیت اتصال به کامپیوتر را دارد
۳. نوع اتصال آن از طریق بلوتوث است
۴. ندارد : NFC

مشخصات فنی

۱.حساسیت: ۱۰۲ دسی بل
۲.قطر درایور : ۵۸ میلیمتر
۳. نسخه بلوتوث :5.0
۴. پاسخ فرکانسی :20Hz-20kHz
۵. آمپدانس : ۱۴ اهم
۶. محدوده عملکرد : ۱۰ متر

امکانات

۱.تعداد میکروفون :2
۲.دکمه های فیزیکی: دارد
۳.کمه های لمسی: ندارد
۴.شارژ وایرلس: ندارد
۵.قابلیت حذف نویز: ندارد
۶. قابلیت دسترسی به دستیار صوتی : Google Assistant /siri / Amazon Alexa
۷.نشانگر LED: دارد
۸ .پشتیبانی از کدک: AAC و SBC
۹. میکروفون داخلی :دارد
۱۰. پاسخ به تماس ها :دارد
۱۱. اپلیکیشن اختصاصی: MY JBL HEADPHONE
۱۲. اتصال به چند دستگاه :ندارد
۱۳.استندبای: دارد
۱۴ .قابلیت آماده به کار: ندارد
۱۵.سایر امکانات: Ambient Aware / Talk Thru / مناسب برای ورزش /دارای گواهینامهIPX7

تامین انرژی

۱.باتری : دارد
۲.مدت زمان مکالمه : ۵ تا ۸ ساعت
۳.مدت زمان پخش : 30ساعت با کیس شارژر
۴. مدت زمان پخش هر بادز : 10ساعت
۵.نوع باتری : لیتیوم
۶. ظرفیت باتری: ۸۵۰ میلی آمپر
۷.مدت زمان شارژ : ۲ تا ۳ ساعت
۸.شارژ سریع : ندارد
۹.درگاه شارژ: Micro – USB

مشخصات فیزیکی

۱.ابعاد کیس شارژر : 8.13.83.5 سانتیمتر
۲. رنگ : Black/Blue/ Green/ Teal
۳. وزن هر گوشی :۱۹ گرم
۴.وزن کیس شارژر: ۷۰ گرم
۵.ابعاد هدفون: 3.82.73.3 سانتی متر
۶. طول کابل : کابل شارژ (۲۰ سانتی متر )
۷.اقلام داخل جعبه: ایر تیوب در سایز های مختلف/ کابل شارژ Micro USB / دفترچه راهنما

امیدواریم با این مقاله جامع و کامل توانسته باشیم مثل همیشه شما را از مراجعه به منبع دیگری بی نیاز گردانیم .
از همراهی شما عزیزان بسیار سپاسگزاریم

4 فکر در مورد “ بهترین ایرپاد و هدفون های جی بی ال (JBL )

  1. غلامی گفت:

    چرا اینقدر طولانی ؟؟؟؟؟؟؟ کامل بود ولی حوصله بر بود . اما راهنمای خیلی خوبی بود سپاسگزارم

    1. hosein kalhor گفت:

      سعی کردیم کامل باشه ولی خیلی طولانی شد.

  2. محمد گفت:

    خیلی طولانی بود . کمتر مینوشتی😂😂 نیم ساعت وقت میبره همه‌شو مطالعه کنی . ولی خوب بود و کامل ممنون♥️♥️

    1. hosein kalhor گفت:

      ممنون از همراهی شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *